Japzooi +1quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:47 schreef japzooi het volgende:
Cris Penn
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:38 schreef japzooi het volgende:
(maar X-men 3 had ik niet goedgekeurd denk ik sinds die voorlopig nog niet uit is InTrePdIvity!)
japzooi!quote:Je mag vragen stellen over elke film die je kan bedenken (TV-films, direct-to-video-films, films die nog in de bios moeten komen, mogen dus ook), zolang je maar verwacht dat de vraag te beantwoorden is.
"I reject your reality,and substitute my own!"quote:
ook nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:22 schreef victorinox het volgende:
Born on the Fourth of July?
Dat laatste wist ik niet..... oh wacht... die film...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:28 schreef Sokolsky het volgende:
Esmee Lammers. Kleindochter van Max Euwe.
't Is een complot....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:39 schreef Sheridana het volgende:
OH jaaaa, als ik naar bed ga, dan kom je niet met een vraag over dode japanners, maar over Simon Pegg die met zijn vriendjes een stel zombies probeert na te doen om niet op te vallen tussen de echte zombies!!!
Vanavond nog gekeken, hij blijft hilarischquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:39 schreef Sheridana het volgende:
OH jaaaa, als ik naar bed ga, dan kom je niet met een vraag over dode japanners, maar over Simon Pegg die met zijn vriendjes een stel zombies probeert na te doen om niet op te vallen tussen de echte zombies!!!
Ja he? Ik wist het wel!!quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:43 schreef Sokolsky het volgende:
Bericht las ik ook vanmorgen ofzo. Ik denk dat ik daar niet aan zou kunnen wennen ("ja maar... waar is de Winchester nou?")
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:48 schreef Sokolsky het volgende:
(sorry, deze leeft nog...)
Een schaker met humorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:48 schreef Sokolsky het volgende:
(sorry, deze leeft nog...)
Ja en ja!! Zij speelt DE Geishaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:52 schreef Sokolsky het volgende:
Memoirs of a Geisha... maar wie zit daar nog meer in? Gong Li?
Dit zei ik net, maar er kwamen geen reacties op. Waarom moest ik grinniken?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:45 schreef Sokolsky het volgende:
De eerste keer viel me trouwens niet op dat dat visrestaurant "Fulci's" heette... moest er nu wel om grinniken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |