Ik ook. Hij had beter figurant in GTST kunnen blijven. Daar had hij alleen de tekst: En wat wilt u er bij drinken?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nooit geweten.....ik vind hem trouwens 1 van de slechtste presentatoren die ons land rijk is !!!
Eens, maar ik vind hem op zich niet tegenvallen in Z@ppsport..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nooit geweten.....ik vind hem trouwens 1 van de slechtste presentatoren die ons land rijk is !!!
Niet gezien. Maar misschien is hij net als Carlo leuker in kinderprogramma's.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens, maar ik vind hem op zich niet tegenvallen in Z@ppsport..
Was echt wel te pruimen, maar dat zou idd goed kunnen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet gezien. Maar misschien is hij net als Carlo leuker in kinderprogramma's.
ik ook niet. Kan het me ook helemaal niet herinnerenquote:
The Beast.........quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was echt wel te pruimen, maar dat zou idd goed kunnen.
Welke nieuwe rol heeft Carlo trouwens?
Hij is toch die kandelaar? Lumiere?quote:
Yeps...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij is toch die kandelaar? Lumiere?
Ben benieuwd hoe de voorstelling is.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps...en Peace en ik gaan er naartoe
![]()
![]()
Ik ga ook naar Beauty And The Beast op 30 oktober is op een zondag.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps...en Peace en ik gaan er naartoe
![]()
![]()
Yepquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:07 schreef Bjoro het volgende:
Paul Rosenmuller ?
Wij gaan 19 februari pas ben erg benieuwd hoe de show is. Waarschijnlijk zal Carlo er dan ook niet bij zijn, bedenk ik me nu.... hmmm jammer.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Beauty And The Beast op 30 oktober is op een zondag.
Zonder Carlo BoshardMaar het gaat toch om de musical.
![]()
Richie C. (Ron Howard)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:37 schreef tong80 het volgende:
Wie van Happy Days werd later een succesvol regisseur ?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Beau van Erven Dorens !
Beau en Selly wisten dat ze een zoontje kregen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]en van nog een keer een zoon, de 4e. Hij heet Jan.
Ow werkelijk? Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Beau en Selly wisten dat ze een zoontje kregen.![]()
Maar wel leuk voor ze,
Pfff 4 jongens.....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja dat heeft Beau eens een keer verteld !
Dat het een jongen zou worden,hun wilden dat graag weten..
Robert ten Brink heeft er vijf dochtersquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:09 schreef Berkery het volgende:
Robert ten Brink
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:33 schreef pino.in.disguise het volgende:
Ken het alleen van MIckey Blue Eyes........Soprano's misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |