abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31328312
Wie gaan er mee?

- Isabeau
- Marchien
- Teigan

Naar de sauna dus. Zaterdag 5 november. In Zuidwolde (drenthe)
Het is een hele lekkere, mooie, fijne sauna!
Meer info volgt!

[ Bericht 3% gewijzigd door Isabeau op 10-10-2005 12:14:42 ]
pi_31329381
Ik ga waarschijnlijk wel mee, mits het geen kapitalen gaat kosten..

Maareh, de TT klopt niet... Staat Zuidhorn ipv Zuidwolde

Heb je al enig idee van de kosten?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_31329421
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:07 schreef teigan het volgende:
Ik ga waarschijnlijk wel mee, mits het geen kapitalen gaat kosten..

Maareh, de TT klopt niet... Staat Zuidhorn ipv Zuidwolde

Heb je al enig idee van de kosten?
Kost 18 euro voor de hele dag. Maaltijden zijn er al voor 5 euro
TT klopt niet, weet ik, ik loop stage in Zuidhorn, vandaar
pi_31329480
Even mijn eigen saunareview overgenomen
quote:
Sauna De Linderbrink in Zuidwolde (dr)

Afgelopen week voor het eerst naar sauna De Linderbrink in Zuidwolde geweest. Alhoewel ik hier erg dichtbij woon was ik daar nog nooit geweest (blote burenvrees).

De sauna was goed te bereiken met de bus, de chauffeur stopte zelfs naast de sauna alhoewel de bushalte 10 meter lopen verderop was. De sauna is gevestigd in een grote boerderij die prachtig is verbouwd.
Direct bij aankomst viel al aan het aantal geparkeerde auto's op dat het redelijk druk was, maar aangezien de sauna erg groot is hadden we geen last van drukte.

De sauna zelf is ruim opgezet en zeer schoon. Tot de faciliteiten behoren:

1 Saunacabine van 95° waar we twee keer bij een opgieting zijn geweest (zweten!). De opgieting was de eerste keer met sinaasappel en berk en de tweede keer met lavendel en eh....nog iets. Als je na de opgieting naar buiten ging stond er een grote wijnkoeler met ijsblokjes klaar en een bord met sinaasappelpartjes. Hmmm!

1 Saunacabine van 85° waar ik niets zinnigs over kan zeggen aangezien ik er niet eens heb ingekeken.

1 Houtgestookte sauna waar je zelf het vuur hoger kan laten branden! Er liggen volop houtblokken die in de kachel kunnen worden gelegd als de temperatuur nog onder de 100 graden is. Het was hier ongeveer 85 graden toen wij er zaten.

Stoomcabine met het bijna standaard "sterretjes plafond". Elke sauna waar ik kom heeft dat, een beetje afgezaagd dus. De stoomcabine rook naar menthol zoals het hoort, maar echt lekker warm vond ik het hier niet. Wel is er een douche in de stoomruimte wat wel lekker is. Er staat ook een fonteintje, maar dat stond niet aan.

Infraroodcabine waar we twee keer alleen in hebben gelegen. Blijkbaar niet zo favoriet hier. Vooral lekker om even alleen te zijn en je handdoek wat droger te krijgen In plaats van het 'normale' zitrondje in de infraroodcabines lijkt deze meer op een saunacabine waarbij je de infraroodlamp boven je hoofd moet aandoen en dan lekker gaan liggen.

Grotsauna achter in de tuin. Ik heb eigenlijk nooit slippers aan oid in een sauna en de wandeling naar de grotsauna was best koud aan je voeten! Binnen heeft het hele complex vloerverwarming, dat mogen ze buiten ook wel invoeren

De grotsauna is een stilteruimte en ongeveer 70 graden. Er is veel ruimte om te liggen; je kan op diverse plekken ook naast elkaar liggen. Er brandt een openhaardvuur (gas) en er is een steenkachel. Er zijn ook twee 'vijvertjes' met zacht stromend water en rode lampen voor de sfeer. Op de achtergrond muziek die rustig moet maken. Ik vind dat nooit zo fijn als ze muziek afspelen in een sauna, maar goed. Het was er verder wel stil...zo stil dat toen mijn vriendin iets fluisterde er een man saggerijnig opstond en onder de woorden "dit is een stilteruimte" wegliep Niet echt mijn favo sauna dus.

Whirlpool zonder bijzonderheden. Goed warm en je kan zelf op een knop drukken of je bubbels wilt of niet.

Zwembad met bruisbank, ook de bruisbank kan je zelf met een knop bedienen. Erg grote bubbels, niet zo prettig. Lag liever gewoon op die bank zonder luchtbellen.
Zwembad had een prettige temperatuur. Bad was van het type "prefab" en de vloer leek wel los te liggen; alsof er allemaal water onder de plastic vloer was gekomen liep je als over een waterbed. Raar gevoel, leek me niet helemaal in orde.

Voetenbad binnen was ook goed op temperatuur en je kan er met veel mensen op de rand zitten. Groot genoeg om er zelf in te gaan liggen. Niet dat dat hoort

Koud dompelbad ook binnen. Koud, zoals het hoort en met een trapje waarbij je aan de ene kant naar beneden kan en aan de andere kant naar boven. Ook diverse koude douches (emmer, slang, div. koppen etc.). Bij de warme douches trouwens gratis zeep en scrubzout.

2 Relaxruimtes voor niet rokers en 1 Relaxruimte voor rokers met een grote variëteit aan tijdschriften etc. Eén ruimte heeft ook een tv. Een ander een openhaard. Erg mooi ingericht vond ik het niet (hou niet zo van dat logge bruine leer). Jammer dat je door het rokers gedeelte moet voor je in het niet-rokers deel komt.

Rustruimte met 7 ligstoelen met schone dekbedden en kussens. Hier lagen mensen lekker te slapen.

Keuken met grote en kleine kaart waarbij al snel opviel dat de prijzen heel erg meevielen. Ik had een groot bord pasta met vis en verse groente voor 5 euro. Grapefruitsap was wel weer duur (bijna 3 euro), maar het was een groot glas met versgeperst sap. De zelfgemaakte kersenmilkshake a 2,75 was ook super. Bediening was uitstekend en vlot.

Beauty-Arrangementen, massages en zonnebanken aanwezig, hier geen gebruik van gemaakt.

Personeel super vriendelijk en gastvrij! Telefoon gebruiken was bijv. geen enkel probleem. We hebben ook een rondleiding gekregen en dan iets meer dan de afgelopen keer in Soesterberg ("vrouw blijft ergens vlak voor ingang staan en zegt 'daar is dat, dat en dat, nou veel plezier'"). Alles werd duidelijk uitgelegd en aangewezen.

Prijs: 18,50 (voor 19 euro meer krijg je een 3-gangen verrassingsmenu)

Kortom: een heerlijk dagje ontspannen in een prima omgeving! Zeker voor herhaling vatbaar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31329622
Jo Isabeau, bedankt
Ik heb er nu al weer zin in.
Aangezien jij ons modje bent: zou jij de OP kloppend willen houden met mensen die komen/misschien komen en dergelijke?
quote:
De grotsauna is een stilteruimte en ongeveer 70 graden. Er is veel ruimte om te liggen; je kan op diverse plekken ook naast elkaar liggen. Er brandt een openhaardvuur (gas) en er is een steenkachel. Er zijn ook twee 'vijvertjes' met zacht stromend water en rode lampen voor de sfeer. Op de achtergrond muziek die rustig moet maken. Ik vind dat nooit zo fijn als ze muziek afspelen in een sauna, maar goed. Het was er verder wel stil...zo stil dat toen mijn vriendin iets fluisterde er een man saggerijnig opstond en onder de woorden "dit is een stilteruimte" wegliep Niet echt mijn favo sauna dus.
Sorry Meestal waren hier geen mensen en dan kon je lekker voor het vuurtje zitten kletsen
pi_31329663
Ja, maar dan gingen we op een maandag
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31329861
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Ja, maar dan gingen we op een maandag
Dat is waar , misschien is het nu wel drukker. Al was het op die maandag ook wel héél rustig
pi_31330747
Dat valt wel mee, zet mij er maar bij, ik kom wel
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_31330913
Ik neem trouwens aan dat er over 5 november nog wel te 'onderhandelen' valt? Ik kan bijvoorbeeld meer weekenden als iemand echt niet op 5 november kan.
pi_31331368
Ik kan niet op 5 november. Week daarop ook niet.
pi_31331868
Wanneer kan je wel, Pandorah?

Ikkan komend weekend bijvoorbeeld wel, maar de laatste twee weekenden van oktober niet.
pi_31332544
een week eerder kan ik niet, twee week eerder kan ik wel.
Ik heb gewoon met 5 november gegooid om een datum te hebben.
22 oktober zou ik ook best kunnen, of 12 november
pi_31332558
komend weekend kan ik ook
pi_31332764
Euh... ik kan eigenlijk tot half november vrij weinig want ik ga eerst vanaf woensdag 2,5 week op vakantie, 5 november heb ik toevallig al een andere meet (ga gezellig mee geiten melken op de geitenboerderie ). Het weekend daarop lukt ook niet. Maar bijvoorbeeld 19 november kan ik weer wel (en de weken erna). Dus als het te ver weg wordt, hoef je met mij niet al te zeer rekening te houden hoor.
pi_31332873
hmmm, wel jammer als je niet meekan.
Anders doen we even een polletje wat bij iedereen het beste uitkomt?
En dan 19 november als uiterste datum.
Dus een polletje met: wanneer kan je echt NIET?
Ik kan ze helaas niet maken
pi_31333250
12 november zou ik de auto wegbrengen naar broerlief om de banden te vervangen maar dat kan natuurlijk ook een week later. Dus ik kan 12 en 19 november .
pi_31339352
Ik kan 19 november niet, maar wel 12 november
pi_31352963
12 november klinkt goed
Of komend weekend, dan wordt het een speed-meet
pi_31358342
Komend weekend ook prima ik heb nog geen plannen
pi_31358839
Zullen we hem dan eerst op komend weekend plannen?
pi_31359789
Als teigan en Pandorah ook kunnen!
pi_31360043
Ik kan niet want dan lig ik vast in de zon op Tenerife
pi_31360207
Oh ja, natuurlijk...Pandorah op vakantie
pi_31361011
ow
En nu?
pi_31361859
12 november?
pi_31365621
liever wel 12 november, want komend weekend had ik eindelijk eens een weekendje niets, en die geef ik niet op....
pi_31376185
Ik ken het gevoel, teigan

Doen we toch 12 november. Is dat goed, freecell?
pi_31377147
12 november lijkt me prima, dan heb ik ook weer wat meer geld en komend weekend bleek ik toch nodig te zijn in Groningen
pi_31377841
12 november kan wat mij betreft ook wel
pi_31505076
12 november kan ik dus niet schoonouders hebben beslag op mij gelegd. (figuurlijk, het is dus niet de bedoeling dat je me nu gaat bakken) (flauw, ik weet het, het is maandagochtend vroeg) maar ik wil wel heeeeeeel graag mee en nu?
pi_31512951
hmm

* Isabeau kijkt even boos naar Tara die heel braaf "mijn schuld" zegt
pi_31534693
verplaatsen?
Op dit moment heb ik nog geen weekenden vol staan, het moet alleen denk ik wel voor december, omdat iedereen dan met feestdagen zit...
Dus 19 of 26 misschien?
pi_31534924
19 november kan ik 26 ook
pi_31552597
Dit jaar gaat mij niet meer lukken, veel te veel verjaardagen helaas. Die zijn ook leuk natuurlijk, maar wel jammer dat ik daardoor de sauna mis.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_31553048
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 08:01 schreef YPPY het volgende:
Dit jaar gaat mij niet meer lukken, veel te veel verjaardagen helaas. Die zijn ook leuk natuurlijk, maar wel jammer dat ik daardoor de sauna mis.
je mist inderdaad wel DE meeting van het jaar op deze manier
Ik stem voor een heroverweging van je prioriteiten
pi_31557126
19 november kan ik niet, dus dat wordt dan 26 november
pi_31557649
26 voorlopig dan maar?
pi_31557802
Dan willen "ze" ook een DnD weekend hebben maar ik wil sauna.

Enne, Tara zei dat jij niet op zondag de familieverplichtingen wilde doen en dat daarom 12 november was uitgekozen Jouw schuld dus!
pi_31577043
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 13:20 schreef Isabeau het volgende:
Dan willen "ze" ook een DnD weekend hebben maar ik wil sauna.

Enne, Tara zei dat jij niet op zondag de familieverplichtingen wilde doen en dat daarom 12 november was uitgekozen Jouw schuld dus!
Hij wilde ook liever niet op zondag
Maar ik stelde voor om het wel op zondag te doen en ze 's morgens eerst met ons mee te laten gaan, vonden ze geen goed plan
Daarna heeft tara het op de zaterdag geplanned
pi_31579300
Wie kunnen er nu 26 november?

- ik
- freecell
pi_31644354
Optimel heeft trouwens weer een 2 voor de prijs van 1 sauna actie! De pakken zijn in de winkel t/m 14 november en de actie is geldig tot maart. Dus als we nog een keer voor maart naar een sauna willen moeten we sparen
pi_31724247
Gaan we nu met z'n tweetjes, freecell?
pi_31734891
ik kan ook de 26ste hoor...

Maar dat had ik al gezegd dacht ik...
pi_31748536
Ik wilde eigenlijk gewoon het topic een trapje geven

En ik ben benieuwd wie er nog meer kunnen.
pi_31802546
http://www2.optimel.nl/arrangement.php

De sauna in Zuidwolde doet mee aan de optimelactie! Dus: 2 voor de prijs van 1
pi_31802675
De 26e gaat voor mij niet lukken.
Heel November gaat niet lukken trouwens.
subtiele tvp toch?
pi_31802738
maar koop wel even wat Optimel dat is geldig t/m maart!
pi_31805877
November gaat voor mij ook niet meer lukken helaas. Dan maar in december of het nieuwe jaar. Of diegenen die nu in november kunnen, gaan gewoon twee keer want ik wil die beroemde sauna wel es zien .
pi_31830871
Woehoe, we gaan met zijn drieën.
Ik weet zeker dat dat al gezellig wordt, maar wat mensen er bij zou erg leuk zijn
pi_31830907
Wousje gaat ook mee, zijn we met z'n vieren. Prima toch?
pi_31830959
tralala
pi_31830993
jammer dat het een zaterdag is Sauna meetings zijn okay !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_31831002
Altijd gezellig
pi_31867814
mag ik nog mee?

ik kan 26 november in ieder geval wel

Nu ff Oprah kijken, ze hebben het over poepen enzo
pi_31867906
*27*
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_31868525
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 15:16 schreef Joene het volgende:
*27*
pi_31868572
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 15:38 schreef octopussy het volgende:

[..]

ik wou dat het 27 was das een zondag !
pi_31873202
Oh leuk, octopussy! Zijn we met z'n vijven

En ik kan niet op zondag, Joene...(en Freecell denk ik ook niet)
pi_31873330
het is me te ver weg helaas ookal krijg ik vrijdag mijn autootje jaaaa ik heb er eentje gekocht en daardoor moet ik ook wel een beetje zuinig aandoen 4000 euro is toch best een redelijke hoge uitgave als student zijnde
pi_31874163
ik verwacht ook niet dat jullie het voor mij verzetten dames
pi_31874721
Gezien de optimelactie moet er eigenlijk nog 1 persoon bij...
pi_31878828
Ik ben nu lekker optimelvla aan het eten (vult ook lekker ) en heb in ieder geval al 2 zegeltjes.
Het derde zegeltje komt ook wel over een week ofzo.

nog ff in het dieetclubtopic vragen of er nog iemand mee wil?

en Riann, het nu toch juist leuk om zo'n rit te doen met je eigen autootje? Ik ben meestal wel blij als ik lekker een stuk kan rijden. Oja, en met die optimelactie is de tweede persoon gratis, dus we kunnen voor half geld naar de sauna

[ Bericht 35% gewijzigd door octopussy op 01-11-2005 21:29:51 ]
pi_31879712
Ik heb de viering van mijn verjaardag maar een weekje geschoven (jullie zijn ook welkom ) zodat ik hopelijk ook meekan. Het hangt even af of ik geld heb want de botjes van het kanarische konijn waren iets steviger dan mijn vriendjes kies...
pi_31888340
Oh wat leuk, Pandorah!

Maar eh, waarom eet jouw vriend botjes?
pi_31890116
kennen we de volgende saunameeting gaan regelen ergens in januari of zo en dan www.thermengeldrop.nl en als je slaap plaats nodig hebt bij mij is wel plek hoor. Dan is het zeker weten dat ik mee ga.
pi_31925209
ik heb drie zegeltjes
pi_31925248
Ik heb 2 zegeltjes

(iemand had op dennis' verjaardag 's morgens als ontbijt optimel genomen en het pak in de prullenbak gegooid!!!! ik heb dat ding er dus weer uitgevist haha)
pi_31925941
He, nou zie ik het

Mensen, heel veel plezier gewenst. Helaas kan ik niet mee. Zou dat wel leuk gevonden hebben. Maar goed... Zonder mj wordt het vast ook heel gezellig
pi_32219206
Euhm, helaas kan ik de 26e niet. Snuggere ik heb een driedubbele afspraak op die dag .
Ik heb tot nu toe al 4 zegeltjes verzameld dus als jullie rond die tijd niet genoeg hebben, moeten jullie maar een gil geven. Maarrrr... ik wil die beroemde sauna in het noorden wel eens bezoeken dus een andere keer kom ik zeker

Isabeau: het was zo'n stiekum klein botje die hij niet had opgemerkt .
pi_32260956
Even het overzicht kwijt
Wie gaan er nou mee?
pi_32261064
De 26e komt mij eigenlijk helemaal niet goed uit bij nader inzien
Misschien kunnen we beter met z'n allen een andere datum prikken.
pi_32262395
Jij bent ook een slimmerd Isabeau...

Ik zou mee, en een nieuwe datum is ook goed wat mij betrefd, ik denk dat er dan meer mensen komen...

Januari dan maar ergens??
pi_32262494
We kunnen ook gezellig met z'n drieën op de 26ste gaan hoor, maar ik moet 's avonds weg en dus niet te laat uit de sauna zijn.
pi_32264272
Volgens mij kon Octopussy ook de 26e maar dat kan ze beter zelf even roepen .

Nieuwe datum voor januari is voor mij prima. Dan heb ik weer wat rustiger en die actie geldt dan weer (want die geldt niet van 15 - 31 december). Voorstel: zaterdag 7 /14 januari?
pi_32265709
We kunnen dan ook naar een andere sauna gaan, Pandorah
pi_32266260
We moeten wel naar het noorden, ik ben nu wel benieuwd naar die sauna. De 7e kan ik niet, dan ben ik een weekendje weg.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_32266390
Ik ga de 26ste wel gewoon, dennis zegt dat dat wel kan. Zijn we met z'n vieren, leuk aantal
pi_32266407
De zevende van januari des jaren 2006 kan ik ook wel
pi_32267000
zullen we het gewoon op 26 houden?
pi_32267042
Ja, is goed hoor. Maar dan wel 's morgens al heen en dan kan ik niet al te laat weg.
pi_32272467
Ik wil nog steeds graag mee en ik heb al een kaartje volgeplakt en nog een zegeltje over. De actiepakken verkopen ze geloof ik trouwens maar tot half november, dus als we nog een keer naar de sauna gaan voor maart dan moeten jullie flink aan de optimel

Ik kan zelf geen optimel meer kopen want ik ga morgenochtend een week naar Egypte.

Ik ben dus pas volgende week dinsdagavond/woensdag weer op het forum.

groetjes
pi_32272524
Veel plezier, octopussy!!

(en volgeplakt? je hebt maar 3 zegeltjes nodig tenzij je een uitgebreide behandeling wilt )
pi_32445643
*Trap*

Wat doen we nou zaterdag dan? Hoe laat waar enzo?
Ik neem tenminste aan dat het doorgaat
pi_32473631
Gaat door
's morgens vertrekken IOsabeau en ik ergens met de bus vanaf NS station Hoogeveen, misschien handig om daar af te spreken?
De bus vanaf daar stopt recht voor de sauna
We zijn dus met z'n vieren, leuk
pi_32477897
Ga ik met de bus? Op de fiets is gezonder

Maar het is wel handig om met de bus te gaan
pi_32477933
De sauna is om 12:00 open, zullen we om 11:33 de bus dan nemen?

Moeten we niet even bellen ivm de optimelactie?
pi_32478245
Dat lijkt me goed...

Dan ga ik ff kijken hoe laat ik de trein moet hebben..

Als ik die van 10.38 pak, ben ik om 11.15 in Hoogeveen, als de NS meewerkt..

Wat moet je eigenlijk verder meenemen? Handdoek? Badpak?

Dit wordt de eerste keer in mijn leven dat ik naar een sauna ga, vind het ergens nog wel erg spannend/eng
pi_32478418
teigan, je moet meebrengen:

- een badjas oid om te dragen als je rondloopt of in het restaurant gaat zitten
- 1 erg grote handdoek (iets van een badlaken oid) waar je lekker op kan liggen
- 1 handdoek om mee te dragen om je mee af te drogen als je bijv onder de douche vandaan komt of uit het zwembad komt
- en ik neem altijd nog 1 extra handdoek mee om me mee af te drogen voor ik mijn kleren aantrek (die andere afdrooghanddoek is dan vaak te vochtig)
- badslippers (buiten op de tegels kan het behoorlijk koud zijn! )
- er is wel doucheschuim, shampoo en badzout, maar ik neem mijn eigen shampoo mee (anders wil mijn haar niet meer meewerken)
- een borstel

...je neemt geen badpak mee omdat iedereen in een sauna bloot loopt.

En 11:15 is de beste trein idd
pi_32478476
11.33 de bus lijkt me goed. Zou jij even willen bellen Isabeau?
Meenemen: -edit- zie dat Isa al een goede lijst had. Ik zou nog wel een flesje met water meenemen die je daar dan een paar keer kan bijvullen.
Slippers doe ik zelf nooit, maar ik heb dan ook niet zo heel snel koude voeten

Ik heb het ook nog niet zo vaak gedaan, maar de eerste keer vond ik het ook best eng, en nog wel als ik niet met hele bekenden ga, tot nu toe was het elke keer met Isabeau en TARA, zonder tara en met anderen vind ik ook eng, maar je bent er in vijf minuutjes overheen :y
pi_32478504
Flesje voor water is ook een slim idee! Dank je, freecell
pi_32478534
Badpak dacht ik ook al van niet, maar soms hebben ze dat toch wel als "dresscode"...

Ach, ik heb iig een troostende gedachte, en lopen niet allemaal superslanke meiden rond....
Ik denk dat ik vanmiddag nog maar even in de stad op zoek ga naar badslippers, degenen die ik had zijn af...
pi_32478573
Eén van de eerste dingen die freecell uitriep toen ze al die verschillende blote (niet perfecte) lijven zag was""Dit moeten ze laten zien op MTV en TMF!!"

In een sauna zie je tenminste hoe de doorsnee man/vrouw eruitziet en dat heeft niets meer te maken met de blote dames en heren die je op tv wel eens tegenkomt.
pi_32480066
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:47 schreef Isabeau het volgende:
Eén van de eerste dingen die freecell uitriep toen ze al die verschillende blote (niet perfecte) lijven zag was""Dit moeten ze laten zien op MTV en TMF!!"

In een sauna zie je tenminste hoe de doorsnee man/vrouw eruitziet en dat heeft niets meer te maken met de blote dames en heren die je op tv wel eens tegenkomt.
Blote mensen zijn best lelijk
Zeker omdat de meesten aardig wat ouder zijn dan wij we zijn daar allemaal jonge blommen joh
En aangezien je met ons gaat, heb je sowieso geen slanke dennen om je heen

edit: sowieso nog steeds een goed idee om eens te laten zien op tmf/mtv, goed voor de beeldvorming van de kindekens
pi_32503584
.......-O-
Vandaag heel ongesteld geworden... moet je met zo'n touwtje naar de sauna
Hopen dat het zaterdag een beetje over is.....
pi_32504341
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:54 schreef freecell het volgende:
.......-O-
Vandaag heel ongesteld geworden... moet je met zo'n touwtje naar de sauna
Hopen dat het zaterdag een beetje over is.....
ik zou deze week ook aan de beurt zijn, maar heb maar besloten om door te ringen voor een keer.

Ik zie er wel raar uit nu trouwens want mijn hals en gezicht zijn best bruin en mijn buik eigenlijk nog erg wit, terwijl ik wel vaak in bikini heb gelegen op de boot. En mijn zonnebril staat op mijn gezicht

ik heb wel weer zin in een dagje sauna, want ik ben nu 1 dag terug uit Egypte en heb een acute winterdepressie.
pi_32504431
maar het was vast zaaaalig in Egypte
pi_32504456
Oh, Lin, kan ik met je mee terug rijden naar Delft? Ik moet met de trein naar Rotterdam en dat is me 2 uur vervelen. Het lijkt me leuker om met jou mee te rijden
pi_32508795
jahoor, geen probleem Isabeau. Vind ik ook gezelliger dan alleen terugrijden
pi_32508989
ik ook

Het is anders ook zo idioot dat jij met de auto die kant oprijdt en ik eerst naar Hoogeveen om dan de trein te pakken om dezelfde richting op te gaan.
pi_32509004
Wat doe je trouwens zondag? (octopussy dus)
pi_32532163
Ik heb nog geen plannen voor zondag. Heb je een idee om iets te gaan doen?
pi_32534752
Ik ga DnD spelen in Rotterdam en je bent van harte welkom
('s avonds gaan we uit eten in de Bazar)
pi_32538055
Bazar is lekker.

Veel plezier zaterdag!
*OUD heilige*
pi_32538516
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga DnD spelen in Rotterdam en je bent van harte welkom
('s avonds gaan we uit eten in de Bazar)
lijkt me leuk

hoe laat spreken we zaterdag eigenlijk bij de sauna af?
11 uur?
pi_32538625
wij nemen vanaf hoogeveen om 11.33 de bus en zijn er dan ongeveer een kwartiertje later.
octopussy gaat met de auto? hmmmm, weet je de weg naar zuidwolde?
Je kan natuurlijk ook ons alledrie van het stion in Hoogeveen oppikken, wij weten de weg
pi_32538674
Ja, lijkt je dat echt leuk! Ik moet de quest nog schrijven. Heb je voorkeur voor een personage? Dan maak ik een leuk persoon voor je om mee te spelen

Kies 1 uit de volgende: fighter, barbarian, rogue (soort inbreker/dief type), wizard, sorceror, druid, ranger, monk
Kies 1 uit de volgende: human, elf, half-elf, half-orc, dwarf, halfling (een soort hobbits)
man/vrouw?

Dat is alles wat je hoeft te doen De rest is kinderspel (en ik ben spelleider, dus at is altijd goed )

We hebben om 12 uur bij de sauna afgesproken, dan gaat hij ook open.
pi_32539915
ehm @ random gekozen: fighter, half-elf kan dat?

ik krijg de lease-clio (betekent gratis benzine) van vriend mee en zijn pda met tom-tom dus de weg vinden is een eitje

ik wil jullie best komen ophalen van het station hoor, is ook geen probleem!

pi_32540001
Oeh, een sterke chick (komt heel goed uit aangezien onze fighter helaas verhinderd is...en het is het eenvoudigst om te spelen)

Tsja, als je ons wilt komen halen dan mag dat wel. Is wel bijna 20 km omrijden (heen en terug) hoor...
pi_32543670
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, een sterke chick (komt heel goed uit aangezien onze fighter helaas verhinderd is...en het is het eenvoudigst om te spelen)

Tsja, als je ons wilt komen halen dan mag dat wel. Is wel bijna 20 km omrijden (heen en terug) hoor...
.... ........ zo ver nog? dacht dat het tien was maximaal
pi_32543697
De sauna ligt ongeveer 10 km vanaf station hoogeveen, dus op en neer naar de sauna is niet echt handig. Maar dat moet octopussy zelf weten natuurlijk.
pi_32544958
Ik heb trouwens vervelend nieuws, a.s. zaterdag is de sauna voor de optimelactie vol.
pi_32547143
Oh shit zeg!
andere sauna proberen, of andere datum prikken?
pi_32547907
shit, wat jammer!!

en nu?
pi_32549357
of gewoon betalen
pi_32549571
is er dan nog wel plek dan??

Of zit het straks gewoon helemaal propjevol?
pi_32549909
Nee, alleen voor de optimelactie was het vol. Ze hebben daar vast maar beperkte plekken voor
pi_32550803
mmm we hebben natuurlijk niet voor niets zegeltjes gespaard.
Hoe is het voor jullie als we een andere sauna kiezen? Is een grotere afstand een bezwaar? Ik wil zelf graag een keer naar de Zwaluwhoeve bij Harderwijk, maar dat is vanuit Hoogeveen ook al een uur rijden, en vanuit hier een uur en een kwartier. Met OV weet ik niet hoe lang je er over doet.
pi_32558072
Harderwijk is voor mij ook nog wel te doen, hooguit twee uur met openbaar vervoer gok ik... Je moet vanaf Zwolle zo'n stoptreintje nemen....
pi_32559388
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 08:12 schreef teigan het volgende:
Harderwijk is voor mij ook nog wel te doen, hooguit twee uur met openbaar vervoer gok ik... Je moet vanaf Zwolle zo'n stoptreintje nemen....
Gewoon doorgaan stel ik voor......
Het is geen hele dure sauna, maar hij is wel heel geweldig!
pi_32560077
Het liefste wil ik ook gewoon wel naar Zuidwolde denk ik..
Die optimelactie duurt nog een tijdje toch? Dan kunnen we ook altijd nog die zegeltjes dan gebruiken..
Of dus nu een datum voor in Zuidwolde prikken voor januari, en dan gelijk reserveren...
pi_32561871
gewoon morgen zuidwolde????
Ik heb er zo'n zin in......
Gaan we later gewoon nog een keer ergens optimellen.....
Zo duur is zuidwolde op zich niet toch?
pi_32563163
Ik ga morgen gewoon naar Zuidwolde toe. En de optimelactie is geldig t/m maart en we moeten dan nu alvast sauna's uitzoeken en bellen. Behalve Elysium, daar hoef je niet voor te reserveren.
pi_32563803
OK Zuidwolde it is...

ik heb trouwens net even gekeken en naar station Hoogeveen is voor mij net zo lang rijden als naar de sauna. Dus als jullie opgepikt willen worden, roept maar. Hoe laat komen jullie aan bij het station?
pi_32563920
Ik ga vanavond naar mijn ouders toe in Zuidwolde, mijn vader wilde dat graag. Jullie mogen me daar wel oppikken

Jullie komen anders sowieso te vroeg bij de sauna. Trein van 11:15 = om 11:30 bij de sauna die om 12:00 open gaat.
pi_32565141
DAn kan ik net zo goed met de bus gaan, die twee strippen maken dan ook niet zoveel uit..

Hoe duur is het dan zonder optimelding?
pi_32565192
4 strippen heen en 4 strippen terug

Zonder optimel is het 18,50
pi_32565249
Dan zoek ik straks nog ff een strippenkaart op....(pak je trouwens gewoon de bus richting Zuidwolde? En bij welke halte stap je uit? En gaat er nou nog iemand met de bus?)

Er was verder geen plan meer om daar 's avonds nog te eten ofzo??

(kan ik er nl. zelf even rekneing mee houden ivm boodschapjes voor thuis
pi_32566345
mwoa ik vind het wel leuk om iets te gaan eten in die buurt. Dat is toch wel traditie voor de dieetclubmeetings

als de saunamaaltijden goed zijn, dan gaan we daar toch gewoon lekker eten?

btw. ik volg het nu even niet meer hoe we het gaan doen met oppikken en busreizen en dergelijke. duzzzz...wie kan ik waar ophalen en hoelaat?

nogmaals: ik heb navigatie dus de weg vinden moet geen probleem zijn.
pi_32566794
Ik wil best in de sauna eten En anders zit er een goed restaurant tegenover de sauna.

Je mag mij wel ophalen bij mijn ouders thuis, octopussy. Mijn moeder zei al iets over dat hun auto vol zit en dat neef Freddy me wel bij de sauna kon afzatten. Ik zit alleen liever niet bij neef Freddy in de auto met gegronde reden. Maar dat kan ik mijn ouders niet vertellen.

Ze wonen in Zuidwolde aan Reuvenkamp 8a
pi_32566824
Als je het echt niet erg vind om om te rijden dan mag je mij om kwart over 11 ophalen op station hoogeveen. Dat is wel gezelliger dan met de bus.

Ik vroeg me het ook vooral af omdat jij(octopussy) nog weer het verste terug moet rijden...
pi_32568579
Trouwens, ik hoop maar dat je morgen nog een beetje de weg op kan octopussy, ze voorspellen wel erg slecht weer zo
pi_32568805
Eh, freecell bekent net tegenover mij dat ze met "Wij weten de weg wel!!" voornamelijk bedoelde "Isabeau weet de weg wel!!"

Isabeau zit echter morgen al in Zuidwolde

teigan, ze weet de weg wel met de bus. De bushalte zit tegenover de sauna.
Freecell komt je om 11:15 van de trein halen. Ze wil weten hoe jullie elkaar kunnen herkennen

Marchien wil wel een smiley nadoen
(en het robleem is dat ze daartoe in staat is)

Ik stel voor dat ze bij de treintaxistandplaats op je wacht (die is bijna direct voor je als je de trap weer oploopt naar de uitgang).
pi_32569343
Ik lijk nog redelijk op de foto in mijn fotoboek..

Ik heb een langere zwarte jas aan, nog dezelfde bril als op de foto, en wat ik verder aantrek weet ik nog niet..

Ik zal wel naar de taxistandplaats lopen dan
pi_32569434
treintaxi (taxi is aan de andere kant)
pi_32576182
octopussy, gaat het wel lukken morgenvroeg door de sneeuw?
(hier ligt geen vlokje trouwens en het regent en stormt hie rook niet)
pi_32576280
sneeuw
vandaag alleen nog maar stortbuien en hagelbuien gehad, maar geen sneeuw...

ok dan ga ik er wel vanuit dat Freecell en Teigan met de bus gaan en ik haal Isabeau dan op bij haar ouders. Ik neem aan dat het vanuit daar niet zo ver meer is naar de sauna dus ik kom dan tussen 11.30 en 11.45 aan bij Isabeau.

tja, het weer...
ik zie het wel, ik ga in ieder geval op tijd weg morgen zodat ik een marge heb voor file. Zware windstoten heb ik al eens gehad toen ik ook naar een dieetclubmeeting ging. Ben al lang blij dat ik niet hoef te fietsen of motorrijden met dit weer.
OV is trouwens ook een zooitje op dit moment. Zag net bij station Delft een paar volle treinen aan mensen staan bij de tramhalte richting Den Haag

Oja, en ik neem ook mijn optimelkaart mee voor de zekerheid (wellicht dat we geluk hebben dat er een aantal mensen die gereserveerd hadden afgezegd hebben).
pi_32577346
Je bent tussen 11 en 12 welkom, mijn ouders zijn dan toch al weg Ik zie je wel komen. Mocht mijn telnr het niet doen (batterij low en geen oplader mee uiteraard), het nr van mijn ouders is 0528 372126
pi_32579633
Veel plezier morgen dames!
Volgende keer kom ik gewoon mee, dan heb ik onderhand wel 2 volle Optimel spaarkaarten .

Oh, dat OV is zeker een ramp. Ik ben vanavond maar niet naar een vriendin in DH gegaan met de trein wat er ging geen trein. Als er een trein ging, was ie overvol door de HCCbeurs en tot slot was het mobiele netwerk overbelast . Het is weer fijn Hollands weer
pi_32580582
Hier is het weer prima, ik ben al in Hoogeveen en Teigans trein gaat wel, die komt ook uit de kant van het goede weer
Wij komen er wel

@teigan: mijn telefoonnummer: 06-51 97 96 94
pi_32581258
ok, bedankt, ik heb het genoteerd freecell..

ik had je anders die van mij zo nog even gemailed maar dat hoeft dus niet meer..
pi_32583479
tot morgen meiden

ik ga naar bed.
pi_32589120
goeiemorgen...
Wat een rotweer als ik hier zo naar buiten kijk.... Ik zie hier mini sneeuwvlokjes, een grijze lucht en veel natte drab.....

Maar ik zal zo eens gaan ontbijten en dergelijke...
pi_32589145
goedemorgen
hier nat en grijs, maar geen sneeuw. Sauna is dan des te lekkerder
pi_32589460
Wij hebben nu ook sneeuw In de sauna in de sneeuw
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 november 2005 @ 09:53:51 #147
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_32589613
Hier ligt echt een laagje sneeuw
Dus in de sauna zal het ook wel liggen
lekker uit een snikhete omgeving met je blote voetjes in de sneeuw

edit: tara nog ingelogd, het is freecell
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_32589777
Ik dacht al dat jij het was
pi_32589951
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 10:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht al dat jij het was
Ja,
Nu staat het in zijn myat, vindt hij vast niet zo leuk
Hier ligt een rustig, kletsnat laagje sneeuw van twee centimeters en de overburen zijn aan het sneeuwschuiven
pi_32590052
In heel nederland is het een puinhoop en hier ligt een heel rustig laagjke sneeuw
Net journaal gezien, het is echt grappig, vooral omdat we er hier niets van zien
pi_32606866
Zo, ik ben weer thuis...

Vriendjelief heeft me opgehaald van het station in Groningen, dus dat scheelde weer... Ik zit nu nog maar ff wat te eten en wat te drinken omdat ik me in de trein weer heel misselijk begon te voelen, maar ik heb echt zo genoten!!!
pi_32607802

was heerlijk!
In je blootje koprollen in de sneeuw is weer eens wat anders he?
En blote sneeuwengeltjes zonder hoofd komen ook niet vaak voor zonder octopussy in de buurt
Ik heb een beetje een vochttekort volgens mij, maar ben aan het bijdrinken
Hey welterusten meiden ik spreek jullie morgen wel weer
pi_32644879
freecell, jij krijgt nog geld van mij, kom je het halen of moet ik het even overmaken???
pi_32648257
nou het was weer een leuk weekend!
sauna was heerlijk: lekker in het bubbelbad terwijl de sneeuwvlokken op je hoofd vallen. De opgietingen waren ook heel lekker.
en toen dus zondag D&D meeting en die was ook heeel gezellig. Ik had dus weer een beetje erg verkeerd gepland qua huiswerk
pi_32669596
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:23 schreef teigan het volgende:
freecell, jij krijgt nog geld van mij, kom je het halen of moet ik het even overmaken???
Das waar ook, mail mij maar even op mattie laagstreepje noordhuis apenstaart hotmail punt commetje.

Je kan me ook toevoegen op msn
pi_32670923
Gedaan!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')