Ik heb ze zelf gevlogen een paar jaar geleden, en het is ook gewoon om te huilen. Die kisten zijn gewoon echt te oud.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:26 schreef ozzietukker het volgende:
------------Maar ach, misschien valt het allemaal wel mee!
dat had ik idd ook al gezien op de plattegrond. jammer, vind het leuker om via een slurf het vliegtuig in te lopenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:32 schreef marky_mark het volgende:
[..]
Het enige minpuntje was dat het vliegtuig geen eigen terminal had op Schiphol en dat je er met een bus heen moest worden gebracht. Op zich geen probleem, alleen duurde het ongeveer een half uur voordat die eindelijk vertrok.
Ik heb altijd mijn camera in mijn handbagage en de videocamera. Als je ziet hoe ze met je koffer omgaanquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:21 schreef Qwerty911 het volgende:
Oja, en mag je gewoon je camera in je handbagage doen, want ik lees dat er buiten je handbagage nog een kleine camera mee mag. Ik heb echter een Olympus E-500, spiegelreflex, mag ik daarmee ook foto's maken vanuit het vliegtuig?
Bij virgin mag je wel op tijd zijn. Vergeet niet dat je in Brussel na het inchecken nog een half uur naar de gate moet lopen- en Virgin heeft bijna altijd de gates die helemaal achteraan zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:00 schreef Qwerty911 het volgende:
Ik vlieg waarschijnlijk volgend jaar met Virgin Express vanaf Brussel (Zaventem geloof ik) naar Rome (Fiumcino) en wil nu graag weten hoelang ik op Zaventem van tevoren moet inchecken. Ik heb nmamelijk nog niet geboekt maar wil dit wel graag vantevoren weten. Weet iemand hoe dit zit. De vlucht vertrekt om 7.30. Hoelang van tevoren gaan de gates open en dicht, evenzo de incheckbalies.
Dank
Qwerty
Dat wel, maar Emirates is een maatschappiij uit UAE, en toen begon ik te twijfelen of er uberhaupt alcoholische versnaperingen zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:12 schreef Jaguarized het volgende:
Jezus, je mag er toch vanuit gaan dat dat gratis is..
mooie vraag voor: Vragen over vliegenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:36 schreef Broodbeleg het volgende:
Ik plaats het hier maar even, aangezien er genoeg US gangers zijnAls je naar de US vliegt, moet je 2 of 3 uur van te voren aanwezig zijn? Was voorheen altijd 2, maar ik hoorde gisteravond opeens 3.
Ik zou toch zeker 2uur van te voren er zijn. Zelf neem ik altijd 2,5 tot 3 uur de tijd, omdat je nooit weet hoe druk het is bij het inchecken (lang van te voren meestal niet druk, maar juist erg lekker snel inchecken), en hoe je reis verloopt (op deze manier heb ik altijd nog wat extra uitloop).quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:00 schreef Qwerty911 het volgende:
Ik vlieg waarschijnlijk volgend jaar met Virgin Express vanaf Brussel (Zaventem geloof ik) naar Rome (Fiumcino) en wil nu graag weten hoelang ik op Zaventem van tevoren moet inchecken. Ik heb nmamelijk nog niet geboekt maar wil dit wel graag vantevoren weten. Weet iemand hoe dit zit. De vlucht vertrekt om 7.30. Hoelang van tevoren gaan de gates open en dicht, evenzo de incheckbalies.
Dank
Qwerty
Ik film altijd tijdens het landen en opstijgen, niemand die er ooit wat van zegt.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:42 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik zou toch zeker 2uur van te voren er zijn. Zelf neem ik altijd 2,5 tot 3 uur de tijd, omdat je nooit weet hoe druk het is bij het inchecken (lang van te voren meestal niet druk, maar juist erg lekker snel inchecken), en hoe je reis verloopt (op deze manier heb ik altijd nog wat extra uitloop).
Verder heb ik mijn camera altijd in mijn handbagage, is geen probleem. Foto's maken geen ervaring mee, je mag geen telefoon en radio gebruiken tijdens de gehele vlucht, en electronische apparatuur moet tijdens het stijgen en landen uitgeschakeld zijn.
Zie verder mijn review over Virgin Express
Van alleen moslims kunnen ze niet leven dus er wordt gewoon alcohol geschonken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:53 schreef LangeTabbetje het volgende:
Binnenkort met Emirates, klinkt misschien wat verslaafd, maar krijg je daar wel alcohol (lees biertje) geserveerd ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |