Ik ben klaarwakkerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:26 schreef snopprinses het volgende:
slaapt iedereen nog?
Moet je niet doen... wordt je alleen maar gekker vanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:33 schreef snopprinses het volgende:
ik niet
tis echt saai hier en ik erger me kapot aan de nieuwe stagair
Gewoon laten weten wie de baas isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:39 schreef snopprinses het volgende:
ye :/
maar is echt zo'n wise ass..zit hier pas een paar uurtjes en denkt nu al alles beter te weten..
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:05 schreef snopprinses het volgende:
[..]
die van jou is ook heel schattig
1 zitter of een 2zitterquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:25 schreef snopprinses het volgende:
ik ga straks een studentenrekening openen bij abn, dan krijg ik zo'n coole opblaasbare bank
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:32 schreef snopprinses het volgende:
2 ^^ ik zal ff foto zoeken
maar mn vriend mag em hebben totdat ik zelf plaats heb ervoor
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:36 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
met plaats voor drinken of afstandsbediening in de leuningen
Hoi MaRySequote:
Tuurlijk is dat goed geregeldquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:47 schreef snopprinses het volgende:
yea inderdaad ^^
maarja, mn vriend mag zn kamer helemaal herinrichten van zn ouders op hun kosten, dus mag hij hem zolang hebben
en als ik em dan terug wil, krijg ik em..goed geregeld toch
Inschrijfformulieren voor snowcamp ingevultquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:34 schreef Jaguarized het volgende:
Inschrijfformulieren voor Auckland opgehaald.
Ow.. nou lekkerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:48 schreef snopprinses het volgende:
argh..ga ik in mn pauze naar de abn om een rekening te openen
vraagt die doos of ik mn paspoort bij me heb en sofi-nummer, ja dat heb ik
heb je 20min de tijd, want er is een wachtrij..jah hoor dat kan wel.
Ben ik na 30min aan de beurt, vraagt de meneer naar een bewijs waar mn adres opstaat..ja dat heb ik niet bij me..nou dan kunnen we niks voor u doen, maken wel even een afspraak.
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo mag ik het horenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:58 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Okeej.. meneer de lieve _moder8or_
ikkequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:59 schreef Maikuuul het volgende:
Ey wie gaat er vandaag of morgen naar de kermis ?
yes, gister ook al geweestquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:04 schreef Maikuuul het volgende:
Ga jij naar de kermis snop ?
Je kan niet alles hebbenheaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:23 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ye..echt stom :/
en de opblaasbarebanken zijn volgens mij ook op, die je erbij kreeg >_<
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |