Avondquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:53 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenavond.
Whehe, zou mn zusje niet hoeven proberenquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:55 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb m'n broertjes haar nu ook geverfd;d:D:D:D:D::D:D:D !
Ja dat had ik met de tandarts en nu was ik 5 maanden te laat ..quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, zou mn zusje niet hoeven proberenIk moet trouwens al weken naar de kapper maar ik heb eigenlijk geen zin
BumBums?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:05 schreef snopprinses het volgende:
wat zijn tumtums in engeland?
Ik zou de tekst weglaten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:34 schreef snopprinses het volgende:
ik vind em nogal inspiratieloos..dus zodra ik weer wat inspiratie heb komt er een originelere
Dan zou ik de animatie uit de tekst halen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:43 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik heb de vervelende eigenschap dat ik persee tekst in wil :/
Je zou er misschien een sjieke slip doorheen laten gaan ? zo rechtsonder zoeen dikke slip. Boh gek toenstraks ik ging naar jasper he. Dikke slip op dat ene bruggetjequote:Op maandag 10 oktober 2005 23:51 schreef snopprinses het volgende:
ye ik weet het niet
ben er zelf iig ook nog niet tevreden over, zodra ik een leuk idee heb ga ik em veranderen
dit is gewoon even een tijdelijke
Ja gek maar jij kan neit zo sjiek slippen als mij. Ik doe meestal op het bruggetje als ik naar Jasper gaquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:59 schreef Gizmore het volgende:
Maikuuul wat heb jij toch met slippenIk zie er de lol niet zo van in (ja ik had vroegah een scootah) en slippen vond ik niet bepaald boeiend ofzo
Maar goed, ik ga maar weer eens slapen: half 7 eruit
Als het net zo'n slip is als in dat kansloze filmpje van laatst stelt dat niks voorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja gek maar jij kan neit zo sjiek slippen als mij. Ik doe meestal op het bruggetje als ik naar Jasper gazo sjiek blijven die slippen liggen én als ik terug kom uit school is er altijd het stoplicht waar fietsers/bromfietsers rechtsaf mogen, ik doe dan altijd dik slippen daar
Ja gek als ik wheelie en ik ga op mijn gezicht kost het me veel geld, een stoppie hetzelfde verhaal. Slippen kost me 1x in de 2 jaar een nieuwe bandquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als het net zo'n slip is als in dat kansloze filmpje van laatst stelt dat niks voorLeer eens wheelies of stoppies, dat is veel leuker om te zien. Iedere mongool kan slippen dus dat is écht niet boeiend ofzo..
Ow shit, ik ging slapen
Zeker wetenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:22 schreef Maikuuul het volgende:
Hoi mode8or , alles sjillax kax vanavond ?
Ik ga nu een tosti makenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:27 schreef Maikuuul het volgende:
Gaat prima hier, boh gek dit moetje eens proberen. Gewoon een tosti maken he. Maar dan bosui pakken 1 zoeen groete reep eraf halen, deze in kleine stukjes snijden en dan over de kaas heenleggenzo lekker was dat gek, boh moetje echt eens proberen
Ik ben vorig jaar met Paxlie en nikky geweestquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:33 schreef spenky het volgende:
ik heb kaartjes gewonnen voor EA World op 18 oktoberbij fok! games
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:33 schreef spenky het volgende:
ik heb kaartjes gewonnen voor EA World op 18 oktoberbij fok! games
![]()
Ja hoorquote:
Enne. Wie is je doelwit?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja hoorIk wil huurmoordenaar worden ben ik net achter
Verdient goed en is geen zwaar werk
(ja ok de trekkerdruk
)
Weet ik niet, laat de opdrachten maar komenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Enne. Wie is je doelwit?
*PING* ruik de tosti's
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:45 schreef Maikuuul het volgende:mijn tosti met bosuien ligt weer in het tosti apparaat
zo lekker is dat !
Ik heb geen bosuienquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:52 schreef Maikuuul het volgende:
Oooh gekzo heerlijk is de tosti weer ! echt een goede uitvinding van mij
Ik heb nog nooit zo laat tosti's gegetenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:09 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek, zo lekker wastie erin gegeledenik ben er nog maar om half 2 niet meer
Ik heb 2 cheeseburgers zodra ik naar bed gaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:08 schreef _moder8or_ het volgende:
Zo de tosti's zijn ook weer in mijn maag
Klinkt ook erg lekkerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb 2 cheeseburgers zodra ik naar bed ga
Tosti's zijn ook okquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Klinkt ook erg lekkerMaarja, 4 tosti's zijn toch genoeg
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:17 schreef Maikuuul het volgende:
Check deze vette casemoderg vet gemaakt !
http://www011.upp.so-net.ne.jp/kat2/pc/ern005/ekana.htm
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tosti's zijn ook okMischien neem ik die trouwens wel
Cquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:27 schreef cerror het volgende:
Is het goed als ik mezelf even verwelkom?
DaMook![]()
Nikky![]()
![]()
Merci, mesjeu!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
CDankzij mij ben je weer terug zonder kloons
![]()
welkom terug
Graag gedaanquote:
Trustequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:33 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen, ik ben er weg van dus tot morgen !
En fok ze nog
Ik ben klaarwakkerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:26 schreef snopprinses het volgende:
slaapt iedereen nog?
Moet je niet doen... wordt je alleen maar gekker vanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:33 schreef snopprinses het volgende:
ik niet
tis echt saai hier en ik erger me kapot aan de nieuwe stagair
Gewoon laten weten wie de baas isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:39 schreef snopprinses het volgende:
ye :/
maar is echt zo'n wise ass..zit hier pas een paar uurtjes en denkt nu al alles beter te weten..
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:05 schreef snopprinses het volgende:
[..]
die van jou is ook heel schattig
1 zitter of een 2zitterquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:25 schreef snopprinses het volgende:
ik ga straks een studentenrekening openen bij abn, dan krijg ik zo'n coole opblaasbare bank
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:32 schreef snopprinses het volgende:
2 ^^ ik zal ff foto zoeken
maar mn vriend mag em hebben totdat ik zelf plaats heb ervoor
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:36 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
met plaats voor drinken of afstandsbediening in de leuningen
Hoi MaRySequote:
Tuurlijk is dat goed geregeldquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:47 schreef snopprinses het volgende:
yea inderdaad ^^
maarja, mn vriend mag zn kamer helemaal herinrichten van zn ouders op hun kosten, dus mag hij hem zolang hebben
en als ik em dan terug wil, krijg ik em..goed geregeld toch
Inschrijfformulieren voor snowcamp ingevultquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:34 schreef Jaguarized het volgende:
Inschrijfformulieren voor Auckland opgehaald.
Ow.. nou lekkerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:48 schreef snopprinses het volgende:
argh..ga ik in mn pauze naar de abn om een rekening te openen
vraagt die doos of ik mn paspoort bij me heb en sofi-nummer, ja dat heb ik
heb je 20min de tijd, want er is een wachtrij..jah hoor dat kan wel.
Ben ik na 30min aan de beurt, vraagt de meneer naar een bewijs waar mn adres opstaat..ja dat heb ik niet bij me..nou dan kunnen we niks voor u doen, maken wel even een afspraak.
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo mag ik het horenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:58 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Okeej.. meneer de lieve _moder8or_
ikkequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:59 schreef Maikuuul het volgende:
Ey wie gaat er vandaag of morgen naar de kermis ?
yes, gister ook al geweestquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:04 schreef Maikuuul het volgende:
Ga jij naar de kermis snop ?
Je kan niet alles hebbenheaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:23 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ye..echt stom :/
en de opblaasbarebanken zijn volgens mij ook op, die je erbij kreeg >_<
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yes, gister ook al geweest
Ga denk ik vanavond of morgen met een vriendin weer
Snowcamp?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:45 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Inschrijfformulieren voor snowcamp ingevult![]()
Hoe wil je hem dan ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:31 schreef snopprinses het volgende:
maar maar..die bank is zoo leuk
en ik wil em ik wil em ik wil em
nergens, ben er gister geweest om foto's te maken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]waar ben je ingeweest ? ik ga vandaag of morgen
yeaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:34 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Hoe wil je hem dan ?
bedreig ze ofzowdat je bank per see wil
Moet ik ff een fototoestel hebben. Die van me pa moet ik namelijk ff vragen of ik em mag gebruiken, is namelijk nogal een duur ding (Sony DSC-H1)quote:
Onze hond is gewoon een princessquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:38 schreef Imberr het volgende:
Ik in de week voor kerstmis op wintersport met school, maar ik ga niet
@Maikuuul: mijn hond ligt altijd op de bank alsof ze n prinses is ofzoverwend nest is t
@M3rc: hoii
Wel relax bij jou werken dichtbij de kermis, kan je tenminste naar iets kijken als je je verveeldquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:47 schreef snopprinses het volgende:
bah..ik wil naar huis
Moet je tot 5 uur ofzo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:47 schreef snopprinses het volgende:
bah..ik wil naar huis
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:07 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Fotovan hoe het nu is .. en van hoe het straks is
![]()
om die tijd vanmorgen had ik me al 1 uur verslapen, was ik al naar school toegecrost, had ik een toets gemaakt en was ik al weer thuis he he hequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:26 schreef snopprinses het volgende:
slaapt iedereen nog?
Dus ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:09 schreef Maikuuul het volgende:
Maar ik heb mijn haren nog niet gedaan
he je haar lijkt wel een vlooienbolquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:18 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn haar aka lijk wel een vlooienbol
[afbeelding]
[afbeelding]
en hoe laat komt de volgende fotoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:18 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:18 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn haar lijkt wel een vlooienbol !quote:
ik was eerderquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Straks ook nog ff een foto als je terug bent van de kapper![]()
Oh wintersport....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:35 schreef M3rcury het volgende:
@ evilwasp.. FOTOO
@Jag.. ja.. februarie.. week met sgol wintersport
@ Imberr![]()
![]()
![]()
ja dat zeg ik netquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mijn haar lijkt wel een vlooienbol !
Ja maar ik zei het als eerstequote:
Dat heb ik nou ook.. maar dat kan ook aan mijn download liggenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:30 schreef C2C het volgende:
fok is hier zo ongeloofelijk langzaam dat ik kan gaan scheiten in de tijd dat de volgende pagina is geladen![]()
Anders hier welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:30 schreef C2C het volgende:
fok is hier zo ongeloofelijk langzaam dat ik kan gaan scheiten in de tijd dat de volgende pagina is geladen![]()
gaat ze je vlooien?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:30 schreef Maikuuul het volgende:
De kapster is er !!!
Misschienquote:
quote:
is dat een stille hint? die titel ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
* Zet One Day we Kill' em All van DJ Paul Elkstak op![]()
OYEAH!quote:
quote:
ah dat verklaard een hoopquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben in het geheim een aanslag aan het voorbereiden.
Die titel geeft me zoveel inspiratie![]()
Is voor mij 3.5 uur in de trein zittenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek wie heeft er zin om straks mee naar de kermis te gaan ?met mij en lesly en misschien komt jasper maar hij durft toch nergens in.
wat een trieste oproep is dit
kom je me ophale met die bak van je???quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek wie heeft er zin om straks mee naar de kermis te gaan ?met mij en lesly en misschien komt jasper maar hij durft toch nergens in.
wat een trieste oproep is dit
Als je tegen slippen kan welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:15 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kom je me ophale met die bak van je???
Haha ja gek gister zat een vriend van me achterop, ik probeer te slippen maar het ging niet, zie je hem helemaal tegen mij aan vliegen haha, en toen trok ik op gingen zijn benen helemaal de lucht in roflquote:
Het is nog sjieker als ie er afvaltquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Haha ja gek gister zat een vriend van me achterop, ik probeer te slippen maar het ging niet, zie je hem helemaal tegen mij aan vliegen haha, en toen trok ik op gingen zijn benen helemaal de lucht in rofl
tis net om het hoekje, dus kan de kermis net niet zien..ik hoor em welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wel relax bij jou werken dichtbij de kermis, kan je tenminste naar iets kijken als je je verveeld
yes, maar meestal begin ik om 16:00 met een andere stagair te kleppen en dan is het voor we het in de gaten hebben al 17:00quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Moet je tot 5 uur ofzo?
Mooie ava trouwens![]()
Ja he gek !!!1111 roflololololquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het is nog sjieker als ie er afvalt![]()
foei ik zal het je baas vertellen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:26 schreef snopprinses het volgende:
[..]
tis net om het hoekje, dus kan de kermis net niet zien..ik hoor em wel
[..]
yes, maar meestal begin ik om 16:00 met een andere stagair te kleppen en dan is het voor we het in de gaten hebben al 17:00
en dankjewel
Hoezo was ik gepwned ? omdat hij helemaal vorover lag en er bijna afviel ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:26 schreef Palau het volgende:
Haha toen was je zeker gepwnd he Maikuul !!!1111
Zeker, dat was niet de bedoeling .quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoezo was ik gepwned ? omdat hij helemaal vorover lag en er bijna afviel ?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:41 schreef cerror het volgende:
Dat slippen hé?
Is dat je hobby maikuuul?
Je verhalen zijn altijd hilarisch.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]maar ik doe het niet echt vaak.
Trouwens ik zoek sponsors voor als me band kaal is :x
Wat voor ventiel ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Je verhalen zijn altijd hilarisch.
En zo heerlijk infantiel.
Brechtjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:45 schreef Brechtje het volgende:
Jaaa ik wil ook even posten in deeltje 300
Niet dat het zo boeiend is.
Als je nou die hobby's combineert door na een foute slip een tijdje te slapen....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:42 schreef Maikuuul het volgende:
En me andere hobby is slapen, zo lekker is dat !
Dat sponsoren laat ik maar niet aan beginnenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:42 schreef Maikuuul het volgende:
En me andere hobby is slapen, zo lekker is dat !
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:47 schreef B_BOY het volgende:
maikuuul is zo fout dat het leuk kan zijn.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:47 schreef B_BOY het volgende:
maikuuul is zo fout dat het leuk kan zijn.
jij welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Over 1 week vakantiedan weer goeie nachtslowchat !
Waarom laat je ze dan zo kort knippen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben beniewd hoe het slipt, mijn nieuwe haren
Gelukkig is het bijna herfstvakantiedan kunnen mijn haartjes weer wat groeien
Ja , nog maar 3 daagjes...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Over 1 week vakantiedan weer goeie nachtslowchat !
Slip of the barberquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Waarom laat je ze dan zo kort knippen?![]()
Ja gek ik wist niet dat het zo kort wasquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Waarom laat je ze dan zo kort knippen?![]()
das lief!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We zullen aan je denken !
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik maak nu volgend topic aan
Pauperquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja gek als ik wheelie en ik ga op mijn gezicht kost het me veel geld, een stoppie hetzelfde verhaal. Slippen kost me 1x in de 2 jaar een nieuwe band
Met een mooie TT!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik maak nu volgend topic aan
Jezelf en... ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:02 schreef the_legend_killer het volgende:
deel 301 is een naamtopic ! 2 namen
Maar voor wie !
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:02 schreef the_legend_killer het volgende:
deel 301 is een naamtopic ! 2 namen
Maar voor wie !
Was dat niet zo'n 700 euro camera?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:08 schreef snopprinses het volgende:
ohyea..zometeen mn camera kopen (alst goed is)
effe wachten je moet eerst de TT zien !quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:08 schreef snopprinses het volgende:
ohyea..zometeen mn camera kopen (alst goed is)
jah..in de aanbiedingquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Was dat niet zo'n 700 euro camera?
Een keer andere mensen is ook wel leuk he?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:09 schreef Maikuuul het volgende:
Damn ik wilde het volgende topic openen
ga pas over een uurquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
effe wachten je moet eerst de TT zien !
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een keer andere mensen is ook wel leuk he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |