abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32509004
Wat doe je trouwens zondag? (octopussy dus)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32532163
Ik heb nog geen plannen voor zondag. Heb je een idee om iets te gaan doen?
pi_32534752
Ik ga DnD spelen in Rotterdam en je bent van harte welkom
('s avonds gaan we uit eten in de Bazar)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32538055
Bazar is lekker.

Veel plezier zaterdag!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_32538516
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga DnD spelen in Rotterdam en je bent van harte welkom
('s avonds gaan we uit eten in de Bazar)
lijkt me leuk

hoe laat spreken we zaterdag eigenlijk bij de sauna af?
11 uur?
pi_32538625
wij nemen vanaf hoogeveen om 11.33 de bus en zijn er dan ongeveer een kwartiertje later.
octopussy gaat met de auto? hmmmm, weet je de weg naar zuidwolde?
Je kan natuurlijk ook ons alledrie van het stion in Hoogeveen oppikken, wij weten de weg
pi_32538674
Ja, lijkt je dat echt leuk! Ik moet de quest nog schrijven. Heb je voorkeur voor een personage? Dan maak ik een leuk persoon voor je om mee te spelen

Kies 1 uit de volgende: fighter, barbarian, rogue (soort inbreker/dief type), wizard, sorceror, druid, ranger, monk
Kies 1 uit de volgende: human, elf, half-elf, half-orc, dwarf, halfling (een soort hobbits)
man/vrouw?

Dat is alles wat je hoeft te doen De rest is kinderspel (en ik ben spelleider, dus at is altijd goed )

We hebben om 12 uur bij de sauna afgesproken, dan gaat hij ook open.
pi_32539915
ehm @ random gekozen: fighter, half-elf kan dat?

ik krijg de lease-clio (betekent gratis benzine) van vriend mee en zijn pda met tom-tom dus de weg vinden is een eitje

ik wil jullie best komen ophalen van het station hoor, is ook geen probleem!

pi_32540001
Oeh, een sterke chick (komt heel goed uit aangezien onze fighter helaas verhinderd is...en het is het eenvoudigst om te spelen)

Tsja, als je ons wilt komen halen dan mag dat wel. Is wel bijna 20 km omrijden (heen en terug) hoor...
pi_32543670
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, een sterke chick (komt heel goed uit aangezien onze fighter helaas verhinderd is...en het is het eenvoudigst om te spelen)

Tsja, als je ons wilt komen halen dan mag dat wel. Is wel bijna 20 km omrijden (heen en terug) hoor...
.... ........ zo ver nog? dacht dat het tien was maximaal
pi_32543697
De sauna ligt ongeveer 10 km vanaf station hoogeveen, dus op en neer naar de sauna is niet echt handig. Maar dat moet octopussy zelf weten natuurlijk.
pi_32544958
Ik heb trouwens vervelend nieuws, a.s. zaterdag is de sauna voor de optimelactie vol.
pi_32547143
Oh shit zeg!
andere sauna proberen, of andere datum prikken?
pi_32547907
shit, wat jammer!!

en nu?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_32549357
of gewoon betalen
pi_32549571
is er dan nog wel plek dan??

Of zit het straks gewoon helemaal propjevol?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_32549909
Nee, alleen voor de optimelactie was het vol. Ze hebben daar vast maar beperkte plekken voor
pi_32550803
mmm we hebben natuurlijk niet voor niets zegeltjes gespaard.
Hoe is het voor jullie als we een andere sauna kiezen? Is een grotere afstand een bezwaar? Ik wil zelf graag een keer naar de Zwaluwhoeve bij Harderwijk, maar dat is vanuit Hoogeveen ook al een uur rijden, en vanuit hier een uur en een kwartier. Met OV weet ik niet hoe lang je er over doet.
pi_32558072
Harderwijk is voor mij ook nog wel te doen, hooguit twee uur met openbaar vervoer gok ik... Je moet vanaf Zwolle zo'n stoptreintje nemen....
pi_32559388
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 08:12 schreef teigan het volgende:
Harderwijk is voor mij ook nog wel te doen, hooguit twee uur met openbaar vervoer gok ik... Je moet vanaf Zwolle zo'n stoptreintje nemen....
Gewoon doorgaan stel ik voor......
Het is geen hele dure sauna, maar hij is wel heel geweldig!
pi_32560077
Het liefste wil ik ook gewoon wel naar Zuidwolde denk ik..
Die optimelactie duurt nog een tijdje toch? Dan kunnen we ook altijd nog die zegeltjes dan gebruiken..
Of dus nu een datum voor in Zuidwolde prikken voor januari, en dan gelijk reserveren...
pi_32561871
gewoon morgen zuidwolde????
Ik heb er zo'n zin in......
Gaan we later gewoon nog een keer ergens optimellen.....
Zo duur is zuidwolde op zich niet toch?
pi_32563163
Ik ga morgen gewoon naar Zuidwolde toe. En de optimelactie is geldig t/m maart en we moeten dan nu alvast sauna's uitzoeken en bellen. Behalve Elysium, daar hoef je niet voor te reserveren.
pi_32563803
OK Zuidwolde it is...

ik heb trouwens net even gekeken en naar station Hoogeveen is voor mij net zo lang rijden als naar de sauna. Dus als jullie opgepikt willen worden, roept maar. Hoe laat komen jullie aan bij het station?
pi_32563920
Ik ga vanavond naar mijn ouders toe in Zuidwolde, mijn vader wilde dat graag. Jullie mogen me daar wel oppikken

Jullie komen anders sowieso te vroeg bij de sauna. Trein van 11:15 = om 11:30 bij de sauna die om 12:00 open gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')