Dus jij gaat nu voortaan ook al je lijntjes-opschrijfblokken vervangen door blanco a4tjes?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef Seborik het volgende:
[..]
Inderdaad, het is vet ruig, ook vooral omdat het nu 2 tientjes kostte vanwege de subsidie voor studenten en geen honderden euro's. Heb er in ieder geval veel aan.
Lijntjes dwingen tot opgelegde structuurquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:43 schreef Seborik het volgende:
Wat ik ga doen is m'n nieuwe eigenontdekte geheugeneffect mooi opschrijven, en als dat makkelijker gaat zonder lijntjes, is dat prima.
quote:
Als dat maar niet tegelijkertijd is met je ijshockey-training.quote:
Dat moet ik nog even uitzoeken!quote:Op zondag 6 november 2005 11:53 schreef dwerg het volgende:
[..]
Als dat maar niet tegelijkertijd is met je ijshockey-training.
Erg mooi, Mark!quote:Op maandag 7 november 2005 10:29 schreef Mark het volgende:
Na lange tijd dan toch gelukt, een foto van mijn vakantie in Jordanie:
Petra
[afbeelding]
Gave film iddquote:Op donderdag 3 november 2005 16:52 schreef Liejannuh het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alvast een filmtip voor a.s. maandag:
Almost Famous
maandag 07 november om 20:30 op Net 5
Drama/Comedy/USA/2000 - 1973: De 15-jarige William wordt door Rolling Stone Magazine gevraagd een stuk te schrijven over de populaire rockgroep Stillwater. Hij gaat enkele dagen met ze op tour en raakt bevriend met een aantal groupies van de band.
Geweldige film met geweldige muziek en een ontzettend leuk verhaal!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uit mijn blote hoofd dacht ik een metertje of 35. En het is zeker een aanrader!quote:Op maandag 7 november 2005 17:18 schreef Liejannuh het volgende:
Dat geloof ik graag!!
Dat is echt groot man!
Hoe hoog is dat wel niet?? 50 meter ofzo? Of nog hoger??
* Liejannuh wil ook naar Jordanie!
Valt best mee. Hooguit luister je naar de verkeerde "we hebben de jaren 80 overleefd en brengen nu nog steeds tof werk uit"-bandquote:Op woensdag 9 november 2005 08:43 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ken alle liedjes niet Litpho!Ben ik nu een cultuurbarbaar?
Ter compensatie staat de nieuwe Depeche Mode wel erg hard aan nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |