quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:13 schreef pino.in.disguise het volgende:
Quarterback bij z'n oude college football-team. Hij droomt altijd dat hij de held is en dus many many chicks krijgt, hehe.
was Hockey goed ?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:31 schreef Bjoro het volgende:
idd QB bij z'n high school team !
quote:
TV gids?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:30 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hint.....leesmateriaal
playboy jaargangen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:33 schreef LangeTabbetje het volgende:
Big Ones ?
kkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:34 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Geen playboys, maar een blaadje genaamd Big Ones
Zijn Ferguson toiletpotquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 07:33 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wat is Al zijn meest waardevolle bezit ?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:27 schreef Bjoro het volgende:
Sara Kroos, Arie Koomen, Ruben Nicolai, Ruben vd Meer en Thijl .........
Wel Ullman, maar niet Livquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Liv Ullmanshow.
Tracy Ullman, toch?quote:
Programma van Sonja Barend iig .. Goed nieuws Show ofzo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:45 schreef tong80 het volgende:
In welk programma hoorden we Margreet Dolman voor het eerst op de Nationale TV ?
Bij Sonja iddquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Programma van Sonja Barend iig .. Goed nieuws Show ofzo?
Nee een man. Expert in corny jokes.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:49 schreef Bjoro het volgende:
Isa Hoes ?
echt nooit geweten...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:14 schreef dartfanaat het volgende:
"meen je dat echt" geworden.
Ron was een paar seizoenen ober in de Rozenboom.quote:
nooit geweten.....ik vind hem trouwens 1 van de slechtste presentatoren die ons land rijk is !!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ron was een paar seizoenen ober in de Rozenboom.
Ik ook. Hij had beter figurant in GTST kunnen blijven. Daar had hij alleen de tekst: En wat wilt u er bij drinken?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nooit geweten.....ik vind hem trouwens 1 van de slechtste presentatoren die ons land rijk is !!!
Eens, maar ik vind hem op zich niet tegenvallen in Z@ppsport..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nooit geweten.....ik vind hem trouwens 1 van de slechtste presentatoren die ons land rijk is !!!
Niet gezien. Maar misschien is hij net als Carlo leuker in kinderprogramma's.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens, maar ik vind hem op zich niet tegenvallen in Z@ppsport..
Was echt wel te pruimen, maar dat zou idd goed kunnen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet gezien. Maar misschien is hij net als Carlo leuker in kinderprogramma's.
ik ook niet. Kan het me ook helemaal niet herinnerenquote:
The Beast.........quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was echt wel te pruimen, maar dat zou idd goed kunnen.
Welke nieuwe rol heeft Carlo trouwens?
Hij is toch die kandelaar? Lumiere?quote:
Yeps...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij is toch die kandelaar? Lumiere?
Ben benieuwd hoe de voorstelling is.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps...en Peace en ik gaan er naartoe
![]()
![]()
Ik ga ook naar Beauty And The Beast op 30 oktober is op een zondag.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps...en Peace en ik gaan er naartoe
![]()
![]()
Yepquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:07 schreef Bjoro het volgende:
Paul Rosenmuller ?
Wij gaan 19 februari pas ben erg benieuwd hoe de show is. Waarschijnlijk zal Carlo er dan ook niet bij zijn, bedenk ik me nu.... hmmm jammer.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Beauty And The Beast op 30 oktober is op een zondag.
Zonder Carlo BoshardMaar het gaat toch om de musical.
![]()
Richie C. (Ron Howard)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:37 schreef tong80 het volgende:
Wie van Happy Days werd later een succesvol regisseur ?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Beau van Erven Dorens !
Beau en Selly wisten dat ze een zoontje kregen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]en van nog een keer een zoon, de 4e. Hij heet Jan.
Ow werkelijk? Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Beau en Selly wisten dat ze een zoontje kregen.![]()
Maar wel leuk voor ze,
Pfff 4 jongens.....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja dat heeft Beau eens een keer verteld !
Dat het een jongen zou worden,hun wilden dat graag weten..
Robert ten Brink heeft er vijf dochtersquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:09 schreef Berkery het volgende:
Robert ten Brink
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:33 schreef pino.in.disguise het volgende:
Ken het alleen van MIckey Blue Eyes........Soprano's misschien?
Perfect! (Pien werd overigens gespeeld door Monique Rossier)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:55 schreef mr_anonimous het volgende:
John Leddy = Koos Dobbelsteen
Sjoukje Hooymaaijer = Dr. van der Ploeg
Kiki Classen = Wiep
Kenneth Herdigein = Dr John
Manfred de Graaf = Dr Lansbergen
Yep....Ria Valk en Herman Kortekaas.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Ria met de worstjes op haar borstjes en Herman Kortekaas.
Pimmetje is goedquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Kleine Pimmetje geloof ik.
Geen nood al beantwoord.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:11 schreef dartfanaat het volgende:
Te laat met vraag, komt een andere keer
Ja is goed....stelde de vraag te laat..heb 'm meteen verwijderdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Edmond Classen? Die ouwe uit Vrienden voor het leven.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:19 schreef pino.in.disguise het volgende:
Nada van Nie dan........getrouwd met Bryan Roy
Edmond Classen is de vader vanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Edmond Classen? Die ouwe uit Vrienden voor het leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Edmond Classen is de vader vanKlopt alleen had Dartfanaat de vraag weggehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Dat had ik niet eens gezien dat Dartfanaat de vraag verwijdert heeft !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt alleen had Dartfanaat de vraag weggehaald.![]()
Ik kijk ook nooit naar 24quote:Ben ik de enige die aan dit spelletje mee doet die 24 kijkt?
TV Show? (Bedoel je een programma dat nu nog op de buis is? )quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:49 schreef dartfanaat het volgende:
Is goed
Wat is het oudste TROS-programma op tv
Is goedquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Ter land ter zee en in de lucht?
Tijdsein is natuurlijk goedquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:15 schreef pino.in.disguise het volgende:
EO Tijdsein........en de VARA had er ook 1 natuurlijk. Welke was dat dan?
Is goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:06 schreef LangeTabbetje het volgende:
barbara
Sonjaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Frits heeft nog een dochter hoe heet zij ?
ik dacht Schrikquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee dat is niet goed.
Kim heet ze,serieus.
Barbara en Kim![]()
Ai dat had ik eigenlijk moeten weten zie ik nu. Aangezien ik vroeger een Kim Barends kende.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee dat is niet goed.
Kim heet ze,serieus.
Barbara en Kim![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Magister Philippus
Yep!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:46 schreef pino.in.disguise het volgende:
egbert jan weeber
De Theme from Harry's game was ook van hun afkomstig idd. Maar ook Middeleeuwse serie.quote:
Robin of Sherwood heette die serie eigenlijk. Was echt een goede serie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:59 schreef pino.in.disguise het volgende:
Ik ken maar 1 legendarische struikrover en dat is Robin Hood natuurlijk.......maar een serie daarvan? Gokje.......Robin Hood?
Volgens mij welquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Charles Groenhuijzen?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Charles Groenhuijzen?
Tim Overdiekquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:27 schreef Nolius het volgende:
Wie was 11 jaar correspondent in de VS en gaat vanaf 1 januari in Londen werken?
Geen idee, kijk ik nooit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:56 schreef Nuna het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Vraag: Welk koppel moest eruit in Het Blok?
Nooit gezien.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:56 schreef Nuna het volgende:
[..]
Volgens mij wel
euhm de afvallers?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:56 schreef Nuna het volgende:
[..]
Volgens mij wel
2 voor 12 is goed!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:15 schreef LangeTabbetje het volgende:
Twee voor Twaalf ?
Goedemiddag Diaanquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:01 schreef Diaan73 het volgende:
ik luister niet naar 538
Donald Jones en Adele Bloemendaalquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:10 schreef dartfanaat het volgende:
Wie zijn de ouders van John Jones
nr is: Ik zou je het liefste in een doosje willen doenquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:17 schreef tong80 het volgende:
In welk programma was Donald Jones het eerst te zien en welk nummer is het bekendsrt van hem uit dat programma ?
Dat numnmer was toch oorspronkelijk van iemand anders?quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:19 schreef tong80 het volgende:
Beiden goed.Sneller dan ik had verwacht.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:24 schreef Berkery het volgende:
De versie van Hans Dorrestijn: Ik zou je het liefste in een kist willen doen![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:36 schreef LangeTabbetje het volgende:
de geitenbreiers waren toch de muzikanten ? met als hoofdgeitenbreier Harry Bannink ?
Nog een Harry....quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:39 schreef dartfanaat het volgende:
Bannink, Noya de derde weet ik niet meer
Op de valreep Tong!quote:
Some mothers do ave'em?quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:04 schreef tong80 het volgende:
In welke serie speelde Michael Crawford de hoofdrol ?
Ik geloof niet dat je de ironie van het programma hebt begrepen.quote:
Jaquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:55 schreef DeTolk het volgende:
Archie en Edith achter de piano
van belinda's website:quote:
Dat wist ik niet eensquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:38 schreef tong80 het volgende:
Beetje wel veel ook nog eens hij was de gouverneur.
TWGHG is natuurlijk goedquote:
Dan had ie wel Cocks gehetenquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Zat Gerard Cox ook in Willem van Oranje?
quote:
ik zie ze nog zo zitten...Sjoerd en Kraaijkamp jrquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:21 schreef dartfanaat het volgende:
1 van de serie's was inderdaad TWGHG
De andere 2 gingen over een advocatenkantoor. Die 2 titels wil ik weten
(en daarna stel ik een vervolgvraag)
Juist.....Die serie bedoel ik. Gerard speelde Bertus en Joke Sjaanquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik zie ze nog zo zitten...Sjoerd en Kraaijkamp jr
en Gerard en Joke die woonden in de kelder...was altijd wel leuk....maar hoe het heet![]()
![]()
![]()
Is dat niet TWGHGquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:32 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Juist.....Die serie bedoel ik. Gerard speelde Bertus en Joke Sjaan
De secretaresse werd gespeeld door Sylvia de Leur........
Moet uitkijken dat ik niet teveel zeg, want ik heb ook nog een vervolgvraag
Jaap en Nel toch?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is dat niet TWGHG
Daar speelde Gerard ook de rol van Bertus en Joke Sjaan dus.
Of ik moet me sterk vergissen![]()
Waarom wist ik dat?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, klopt![]()
Jaap en nel heten ze bij TWGHG![]()
Ik vind het zo'n vreselijk oubollig programma....quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Beter geheugen dan ikNee, dat weet ik niet waarom jij wel weet
![]()
Ik kijk al heel lang niet meer naar die tv serie's van Cox en Bruijsquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n vreselijk oubollig programma....
Ik ook niet. Ik vind het al erg genoeg dat ik in dezelfde stad als Cox en Bruijs woon.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kijk al heel lang niet meer naar die tv serie's van Cox en Bruijs
Truste Haaibaaikequote:Op zondag 16 oktober 2005 23:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[me] ik ga slapen welterusten[/me]
Ja....over de serie hebben we het gisteren gehad...quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:17 schreef DeTolk het volgende:
geen idee.. Serie van de publieke omroep??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |