Ze hadden echt beter Davidson in de wagen kunnen zetten, want die Sato bakt er weer helemaal niets van. Check zijn kwalificatie tijd eens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:30 schreef HPoi het volgende:
[..]
Tijd om hem agressief uit de F1 te rammen!![]()
McLaren heeft zich zwaarder gekwalificeerd, en morgen gaan ze vast en zeker wel een sterke race rijden.quote:Kimi:
"We wisten dat we het zwaar zouden krijgen vandaag, door onze strategie. We hoeven ons geen zorgen te maken. Juan Pablo en ik kunnen zeker op een goede plaats eindigen in de race."
Maar een klein verschilletje met Button.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze hadden echt beter Davidson in de wagen kunnen zetten, want die Sato bakt er weer helemaal niets van. Check zijn kwalificatie tijd eens.![]()
Ja hij zwaaide naar z'n moeder op de tribune.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:54 schreef multatuli het volgende:
Is ooit nog duidelijk geworden waar Doornbos nu al die tijd door kwijt raakte in die laatste sector?
Tsja, hij heeft zijn beste tijd wel gehad in de F1.. Misschien moet hij eens een jaartje testen i.p.v. races, of probeer het eens in een andere raceklasse.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar een klein verschilletje met Button.En dan zegt die gozer ook nog dat je agressief moet rijden om resultaat te halen. Kan ie beter net zoals Button gaan rijden, want Button heeft al 36 punten. Komt Sato met z'n zielige 1 punt aan.
Zekers, maar ik ben wel blij dat de McLarens aan de gunstige kant mogen beginnen. Met een beetje geluk kunnen ze direct bij de start al wat wagens inhalen, en dan is het zaak om het tempo van de Renaults zo goed mogelijk te volgen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:34 schreef M.Melandri het volgende:
button kan nog wel handig zijn voor renault als jpm achter hem klem komt te zitten en dan veel tijd verleist in de 1e stint en dan een p4 pakt met schumi op 5 en dan is schumi 3e in de wk stand geworden.
dan is het alleen volgen en de renaults komen dan in verkeer terecht vanwege de 1 stoppers. Mclaren kan lang door rijden en hoeft niet in verkeer terecht te komen dus het wordt een 1-2 en Mclaren pakt de constructeurstitel en Montoya verslaat Schumbaggiequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zekers, maar ik ben wel blij dat de McLarens aan de gunstige kant mogen beginnen. Met een beetje geluk kunnen ze direct bij de start al wat wagens inhalen, en dan is het zaak om het tempo van de Renaults zo goed mogelijk te volgen.
Dat zou zekers het mooiste resultaat zijn en ze verdienen het daar ook wel eensquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:27 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dan is het alleen volgen en de renaults komen dan in verkeer terecht vanwege de 1 stoppers. Mclaren kan lang door rijden en hoeft niet in verkeer terecht te komen dus het wordt een 1-2 en Mclaren pakt de constructeurstitel en Montoya verslaat Schumbaggie![]()
5 Juan-Pablo Montoya McLaren 1:35.188quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:31 schreef TimoBasso het volgende:
Speciaal voor jouw JPM01 :
Go Renault.. Go Jacques
/ ik k'ga zuipen.. tot morgen
maar goed om te weten dat hij 1,1 seconde achter Alonso ligt daar is 4/10e te wijten aan vroeg naar buiten gaan. blijft er nog 0,7 sec over en 4/10e is 10 kilo meer brandstof wat die meer bij zich heeft is totaal 20 kg meer. dan vind ik het niet eens zo slecht.quote:,,Ik denk dat Juan Pablo de morele winnaar van de kwalificatie is. De baan was vies en hij had veel benzine aan boord. Het was gewoon een zeer goede ronde, misschien wel goed genoeg voor pole. Mits hij later in de sessie had kunnen rijden", meent Whitmarsh.
die is best leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja hij zwaaide naar z'n moeder op de tribune.
In één keer? Met die slakkengang?quote:Op zondag 16 oktober 2005 07:58 schreef Zorro het volgende:
Nou ben ik absoluut geen fan van Albers, maar dit was gewoon een stomme actie van Schumacher, die stuurt in een keer naar links.
maar dat werkt lekker.. Alonso 1 kimi-montoya 2-3 Fisi 4 is mclaren alsnog WCCquote:Op zondag 16 oktober 2005 08:07 schreef omearos het volgende:
Fisi is tactisch bezig
maar nu wil ik de gevechten achterin het veld wel zien
Volgens mij niet hoor. Dan zou Renault 15 punten halen en McLaren 14 punten als ik goed reken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:27 schreef Giem het volgende:
[..]
maar dat werkt lekker.. Alonso 1 kimi-montoya 2-3 Fisi 4 is mclaren alsnog WCC
Had Olaf het net overquote:Op zondag 16 oktober 2005 08:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Dan zou Renault 15 punten halen en McLaren 14 punten als ik goed reken.
Dat vraagt iedereen zich af.quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:33 schreef omearos het volgende:
waarom?
Had ik niet helemaal goed gezien. Maar wel humor dat zoiets lulligs als een putdeksel dit veroorzaakt.quote:
Nou tacktiek van McLaren in het honderd... dit is een zwaar voordeel voor renault.. niet zeuren dusquote:
Met een beetje mazzel doet Fisichella weer eens iets raars.quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:40 schreef Giem het volgende:
[..]
Nou tacktiek van McLaren in het honderd... dit is een zwaar voordeel voor renault.. niet zeuren dus
en montoya weer pech met de deksel![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
en hij heeft Albers achter zich...![]()
remtestje of zoquote:Op zondag 16 oktober 2005 08:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel doet Fisichella weer eens iets raars.
Ja alonso er uit rammenquote:Op zondag 16 oktober 2005 08:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel doet Fisichella weer eens iets raars.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:44 schreef ElmarO het volgende:
Schumacher heeft er geen zin meer in.
White men can't dancequote:Op zondag 16 oktober 2005 08:50 schreef k_man het volgende:
Waarom doen er eigenlijk geen negers mee?
Certainly seems that way...quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
White men can't dance
Black men can't drive
Nog wel een aantal dus nog genoeg putdeksels.quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:52 schreef omearos het volgende:
[..]
Ze hebben 1 bocht gecontroleerd, hoeveel bochten heeft dit circuit?
Och, we hebben saaiere races gehad.quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:58 schreef Giem het volgende:
Wat een kut race... iedereen vol tanken.. en tot het einde.. Ben ik daarom om 7 uur mijn bed uitgekomen..
Ja, want nu kunnen ze de auto niet makkelijk van het circuit afduwen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 08:58 schreef Foo_niks het volgende:
Narain Karthikeyan deed het stuurtje niet terug ,boete ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |