Mr Anonimous +1quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Tom Berenger?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Die andere stonefilm denk ik Born on the fourth.
Ik wist dat hij in twee van de drie Stone Vietnamfilms mee deed. Ik kon me hem niet in Heaven & Earth herinneren.quote:
Japzooi +1quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:26 schreef japzooi het volgende:
James Caan
Rollerball
The Godfather
Honeymoon in Vegas
Just in timequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Patrick stewart
Nee dat is Picard.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:35 schreef RuneRose het volgende:
Is dat kabout spock? Ik heb nog nooit iets van Star Trek gezien.![]()
Je doet wel erg je best van mij te winnen de laatste tijd zeg.quote:
Easy. Patrick Stewartquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:32 schreef japzooi het volgende:
[afbeelding]
Naam, en vier films waarin ie meespeelde: en je mag maar 1 Star Trek film noemen!
Japzooi +1quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:47 schreef japzooi het volgende:
Cris Penn
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:38 schreef japzooi het volgende:
(maar X-men 3 had ik niet goedgekeurd denk ik sinds die voorlopig nog niet uit is InTrePdIvity!)
japzooi!quote:Je mag vragen stellen over elke film die je kan bedenken (TV-films, direct-to-video-films, films die nog in de bios moeten komen, mogen dus ook), zolang je maar verwacht dat de vraag te beantwoorden is.
"I reject your reality,and substitute my own!"quote:
ook nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:22 schreef victorinox het volgende:
Born on the Fourth of July?
Dat laatste wist ik niet..... oh wacht... die film...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:28 schreef Sokolsky het volgende:
Esmee Lammers. Kleindochter van Max Euwe.
't Is een complot....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:39 schreef Sheridana het volgende:
OH jaaaa, als ik naar bed ga, dan kom je niet met een vraag over dode japanners, maar over Simon Pegg die met zijn vriendjes een stel zombies probeert na te doen om niet op te vallen tussen de echte zombies!!!
Vanavond nog gekeken, hij blijft hilarischquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:39 schreef Sheridana het volgende:
OH jaaaa, als ik naar bed ga, dan kom je niet met een vraag over dode japanners, maar over Simon Pegg die met zijn vriendjes een stel zombies probeert na te doen om niet op te vallen tussen de echte zombies!!!
Ja he? Ik wist het wel!!quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:43 schreef Sokolsky het volgende:
Bericht las ik ook vanmorgen ofzo. Ik denk dat ik daar niet aan zou kunnen wennen ("ja maar... waar is de Winchester nou?")
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:48 schreef Sokolsky het volgende:
(sorry, deze leeft nog...)
Een schaker met humorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:48 schreef Sokolsky het volgende:
(sorry, deze leeft nog...)
Ja en ja!! Zij speelt DE Geishaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:52 schreef Sokolsky het volgende:
Memoirs of a Geisha... maar wie zit daar nog meer in? Gong Li?
Dit zei ik net, maar er kwamen geen reacties op. Waarom moest ik grinniken?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:45 schreef Sokolsky het volgende:
De eerste keer viel me trouwens niet op dat dat visrestaurant "Fulci's" heette... moest er nu wel om grinniken
En dat klopt ook!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een schaker met humor
Ik ken d'r niet, maar is 't die ene van Raise the red lantern?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:54 schreef Sheridana het volgende:
[..]
En dat klopt ook!!
Volgend jaar ook Miami Vice en een film over de vroege jaren van Hannibel Lecter....
Tja, zal wel van het succes van Memoirs afhangen denk ik....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:55 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
Ze moet gewoon weer terug naar Yimou Zhang. Als die dan weer normale films gaat maken (House of Flying Daggers was écht een misser) ben ik weer blij.
Ja... maar van wat voor films?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:56 schreef Sheridana het volgende:
Dat was iets met een Italiaanse regisseur geloof ik...wat weet ik niet meer precies....
Sheridana +1quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:59 schreef Sheridana het volgende:
zombiefilms?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |