Ik heb McLaren dit jaar twee keer hetzelfde zien doen, alleen werden die daar niet voor bestraftquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Walgelijke manier van Renault...
...en mensen maar klagen dat Ferrari alles doet om te winnen
Dat van dat ophouden dat mclaren niet werd bestraft dit seizoen was mij ook al opgevallen , maar voor hun was de grootste straf het niet halen van kampioenschapquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb McLaren dit jaar twee keer hetzelfde zien doen, alleen werden die daar niet voor bestraft
Maar goed, vreemde race inderdaad met die twee safetycar situaties.
En erg stom van Minardo / Doornbos dat ze hem niet het rondje hebben laten afmaken, dan was Doornbos nog 13e geweest door het uitvallen van Pizzonia
Dan kun je beter naar een carnavalsoptocht gaan kijken. Rijden ze ook achter elkaar aan en daar is nog meer te zien.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ze moeten gewoon alle regels afschaffen en de wagens volledig vrij maken, onbeperkte cil inhoud, onbeperkte vermogens, onbeperkte aerodynamica, dan krijg je pas high tech en spektakel zoals f1 bedoeld is.
alleen vergeet er niet bij te vertellen dat het pas gekomen is nadat o.a Renault daar over geklaagt heeft in Spaquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb McLaren dit jaar twee keer hetzelfde zien doen, alleen werden die daar niet voor bestraft
Maar goed, vreemde race inderdaad met die twee safetycar situaties.
En erg stom van Minardo / Doornbos dat ze hem niet het rondje hebben laten afmaken, dan was Doornbos nog 13e geweest door het uitvallen van Pizzonia
Zeg JPM....quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:41 schreef JPM01 het volgende:
[..]
alleen vergeet er niet bij te vertellen dat het pas gekomen is nadat o.a Renault daar over geklaagt heeft in Spakoekje van eigen deeg
Schumacher 19 GP's geredenquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zeg JPM....![]()
.... Michael Schumacher derde in het WDC![]()
Montoya had daarentegen wel een vele malen snellere auto. Maar Montoya fucked up een aantal keer dit seizoen. En nu weer door over een stom putdeksel te rijden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:53 schreef JPM01 het volgende:
[..]
Schumacher 19 GP's gereden
Montoya 16 GP's gereden en dan is het verschil maar 2 punten.![]()
Het is zuur voor je he JPMquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:53 schreef JPM01 het volgende:
[..]
Schumacher 19 GP's gereden
Montoya 16 GP's gereden en dan is het verschil maar 2 punten.![]()
met die lucky GP voor ze ja.., zo kan ik ook wel.quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:47 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Het is zuur voor je he JPM![]()
Schumacher ondanks een absoluut rampseizoen toch nog 3e in de eindrangschikking
Alleen de eerste prijs telt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:47 schreef TheGHunter het volgende:
Schumacher ondanks een absoluut rampseizoen toch nog 3e in de eindrangschikking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |