Onmogelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:23 schreef Floripas het volgende:
Ik heb een vraag voor hier.
Hoe bewijs ik dat ik geen kloon ben?
Ja.quote:Zal ik het maar gewoon negeren, dan?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:30 schreef Floripas het volgende:
traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Alleen naaktfoto's tellenquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:23 schreef Floripas het volgende:
Ik heb de foto geplaatst.
Ik heb het IP-nummer openbaar gemaakt.
Ik heb opgeroepen tot een POLmeet.
Zal ik het maar gewoon negeren, dan?
Negeren, met wat geluk gaat het vanzelf over. Maar echt veel valt er toch niet tegen te doen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:23 schreef Floripas het volgende:
*Floripas zwaait met slap koninklijk handje naar fan*quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:24 schreef Monidique het volgende:
O, ik wilde net zeggen dat er een ambulance voorbij kwam en toen nog een politie. Belt m'n broertje op.
Schrijf FOK met rode lippenstift op je tieten en we geloven je.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:23 schreef Floripas het volgende:
Tuurlijk, dot.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:42 schreef Monidique het volgende:. Alleen omdat je iets met Middeleeuwse teksten doet, hoor.
Ja, maar hij móest klonen, dat was levensreddend. Hij stierf 17-07-05, alleen dankzij moderne kloontechniek kon hij blijven voortbestaan. Dus dat is heel wat anders.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh ja? Waar zijn die van jou dan?
*kuchKLOONkuch*
Je weet niet wat je mist. Ik werd dit weekend nog met Colin Firth vergeleken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:55 schreef Floripas het volgende:
Met mijn "Rachel" gaat het goed. We gaan zo verborgen lesbische boodschappen uit Sense and Sensibility tellen.
[..]
Och, wat sneu. Een open pannetje, zeker.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, maar hij móest klonen, dat was levensreddend. Hij stierf 17-07-05, alleen dankzij moderne kloontechniek kon hij blijven voortbestaan. Dus dat is heel wat anders.
Ink and Incapability.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Sense and Senility.
Sense and Sensibility is zoooo ordinair. Als de speler die Hans Grüber speelt in het latere "Die hard" de hele cast had omgebracht, zou het misschien nog wel een leuke avondvulling zijn geweest.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Sense and Senility.
Die gaan ik en mijn potkast onthouden zo.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Sense and Sensibility is zoooo ordinair. Als de speler die Hans Grüber speelt in het latere "Die hard" de hele cast had omgebracht, zou het misschien nog wel een leuke avondvulling zijn geweest.
We passen toch niet bij elkaar.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:10 schreef Floripas het volgende:
Sensitive autoeroticism.
JdW, ik ben meer van Alan Rickman, ben ik bang.
En ik heet nog wel bijna als de tiran van Noord-Korea!quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
We passen toch niet bij elkaar.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:10 schreef Floripas het volgende:
JdW, ik ben meer van Alan Rickman, ben ik bang.
Alan Rickman dus.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Sense and Sensibility is zoooo ordinair. Als de speler die Hans Grüber speelt in het latere "Die hard" de hele cast had omgebracht, zou het misschien nog wel een leuke avondvulling zijn geweest.
Niets meer dan een ouwe knar waar elk meisje wel even onder wil...quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Wie is Alan Rickman?
Een nogal matige acteur.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Wie is Alan Rickman?
Ik BEN een kloonquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh ja? Waar zijn die van jou dan?
*kuchKLOONkuch*
Elk meisje? Nee, niet elk meisje, want in een uithoek van wat toendertijd nog Gallië heette...quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Elk meisje?
ons aller vriendinquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Ook Rachel?
Zo kom je nooit aan de vrouw.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Elk meisje? Nee, niet elk meisje, want in een uithoek van wat toendertijd nog Gallië heette...
Misschien wil ie er wel vanafquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zo kom je nooit aan de vrouw.
We begin bombing in five minutes.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:30 schreef George-Butters het volgende:
Vietnam is het niet. Noord-Korea is weer heeeelemaal hip.
Denk je?quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zo kom je nooit aan de vrouw.
Neem een sigaarquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Soms wel. Maar niet categorisch.
Whehehe. Grapsok.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:34 schreef Monidique het volgende:
Anal Dickman, Kate Winslut. Ik schud ze zo uit m'n mouw,,
,
!
!
Jajaja, wees er maar trots op.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:50 schreef George-Butters het volgende:
Niemand hier heeft momenteel een vaste relatie of wel?
Nou ja afgezien van Sizzler, Sigme en G-B
quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jajaja, wees er maar trots op.
Ik ben nauwelijks bevattelijk voor filmsteraantrekkingskracht, maar Alan Rickman *slik*quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Elk meisje?
Het eerste aanknopingspunt is zijn username "andré hazes", verder hoef je niet te kijken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:24 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/58450#2289624
Eeuwen.
Wat een vooroordeel, niet alle Hazes-fans zijn dronkelappen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het eerste aanknopingspunt is zijn username "andré hazes", verder hoef je niet te kijken.
het gebrek aan een rijbewijsquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:04 schreef RichardQuest het volgende:
Iets te compenseren, herr doktor?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Overigens een Hummer-reportage op zembla(at). Als linkse hippies en milieuterroristen tegen de hummer H3 zijn, wil ik er uiteraard èèn. Dat is een gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |