Valt me inderdaad erg tegen van Renault. En helemaal omdat JPM toch niet meer mee doet. tquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Walgelijke manier van Renault...
...en mensen maar klagen dat Ferrari alles doet om te winnen
Ik vond renault al een vervelend mazzel team.. maar dit slaat echt allesquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Valt me inderdaad erg tegen van Renaul. En helemaal omdat JPM toch niet meer mee doet. t
Hoe kan hij nou Kimi rammen? Die reed erachter.quote:
Ik niet, terecht wereldkampioen bij de coureurs en de teamsquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:40 schreef Giem het volgende:
[..]
Ik vond renault al een vervelend mazzel team.. maar dit slaat echt alles![]()
![]()
Schumacher zelf had volgens mij ook datzelfde idee: kan gebeuren.quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Christian Albers ramt Schumacher. Zijn antwoord: 'Kan gebeuren'.![]()
Wat een nutteloze flierefluiter.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:45 schreef bork het volgende:
[..]
Ik vind daarom dat Alonso de betere coureur is dan Kimi...
renault betrouwbaarder dan mclaren ja ,maar alonso de betere coureur dan kimi nee dat nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:45 schreef bork het volgende:
[..]
Ik niet, terecht wereldkampioen bij de coureurs en de teams![]()
Je kan gewoon zien wanneer ze hun motor dik tunen ze sneller zijn dan de mclarens ze hebben gekozen voor de meest verstandige strategie gedurende het seizoen. Dat is heel thuiskomen en snel zijn ipv sneller zijn en stuk gaan.
Ik vind daarom dat Alonso de betere coureur is dan Kimi en Renault beter dan mcLaren, de titels bevestigen dat ook.
Ik heb McLaren dit jaar twee keer hetzelfde zien doen, alleen werden die daar niet voor bestraftquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Walgelijke manier van Renault...
...en mensen maar klagen dat Ferrari alles doet om te winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |