Ik geloof niet dat je de ironie van het programma hebt begrepen.quote:
Jaquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:55 schreef DeTolk het volgende:
Archie en Edith achter de piano
van belinda's website:quote:
Dat wist ik niet eensquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:38 schreef tong80 het volgende:
Beetje wel veel ook nog eens hij was de gouverneur.
TWGHG is natuurlijk goedquote:
Dan had ie wel Cocks gehetenquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Zat Gerard Cox ook in Willem van Oranje?
quote:
ik zie ze nog zo zitten...Sjoerd en Kraaijkamp jrquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:21 schreef dartfanaat het volgende:
1 van de serie's was inderdaad TWGHG
De andere 2 gingen over een advocatenkantoor. Die 2 titels wil ik weten
(en daarna stel ik een vervolgvraag)
Juist.....Die serie bedoel ik. Gerard speelde Bertus en Joke Sjaanquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik zie ze nog zo zitten...Sjoerd en Kraaijkamp jr
en Gerard en Joke die woonden in de kelder...was altijd wel leuk....maar hoe het heet![]()
![]()
![]()
Is dat niet TWGHGquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:32 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Juist.....Die serie bedoel ik. Gerard speelde Bertus en Joke Sjaan
De secretaresse werd gespeeld door Sylvia de Leur........
Moet uitkijken dat ik niet teveel zeg, want ik heb ook nog een vervolgvraag
Jaap en Nel toch?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is dat niet TWGHG
Daar speelde Gerard ook de rol van Bertus en Joke Sjaan dus.
Of ik moet me sterk vergissen![]()
Waarom wist ik dat?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, klopt![]()
Jaap en nel heten ze bij TWGHG![]()
Ik vind het zo'n vreselijk oubollig programma....quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Beter geheugen dan ikNee, dat weet ik niet waarom jij wel weet
![]()
Ik kijk al heel lang niet meer naar die tv serie's van Cox en Bruijsquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n vreselijk oubollig programma....
Ik ook niet. Ik vind het al erg genoeg dat ik in dezelfde stad als Cox en Bruijs woon.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kijk al heel lang niet meer naar die tv serie's van Cox en Bruijs
Truste Haaibaaikequote:Op zondag 16 oktober 2005 23:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[me] ik ga slapen welterusten[/me]
Ja....over de serie hebben we het gisteren gehad...quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:17 schreef DeTolk het volgende:
geen idee.. Serie van de publieke omroep??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |