abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:33:04 #226
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_39732651
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 20:26 schreef ozzietukker het volgende:

------------

Maar ach, misschien valt het allemaal wel mee!
Ik heb ze zelf gevlogen een paar jaar geleden, en het is ook gewoon om te huilen. Die kisten zijn gewoon echt te oud.
Laatst met Inter Airlines gevlogen, modernere kisten, maar zelfde qua personeel en cabine..
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_39732713
Er is nog een leuk topic over van vorig jaar
Vliegen met Onur Air

Maar sindsdien is de situatie wel enigszins veranderd
pi_39744441
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 21:32 schreef marky_mark het volgende:

[..]
Het enige minpuntje was dat het vliegtuig geen eigen terminal had op Schiphol en dat je er met een bus heen moest worden gebracht. Op zich geen probleem, alleen duurde het ongeveer een half uur voordat die eindelijk vertrok.
dat had ik idd ook al gezien op de plattegrond. jammer, vind het leuker om via een slurf het vliegtuig in te lopen
iig blij dat het wel ok is
Too much is never enough!
pi_39783799
Ik vlieg waarschijnlijk volgend jaar met Virgin Express vanaf Brussel (Zaventem geloof ik) naar Rome (Fiumcino) en wil nu graag weten hoelang ik op Zaventem van tevoren moet inchecken. Ik heb nmamelijk nog niet geboekt maar wil dit wel graag vantevoren weten. Weet iemand hoe dit zit. De vlucht vertrekt om 7.30. Hoelang van tevoren gaan de gates open en dicht, evenzo de incheckbalies.

Dank
Qwerty
pi_39784471
Oja, en mag je gewoon je camera in je handbagage doen, want ik lees dat er buiten je handbagage nog een kleine camera mee mag. Ik heb echter een Olympus E-500, spiegelreflex, mag ik daarmee ook foto's maken vanuit het vliegtuig?
pi_39784714
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:21 schreef Qwerty911 het volgende:
Oja, en mag je gewoon je camera in je handbagage doen, want ik lees dat er buiten je handbagage nog een kleine camera mee mag. Ik heb echter een Olympus E-500, spiegelreflex, mag ik daarmee ook foto's maken vanuit het vliegtuig?
Ik heb altijd mijn camera in mijn handbagage en de videocamera. Als je ziet hoe ze met je koffer omgaan daar gaan bij mij geen breekbare/dure dingen in!
Ik heb ook altijd een vrij grote camera (eerst een Olympus IS-200 en nu een Panasonic Lumix FZ30) en daar maak ik ook gewoon foto's mee in het vliegtuig. Heb ook met 'n videocamera wel eens een landing gefilmd. Weet niet of dat mag (alle apparatuur moet immers uit), maar ik heb er nooit problemen mee gehad.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_39785387
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:00 schreef Qwerty911 het volgende:
Ik vlieg waarschijnlijk volgend jaar met Virgin Express vanaf Brussel (Zaventem geloof ik) naar Rome (Fiumcino) en wil nu graag weten hoelang ik op Zaventem van tevoren moet inchecken. Ik heb nmamelijk nog niet geboekt maar wil dit wel graag vantevoren weten. Weet iemand hoe dit zit. De vlucht vertrekt om 7.30. Hoelang van tevoren gaan de gates open en dicht, evenzo de incheckbalies.

Dank
Qwerty
Bij virgin mag je wel op tijd zijn. Vergeet niet dat je in Brussel na het inchecken nog een half uur naar de gate moet lopen- en Virgin heeft bijna altijd de gates die helemaal achteraan zijn.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_39785490
Dus 1,5 uurvantevoren op het vliegveld is prima?
  donderdag 13 juli 2006 @ 22:20:22 #234
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_39802626
Foto's maken mag officieel niet, maar ach, de stewardessen zitten zelf ook ingesnoerd Tijdens de vlucht mag het meestal wel, al vinden sommige maatschappijen van niet (Alitalia bijvoorbeeld)

Over Brussel: Neem zeker 1,5 uur ja, de wandeling die je voor de boeg hebt is écht lang. Maar als je er eenmaal bent heb je wel een superstille en relaxte terminal, helemaal voor jezelf
  vrijdag 14 juli 2006 @ 09:44:10 #235
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_39813178
- Maatschappij?
Air New Zealand

- Traject?
Christchurch - Auckland

- Vertraging?
Nee, op tijd vertrokken en op tijd aangekomen.

- Vriendelijk personeel?
Zeer vriendelijk en allemaal brunettes.

- Lekker eten?
Geen maaltijd alleen koffie, thee, een koekje en een snoepje.

- Entertainment?
Alleen een veiligheidsvideo. Geen schermpjes met waar je je bevind maar dat ik kon vanuit het raampje wel zien.

- Algehele indruk?
Prima maatschappij, was een korte vlucht, 1 uur 20 minuten. Genoeg beenruimte in een 737 en uiteraard mooi uitzicht over de Alpen en de Cook Strait.

Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_39820287
Binnenkort met Emirates, klinkt misschien wat verslaafd, maar krijg je daar wel alcohol (lees biertje) geserveerd ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_39823826
Dat wil ik eignelijk ook wel weten. Zijn de alcholische drankjes van BA op vluchten naar Singapore gratis of moet je daar extra voor betalen?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:12:12 #238
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_39824500
Jezus, je mag er toch vanuit gaan dat dat gratis is..
pi_39825006
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:12 schreef Jaguarized het volgende:
Jezus, je mag er toch vanuit gaan dat dat gratis is..
Dat wel, maar Emirates is een maatschappiij uit UAE, en toen begon ik te twijfelen of er uberhaupt alcoholische versnaperingen zijn.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:58:48 #240
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_39825887
Ik doelde op BA.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:05:13 #241
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_39826078
Kijk anders hier dan weet je wat je ongeveer aan eten en drinken kan verwachten. Ik zie blikjes Heineken en glazen wijn, dus over alcohol doen ze niet moeilijk.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_39844637
Ik plaats het hier maar even, aangezien er genoeg US gangers zijn Als je naar de US vliegt, moet je 2 of 3 uur van te voren aanwezig zijn? Was voorheen altijd 2, maar ik hoorde gisteravond opeens 3.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 10:41:34 #243
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_39844720
Drie maar niemand zal er een probleem van maken als je twee uur van tevoren komt.
pi_39844722
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:36 schreef Broodbeleg het volgende:
Ik plaats het hier maar even, aangezien er genoeg US gangers zijn Als je naar de US vliegt, moet je 2 of 3 uur van te voren aanwezig zijn? Was voorheen altijd 2, maar ik hoorde gisteravond opeens 3.
mooie vraag voor: Vragen over vliegen

3 uur als je in een drukke periode (zoals de aankomende 6 weken) vliegt is geen overbodige luxe.
Mits je vlucht rechtstreeks is, anders sta je alsnog te wachten voor de incheckbalie omdat die nog niet open is.
pi_39943954
- Maatschappij?
SAS Braathens (Scandinavian Airlines Braathens)

- Traject?
Amsterdam - Kopenhagen Kastrup - Oslo
en terug

- Vertraging?
Nee. Ik was de allerlaatste en was zwaar te laat op Schiphol, maar dankzij het personeel mocht ik er nog in. Heel erg netjes gedaan.

- Vriendelijk personeel?
Zeer vriendelijk. Ze helpen meteen als je ze nodig hebt, en gaan zelfs een gesprekje met je aan uit interesse.

- Lekker eten?
Geen maaltijd gehad

- Entertainment?
Niet echt. Maar het was dan ook een korte trip.

- Algehele indruk?
Geweldige maatschappij. De service is ideaal, het personeel zeer vriendelijk en dat ze er zelfs alles aan doen om jou nog mee te krijgen terwijl ik te laat was, was erg goed. Ook was er genoeg beenruimte en goed schoongemaakt.

- Maatschappij?
easyJet

- Traject?
Amsterdam - Londen Luton
en terug

- Vertraging?
Ja, een uur.

- Vriendelijk personeel?
Het personeel is in orde. Alleen maken ze constant grappen door dat ding waar je normaal mededelingen van de gezagvoerder van hoort. Ze zien het allemaal als één groot lolletje.

- Lekker eten?
Was geen eten.

- Entertainment?
Geen.

- Algehele indruk?
Weinig beenruimte. Geen gate waar je doorheen loopt, maar we moesten door de regen op de landingsbanen gaan wandelen Daarbij maakte het personeel constant grappen. Sommige grappen waren leuk, maar een uur achter elkaar vond ik te lang. Een paar grappen had beter geweest- je moet niet door blijven gaan. Voor de rest is het in orde, de prijs is er ook naar natuurlijk.
pi_39954188
Ik ben 25 dagen in Thailand geweest, en ik heb nu heimwee terug naar Thailand.
Mjah, zo gaat het altijd, na een week in Holland ben ik het alweer gewent.

- Maatschappij?
China Airlines

- Traject?
Amsterdam - Bangkok (Don Muang) / Don Muang - Amsterdam

- Vertraging?
Nee, we kwamen juist één uur te vroeg aan op AMS, en een een half uur op de aamkomst op Don Muang.

- Vriendelijk personeel?
'gewoon' ze doen gewoon de dingen wat er moet gebeuren in het vliegtuig.

- Lekker eten?
Niet echt, het eten smaakte vooral naar troep wat uit een magnetron komt

- Entertainment?
Jah, maar geen PTV's omdat we helaas in het oude toestel van China Airlines zaten.
We hadden ook een radio met 10 kanalen, maar dat is anno 2006 wel standaard in 747's.

- Algehele indruk?
Netjes, en je krijgt echt waar voor je geld.
Als je meer luxe wil kan je voor een honderdje al in de Dynasty class zitten, met ptv en grotere stoelen enz..

- Datum

--> 22Juni 2006 | vertrek: 14.30 GMT +1
<-- 17Juli 2006 | vertrek: 02.25 GMT +7

Amstelveen de beste
pi_39962629
Ik werd bij Iberia niet meer geholpen aan mijn stoel maar moest naar achter toe.

Dat is echt het dieptepunt tot nu toe
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40103686
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:00 schreef Qwerty911 het volgende:

Dank
Qwerty
Ik zou toch zeker 2uur van te voren er zijn. Zelf neem ik altijd 2,5 tot 3 uur de tijd, omdat je nooit weet hoe druk het is bij het inchecken (lang van te voren meestal niet druk, maar juist erg lekker snel inchecken), en hoe je reis verloopt (op deze manier heb ik altijd nog wat extra uitloop).

Verder heb ik mijn camera altijd in mijn handbagage, is geen probleem. Foto's maken geen ervaring mee, je mag geen telefoon en radio gebruiken tijdens de gehele vlucht, en electronische apparatuur moet tijdens het stijgen en landen uitgeschakeld zijn.

Zie verder mijn review over Virgin Express
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  zondag 23 juli 2006 @ 14:44:02 #249
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_40103716
quote:
Op zondag 23 juli 2006 14:42 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ik zou toch zeker 2uur van te voren er zijn. Zelf neem ik altijd 2,5 tot 3 uur de tijd, omdat je nooit weet hoe druk het is bij het inchecken (lang van te voren meestal niet druk, maar juist erg lekker snel inchecken), en hoe je reis verloopt (op deze manier heb ik altijd nog wat extra uitloop).

Verder heb ik mijn camera altijd in mijn handbagage, is geen probleem. Foto's maken geen ervaring mee, je mag geen telefoon en radio gebruiken tijdens de gehele vlucht, en electronische apparatuur moet tijdens het stijgen en landen uitgeschakeld zijn.

Zie verder mijn review over Virgin Express
Ik film altijd tijdens het landen en opstijgen, niemand die er ooit wat van zegt.
pi_40103916
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:53 schreef LangeTabbetje het volgende:
Binnenkort met Emirates, klinkt misschien wat verslaafd, maar krijg je daar wel alcohol (lees biertje) geserveerd ?
Van alleen moslims kunnen ze niet leven dus er wordt gewoon alcohol geschonken.

Bovendien zijn het magangement en de piloten bijna allemaal van Engelse afkomst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')