gaat ze je vlooien?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:30 schreef Maikuuul het volgende:
De kapster is er !!!
Misschienquote:
quote:
is dat een stille hint? die titel ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
* Zet One Day we Kill' em All van DJ Paul Elkstak op![]()
OYEAH!quote:
quote:
ah dat verklaard een hoopquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben in het geheim een aanslag aan het voorbereiden.
Die titel geeft me zoveel inspiratie![]()
Is voor mij 3.5 uur in de trein zittenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek wie heeft er zin om straks mee naar de kermis te gaan ?met mij en lesly en misschien komt jasper maar hij durft toch nergens in.
wat een trieste oproep is dit
kom je me ophale met die bak van je???quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek wie heeft er zin om straks mee naar de kermis te gaan ?met mij en lesly en misschien komt jasper maar hij durft toch nergens in.
wat een trieste oproep is dit
Als je tegen slippen kan welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:15 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kom je me ophale met die bak van je???
Haha ja gek gister zat een vriend van me achterop, ik probeer te slippen maar het ging niet, zie je hem helemaal tegen mij aan vliegen haha, en toen trok ik op gingen zijn benen helemaal de lucht in roflquote:
Het is nog sjieker als ie er afvaltquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Haha ja gek gister zat een vriend van me achterop, ik probeer te slippen maar het ging niet, zie je hem helemaal tegen mij aan vliegen haha, en toen trok ik op gingen zijn benen helemaal de lucht in rofl
tis net om het hoekje, dus kan de kermis net niet zien..ik hoor em welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wel relax bij jou werken dichtbij de kermis, kan je tenminste naar iets kijken als je je verveeld
yes, maar meestal begin ik om 16:00 met een andere stagair te kleppen en dan is het voor we het in de gaten hebben al 17:00quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Moet je tot 5 uur ofzo?
Mooie ava trouwens![]()
Ja he gek !!!1111 roflololololquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het is nog sjieker als ie er afvalt![]()
foei ik zal het je baas vertellen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:26 schreef snopprinses het volgende:
[..]
tis net om het hoekje, dus kan de kermis net niet zien..ik hoor em wel
[..]
yes, maar meestal begin ik om 16:00 met een andere stagair te kleppen en dan is het voor we het in de gaten hebben al 17:00
en dankjewel
Hoezo was ik gepwned ? omdat hij helemaal vorover lag en er bijna afviel ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:26 schreef Palau het volgende:
Haha toen was je zeker gepwnd he Maikuul !!!1111
Zeker, dat was niet de bedoeling .quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoezo was ik gepwned ? omdat hij helemaal vorover lag en er bijna afviel ?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:41 schreef cerror het volgende:
Dat slippen hé?
Is dat je hobby maikuuul?
Je verhalen zijn altijd hilarisch.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]maar ik doe het niet echt vaak.
Trouwens ik zoek sponsors voor als me band kaal is :x
Wat voor ventiel ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Je verhalen zijn altijd hilarisch.
En zo heerlijk infantiel.
Brechtjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:45 schreef Brechtje het volgende:
Jaaa ik wil ook even posten in deeltje 300
Niet dat het zo boeiend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |