abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31830907
Wousje gaat ook mee, zijn we met z'n vieren. Prima toch?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31830959
tralala
pi_31830993
jammer dat het een zaterdag is Sauna meetings zijn okay !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_31831002
Altijd gezellig
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31867814
mag ik nog mee?

ik kan 26 november in ieder geval wel

Nu ff Oprah kijken, ze hebben het over poepen enzo
pi_31867906
*27*
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_31868525
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 15:16 schreef Joene het volgende:
*27*
pi_31868572
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 15:38 schreef octopussy het volgende:

[..]

ik wou dat het 27 was das een zondag !
pi_31873202
Oh leuk, octopussy! Zijn we met z'n vijven

En ik kan niet op zondag, Joene...(en Freecell denk ik ook niet)
pi_31873330
het is me te ver weg helaas ookal krijg ik vrijdag mijn autootje jaaaa ik heb er eentje gekocht en daardoor moet ik ook wel een beetje zuinig aandoen 4000 euro is toch best een redelijke hoge uitgave als student zijnde
pi_31874163
ik verwacht ook niet dat jullie het voor mij verzetten dames
pi_31874721
Gezien de optimelactie moet er eigenlijk nog 1 persoon bij...
pi_31878828
Ik ben nu lekker optimelvla aan het eten (vult ook lekker ) en heb in ieder geval al 2 zegeltjes.
Het derde zegeltje komt ook wel over een week ofzo.

nog ff in het dieetclubtopic vragen of er nog iemand mee wil?

en Riann, het nu toch juist leuk om zo'n rit te doen met je eigen autootje? Ik ben meestal wel blij als ik lekker een stuk kan rijden. Oja, en met die optimelactie is de tweede persoon gratis, dus we kunnen voor half geld naar de sauna

[ Bericht 35% gewijzigd door octopussy op 01-11-2005 21:29:51 ]
pi_31879712
Ik heb de viering van mijn verjaardag maar een weekje geschoven (jullie zijn ook welkom ) zodat ik hopelijk ook meekan. Het hangt even af of ik geld heb want de botjes van het kanarische konijn waren iets steviger dan mijn vriendjes kies...
pi_31888340
Oh wat leuk, Pandorah!

Maar eh, waarom eet jouw vriend botjes?
pi_31890116
kennen we de volgende saunameeting gaan regelen ergens in januari of zo en dan www.thermengeldrop.nl en als je slaap plaats nodig hebt bij mij is wel plek hoor. Dan is het zeker weten dat ik mee ga.
pi_31925209
ik heb drie zegeltjes
pi_31925248
Ik heb 2 zegeltjes

(iemand had op dennis' verjaardag 's morgens als ontbijt optimel genomen en het pak in de prullenbak gegooid!!!! ik heb dat ding er dus weer uitgevist haha)
pi_31925941
He, nou zie ik het

Mensen, heel veel plezier gewenst. Helaas kan ik niet mee. Zou dat wel leuk gevonden hebben. Maar goed... Zonder mj wordt het vast ook heel gezellig
pi_32219206
Euhm, helaas kan ik de 26e niet. Snuggere ik heb een driedubbele afspraak op die dag .
Ik heb tot nu toe al 4 zegeltjes verzameld dus als jullie rond die tijd niet genoeg hebben, moeten jullie maar een gil geven. Maarrrr... ik wil die beroemde sauna in het noorden wel eens bezoeken dus een andere keer kom ik zeker

Isabeau: het was zo'n stiekum klein botje die hij niet had opgemerkt .
pi_32260956
Even het overzicht kwijt
Wie gaan er nou mee?
pi_32261064
De 26e komt mij eigenlijk helemaal niet goed uit bij nader inzien
Misschien kunnen we beter met z'n allen een andere datum prikken.
pi_32262395
Jij bent ook een slimmerd Isabeau...

Ik zou mee, en een nieuwe datum is ook goed wat mij betrefd, ik denk dat er dan meer mensen komen...

Januari dan maar ergens??
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_32262494
We kunnen ook gezellig met z'n drieën op de 26ste gaan hoor, maar ik moet 's avonds weg en dus niet te laat uit de sauna zijn.
pi_32264272
Volgens mij kon Octopussy ook de 26e maar dat kan ze beter zelf even roepen .

Nieuwe datum voor januari is voor mij prima. Dan heb ik weer wat rustiger en die actie geldt dan weer (want die geldt niet van 15 - 31 december). Voorstel: zaterdag 7 /14 januari?
pi_32265709
We kunnen dan ook naar een andere sauna gaan, Pandorah
pi_32266260
We moeten wel naar het noorden, ik ben nu wel benieuwd naar die sauna. De 7e kan ik niet, dan ben ik een weekendje weg.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_32266390
Ik ga de 26ste wel gewoon, dennis zegt dat dat wel kan. Zijn we met z'n vieren, leuk aantal
pi_32266407
De zevende van januari des jaren 2006 kan ik ook wel
pi_32267000
zullen we het gewoon op 26 houden?
pi_32267042
Ja, is goed hoor. Maar dan wel 's morgens al heen en dan kan ik niet al te laat weg.
pi_32272467
Ik wil nog steeds graag mee en ik heb al een kaartje volgeplakt en nog een zegeltje over. De actiepakken verkopen ze geloof ik trouwens maar tot half november, dus als we nog een keer naar de sauna gaan voor maart dan moeten jullie flink aan de optimel

Ik kan zelf geen optimel meer kopen want ik ga morgenochtend een week naar Egypte.

Ik ben dus pas volgende week dinsdagavond/woensdag weer op het forum.

groetjes
pi_32272524
Veel plezier, octopussy!!

(en volgeplakt? je hebt maar 3 zegeltjes nodig tenzij je een uitgebreide behandeling wilt )
pi_32445643
*Trap*

Wat doen we nou zaterdag dan? Hoe laat waar enzo?
Ik neem tenminste aan dat het doorgaat
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_32473631
Gaat door
's morgens vertrekken IOsabeau en ik ergens met de bus vanaf NS station Hoogeveen, misschien handig om daar af te spreken?
De bus vanaf daar stopt recht voor de sauna
We zijn dus met z'n vieren, leuk
pi_32477897
Ga ik met de bus? Op de fiets is gezonder

Maar het is wel handig om met de bus te gaan
pi_32477933
De sauna is om 12:00 open, zullen we om 11:33 de bus dan nemen?

Moeten we niet even bellen ivm de optimelactie?
pi_32478245
Dat lijkt me goed...

Dan ga ik ff kijken hoe laat ik de trein moet hebben..

Als ik die van 10.38 pak, ben ik om 11.15 in Hoogeveen, als de NS meewerkt..

Wat moet je eigenlijk verder meenemen? Handdoek? Badpak?

Dit wordt de eerste keer in mijn leven dat ik naar een sauna ga, vind het ergens nog wel erg spannend/eng
pi_32478418
teigan, je moet meebrengen:

- een badjas oid om te dragen als je rondloopt of in het restaurant gaat zitten
- 1 erg grote handdoek (iets van een badlaken oid) waar je lekker op kan liggen
- 1 handdoek om mee te dragen om je mee af te drogen als je bijv onder de douche vandaan komt of uit het zwembad komt
- en ik neem altijd nog 1 extra handdoek mee om me mee af te drogen voor ik mijn kleren aantrek (die andere afdrooghanddoek is dan vaak te vochtig)
- badslippers (buiten op de tegels kan het behoorlijk koud zijn! )
- er is wel doucheschuim, shampoo en badzout, maar ik neem mijn eigen shampoo mee (anders wil mijn haar niet meer meewerken)
- een borstel

...je neemt geen badpak mee omdat iedereen in een sauna bloot loopt.

En 11:15 is de beste trein idd
pi_32478476
11.33 de bus lijkt me goed. Zou jij even willen bellen Isabeau?
Meenemen: -edit- zie dat Isa al een goede lijst had. Ik zou nog wel een flesje met water meenemen die je daar dan een paar keer kan bijvullen.
Slippers doe ik zelf nooit, maar ik heb dan ook niet zo heel snel koude voeten

Ik heb het ook nog niet zo vaak gedaan, maar de eerste keer vond ik het ook best eng, en nog wel als ik niet met hele bekenden ga, tot nu toe was het elke keer met Isabeau en TARA, zonder tara en met anderen vind ik ook eng, maar je bent er in vijf minuutjes overheen :y
pi_32478504
Flesje voor water is ook een slim idee! Dank je, freecell
pi_32478534
Badpak dacht ik ook al van niet, maar soms hebben ze dat toch wel als "dresscode"...

Ach, ik heb iig een troostende gedachte, en lopen niet allemaal superslanke meiden rond....
Ik denk dat ik vanmiddag nog maar even in de stad op zoek ga naar badslippers, degenen die ik had zijn af...
pi_32478573
Eén van de eerste dingen die freecell uitriep toen ze al die verschillende blote (niet perfecte) lijven zag was""Dit moeten ze laten zien op MTV en TMF!!"

In een sauna zie je tenminste hoe de doorsnee man/vrouw eruitziet en dat heeft niets meer te maken met de blote dames en heren die je op tv wel eens tegenkomt.
pi_32480066
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:47 schreef Isabeau het volgende:
Eén van de eerste dingen die freecell uitriep toen ze al die verschillende blote (niet perfecte) lijven zag was""Dit moeten ze laten zien op MTV en TMF!!"

In een sauna zie je tenminste hoe de doorsnee man/vrouw eruitziet en dat heeft niets meer te maken met de blote dames en heren die je op tv wel eens tegenkomt.
Blote mensen zijn best lelijk
Zeker omdat de meesten aardig wat ouder zijn dan wij we zijn daar allemaal jonge blommen joh
En aangezien je met ons gaat, heb je sowieso geen slanke dennen om je heen

edit: sowieso nog steeds een goed idee om eens te laten zien op tmf/mtv, goed voor de beeldvorming van de kindekens
pi_32503584
.......-O-
Vandaag heel ongesteld geworden... moet je met zo'n touwtje naar de sauna
Hopen dat het zaterdag een beetje over is.....
pi_32504341
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:54 schreef freecell het volgende:
.......-O-
Vandaag heel ongesteld geworden... moet je met zo'n touwtje naar de sauna
Hopen dat het zaterdag een beetje over is.....
ik zou deze week ook aan de beurt zijn, maar heb maar besloten om door te ringen voor een keer.

Ik zie er wel raar uit nu trouwens want mijn hals en gezicht zijn best bruin en mijn buik eigenlijk nog erg wit, terwijl ik wel vaak in bikini heb gelegen op de boot. En mijn zonnebril staat op mijn gezicht

ik heb wel weer zin in een dagje sauna, want ik ben nu 1 dag terug uit Egypte en heb een acute winterdepressie.
pi_32504431
maar het was vast zaaaalig in Egypte
pi_32504456
Oh, Lin, kan ik met je mee terug rijden naar Delft? Ik moet met de trein naar Rotterdam en dat is me 2 uur vervelen. Het lijkt me leuker om met jou mee te rijden
pi_32508795
jahoor, geen probleem Isabeau. Vind ik ook gezelliger dan alleen terugrijden
pi_32508989
ik ook

Het is anders ook zo idioot dat jij met de auto die kant oprijdt en ik eerst naar Hoogeveen om dan de trein te pakken om dezelfde richting op te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')