abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32565141
DAn kan ik net zo goed met de bus gaan, die twee strippen maken dan ook niet zoveel uit..

Hoe duur is het dan zonder optimelding?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_32565192
4 strippen heen en 4 strippen terug

Zonder optimel is het 18,50
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32565249
Dan zoek ik straks nog ff een strippenkaart op....(pak je trouwens gewoon de bus richting Zuidwolde? En bij welke halte stap je uit? En gaat er nou nog iemand met de bus?)

Er was verder geen plan meer om daar 's avonds nog te eten ofzo??

(kan ik er nl. zelf even rekneing mee houden ivm boodschapjes voor thuis
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_32566345
mwoa ik vind het wel leuk om iets te gaan eten in die buurt. Dat is toch wel traditie voor de dieetclubmeetings

als de saunamaaltijden goed zijn, dan gaan we daar toch gewoon lekker eten?

btw. ik volg het nu even niet meer hoe we het gaan doen met oppikken en busreizen en dergelijke. duzzzz...wie kan ik waar ophalen en hoelaat?

nogmaals: ik heb navigatie dus de weg vinden moet geen probleem zijn.
pi_32566794
Ik wil best in de sauna eten En anders zit er een goed restaurant tegenover de sauna.

Je mag mij wel ophalen bij mijn ouders thuis, octopussy. Mijn moeder zei al iets over dat hun auto vol zit en dat neef Freddy me wel bij de sauna kon afzatten. Ik zit alleen liever niet bij neef Freddy in de auto met gegronde reden. Maar dat kan ik mijn ouders niet vertellen.

Ze wonen in Zuidwolde aan Reuvenkamp 8a
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32566824
Als je het echt niet erg vind om om te rijden dan mag je mij om kwart over 11 ophalen op station hoogeveen. Dat is wel gezelliger dan met de bus.

Ik vroeg me het ook vooral af omdat jij(octopussy) nog weer het verste terug moet rijden...
pi_32568579
Trouwens, ik hoop maar dat je morgen nog een beetje de weg op kan octopussy, ze voorspellen wel erg slecht weer zo
pi_32568805
Eh, freecell bekent net tegenover mij dat ze met "Wij weten de weg wel!!" voornamelijk bedoelde "Isabeau weet de weg wel!!"

Isabeau zit echter morgen al in Zuidwolde

teigan, ze weet de weg wel met de bus. De bushalte zit tegenover de sauna.
Freecell komt je om 11:15 van de trein halen. Ze wil weten hoe jullie elkaar kunnen herkennen

Marchien wil wel een smiley nadoen
(en het robleem is dat ze daartoe in staat is)

Ik stel voor dat ze bij de treintaxistandplaats op je wacht (die is bijna direct voor je als je de trap weer oploopt naar de uitgang).
pi_32569343
Ik lijk nog redelijk op de foto in mijn fotoboek..

Ik heb een langere zwarte jas aan, nog dezelfde bril als op de foto, en wat ik verder aantrek weet ik nog niet..

Ik zal wel naar de taxistandplaats lopen dan
pi_32569434
treintaxi (taxi is aan de andere kant)
pi_32576182
octopussy, gaat het wel lukken morgenvroeg door de sneeuw?
(hier ligt geen vlokje trouwens en het regent en stormt hie rook niet)
pi_32576280
sneeuw
vandaag alleen nog maar stortbuien en hagelbuien gehad, maar geen sneeuw...

ok dan ga ik er wel vanuit dat Freecell en Teigan met de bus gaan en ik haal Isabeau dan op bij haar ouders. Ik neem aan dat het vanuit daar niet zo ver meer is naar de sauna dus ik kom dan tussen 11.30 en 11.45 aan bij Isabeau.

tja, het weer...
ik zie het wel, ik ga in ieder geval op tijd weg morgen zodat ik een marge heb voor file. Zware windstoten heb ik al eens gehad toen ik ook naar een dieetclubmeeting ging. Ben al lang blij dat ik niet hoef te fietsen of motorrijden met dit weer.
OV is trouwens ook een zooitje op dit moment. Zag net bij station Delft een paar volle treinen aan mensen staan bij de tramhalte richting Den Haag

Oja, en ik neem ook mijn optimelkaart mee voor de zekerheid (wellicht dat we geluk hebben dat er een aantal mensen die gereserveerd hadden afgezegd hebben).
pi_32577346
Je bent tussen 11 en 12 welkom, mijn ouders zijn dan toch al weg Ik zie je wel komen. Mocht mijn telnr het niet doen (batterij low en geen oplader mee uiteraard), het nr van mijn ouders is 0528 372126
pi_32579633
Veel plezier morgen dames!
Volgende keer kom ik gewoon mee, dan heb ik onderhand wel 2 volle Optimel spaarkaarten .

Oh, dat OV is zeker een ramp. Ik ben vanavond maar niet naar een vriendin in DH gegaan met de trein wat er ging geen trein. Als er een trein ging, was ie overvol door de HCCbeurs en tot slot was het mobiele netwerk overbelast . Het is weer fijn Hollands weer
pi_32580582
Hier is het weer prima, ik ben al in Hoogeveen en Teigans trein gaat wel, die komt ook uit de kant van het goede weer
Wij komen er wel

@teigan: mijn telefoonnummer: 06-51 97 96 94
pi_32581258
ok, bedankt, ik heb het genoteerd freecell..

ik had je anders die van mij zo nog even gemailed maar dat hoeft dus niet meer..
pi_32583479
tot morgen meiden

ik ga naar bed.
pi_32589120
goeiemorgen...
Wat een rotweer als ik hier zo naar buiten kijk.... Ik zie hier mini sneeuwvlokjes, een grijze lucht en veel natte drab.....

Maar ik zal zo eens gaan ontbijten en dergelijke...
pi_32589145
goedemorgen
hier nat en grijs, maar geen sneeuw. Sauna is dan des te lekkerder
pi_32589460
Wij hebben nu ook sneeuw In de sauna in de sneeuw
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 november 2005 @ 09:53:51 #147
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_32589613
Hier ligt echt een laagje sneeuw
Dus in de sauna zal het ook wel liggen
lekker uit een snikhete omgeving met je blote voetjes in de sneeuw

edit: tara nog ingelogd, het is freecell
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_32589777
Ik dacht al dat jij het was
pi_32589951
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 10:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht al dat jij het was
Ja,
Nu staat het in zijn myat, vindt hij vast niet zo leuk
Hier ligt een rustig, kletsnat laagje sneeuw van twee centimeters en de overburen zijn aan het sneeuwschuiven
pi_32590052
In heel nederland is het een puinhoop en hier ligt een heel rustig laagjke sneeuw
Net journaal gezien, het is echt grappig, vooral omdat we er hier niets van zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')