quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yes, gister ook al geweest
Ga denk ik vanavond of morgen met een vriendin weer
Snowcamp?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:45 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Inschrijfformulieren voor snowcamp ingevult![]()
Hoe wil je hem dan ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:31 schreef snopprinses het volgende:
maar maar..die bank is zoo leuk
en ik wil em ik wil em ik wil em
nergens, ben er gister geweest om foto's te maken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]waar ben je ingeweest ? ik ga vandaag of morgen
yeaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:34 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Hoe wil je hem dan ?
bedreig ze ofzowdat je bank per see wil
Moet ik ff een fototoestel hebben. Die van me pa moet ik namelijk ff vragen of ik em mag gebruiken, is namelijk nogal een duur ding (Sony DSC-H1)quote:
Onze hond is gewoon een princessquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:38 schreef Imberr het volgende:
Ik in de week voor kerstmis op wintersport met school, maar ik ga niet
@Maikuuul: mijn hond ligt altijd op de bank alsof ze n prinses is ofzoverwend nest is t
@M3rc: hoii
Wel relax bij jou werken dichtbij de kermis, kan je tenminste naar iets kijken als je je verveeldquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:47 schreef snopprinses het volgende:
bah..ik wil naar huis
Moet je tot 5 uur ofzo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:47 schreef snopprinses het volgende:
bah..ik wil naar huis
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:07 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Fotovan hoe het nu is .. en van hoe het straks is
![]()
om die tijd vanmorgen had ik me al 1 uur verslapen, was ik al naar school toegecrost, had ik een toets gemaakt en was ik al weer thuis he he hequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:26 schreef snopprinses het volgende:
slaapt iedereen nog?
Dus ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:09 schreef Maikuuul het volgende:
Maar ik heb mijn haren nog niet gedaan
he je haar lijkt wel een vlooienbolquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:18 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn haar aka lijk wel een vlooienbol
[afbeelding]
[afbeelding]
en hoe laat komt de volgende fotoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:18 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:18 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn haar lijkt wel een vlooienbol !quote:
ik was eerderquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Straks ook nog ff een foto als je terug bent van de kapper![]()
Oh wintersport....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:35 schreef M3rcury het volgende:
@ evilwasp.. FOTOO
@Jag.. ja.. februarie.. week met sgol wintersport
@ Imberr![]()
![]()
![]()
ja dat zeg ik netquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mijn haar lijkt wel een vlooienbol !
Ja maar ik zei het als eerstequote:
Dat heb ik nou ook.. maar dat kan ook aan mijn download liggenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:30 schreef C2C het volgende:
fok is hier zo ongeloofelijk langzaam dat ik kan gaan scheiten in de tijd dat de volgende pagina is geladen![]()
Anders hier welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:30 schreef C2C het volgende:
fok is hier zo ongeloofelijk langzaam dat ik kan gaan scheiten in de tijd dat de volgende pagina is geladen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |