1 2 3 | 2004: Rubens Barrichello Ferrari 1:34.012 208.735 km/u |
1 | 2004: Rubens Barrichello Ferrari 1:29:12.420 205.313 km/u |
Het circuit heeft de vorm van het Chinese karakter Shang (上), wat het eerste karakter is van de naam van de stad Shanghai. Het heeft eigenlijk vele betekenissen,quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:27 schreef JPM01 het volgende:
Het circuit dat ontworpen is door Herman Tilke heeft een vorm van een slang, iets wat traditie is in China.
ik had gehoort over een slang, maar er kunnen ook meer betekenissen zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:12 schreef Skeffie het volgende:
[..]
Het circuit heeft de vorm van het Chinese karakter Shang (上), wat het eerste karakter is van de naam van de stad Shanghai. Het heeft eigenlijk vele betekenissen,
Eén woord (ok afkorting): A1GPquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:35 schreef TimoBasso het volgende:
Ik voel mijn winter depri weer aankomen,geen F1 na dit weekend.. dat wordt weer geilen op winter test pics..
Na nog een keer dit seizoen.. Go Jacques!
ik hoop dat die in de eerste ronde, helemaal alleen de vangrail tegen komtquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:35 schreef TimoBasso het volgende:
Na nog een keer dit seizoen.. Go Jacques!
dat gaat ook wel gebeuren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:55 schreef pfaf het volgende:
Het belangrijkste voor mij wordt dat Schumacher van die belachelijke 3e plaats verdwijnt.
Een mooie inhaal aktie.. op Montoya zal wel mooi zijnquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:46 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik hoop dat die in de eerste ronde, helemaal alleen de vangrail tegen komt![]()
dat probeerde die al tot dat hij montoya op het vuile dwong.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:20 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Een mooie inhaal aktie.. op Montoya zal wel mooi zijn![]()
Be Happyquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:35 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dat probeerde die al tot dat hij montoya op het vuile dwong.
gewoon vanuit de pits laten starten en in de eerste bocht spint die van de baan![]()
Het eind is nabijquote:Het gebeurt niet vaak, maar pakweg eens in de tien/vijftien jaar is het zover: dan neemt de Formule 1 afscheid van een tijdperk. Na 1988 verdwenen de turbo's uit de F1, in 1997 de echte slicks. Dit keer neemt men in China afscheid van de V10-motor en van nog veel meer.
Een 2,4-liter V8-krachtbron komt er vanaf de openingsrace van 2006 voor in de plaats. Na bijna een handvol decennia valt het doek voor de V10-motor en moet de Formule 1 het met twee cilinders minder stellen. Het klassieke geluid zal voortleven in de gedachten van de fans, het verleden wordt gekoesterd.
Na de winter zal het klassieke geluid op de F1-circuits alleen nog maar te horen zijn als er een Red Bull Light-bolide langsrijdt. Met een gelimiteerd toerental welteverstaan, omdat het voordeel anders te groot zou zijn. Dat is nog maar het begin, want de sport ondergaat deze winter een heuse metamorfose.
Maar liefst vier teams verdwijnen. Jordan dat eigenlijk Jordan al niet meer is gaat verder als Midland, Sauber gaat door onder de vlag van BMW en ook zal Minardi de grid na de winter niet meer bevolken. Het team blijft (voorlopig) vanuit Faenza opereren, maar dan wel als Red Bull Light. Ook de teambazen Peter Sauber en Paul Stoddart zullen voor een laatste keer naar de fans zwaaien, Eddie Jordan is al vertrokken. Tot slot zal de naam BAR eveneens uit de boeken verdwijnen, Honda heeft het team nu volledig in haar bezit.
Mogelijk komen er nog twee extra nieuwe renstallen bij. Honda is samen met vooralsnog onbekende initiatiefnemers ( geruchten wijzen richting Dome, Aguri Suzuki en invloeden van de Maktoum-familie) bezig een nieuw team op te zetten. En dat is nog niet alles, want na het afketsen van Dubai F1 zou ook McLaren plotseling weer plannen hebben om een B-team te beginnen. Of (één van) de twee renstallen de grid in Bahrein of Maleisië ook daadwerkelijk gaat halen (Melbourne is dit keer niet de openingsrace vanwege de Common Wealth Games) zal de winterperiode uit moeten wijzen.
Verder raakt Williams de BMW-aandrijving kwijt, zal Michael Schumacher niet meer rijden met het startnummer 1, gaat Double Dutch naar alle waarschijnlijkheid uit elkaar, komt er weer een nieuwe kwalificatie, komen de bandenwissels bij pitstops mogelijk terug en is het nog maar de vraag of de baan van vrijdagtester in 2006 nog bestaat. Voor de reservewagens gaat dezelfde vlieger op en de bandenwarmers kunnen mogelijkerwijs ook achterblijven op de fabriek.
Moraal van het verhaal? Of de huidige Formule 1 nou gewaardeerd wordt of niet: geniet er nog maar even van, nu het nog kan. Er is nog genoeg om naar uit te kijken: Button die toch nog zijn eerste zege wil halen, Fisichella die zijn seizoen alsnog wat kleur wil geven, Alonso die in stijl afscheid wil nemen en Raikkonen die wil laten zien dat hij echt de beste is. Als slagroom op de taart moet de strijd om de constructeurstitel nog beslist worden. Het gat tussen McLaren en Renault bedraagt slechts twee schamele punten. Het staat nu al vast dat het een historische race gaat worden, met hopelijk zondagmiddag plaatselijke tijd net zoveel spektakel als afgelopen zondag in Japan.
in hoevere kun je deze V8 vergelijken met de V8 waar jos verstappen in 1997 mee reed bij Tyrellquote:
Sato heeft zijn laatste F1 optreden gehad. (Jarno's wens komt uit.).quote:
Aan het vertrek van die zouteloze Zwitser mist niemand iets. Echter ik zou het wel grappig vinden als de flamboyante Stoddart als teambaas in dienst zou (kunnen?) treden van Red Bull.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:44 schreef JPM01 het volgende:
Ik vond nog een mooi stukje op internet www.formule1.info
[..]
Het eind is nabij![]()
Paul Stoddart, Peter Sauber die verdwijnende V10 motoren gaan weg
kortom de lange winter komt er aan
![]()
dan weet je meer als bij Hondaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:50 schreef sooty het volgende:
[..]
Sato heeft zijn laatste F1 optreden gehad. (Jarno's wens komt uit.).
Davidson rijdt de laatste race.
Zeer goede vraag!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:54 schreef JPM01 het volgende:
[..]
in hoevere kun je deze V8 vergelijken met de V8 waar jos verstappen in 1997 mee reed bij Tyrell![]()
mischien een vraag voor jack plooyquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:33 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Zeer goede vraag!
Ik zou het niet weten.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:28 schreef johnplayer het volgende:
weet je wie terug moet? Sjeik Malik
hehe cool,trouwens die Sjeik Malik was dat niet die knakker die Arrows wou over kopen.. rond eind '99?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:26 schreef JPM01 het volgende:
[..]
mischien een vraag voor jack plooy
www.jackontrack.nl
daar staat een rubriek de leukste 10 en mijn vraag staat daar nu ook tussenmoet je kijken bij iemand uit zwartsluis
![]()
jup, dat was die mallootquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:56 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
hehe cool,trouwens die Sjeik Malik was dat niet die knakker die Arrows wou over kopen.. rond eind '99?
wie maakt me wakker.., HPoi die montoya als winnaar aangeeftquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:05 schreef HPoi het volgende:
Uitslag GP van China, 2005
1. JPM
2. Fisichella
3. Alonso
4. Schumi
(Kimi ploft zijn motor in de race)
Renault wint Constructeurs kampioenschap.
Alonso heeft ook een nieuwe motor hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:16 schreef JPM01 het volgende:
[..]
wie maakt me wakker.., HPoi die montoya als winnaar aangeeft!!!
![]()
maar kimi ploft zijn motor niet want dat gaat fisi met ze nieuwe motor overkomenen Mclaren pakt de constructeurstitel
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:33 schreef HPoi het volgende:
[..]
maar volgend seizoen zal Schumi zijn 8ste Wereldtitel op zijn naam schrijven.![]()
![]()
Montoya wereldkampioen..Het zal wel slecht zijn als hij het niet wordt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:59 schreef JPM01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Montoya gaat volgend jaar echt voor zijn 1e titel, wederom heeft schumi problemen hij wordt te traag.
volgend seizoen zijn Monteiro en Pizzonia er niet meer bijnu hopen dat BMW het contract van sjaak afkoopt zijn we ook daar vanaf
![]()
mja allleen tvp mag niet meer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:20 schreef wouterHendriks het volgende:
Leuk dat jullie hier allemaal voorspellen, maar is dat niet leuker op voorspelsites? :-)
1 Raikonen
2 Montoya
3 Alonso
EN 4 ALBERS!!!!
ach ja villeneuve heeft sins zijn tijd bij williams geen fuck meer gedaan.., een beetje jos verstappen achtig. Waar Sjaak wel goed in is, is mensen van de baan rammenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:16 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Montoya wereldkampioen..Het zal wel slecht zijn als hij het niet wordt.
Al bijna 6 jaar in redelijke top wagens.. en toch niet wereldkampioen worden is toch nou niet echt zo goed.
Achja.. eeuwige 2d's heb je ook nodig![]()
Hij is wel vice Wereldkampioen en Wereldkampioen gewordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:02 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ach ja villeneuve heeft sins zijn tijd bij williams geen fuck meer gedaan.., een beetje jos verstappen achtig. Waar Sjaak wel goed in is, is mensen van de baan rammen![]()
Misschien over 5 jaar ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:49 schreef wouterHendriks het volgende:
Wanneer komt er nou es een Nederlander op het podium?![]()
Met nieuwe sponsor zo te zienquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:18 schreef JPM01 het volgende:
BAR is weer volledig in de 555 kleuren
[afbeelding]
[afbeelding]
Die blauwe wagen is veel gaver.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:27 schreef TimoBasso het volgende:
[afbeelding]
Jammer,dat het BAR plan van 1999 nooit door is gegaan
Ik heb hem nog als schaal model..niet moeders mooiste.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:30 schreef pfaf het volgende:
Dat was super inderdaad, jammer dat het niet mocht. De oplossing was wel minder.
persoonlijk vind ik de blauwe BAR het mooiste toen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:27 schreef TimoBasso het volgende:
[afbeelding]
Jammer,dat het BAR plan van 1999 nooit door is gegaan
Bijna niemand heeft hem zekerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:32 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ik heb hem nog als schaal model..niet moeders mooiste.
Maar wel uniek![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bijna niemand heeft wilt hem zeker?
Tijd gaat ongelofelijk hard.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:39 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
![]()
Al denk ik dat hij tegenwoordig wel een beetje zeldzaam is geworden.
Hij is alweer bijna 7 jaar oud.. tijd gaat snel![]()
Van Midland F1 zou ik het niet weten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tijd gaat ongelofelijk hard.
Weet iemand hoe de teamlogo's van Midland F1 en Red Bull Light gaat worden?
Ow ok. Dit voor mijn site. Kanik hem gelijk plaatsenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:43 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Van Midland F1 zou ik het niet weten.
Red Bull Light d8 ik na 1 December,verkoop datum van Minardi![]()
AUUUUUUUUUUWWW!!! What's that?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:11 schreef TimoBasso het volgende:
[afbeelding]
Mooi lelijk.. is niet lelijk
Random stickers plakken op een witte bolide.quote:
Dat gaat ook weer een beetje te verquote:
BAT gaat gelukkig nog een jaar door om Honda te sponsorenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:33 schreef HPoi het volgende:
[..]
Random stickers plakken op een witte bolide.Maar wat is 555 ook alweer? ook een sigarettenfabrikant? Lucky Strike houd er volgend seizoen mee op toch met sponsoren?
ik rook toch westquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:37 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
BAT gaat gelukkig nog een jaar door om Honda te sponsoren![]()
En 555 is idd een sigaretten merk van BAT net zoals Lucky Strike.
Alleen 555 is in zuid amerika en azie een zeer sterk merk,in Europa kennen we het helaas niet
En ik stort me geld op Credit Suisse ...quote:
Ik ken het ook nog van die Subaru Impreza Rally Car.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:37 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
BAT gaat gelukkig nog een jaar door om Honda te sponsoren![]()
En 555 is idd een sigaretten merk van BAT net zoals Lucky Strike.
Alleen 555 is in Zuid Amerika en Azie een zeer sterk merk,in Europa kennen we het helaas niet.
Honda F1.. de naam BAR gaat wegquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik ken het ook nog van die Subaru Impreza Rally Car.
Weet iemand trouwens of BAR volgend seizoen zoiets als Honda Racing wordt of blijft het nog gewoon BAR?
Kon ook bijna niet missen dat de naam zou gaan veranderen. Maar toch wel weer zonde. Ben in ieder geval benieuwd hoe de kleurstelling eruit gaat zien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:15 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Honda F1.. de naam BAR gaat weg
dus BAR is ook weer geschiedenis..
De droom/trauma van Villeneuve is volgend jaar echt weg.
Villeneuve had eind 2002 samen met zijn team baas/manager/vriend Craig Pollack weg moeten gaan bij BAR..,er lag een mooi contractje bij Renault klaar.. helaasquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kon ook bijna niet missen dat de naam zou gaan veranderen. Maar toch wel weer zonde. Ben in ieder geval benieuwd hoe de kleurstelling eruit gaat zien.
Ik denk dat hij vooral baalt dat het team pas echt begon te presteren toen hij weg was.
Dat contract bij Renault was inderdaad de beste keuze geweest. Maar dat is achteraf makkelijk te zeggen. Voor hetzelfde geld was Renault ook nog niet zo succesvol geweest als ze nu zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:38 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Villeneuve had eind 2002 samen met zijn team baas/manager/vriend Craig Pollack weg moeten gaan bij BAR..,er lag een mooi contractje bij Renault klaar.. helaas
idd het is klote,zelf heb ik niet zoveel vertrouwen in BMWquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat contract bij Renault was inderdaad de beste keuze geweest. Maar dat is achteraf makkelijk te zeggen. Voor hetzelfde geld was Renault ook nog niet zo succesvol geweest als ze nu zijn.
Zullen voor jou in ieder geval wel spannende tijden zijn. Aangezien het nog maar afwachten is of hij bij BMW mag blijven. Zou ik toch wel enigszins zonde vinden als hij weg gaat. Gaf toch wel enige kleur aan de F1 met zijn inhaalacties. Al heeft hij dit seizoen, naar mijn mening, nog wel wat discutabele acties.
Iemand als eens op die www.worldracing.nl gekeken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:18 schreef JPM01 het volgende:
BAR is weer volledig in de 555 kleuren
[afbeelding]
Is iemand met Photoshop in de weer geweest.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:02 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Iemand als eens op die www.worldracing.nl gekeken?
zie blouse Jenson
nou in ABN graagquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:02 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Iemand als eens op die www.worldracing.nl gekeken?
zie blouse Jenson
Denk maar niet dat ik die ene S weg haal..quote:
stel paupersquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is iemand met Photoshop in de weer geweest.Die .NL hoort er niet achter te staan.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is iemand met Photoshop in de weer geweest.Die .NL hoort er niet achter te staan.
[afbeelding]
Nice work..quote:
ik verveelde me vanmorgen op stage, en zag die foto. Ik ben samen met _moder8or_ bezig worldracing.nl aan het opzetten. en zag toevallig die foto staan met Worldracing op er op.quote:
Dat zou echt mooi zijn! het begin is in elk geval erg goed!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
De laatste F1 race van het seizoen.... shit!
heb me dit seizoen erg vermaakt. Ik heb erg veel zin in de kwalificatie en de race!!! GO KIMI EN JUAN PABLO!!!
Ik hoop op een 1-2 bij McLaren. Kimi 1, JP 2.
kimi heeft niks meer te halen dus kimi op P2 en montoya P1 want de colombiaan moet schumacher nog voorbijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou echt mooi zijn! het begin is in elk geval erg goed!
Ja, hij moet Schumacher zeker voorbij!! P3 moet voor Montoya zijn, en de constructeurstitel moet naar McLaren gaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:22 schreef JPM01 het volgende:
[..]
kimi heeft niks meer te halen dus kimi op P2 en montoya P1 want de colombiaan moet schumacher nog voorbij![]()
Sato 1 punt, Button 36 punten!quote:"Je moet agressief zijn in de race," vertelde Sato aan Reuters. "Anders krijg je nooit een goed resultaat. Iedereen heeft een andere mening. Ik heb mijn eigen en wat anderen vinden kan mij weinig schelen."
Aldus F1 Racing.nl
Mclaren slaat morgen bikkelhard terug.., en het staat op de schone rij. Fisi staat op de vuile lijnquote:
Echt niet.. Heb je naar de training tijden gekeken.. Mclaren moet een 1.5 tot 4 sec sneller kunnen zijn dan in de kwali.. dus mijn mening.. renault is ligt, McLaren erg zwaar misschien wel een 1 stopperquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:36 schreef Arcee het volgende:
Zou mooi zijn als Alonso de laatste race kon winnen. Zou z'n WK meer glans geven.
Dat komt wel goed.. als montoya er niet uit geramt wordt een 1-2 voor mclaren om het seizoen mee af te sluiten..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:40 schreef MrX1982 het volgende:
McLaren
Morgen moeten ze extra hun best doen
Ze hadden echt beter Davidson in de wagen kunnen zetten, want die Sato bakt er weer helemaal niets van. Check zijn kwalificatie tijd eens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:30 schreef HPoi het volgende:
[..]
Tijd om hem agressief uit de F1 te rammen!![]()
McLaren heeft zich zwaarder gekwalificeerd, en morgen gaan ze vast en zeker wel een sterke race rijden.quote:Kimi:
"We wisten dat we het zwaar zouden krijgen vandaag, door onze strategie. We hoeven ons geen zorgen te maken. Juan Pablo en ik kunnen zeker op een goede plaats eindigen in de race."
Maar een klein verschilletje met Button.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze hadden echt beter Davidson in de wagen kunnen zetten, want die Sato bakt er weer helemaal niets van. Check zijn kwalificatie tijd eens.![]()
Ja hij zwaaide naar z'n moeder op de tribune.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:54 schreef multatuli het volgende:
Is ooit nog duidelijk geworden waar Doornbos nu al die tijd door kwijt raakte in die laatste sector?
Tsja, hij heeft zijn beste tijd wel gehad in de F1.. Misschien moet hij eens een jaartje testen i.p.v. races, of probeer het eens in een andere raceklasse.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar een klein verschilletje met Button.En dan zegt die gozer ook nog dat je agressief moet rijden om resultaat te halen. Kan ie beter net zoals Button gaan rijden, want Button heeft al 36 punten. Komt Sato met z'n zielige 1 punt aan.
Zekers, maar ik ben wel blij dat de McLarens aan de gunstige kant mogen beginnen. Met een beetje geluk kunnen ze direct bij de start al wat wagens inhalen, en dan is het zaak om het tempo van de Renaults zo goed mogelijk te volgen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:34 schreef M.Melandri het volgende:
button kan nog wel handig zijn voor renault als jpm achter hem klem komt te zitten en dan veel tijd verleist in de 1e stint en dan een p4 pakt met schumi op 5 en dan is schumi 3e in de wk stand geworden.
dan is het alleen volgen en de renaults komen dan in verkeer terecht vanwege de 1 stoppers. Mclaren kan lang door rijden en hoeft niet in verkeer terecht te komen dus het wordt een 1-2 en Mclaren pakt de constructeurstitel en Montoya verslaat Schumbaggiequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zekers, maar ik ben wel blij dat de McLarens aan de gunstige kant mogen beginnen. Met een beetje geluk kunnen ze direct bij de start al wat wagens inhalen, en dan is het zaak om het tempo van de Renaults zo goed mogelijk te volgen.
Dat zou zekers het mooiste resultaat zijn en ze verdienen het daar ook wel eensquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:27 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dan is het alleen volgen en de renaults komen dan in verkeer terecht vanwege de 1 stoppers. Mclaren kan lang door rijden en hoeft niet in verkeer terecht te komen dus het wordt een 1-2 en Mclaren pakt de constructeurstitel en Montoya verslaat Schumbaggie![]()
5 Juan-Pablo Montoya McLaren 1:35.188quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:31 schreef TimoBasso het volgende:
Speciaal voor jouw JPM01 :
Go Renault.. Go Jacques
/ ik k'ga zuipen.. tot morgen
maar goed om te weten dat hij 1,1 seconde achter Alonso ligt daar is 4/10e te wijten aan vroeg naar buiten gaan. blijft er nog 0,7 sec over en 4/10e is 10 kilo meer brandstof wat die meer bij zich heeft is totaal 20 kg meer. dan vind ik het niet eens zo slecht.quote:,,Ik denk dat Juan Pablo de morele winnaar van de kwalificatie is. De baan was vies en hij had veel benzine aan boord. Het was gewoon een zeer goede ronde, misschien wel goed genoeg voor pole. Mits hij later in de sessie had kunnen rijden", meent Whitmarsh.
die is best leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja hij zwaaide naar z'n moeder op de tribune.
In één keer? Met die slakkengang?quote:Op zondag 16 oktober 2005 07:58 schreef Zorro het volgende:
Nou ben ik absoluut geen fan van Albers, maar dit was gewoon een stomme actie van Schumacher, die stuurt in een keer naar links.
maar dat werkt lekker.. Alonso 1 kimi-montoya 2-3 Fisi 4 is mclaren alsnog WCCquote:Op zondag 16 oktober 2005 08:07 schreef omearos het volgende:
Fisi is tactisch bezig
maar nu wil ik de gevechten achterin het veld wel zien
Volgens mij niet hoor. Dan zou Renault 15 punten halen en McLaren 14 punten als ik goed reken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:27 schreef Giem het volgende:
[..]
maar dat werkt lekker.. Alonso 1 kimi-montoya 2-3 Fisi 4 is mclaren alsnog WCC
Had Olaf het net overquote:Op zondag 16 oktober 2005 08:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Dan zou Renault 15 punten halen en McLaren 14 punten als ik goed reken.
Dat vraagt iedereen zich af.quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:33 schreef omearos het volgende:
waarom?
Had ik niet helemaal goed gezien. Maar wel humor dat zoiets lulligs als een putdeksel dit veroorzaakt.quote:
Nou tacktiek van McLaren in het honderd... dit is een zwaar voordeel voor renault.. niet zeuren dusquote:
Met een beetje mazzel doet Fisichella weer eens iets raars.quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:40 schreef Giem het volgende:
[..]
Nou tacktiek van McLaren in het honderd... dit is een zwaar voordeel voor renault.. niet zeuren dus
en montoya weer pech met de deksel![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
en hij heeft Albers achter zich...![]()
remtestje of zoquote:Op zondag 16 oktober 2005 08:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel doet Fisichella weer eens iets raars.
Ja alonso er uit rammenquote:Op zondag 16 oktober 2005 08:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel doet Fisichella weer eens iets raars.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:44 schreef ElmarO het volgende:
Schumacher heeft er geen zin meer in.
White men can't dancequote:Op zondag 16 oktober 2005 08:50 schreef k_man het volgende:
Waarom doen er eigenlijk geen negers mee?
Certainly seems that way...quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
White men can't dance
Black men can't drive
Nog wel een aantal dus nog genoeg putdeksels.quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:52 schreef omearos het volgende:
[..]
Ze hebben 1 bocht gecontroleerd, hoeveel bochten heeft dit circuit?
Och, we hebben saaiere races gehad.quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:58 schreef Giem het volgende:
Wat een kut race... iedereen vol tanken.. en tot het einde.. Ben ik daarom om 7 uur mijn bed uitgekomen..
Ja, want nu kunnen ze de auto niet makkelijk van het circuit afduwen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:58 schreef Foo_niks het volgende:
Narain Karthikeyan deed het stuurtje niet terug ,boete ?
Putdeksels hebben wel eerder voor zware crashes gezorgd.quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Da's waar, maar die werden tenminste niet verpest door een putdeksel.
nee dusquote:Op zondag 16 oktober 2005 08:59 schreef omearos het volgende:
is albers zijn ronde achterstand nu kwijt?
De auto van Sato. Dus het scheelde niet veel.quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:12 schreef allied het volgende:
weer een putdeksel?
2005 toppunt van pech voor McLaren.. de pech eindigd zelfs met een putdekselquote:Op zondag 16 oktober 2005 08:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Da's waar, maar die werden tenminste niet verpest door een putdeksel.
Heeft die putdeksel los gemaakt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:33 schreef Giem het volgende:
wat heeft fisi uitgespookt
Heb je het gezien dan?quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:34 schreef Giem het volgende:
Ja moet je maar niet zo dom rijden fisi
rammen om te winnenquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:37 schreef omearos het volgende:
waarom flauw?
Valt me inderdaad erg tegen van Renault. En helemaal omdat JPM toch niet meer mee doet. tquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Walgelijke manier van Renault...
...en mensen maar klagen dat Ferrari alles doet om te winnen
Ik vond renault al een vervelend mazzel team.. maar dit slaat echt allesquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Valt me inderdaad erg tegen van Renaul. En helemaal omdat JPM toch niet meer mee doet. t
Hoe kan hij nou Kimi rammen? Die reed erachter.quote:
Ik niet, terecht wereldkampioen bij de coureurs en de teamsquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:40 schreef Giem het volgende:
[..]
Ik vond renault al een vervelend mazzel team.. maar dit slaat echt alles![]()
![]()
Schumacher zelf had volgens mij ook datzelfde idee: kan gebeuren.quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Christian Albers ramt Schumacher. Zijn antwoord: 'Kan gebeuren'.![]()
Wat een nutteloze flierefluiter.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:45 schreef bork het volgende:
[..]
Ik vind daarom dat Alonso de betere coureur is dan Kimi...
renault betrouwbaarder dan mclaren ja ,maar alonso de betere coureur dan kimi nee dat nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:45 schreef bork het volgende:
[..]
Ik niet, terecht wereldkampioen bij de coureurs en de teams![]()
Je kan gewoon zien wanneer ze hun motor dik tunen ze sneller zijn dan de mclarens ze hebben gekozen voor de meest verstandige strategie gedurende het seizoen. Dat is heel thuiskomen en snel zijn ipv sneller zijn en stuk gaan.
Ik vind daarom dat Alonso de betere coureur is dan Kimi en Renault beter dan mcLaren, de titels bevestigen dat ook.
Ik heb McLaren dit jaar twee keer hetzelfde zien doen, alleen werden die daar niet voor bestraftquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Walgelijke manier van Renault...
...en mensen maar klagen dat Ferrari alles doet om te winnen
Dat van dat ophouden dat mclaren niet werd bestraft dit seizoen was mij ook al opgevallen , maar voor hun was de grootste straf het niet halen van kampioenschapquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb McLaren dit jaar twee keer hetzelfde zien doen, alleen werden die daar niet voor bestraft
Maar goed, vreemde race inderdaad met die twee safetycar situaties.
En erg stom van Minardo / Doornbos dat ze hem niet het rondje hebben laten afmaken, dan was Doornbos nog 13e geweest door het uitvallen van Pizzonia
Dan kun je beter naar een carnavalsoptocht gaan kijken. Rijden ze ook achter elkaar aan en daar is nog meer te zien.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ze moeten gewoon alle regels afschaffen en de wagens volledig vrij maken, onbeperkte cil inhoud, onbeperkte vermogens, onbeperkte aerodynamica, dan krijg je pas high tech en spektakel zoals f1 bedoeld is.
alleen vergeet er niet bij te vertellen dat het pas gekomen is nadat o.a Renault daar over geklaagt heeft in Spaquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb McLaren dit jaar twee keer hetzelfde zien doen, alleen werden die daar niet voor bestraft
Maar goed, vreemde race inderdaad met die twee safetycar situaties.
En erg stom van Minardo / Doornbos dat ze hem niet het rondje hebben laten afmaken, dan was Doornbos nog 13e geweest door het uitvallen van Pizzonia
Zeg JPM....quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:41 schreef JPM01 het volgende:
[..]
alleen vergeet er niet bij te vertellen dat het pas gekomen is nadat o.a Renault daar over geklaagt heeft in Spakoekje van eigen deeg
Schumacher 19 GP's geredenquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zeg JPM....![]()
.... Michael Schumacher derde in het WDC![]()
Montoya had daarentegen wel een vele malen snellere auto. Maar Montoya fucked up een aantal keer dit seizoen. En nu weer door over een stom putdeksel te rijden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:53 schreef JPM01 het volgende:
[..]
Schumacher 19 GP's gereden
Montoya 16 GP's gereden en dan is het verschil maar 2 punten.![]()
Het is zuur voor je he JPMquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:53 schreef JPM01 het volgende:
[..]
Schumacher 19 GP's gereden
Montoya 16 GP's gereden en dan is het verschil maar 2 punten.![]()
met die lucky GP voor ze ja.., zo kan ik ook wel.quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:47 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Het is zuur voor je he JPM![]()
Schumacher ondanks een absoluut rampseizoen toch nog 3e in de eindrangschikking
Alleen de eerste prijs telt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:47 schreef TheGHunter het volgende:
Schumacher ondanks een absoluut rampseizoen toch nog 3e in de eindrangschikking
Ik vond het zeker niet slecht.. alleen ik krijg nu wel heel erg een winter bluesquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
![]()
![]()
Bon Jovi als achtergrondmuziek in de jaarclip
![]()
![]()
![]()
Bon Jovi maakt de slechtste muziek die er is, hoe verpest je een jaarclip, echt verschrikkelijk...
Ergens eind Maart 2006 waarschijnlijk (19/03 in Maleisie?)quote:
*eens is*quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Bon Jovi maakt de slechtste muziek die er is
begin maart 2006 er komt nog wel iets aan..., maar das een verassingquote:
En dit keer niet Down Under..quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:22 schreef JPM01 het volgende:
[..]
begin maart 2006 er komt nog wel iets aan..., maar das een verassing![]()
ik vind het ook jammer.., Australie had altijd wel iets vooral de week voorafgaande aan de race het opbouwen van de spanning de eerste fotos uit melbourne zien. Nu wordt het maar een gewone race.quote:
Yeah me2.. Minardi presentatie gewoon in de pitsquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:57 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik vind het ook jammer.., Australie had altijd wel iets vooral de week voorafgaande aan de race het opbouwen van de spanning de eerste fotos uit melbourne zien. Nu wordt het maar een gewone race.
Doet het hier helaas niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:26 schreef -Hans- het volgende:
http://download.peekaa.com/SBS6_Jaarclip2005.wmv (met dank aan jv-power van het verstappen-forum)
ik weet niet hoe het met dino is, ik hoor er de laatste tijd weinig van... geen nieuws is goed nieuws zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:13 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Yeah me2.. Minardi presentatie gewoon in de pits![]()
Hoe is het trouwens met Dino tegenwoordig?
* klik *quote:
McLaren-Mercedesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:03 schreef Smithy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
FORZA RENAULT !!!!!
Mercedes
![]()
als je aller keren dat montoya er niet is uitgeramd, dan is mclaren fluitend kampioen gewordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:42 schreef Giem het volgende:
[..]
McLaren-Mercedes![]()
- Renault
![]()
![]()
Ze winnen alles op gelukt. Ze zjin er sowieso nooit uit geramt, McLaren dit seizoen al 4 keer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |