Maak het me dan ook niet telkens zo moeilijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:04 schreef Sickie het volgende:
[..]
O:< .ki kned nelehcs remme-eg pooh nee ouZ .nezel taag sthcer raan sknil nav glovrev teh ni ej tad tfooleb jij slA .kijlruuT
Op de motor kan dat ook. 1tje achterop en 1 in de zijspan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:27 schreef IntroV het volgende:
Ik zou eerder denken aan:
in je eentje op weg, dan moet je op de motor
Met meerderen op weg, dan mag je in de auto
Blijft alleen de vraag hoe je 't gaat doen als je in je eentje twee mensen gaat ophalen. Dat kan alleen met een auto denk ik.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, die mensen in een Executive auto die over de snelweg slingeren om 2 minuten eerder bij de afslag te zijn! De Golfrijdertjes die denken dat ze in een "snelle" auto voorrang hebben en die gasten in die grotere terreinauto's voor de stadsjungle! Die asocialen!
Hoe wil je het oplossen voor mensen in de bouw dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:36 schreef dvdk het volgende:
[..]
Op de motor kan dat ook. 1tje achterop en 1 in de zijspan.
Nu zullen mensen gaan vragen "hoe neem ik dan 3 mensen + bestuurder ooit mee?"
Dan heb ik als tegen repliek, onder de auto's die op de snelweg tuffen zul je vaak maar 1 passagier ( de bestuurder) zien, en hoogstens 1 bij-rijder.
Procentueel komt het maar weinig voor dat er 4 mensen in 1 auto zitten.
Voor hen is het dan een klein ongemak maar het is ter voordele van de meerderheid.
en een lerenpak geeft geen bescherming ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:45 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Maar toch in leer gehuld de weg op gaan. Of je moet een doodswens hebben, om zonder beschermende kleding dagelijks op je motor te stappen!
Mjah, DoctorB maakt er geen geheim van geen zak verstand te hebben van motorkleding. Leer is veruit het meest veilige materiaal in dit geval.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en een lerenpak geeft geen bescherming ?is zelfs nog beter dan een Textiel pak
![]()
dat is geen lawaai, he, dat is muziekquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:02 schreef Karina het volgende:
Momenteel zijn er 6.5 miljoen auto's in Nederland (bron) . Dat zouden dan 6.5 miljoen motoren worden? Plus de motoren die er al rijden dan natuurlijk. Volgens mij krijg je dan gewoon net zoveel file's, alleen zijn het dan motoren in de file en geen auto's. Ik denk ook (maar dat weet ik niet zeker) dat motoren meer lawaai maken en meer luchtverontreiniging veroorzaken. Lijkt me dus geen goed plan.
En wat doe je dan met toeristen en andere mensen die ons land bezoeken, die moeten voor de grens uit de auto stappen en die auto op een gigantisch parkeerterrein achterlaten en verder met de motor/trein/bus reizen?
Jullie nemen de TS gewoon serieus...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:02 schreef Karina het volgende:
Ik denk ook (maar dat weet ik niet zeker) dat motoren meer lawaai maken en meer luchtverontreiniging veroorzaken. Lijkt me dus geen goed plan.
wat kunnen motorrijders er aan doe dat hij van leren pakkies opgewonden raaktquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:33 schreef Sickie het volgende:
[..]
Mjah, DoctorB maakt er geen geheim van geen zak verstand te hebben van motorkleding. Leer is veruit het meest veilige materiaal in dit geval.
Met t-shirt en korte broek gaan rijden, zoals zoveel van die sjonnies doen......quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat kunnen motorrijders er aan doe dat hij van leren pakkies opgewonden raakt![]()
Je vergeet voor het gemak dat de motorrijders die jou nu in de file voorbijkomen anders in hun autootje voor jou in de (dus) nog langere file hadden gestaan. Eigenlijk mag je die motorrijders wel dankbaar zijn dat ze jou nog meer files besparen. en als je gewoon regelmatig in je spiegeltjes kijkt, hoef je ook niet zo te schrikken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:43 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Ik zeg motorrijders van de openbare weg af!
Scheelt een hoop irritatie in de file, een hoop schrikreacties in de file en dus MINDER file!
Moeten ze gelukkig zelf weten, al dat beslis wat een ander moet dragen en doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Met t-shirt en korte broek gaan rijden, zoals zoveel van die sjonnies doen......![]()
Auw Auw Auw.... als je dan uberhaupt nog in staat bent dat te roepenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:37 schreef BertV het volgende:
[..]
Moeten ze gelukkig zelf weten, al dat beslis wat een ander moet dragen en doen.![]()
Maar eh, volgens mij begrijp je dan idd niet wat er gebeurd als je het asfalt raakt, zelfs met een vaartje van 50 oid.![]()
Ik haal in mijn Renault Grand Scenic 1.5 td ook 1 op 25 (bij 80 km p/u in de 6de versnelling en cruise control aan)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:10 schreef dvdk het volgende:
Motoren zijn ook veel zuiniger! Ikzelf kan op m'n oude motor wel 1 op 28 halen!
Scheelt ook weer in de portemonee waardoor de consument weer meer te besteden heeft! Nog een boost erbij voor de economie.
En 0-100 in 35 seconden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:22 schreef Godslasteraar het volgende:
een Enfield diesel rijd 1 - 70, is alleen wel een beetje oubollig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |