Perfect! (Pien werd overigens gespeeld door Monique Rossier)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:55 schreef mr_anonimous het volgende:
John Leddy = Koos Dobbelsteen
Sjoukje Hooymaaijer = Dr. van der Ploeg
Kiki Classen = Wiep
Kenneth Herdigein = Dr John
Manfred de Graaf = Dr Lansbergen
Yep....Ria Valk en Herman Kortekaas.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Ria met de worstjes op haar borstjes en Herman Kortekaas.
Pimmetje is goedquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Kleine Pimmetje geloof ik.
Geen nood al beantwoord.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:11 schreef dartfanaat het volgende:
Te laat met vraag, komt een andere keer
Ja is goed....stelde de vraag te laat..heb 'm meteen verwijderdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Edmond Classen? Die ouwe uit Vrienden voor het leven.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:19 schreef pino.in.disguise het volgende:
Nada van Nie dan........getrouwd met Bryan Roy
Edmond Classen is de vader vanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Edmond Classen? Die ouwe uit Vrienden voor het leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Edmond Classen is de vader vanKlopt alleen had Dartfanaat de vraag weggehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Dat had ik niet eens gezien dat Dartfanaat de vraag verwijdert heeft !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt alleen had Dartfanaat de vraag weggehaald.![]()
Ik kijk ook nooit naar 24quote:Ben ik de enige die aan dit spelletje mee doet die 24 kijkt?
TV Show? (Bedoel je een programma dat nu nog op de buis is? )quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:49 schreef dartfanaat het volgende:
Is goed
Wat is het oudste TROS-programma op tv
Is goedquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Ter land ter zee en in de lucht?
Tijdsein is natuurlijk goedquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:15 schreef pino.in.disguise het volgende:
EO Tijdsein........en de VARA had er ook 1 natuurlijk. Welke was dat dan?
Is goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:06 schreef LangeTabbetje het volgende:
barbara
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |