Nee helaas.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:19 schreef Koenz0r het volgende:
Mijn TT, wat doe ik, kan een Modje die even naar een DEEL VIJF omtoveren?
Zou het komen omdat hij niet tegen beledigende opmerkingen kan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:42 schreef Xalopalyps het volgende:
Koen, je hebt me gewist uit je msn (blijkbaar had ik je erin):
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:19 schreef Koenz0r het volgende:
Mijn TT, wat doe ik, kan een Modje die even naar een DEEL VIJF omtoveren?
Heb jij haar ook al gemailed?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:56 schreef Prowl het volgende:
Rietje heeft ook al haar wachtwoorden geshared en ze blijven tussen de zoekopdrachten zitten terwijl ik haar al 3 mails gestuurd heb vanaf haar eigen adres
In de mailbox van het onderste persoontje wterbrug staan wel wat vunzige mailtjes, ik heb al via haar mail een mailtje naar papa gestuurdquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:42 schreef logisnack het volgende:
hehe.. leuk topic dit.. ook maar eens aan de slag gegaan
E-mail adressen van internl Net
Helpdesk internlnet: 024-3653653
server voor inkomende e-mail: pop5.inter.nl.net
server voor uitgaande e-mail: smtp5.inter.nl.net
E-mail adres Loginnaam Wachtwoord
XXX.ter.brugge@inter.nl.net tontbrug
XX.ter.brugge@inter.nl.net rterbrug
XXX.ter.brugge@inter.nl.net mterbrug
XXX.ter.brugge@inter.nl.net iterbrug
XXX.ter.brugge@inter.nl.net wterbrug
XXX.ter.brugge@tiscali.nl ton.ter.brugge
Ik heb het bovenstaande bestand al weggegooid, mailtjes waren voor het meisje ( 16 jaar ??? ) over dat ze het graag met meerdere mannen deed.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:09 schreef kikoooooo het volgende:
Post eens van die vunzige mailtjes?
Heet jij Sjoerd?quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:04 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
In de mailbox van het onderste persoontje wterbrug staan wel wat vunzige mailtjes, ik heb al via haar mail een mailtje naar papa gestuurd![]()
quote:tjah, wachtwoorden zijn erg makkelijk aan te komen via download pramma's.
Verander je wachtwoord maar eens watn ik kan overal in !
gr een oplettende internetter
Ey, hoe kom je daaraan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:42 schreef Xalopalyps het volgende:
[afbeelding]
Nope, ik heet geen Sjoerd en ik laat zeker geen berichten achterquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:12 schreef logisnack het volgende:
[..]
Heet jij Sjoerd?
Wel de verwijderde berichten achter je opruimen hé
and i quote:
[..]
De meeste van ons worden toch al gesubsidiëerd door IBG of Stage?quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Er zou een Fok! anti-mass-file-sharing-team moeten komen, gesubsidiëerd en al.
quote:------------------------------------------------------------------------------------
Klik op onderstaande link voor onze tips voor veilig handelen:
http://www.speurders.nl/www/veilighandelen.html
------------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,
U heeft via Speurders.nl uw wachtwoord opgevraagd.
Uw wachtwoord is: XXXXXX
Met vriendelijke groet,
Het Speurders.nl Team.
http://www.speurders.nl
Heeft u vragen of opmerkingen, ga dan naar http://www.speurders.nl/www/contact.html
quote:Van: De Lijn [jobs.cd@delijn.be]
Verzonden: zaterdag 10 september 2005 9:54
Aan: LxxxT CHRISxxxxx
Onderwerp: Uw account-gegevens voor CV beheer bij De Lijn
Beste LxxxT CHRISxxxxx,
Wij bevestigen de registratie van uw CV bij De Lijn.
U kan steeds uw CV bijwerken, verwijderen of solliciteren voor een specifieke vacature.
U logt in met de volgende account-gegevens:
Uw gebruikersnaam: Jacobxxxxx
Uw paswoord: SOxxxxx
Wij houden uw gegevens gedurende één jaar bij.
Voor het einde van dat jaar bieden wij u de mogelijkheid zich opnieuw te registreren voor één jaar.
Met vriendelijke groeten,
De Lijn
http://www.delijn.be
deze jongen heeft aardig zijn best gedaan..quote:Arthur xxx Xxxxxx, xxx Universiteit xxxxxx
studentnummer 12xxxx9
Afgeronde vakken
Vakomschrijving, Resultaat, ECTS
Accounting 6 7.2
Computerboekhouden VOL 1.4
Economische filosofie en wetenschapsleer 7 5.7
Economische ethiek 6 4.3
Elementair boekhouden & Financiële rekenkunde 8 4.3
Financial & Management accounting (engels) 8 7.2
Financiële rekenkunde 8 4.3
Financiering 6 7.2
Financiering I 6 7.2
Financiering II 7 7.2
Geld & bankwezen & Economie van de collectieve sector 7 7.2
Informatietechnologie 7 5.7
Inleiding geschiedenis 6 2.9
Inleiding marktkunde 8 7.2
Int.economische betrekkingen & Ontwikkelingseconomie 6 7.2
Kwantitatieve methoden 1 6 8.6
Kwantitatieve methoden 2 6 5.7
Macro-economie 7 7.2
Management of Information Systems 8 7.2
Marktkunde 1 8 7.2
Methoden en technieken voor be/bk onderzoek 6 7.2
Micro-economie 6 7.2
Monetaire & bancaire vraagstukken 8 7.2
Organisatie & leiding 7 7.2
Organisatie & leiding I 6 7.2
Voortgezet boekhouden 7 5.7
VUMAS Bedrijfsspel VOL 2.9
Werkcollege Financial & Management accounting 8 5.7
Werkcollege Financiering I 7 5.7
Jönköping International Business School, Jönköping (Zweden)
English in society and business 1 A (ECTS grade) 7.5
English in society and business 2 B (ECTS grade) 7.5
Swedish 1 B (ECTS grade) 7.5
Werkcollege Business to business marketing D (ECTS grade) 7.5
Werkcollege New Venture Development C (ECTS grade) 7.5
Arthur van Schie, SAVO Molenplein Den Helder
Atheneum cijferlijst
Examenpakket Resultaat
1. Nederlandse taal en letterkunde 8
2. Engelse taal en letterkunde 7
3. Franse taal en letterkunde 8
4. Geschiedenis en staatsinrichting 7
5. Economische wetenschappen 1 en recht 8
6. Economische wetenschappen 2 en recht 8
7. Wiskunde A
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:33 schreef brighton het volgende:
Je moet lid worden om het te bekijken
quote:
quote:
echt veranderd natuurlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]dat meen je niet.
Heb je dat nou echt veranderd of heb je zitten fotosoepen![]()
quote:MOEHAHAHAHAHA!
groetjes + kusjes _GdR_
das toch ook handig om te sharen..quote:Geachte heer XXXXXX
Uw domein naam en hosting pakket is in orde gemaakt.
Hieronder volgen de account gegevens:
Domein: www.jamachaletbouw.nl
Ftp: ftp://jamachaletbouw.nl/httpdocs/
Ftp username: XXXXX
Ftp wachtwoord: XXXXX
Web statistieken: www.jamachaletbouw.nl/webstat/ Online webmail systeem: http://webmail.jamachaletbouw.nl Mail server: mail.jamachaletbouw.nl
he he hequote:Op maandag 10 oktober 2005 16:11 schreef rubstar het volgende:
Al mijn wachtwoorden.txt
[..]
![]()
![]()
toch grappig om FOKkers tegen te komen in de zoektocht..
Ik vind het maar een zielige briefquote:September 28, 2005
Enclosures: Signed forms/email from Lime Wire
To Whom It May Concern:
The following information is being sent in regards to unauthorized charges on my credit card. Enclosed is an email I received showing they did not bill my account; and that they do not charge for this service. I had used Lime Wire in the past for downloads and I did not have to pay then; when trying to download Lime Wire again, there was a supposed charge of $22.46. I did not think anything of it, I had not used them for downloads for a while and just figured that they were now charging ($22.26.) After numerous attempts in contacting Lime Wire I finally got a response from Customer Support assuring me that they did not bill me and they do not bill anyone for Lime Wire downloads (you can see this info in the included email from Lime Wire.) I have no idea who these people are that made the charges to my credit card, as you can see two different people hitting charges on it and one of them hitting it twice. I have contacted these people and the one ($47.00 charge,) said right off that they represented a lot of clients and I had contacted a call center. I asked this person to name some of the clients she represents and she immediately said Lime Wire. When I informed her that Lime Wire does not charge for download services; she said, “no problem, we will credit these charges back to your account.”
After several attempts of calling the other party (for the charges of $14.97 and $67.89;) I finally reached someone via phone on September 28th and I asked to speak to the manager. This person informed me she was the manager and would not give me her name. She wanted my credit card number and I refused to give it to her. I gave her my email address and she found the charges (only problem with that was she had an old email address I use to have, and not my current email address;) when I questioned the charges she said there would be no problem in crediting the charges back to my credit card. I asked this person who this company was she is working for and was told that it was MP3sharing.com. I have never been to any such website, and I am still confused as to how they got this credit card number (and to beat it all they had my old email address.)
I have contacted both parties and both have said they were crediting the charges back to my credit card. I did not make these purchases; I originally thought I had made a purchase with Lime Wire in the amount of $22.46. As you can see from the email from me to Lime Wire and the response from Lime Wire customer service, these obviously were fraud charges. Please credit my account for the amounts I have brought to your attention.
Sincerely,
Caroline Cantrell
Krijg je dit terug :quote:----- Original Message -----
From: Peter P
To: taXXXX@hotmail.com ; B.SXXXX@wanadoo.nl
Sent: Monday, October 10, 2005 2:16 AM
Subject: Ter Informatie .. lijkt me wel belangrijk ..
Hallo,
Ik stuur niet vaak een mail als ik iets ondek, maar in dit geval lijkt het me wel wijselijk.
Ik gebruik net als jij P2P download programma's en soms als je iets zoekt vindt je wel meer dan wat je zou willen.Ik zat vannacht in dezelfde Hub als jij en kwam wat tegen.Namelijk zo ongeveer alle gegevens die iemand nodig heeft om te frauderen of mensen af te persen of op andere manieren te benadelen.
Het lijkt me dan ook HEEEEEL verstandig dat je binnen DC++ eens goed kijkt want je nu met iedereen deelt voordat er vandaag of morgen gekke dingen gebeuren.Klinkt misschien raar maar zal het even laten zien.
Peter SXXX,P.SXXXt-MXXXX,LK SXXXX,B.XXXX ?
Allersmaweg 22
9XXXbc eXXXX
banknummer 3182XXXXX
tel 061XXXXXXX,
onee het is :
Reddingsweg 3
9XXX PD SXXXXXXXXXX
E-mail B.SXXXt@ wanadoo.nl
dan hebben we ook nog ook nog Bdienst .. het oude programma om belasting aangiften te doen wat fijn hebben we ook de SOFI nummers ! al is het maar van oma ? Nog daargelaten dat er chatlogs opstaan, brieven,Adres en telefoon lijsten,persoonlijke brieven en alle leuke vakantie kliekjes..
Ik hoop dat je beseft wat iemand met deze gegevens uiteindelijk allemaal kan? Ik ga verder niets doen met deze informatie het is dan ook al weer verwijdert van mijn pc, maar haal het in HEMELSNAAM van je SHARED AF.
Gegroet,
quote:bedankt dat je me op de hoogte hebt gebracht.... ik heb zelf er geen verstand van ik download wat enzo... nogmaal s bedankt
mja.. vast welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Op het moment dat je inlogt met bepaalde gegevens ben je dan strafbaar?
En dan de politie aan je deur en een strafblad, staat goed op je C.V.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:39 schreef Jegorex het volgende:
Als je zou willen zou je hier je werk van kunnen maken.
Al die onveilige rekeningen en creditcards kun je zo gebruiken om aan je geld te komen
Je moet ook nooit je eigen adres gebruiken, dan gooi je je eigen ruiten inquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:21 schreef Prowl het volgende:
[..]
En dan de politie aan je deur en een strafblad, staat goed op je C.V.
Mensen, haal geen ongein uit, iemand die ik goed ken heeft ooit eens 3 xboxen in Duitsland bij een webshop gekocht met een duits creditcard gevonden via Kazaa, webshop heeft zijn adres doorgegeven aan de CC instantie en de politie heeft hem later nog 2 dagen vastgehouden en al zijn PC's e.d. in beslag genomen.![]()
Bij gebrek aan bewijs is hij later weer vrijgekomen (Xboxen had hij verpatst op marktplaats en hij had geen gegevens meer op zn pc)
Hij is er verder goed vanaf gekomen maar ik zou maar op passen!
Denk jij dat een ander adres jou anoniem maaktquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:45 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Je moet ook nooit je eigen adres gebruiken, dan gooi je je eigen ruiten in![]()
Gewoon adres opgeven van iemand die nooit thuis is overdag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:21 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Denk jij dat een ander adres jou anoniem maakt
Die had ik gisteren ook al jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:02 schreef erik-de-perik het volgende:
ik heb er nu een gevonden, dat is te triest...die heeft werkelijk alle gegeven in 1 document:
makropas nummer, anwb, staatslotery, ebay, speurders, sexdating, bankgegeven, etc
ga hem maar ff mailen...
Oh my god, jjj bent echt een terrorhenkiequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:34 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Gewoon adres opgeven van iemand die nooit thuis is overdag.
Dan kun je het pakketje gaan afhalen bij het postkantoor / DHL punt.
Met valse baard en kussen onder je jas ("dikke buik") ga je er naartoe.
Die gasten bij DHL vragen echt nooit legitimatie bij mij(legale bestelling bedoel ik dan he)
En anders laat je het op een groot bedrijf aan de receptie afleveren (pakje voor "Dhr. janssen")
En dan loop je daar in je stropdas + pak naar binnen, ga je 10 min. koffie drinken, en loop je weer naar de balie, om te vragen "is er nog post voor me binnengekomen?"
Ojha en volgens mij kun je ook een pakketje laten afleveren in het ziekenhuis...
Dan zoek je daar een vent uit die helemaal in het gips ligt...
Komt er zo'n zuster langs: "alsublieft meneer de Vries, hier is uw bestelling".
De gast kan toch niks terug zeggen (slangetjes in z'n neus, en compleet in het gips ghehe) en dan wandel je 1 min. later gewoon de kamer op, pakt de doos mee, en zegt: "prettig met je heling te doen"
![]()
quote:Lief dagboek
Vandaag ben ik weer naar scouting geweest.
We moesten aan de boten werken want die hebben we vorige week uit het water gehaald.
Met krabbers en staalborstels moesten we de roestplekjes weghalen.
Nadat de leiding de boot had gecontroleerd mochten we met grote kwasten verven.
We waren wel heel smerig geworden maar dat vond niemand erg.
Na een korte pauze kregen we van de stamleden knooples.
De meeste knopen kende ik al, behalve de paalsteek.
Toen iedereen had geoefend gingen we een knoopwedstrijd doen.
Omstebeurt moesten we een andere knoop maken, en onze bak had bijna gewonnen.
Ik hoop dat het volgende week mooi weer is want dan gaan we een schommelstoel pionieren.
blijkbaar wel dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:29 schreef manny het volgende:
noob manny meldt zich:
als je bij limewire gewoon een bepaalde directory hebt aangewezen als shared; dan kan een ander vanuit daar toch niet je hele computer doorcruisen, neem ik aan ? !
Nee zo zit het nietquote:
danku, dan u dan zit ik goed !quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:29 schreef Stretto het volgende:
[..]
Nee zo zit het niet![]()
Als jij bijv. je hele C schijf instelt als shared dir dan kan iedereen alles op je pc bekijken.
Als jij alleen bijv de My Shared Folder op de C schijf instelt als shared dir dan kunnen ze alleen de bestanden daar bekijken.
Je kan in Limewire ook alle shared dir's verwijderen zodat je niks deelt met anderen. De meest veilige oplossing maar niet echt bevordelijk voor de Limewire gebruikers omdat daardoor er minder mensen uploaden.
Het is gewoon een kwestie van de juiste shared dir kiezen en dan zit je goed
Zelfs het antwoord op zijn geheime vraag staat erbijquote:Bank pasnummers
wachtwoord postbank ******** bekent
“ center parks ******54 *********941 naam hond rakker.
“ profaider ********054 ******i01
“ filmsplanet ********054 ******941 code JiKRxrSWs
Dirk v/d broek foto *****41 *****941 “ u89tbsTrfC
Kruitvat “ “ “ “ “
Dayzers *******@planet.nl zm8ZP3gqR
Staatsloterij ******054 ******1941
Wie neemt mij in bescherming tegen deze bad-ass 50cent wannabee?quote:ik zah je staan in de club-kijk in het rond met sapanje-ik wist wat je deet-je maak me gek -ik ga\f je alees-dus kom je naar me huis toe -geef me een reden waarom je geen plajer ent-ik horde vija miijn maties-jew noemt je zelf een brid-de tag dat ik je tegen kwam-je zit gevangen je bent egt niet vrij-dan bent je zo velooren-ooooooooooooooooooo -warom-voel je die angst -dis my shit-vraag je zelf eens af-vraag bje zelf een s af-ben je blij met leven van een plajer -snap je me zelf-dat ik mijn dromen ken-ik volg me iegen-ales was maar een spel-zo dat niemabd je snap-tatatara-luster naar me-met me mee-om te doen tyerwel niemandmijsnaptttttttttttttttttttttttttt-
Nee.. das een wannabee.. dit is echt zo'n gastje uit een rotterdams Gettho.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:18 schreef Rio het volgende:
Donn-E? Heb jij hier de tekst voor de opvolger van het fantastische 'Gekkeplayers'?
edit, Ja man, posten die pics! Daaruit kunnen we toch niet afleiden wie die gast is of waar hij woont?
hoe heet het bestand, ga ik zelf wel zoeken...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:11 schreef logisnack het volgende:
Opss. ik heb een r4pp3r g3h4x0rd
Check zijn vette lyrics
[..]
Wie neemt mij in bescherming tegen deze bad-ass 50cent wannabee?
edit:
Ik heb ook een foto van de persoon ik kwestie gevonden.. mag ik die posten? Of gaat dat in tegen de privacy?
edit 2:
Omg, een foto van de gangsta met een pistool in zijn handen
Help
liedje.rtfquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:31 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
hoe heet het bestand, ga ik zelf wel zoeken...
Foutquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:50 schreef logisnack het volgende:
http://www.christensite.sohosted.com/vreemd/user.php?id.44
Wat is dit voor programma?!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:42 schreef Xalopalyps het volgende:
[afbeelding]
Im so so so SO FUCKED !!!!!!!!!!!!!!!quote:Credit Card Accounts and Balances – Full List Feb. 2005
1. Wells Fargo – 5474 6442 4608 9164 – Creditline of $ 25,000.00 at a rate of 13.50% !!! Balance owed is $ 7,725.00 – Monthly Finance Charge of $ 80.30 They Nailed me for an annual fee of $ 150.00 !!!!!! What total fucking assholes !! They increased the rate again !!! .25 %
2. Filenes – 328-493-580 – Rate of 21.60 % !!! Balance owed - $ 525.96 Monthly Finance Charge of $ 10.19
3. Advanta – 5584 1800 0114 4107 – Rate of 0 % for how long? Balance of $ 2,275.00 - Credit Limit of $ 15,000.00 - $ 7,500.00 Cash Available – purchases 9.99 % - cash advance – 19.99%
4. Bank One – 4266 8120 7050 0466 – Rate of 11.99 % - Monthly Finance Charge of $ 165.91 FC – Balance owed $ 17,711.62 – Credit Line of $ 18,500.00 @11.99 % and 3.99 % Fixed
5. Capital One – 4305 7216 1730 4089 – Balance of $ 4,412.79 for Check Used to Pay the Fucking Bills in June 04 - 1 - – CreditLine of $ 7,000.00 at a Rate of 9.90 % Used Ck. # on 6/104 - $ 5,000.00 - Finance Charge of $ 36.80
6. Discovercard – Lori – 6011 0011 0652 7882 – Credit Limit $ 10,000.00 Cash Limit $ 5,100.00 – Balance owed - $ 4,667.44 - Percentage Rates of 15.24 % FC of $ 60.82 ??? !!!!!!!! Outrageous !!! Why did the FC go up about $ 40.00 ???!!!!!
7. GE – 5466 4720 1824 4936 – Bal. of $ 26,134.90– NEW – because of $ 5,000.00 check to Gibolland – Transaction fee of $ 50.00 and FC of $ 140.34 – at a Rate of 15.74 % - Creditline of $ 29,300.00 – Available CASH Line of $ 5,860.00 - $ 4,720.40 @ 16.74% FC of $ 61.52 Went up Why? - $ 8,279.93 @ 3.99 % FC of $ 80.07 Because last balance was $ 4,542.71 Now its $ 21,584.36 @ 3.99 % - $ 73.21 because I wrote a check for 24,000.00 But why is the only amount shown as $ 8,279.93? Also had a $ 50.00 transaction fee for using that check …Used Ck..# 2855 on Feb. 14th 2005 to help pay supply bills - $ 2,500.00 – Pay this ASAP or other cards the $ 10,000.00 used today !!!! to get back to the $ 100,000.00 Max. I didn,t want to exceed !!!!!!
8. Fleet – 4305 5003 0150 1725 – Balance of $ 13,981.21 – 0 % Rate – New Rate as of Nov. Bill is 10.92 % Check to see if that’s correct !!! FC of $127.75 Total CreditLine of $ 18,700.00 – CashLine of $ 2,604.00 Available – Why is the FC greater this month when the balance is lower????!!!!
9. MBNA – New Business Card will be coming – I called for my credit and Applied for the card – Ref. # 7207096684 – 2.99 % for 5 months then 9.99% ?
10. Home Depot – 6035 3220 1663 2584 – CreditLine of $ 5,000.00 – 21% Rate – $ 2,636.86 – FC of $ 42.79
11. Radio Shack – 5329 0633 7245 2608 – Creditline of $ 2,000.00 – Total Bal. of $ 1,578.31 Rate of 9.90 % - $ 13.75
12. MBNA America – Bal. of $ 0 - # 5490 9948 8903 6984 – Purchases at 24.98 % Get rid of this Card!!!!!!!!!!!! – Creditline of $ 23,000.00 – Used Ck. # 161 on Feb. 14th,2005 to help pay supply bills - $ 7,500.00 !!!! 2.99 % up till June 2005 Pay this ASAP !!!!
13. New Card – Replacement – GE Bank One Visa - # 4366 1200 0767 8739 - since 1997 Expires 07/05
14. Sears – 5121-0718-6159-0044 – Creditline of $ 12,700.00 – Balance Owed is now $ 8,758.20 – Promotional Rate of 5.99% - Monthy Charge of $ 30.06 – plus an additional $ 5,000.00 used to pay bills on 7/26/04 Ck. # 84636
15. Rotmans. – Apprx. - $ 500.00
16. Old Navy # 6018 5961 0100 6009 – Bal. of Credit of $ 16.99 !!!! Wow..amazing a credit !!!) Creditline of $ 900.00 Rate of 16.55 % !!! -
17. Best Buy – # 7021-2703-0872-4342 – Bal. of $ 574.99 – 0% for 18 Months – Credit Limit of $ 2,500.00
18. AT & T Universal Card - # 5491 1303 3528 5987 – Bal. of $ 0.00 – Credit Line of $ 7,500.00 – Cash Advance - $ 1,800.00 – No Annual Fee – Lori Girouard - 9.90 %
19. Fashion Bug - # 600466-920-441-8664 – Rate of 22.90% !!! Bal. of $ 0.00 Credit Limit of $ 1,200.00
20. Truck Payoff – $ 21,600.00 0% int.
21. Car Payoff - $ 13,200.00 –
22. AT & T Universal – 5491 1303 2299 7214 – Creditline of $ 7,300.00 – Bal. of $ 3,814.72 – Used a Check in Nov. for that amount to go to higher interest credit cards – Have NOT been able to do that yet !!! Had to use this money to cover the fucking bills AGAIN !!!!!!! % Rate of ? for how long ? (New Account). 11/04 14.24 % and 4.99 % for a FC of $ 23.73 - Citibank
23. Capital One – Girouard Plumbing and Heating – Stephen J Girouard – Acct. # 4802-1324-0453-8244 – Credit Line of $ 7,000.00 – Credit for Cash - $ 3,500.00 % Rate of ??? – Balance of $ 0
24. RadioShack – 6035 3652 2213 3996 - $ 1,500.00 CreditLine - $ 200.00 Cash Limit – 23.85 % Rate !!!! There are Fnnn Crazy – Used to buy Rachels new cell phone $ 170.09 Paid in Full –
25. GE Select – New Account –# 4366 1200 0767 8739 Used check to go towards another credit card with a higher rate – DID NOT Apply this money towards another account yet because it was used to pay some fucking bills !!!! $ 3,000.00 credit limit – Bal. owed $ 2,570.03 at a rate of 4.99 % Fixed FC of $ 10.91
Total owed in Credit Card Debt after using 2 checks for $ 10,000.00 on Feb. 14th 2005 - $ 108,269.60 - This does not include the car or truck – does it include this $ 24,000.00 from GE Select listed below ?
9/27/04 - Used Check # 9502 – in the amount of $ 24,000.00 from GE Select CreditCard to Payoff a large part of the Wells Fargo Credit Card at a lower rate of 3.99 Fixed – At this time only $ 16,000.00 is going to be applied to Wells Fargo and the Remaining $ 8,000.00 is needed to cover the Fucking Bills !!!! Hopefully I will be able to put some of that back soon !!!!!!!!
Total Credit Card Debt is $ 94,363.22 !!!!!!!!! I hope to replace that $ 8,000.00 above and that would bring the total to $ 86,363.22 !!!!!
I am getting nailed at least $ 575.73 in monthly Finance Charges !!!!!! Im so so so SO FUCKED !!!!!!!!!!!!!!!
Additional Debt –
1. Car Payment – Bal. of $12,000.00
2. New 2005 Ford Truck – Bal. of $ 32,000.00 ?
wie zou piet zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:04 schreef Donkey_ het volgende:
ik vond deze ook wel mooi, deze familie heeft een gezamelijke computer en 1 van de famileden zit in het bestuur van de voetbal.
Ze hebben wel één meisje in het team. Laat me raden, elke zaterdag dikke gangbang in de kleedkamerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:19 schreef Donkey_ het volgende:
die rechtse zit er wel bij alsof die moet pissen![]()
Ze hebben duidelijk nog niet geluisterdquote:eachte Heer / Mevrouw,
u kent mij niet en ik ken u niet, maar ik wilde u even waarschuwen voor het
volgende:
op u computer is het programma Limewire geinstalleerd. Dit programma kan
worden gebruikt voor het met andere internetgebruikers delen van bestanden,
normaal gesproken liedjes en films en dat soort zaken.
quote:HUISREGELS
* Als je smorgens geroepen wordt, kom je gelijk uit je bed.
* Je pyama onder je kussen en bed opmaken en het raam op 2e gaatje.
* Voor je naar school gaat is je kamer netjes.
* Om half 8 zit je aan tafel om te eten. (behalve bij het 1e uur vrij)
* De afwasmachine moet uigepakt zijn voor je naar school gaat
* Tussen de middag ook je taken doen.
* Om half 4 zet degene die het eerst thuis is thee en drinken we
om kwart voor 4 samen thee.
* Degene die de tafel moet dekken is om 10 voor 5 thuis.
* We zitten allemaal om 5 uur aan tafel om te eten.
* Na het eten doen we zonder mopperen of ruzie onze taak.
* Iedereen gaat daarna direct huiswerk maken.
* Mama zet koffie
* Voor de koffie gaat papa,Willemijn en Jan,overhoren
* Om 8 uur gaan we met z'n allen koffiedrinken, dus dan is
iedereen in huis.
* Na de koffie gaan Lucie-Anna en henrieke, als het nodig is, weer huiswerk maken (papa overhoort jullie om half 9)
* Om kwart voor 8 brengt papa jan en Niek naar bed en oefent
de psalmversjes.
* Om kwart voor 9 gaat willemijn naar bed
* Om kwart over 9 gaan Lucie-Anna en Henrieke naar bed.
OMGquote:
Heb je nog wel leven op deze manier?quote:
Nee slimpie, je moet gewoon opletten dat je je persoonlijke mappen niet gaat sharen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:18 schreef Zjenitha het volgende:
Maar wacht even mensen :S... als je dus dat programma Limewire gebruikt vergroot je dus de kans dat andere mensen je zooi gaan doorspitten?
En wat als je bv. Kazaa of een ander download programma gebruikt?
De share van JunkieSietse!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat is dat "neonode" toch wat ik zo vaak voorbij zie komen in de zoekopdrachten (limewire) van anderen?![]()
en hoe zie je dan, of je dat wel of niet gedaan hebt, vraag ik me dan afquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:21 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee slimpie, je moet gewoon opletten dat je je persoonlijke mappen niet gaat sharen.
Kijk even bij opties/gedeelde mappen ofzoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
en hoe zie je dan, of je dat wel of niet gedaan hebt, vraag ik me dan af
heb jij wat op je pc staan dan wat wij niet mogen lezen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
en hoe zie je dan, of je dat wel of niet gedaan hebt, vraag ik me dan af
like duh, dat heeft toch iedereenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
heb jij wat op je pc staan dan wat wij niet mogen lezen?
Spannend!quote:jeferr0 -- dis tege mensuh die met haatte..
Refrein:
je bent de enige hier die niet rappen kan
ik kom gewapend tot de tand en met een gruwelijk plan
ik kom met me zieke flows en je word gehakt in de pan 4x
een crew van amsterdam en rotterdam komt naar je toe
jonge jij en je fam
worde uitgemoord en ik wordt niet eens moe
laat je crew van 16 zwervers maar komen
ik bouw ze 1 voor 1 tusse de bomen
en dan nog mijn huis die mag je verbrande ik ga voor je opzij
want na t uitmoorde van je click plus fam wordt jou huis tog van mij
ja je krijgt nu al een pak slaag
jajah irritante rillingen op je rug
in n kille vlaag
ik voelde het al aankomen
ik zat het al te dromen
ik en me crew zullen nu al klaarstomen
en komen naar je osso steken het in de fik en je hoort bij de doden
en ik tot hoog bij die goden
haha joh ik lag me kapot om jou grappen
jij hoort egt bij n klik van debiele tjappen
je kan niet spitten en niet hitten
ik maak je fokkin dood en ik hoef niet eens vast te zitten
ik zit in mn luie stoel en ik bel me crew
ze komen naar je huis en ze neuken met je moer
martelen je broer
en dan nog je vader, die vieze mannenhoer
je denkt dat je wat bent
maar je ken nog nie eens n tanga bore
duz kom nou niet zo bijdehand doen tege mij
want anders komt er een mes in je zij
jonge ga zo door en ik stel je voor aan iets nieuws
namelijk mn ak47 of wil je een andere deal
bijvoorbeeld in elkaar geslage worde en een honkbalknuppel in je hol
oh jonge ik hoor je al schreeuwe ik heb me tog een lol
neej luister als je nu stopt met het prate van die poep
mesgien overleef je het dan maar tog eet je voortaan soep
want je tande die raak je zowiesow wel kwijt
want anders krijge we strax spijt
des shit was een voor proefje..
shit ik ben duz nog niet eens begonnen en jij bent al bang
je doet zo fuckin stoer maar je bent egt niet mans
je word gedist door mij en raakt dan in een trans
stop nu maar met spitten voordat ik je naam met schande maak dan
want ik kraak je hard en luidt.
je moeders haar bek ik swaaar ik me sperma spuit...!!
wat ga je denkuh dan..
quote:Course Name : Bachelor of Policing (Investigations)
Course Code : 14XXX
Beginning Semester: 19 Feb 2001
LOGIN DETAILS
Username/login ID: stXXXX
Default Password: spXXXX
PIN: 33XXXX
Email Address: stXXXX@postoffice.csu.edu.au
Your username is to be used when you access any information technology facility, including e mail and web facilities. Usernames and passwords are case sensitive. Whenever you are granted access to any information technology facility , your password will be set to your default password.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 06:45 schreef mighty_myte het volgende:
whehe, een politieagent in opleiding. vast niet bij de internet-crime-investigation.
[..]
quote:NOORTJE
• DONDERDAG:
WAS VANUIT DE WASMACHINE IN DE DROGER DOEN
EN WASDROGER OP 90 MINUTEN ZETTEN.
NA 90 MINUTEN, OF WAT LATER, DE WASDROGER UITZETTEN. LAAT DE WAS ER MAAR IN ZITTEN.
• VRIJDAGOCHTEND: ZELF JE BED OPMAKEN.
• VRIJDAG: DENK AAN PRIMATOUR, 1 TABLETJE VOOR JE WEGGAAT NAAR ZEEWOLDE.
• VRIJDAG: NEEM ALLE AANGEBROKEN VLEESWAREN IN EEN SCHOON DIEPVRIES ZAKJE MEE NAAR TANTE RIA EN LEG HET BIJ HAAR IN DE KOELKAST.
• VRIJDAG: JE JAS MEENEMEN NAAR TANTE RIA
• EVERT EN RIA HELPEN !
EEN HELE DIKKE KNUFFEL VOOR ONS KADOOTJE !!!!!!
LIEFS, JOS EN DORIEN.
quote:incontinentielijst
AFDELING: BEGANE
k 24 Mw. v/d xxx Tena lady mini
k 21 Mw. xxxxxx Tena pants PLUS L
k 23 Mw. xxxxxx Tena pants PLUS L
k 25 Mw. xxxxxx Tena lady normaal
k 26 Mw. xxxxxx Tena lady mini
AFDELING: DONKER 1
k 117 Mw. x Tena lady mini
k 103 Mw. xxxxxx Tena lady normaal
k 105 Mw.xxxxxxx Tena lady normaal
k 106 Mw. xxxxx Tena lady super
k 107 Mw. xxxxxx Tena pants SUPER
k 109 Mw. xx Tena lady super
k 112 Mw. xxxxx Tena lady mini
k 114 Mw. xxxx Tena flex PLUS M+Tena comfort PLUS
AFDELING: LICHTE 1
k 120 Mw. xxxxx Tena lady normaal
k 121 Mw. xxxxx Tena lady super
k 122 Mw. xxxxxx Tena pants SUPER L
k 123 Mw. xxxxxxxx Tena lady mini
k 124 Dhr. xxxxxxx Tena comfort MAXI
k 126 Mw. xxxxxxx Tena lady extra
k 129 Mw. xxxxxxxx Tena pants SUPER L
k 128 Mw. xxxxxxx Tena lady mini
k 130 Mw. v. xxxx Tena lady extra
AFDELING: DONKER 2
k 204 Mw. de xxxxxx Tena lady extra
k 205 Mw. de Jxxxx Tena lady normaal
k 206 Mw. xxxxxxxxx Tena lady super+ Tena flex MAXI M
k 212 Mw. xxxxxxxxx Tena pants SUPER L+Tena lady super
k 215 Mw. Kxxxxx Tena lady super
k 216 Mw. xxxxxx Tena lady normaal
k 217 Mw. Mxxxxxxxx Tena comfort MAXI+Tena flex PLUS L
Ik weet niet waar die woont (weet ik wel adres is ook bekendquote:contract
huurcontract met ingang van 1-8-2005
huurbedrag per maand: 200 euro
voorwaarden voor de huurder:
-alleen in overleg met ons andere personen uitnodigen.
-huis netjes achterlaten als je het huis verlaat.
-check of alle deuren en ramen dicht en op slot zijn als je het huis verlaat.incl. poort en schuur.
-huissleutels nooit uitlenen aan derden!!!
-geen onnodig lawaai maken waar andere mensen last van hebben.
-draag een steentje bij aan het huishouden.
-betaal op tijd de huur, graag in 1 keer het hele bedrag.
-ga zuinig om met water en stroom. zorg dat verlichting uit is als je het huis verlaat.
-nooit roken in huis, ook niet op slaapkamer.
-verwarming in de winter uit doen als je het huis verlaat, en s'nachts!!!
-verwarming alleen aan doen als het echt nodig is.
houd je je niet aan de voorwaarden dan zijn we genoodzaakt om de huur te stoppen.
rechten huurder
-internetten in overleg met ons.
-gebruik maken van apparatuur (tv,pc,radio e.d.)
-gebruik maken van eet en drinkwaren.
-slaapkamer mag je zelf indelen.
-geef aan als je het ergens niet mee eens bent.
handtekening huurder: handtekening verhuurder:
xxxxxxxxx xxxxxxx
Zo leer je je kleinkinderen kennen....quote:[06:04:45 PM] (R) ° . . K : wat u do todai
[06:05:13 PM] ..::: (*) Gl: went out wit ma grandma:|
[06:05:15 PM] ..::: (*) Gl: lol
[06:05:34 PM] (R) ° . . K : lol how cute
[06:06:39 PM] ..::: (*) Gl: no it was boring
[06:07:33 PM] (R) ° . . K : aww ok
[06:07:45 PM] ..::: (*) Gl: lol
[06:07:51 PM] (R) ° . . K :
heerlijk toch hé....quote:gmail: cva[censuur]m@gmail.com
wachtwoord: ma*****oris
geheime vraag: Wat is het antwoord op deze vraag?
geheim antwoord: ******
Handig zo'n timerquote:Op maandag 24 oktober 2005 17:32 schreef kikoooooo het volgende:
• DONDERDAG:
WAS VANUIT DE WASMACHINE IN DE DROGER DOEN
EN WASDROGER OP 90 MINUTEN ZETTEN.
NA 90 MINUTEN, OF WAT LATER, DE WASDROGER UITZETTEN. LAAT DE WAS ER MAAR IN ZITTEN.
zal mij benieuwen wat de reactie isquote:Geachte heer,
Ikzelf en een aantal anderen hebben voor de gein eens bedacht te gaan opzoeken hoeveel mensen gebruik maken van Peer to Peer (P2P) programma's en daarbij hun computer openzetten voor kwaadwilligen.
Bij een Random-Search kwam ik een bestand tegen op uw computer waarin ik vele inlog en wachtwoorden vond. Ik weet niet welk programma u gebruikt voor P2P, maar ik raad u aan om de bestanden die u deelt een na te kijken bij de instellingen van het programma.
Ik kan u verzekeren dat ik geen kwaads in mijn hoofd haal met deze gegevens en dit enkel doe om u te waarschuwen.
Met vriendelijke groet,
[mijn naam]
alleen dan dus zonder de sterretjes ^^quote:[b]Dads Card Number[b]
*539 **79 37** 901*
Halt projectje?:)quote:Eerste dag
Ik moest 6 uur op staan.
Ik fietste er een kwartier over.
Ik was er 10 minuten te vroeg.
Toen kwamen er wat anderen aan.
Ik ging met twee jongens, Tim en Renee mee een tuin in de Hilversumse meent aan leggen. Ik moest vooral kruien en grint tegels tillen. Ik mocht ook even met de tril plaat werken. En om ongeveer 3 uur werd ik opgehaald door Pim. We gingen naar een tuin in Laren en daar moesten we een dode boom omhalen. Dat was nog best lastig want de boom zat in de heg. Ik heb met de bladblazer mogen werken en daarna zijn we het aval in Muiden bij de storthoop gaan brengen. Om ongeveer 6 uur was ik weer thuis. De volgende keer neem ik meer eten en drinken mee want ik had best wel honger en dorst.
quote:Inkomsten:
Ik werk 20 uur per weekin de horeca, dus dat zijn 1040 uren per jaar. Per uur wordt er 6 euro verdiend, per jaar is dat 6240 euro plus get vakantie geld dat 499,20 euro bedraagt.Daarbij komt nog elke maand 100 euro van de ouders. Dus per jaar zijn de inkomsten 7939,20 euro.
Vaste lasten:
De huur kost per maand 267 euro, hierin zijn ook de energiekosten etc inbegrepen.
De telefoon kosten zijn 20 euro vast per maan, hiermee kun je naar mobiel en huistelefoonnummers bellen.Het abonnement op het openbaar vervoer kost 550 euro per jaar. Hiermee kun je door heel Amsterdam en met de trein tot sloterdijk.
Reserveringen
De reserveringen voor icidentele uitgaven worden gemaakt voor de tv, wasmachineen het koelkast. Per jaar is dat bij elkaar 390 euro.
Huishoudelijke uitgave:
De uitgave voor voedsel is ongeveer1780 euro per jaar, omdat er slecht voor 1 iemand voedsel gekocht moet worden is het handig om voedsel in 1 keer voor de hele week te kopen. Dat komt dan ook goedkoper uit. Verder wordt er ook geld aan kleding, tijdschriften, kadotjes enuitgaanuitgegeven. Per jaar is er een bedrag van 169,20 over om aan dingen te besteden die jezelf wilt.
Per jaar wordt er 500 euro op de Internet plusspaarrekening gestord bij de ABN-AMRO, daar komt elk kwartaal 3,1 % rente boven op.
Denk je nou echt dat die echt is?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:42 schreef RikjanOetEnter het volgende:
Whaaha, moest nu wel erg lachen om een notitie uit een bestandje:
[..]
alleen dan dus zonder de sterretjes ^^
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:06 schreef Repeat het volgende:
wat is er trouwens verschrikkelijk veel te vinden, ook met emule, zoeken op curriculum oid en bij extension doc of txt invullen en er komen echt bakken met hits binnen
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:49 schreef mighty_myte het volgende:
zoeken op 'resume' of 'curriculum vitae' is leuk.
bergen persoonlijke informatie die voor het oprapen ligt.
* Om kwart voor 8 brengt papa jan en Niek naar bed en oefentquote:
iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:07 schreef Repeat het volgende:
dit is serieus het grappigste wat ik ooit gehoord heb:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"dat indtroduceert mij helemaale niks"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Hallo,
Bedankt voor je waarschuwing.
Dit was mij al meer dan een half jaar bekend en vrijwel alles is inmiddels
gewijzigd.
Dit zal mij ook niet meer gebeuren maar het leed is geschiedt en niet meer
terug te draaien.
Met vriendelijke groet,
[naam]
quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:21 schreef Donkey_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een webcam: 20 euro
Limewire downloaden: gratis
Al je persoonlijke plaatjes over heel limewire verspreiden... PRICELESS
kende em alquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:07 schreef Repeat het volgende:
dit is serieus het grappigste wat ik ooit gehoord heb:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"dat indtroduceert mij helemaale niks"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Hee Lieve lieve schatten van me..
Sorry dat ik zo dom deed maandag.. ik snap niet waarom ik ineens zo boos werd
Maar ik dacht waarschijnlijk weer vanalles..
Wat eigenlijk helemaal niet waar is..
Ik snap ook wel dat jullie mij niet willen buitensluiten ofzo..
Maar ik dacht dat als jullie nu met zn 2e al gewinkeld hadden enzoo..
Dat het straxx met mij niet meer nodig was
Omdat jullie dan alles al gezien en gekocht hadden enzoo..
Maar dan nog was het wel fout om zo te reageren sorry daarvoor..
Ik weet niet of ik het hiermee een beetje goed kan maken
Maar ik wil gewoon dat jullie weten dat jullie
Mijn 2 beste vriendinnetjes zijn en dat we het toch wel
Met zijn 3en kunnen!
Want ik weet gewoon dat er niemand buitengesloten word!
Maar toch voelde ik me wel eventjes eenzaam toen jullie met zen 2e
zo gezellig in Nijmegen zaten.
Ik hoop dat jullie het ook een beetje van mijn kant snappen..
Maar ik had zelf ook niet zo dom moeten reageren..
Lieve meiden we maken er vanavond en zaterdagavond een super feest van!
Ik heb er zin in! Vooral met jullie!
Hier nog een kleinigheidje van mij voor jullie..
Ik hoop dat jullie het leuk vinden haha..
Liefs, van mij..
Eigenlijk vind ik het niet kunnen om dat soort dingen hier te publiceren. Ja, dom dat ze zoiets in hun share hebben, maar toch iets te persoonlijk om op een forum te gaan gooien zodat nķg meer mensen er van kunnen 'genieten'.quote:
quote:Hetgeen wat zaterdag gebeurd is dat je hebt geblowd en gedronken ach dat vond ik niet het ergste wel stom maar ja moet je zelf weten. Het feit dat je tegen mij zei van jammer dan dat mijn verjaardag was verpest en dat ik niet om jouw gaf ging je echt ver over mijn grens heen en dat heb ik ook laten blijken. Ik had en heb het ook helemaal met je gehad. En dat me moeder jou geslagen heeft haha wat een onzin ben je vergeten dat ik er zelf bij was. Het verbaast me trouwens dat jij je nog herinnerd wat er allemaal gebeurd is.
Over het gedoe met Jaco jij hebt toch duidelijk tegen mij gezegd toen we op de bus aan het wachten waren dat je 100% achter mij zou staan als ik wat met hem zou willen en dat Jaco jouw type niet was. Maar nee dat ontken je nu natuurlijk allemaal. Dat je er nu achter komt hoe je beste vriendin je pijn kan doen daar was ik allang achter gekomen keer na keer. Als dit het ergste is wat ik jou heb 'aangedaan' had je is in mijn schoenen moeten staan.
We zijn verliefd op elkaar en we laten ons echt niet door iemand tegenhouden!In plaats van dat je het mij zou gunnen maar nee zo ben je blijkbaar niet.
Jij weet zelf ook heel goed dat ik voor mezelf met het geloof bezig ben. Als dat niet zo zou zijn had ik het wel aan iedereen verteld!Dat doe ik toch echt niet voor Josbert of wie dan ook. Het enige wat hun hebben gedaan is ervoor gezorgd dat ik over het geloof nadenk en er op een andere manier naar kijk. Wat alleen maar goed is. Waarom zou ik trouwens naar de kerk gaan voor Josbert. Ten eerste wat leer ik daar nou van en ten tweede hij gaat niet eens naar de kerk waar ik ben geweest dus.
Het onschuldige meisje uithangen, het enige waar ik schuldig aan ben is 1 keer in mijn leven eindelijk is aan mezelf denken en mijn hart volgen. Ik laat me ook echt door niemand tegenhouden ik verdien geluk in mijn leven en dat laat ik toch echt niet door jou verpesten.Dat je dat al zou willen vind ik al zielig genoeg. Gun iemand anders is wat.
Zelfs Josbert staat achter ons hij is pas een echt vriend!
Dat ik iedereen inpak wat een lachertje dat zou ik niet eens proberen en het zou me niet eens lukken. Ik zou nooit iemand tussen ons laten kiezen ofzo en dat weet jij zelf donders goed.Hoe moeilijk ik het ook zou vinden ik zou iemand nooit in die positie zetten en zo egoistisch zijn. En trouwens mensen hebben zelf genoeg gezien en gehoord om zelf conclusies te trekken.Daar hebben ze mij toch echt niet voor nodig.
Voor mij is onze vriendschap ook zeker over! Wat jij doet en zegt gaat voor mij te ver en ik kan er niet meer tegen ik ga nu voor mezelf kiezen! En daar ga ik me niet schuldig over voelen. Ben blij dat er veel mensen achter me staan zodat me keus makelijker is.
Ik weet niet of jij nog naar Elise d'r verjaardag komt maar dan wil ik wel dat we gewoon tegen elkaar doen. Niet dat ik ook maar iets tegen jou zal zeggen. Ik wil niet dat Elise d'r verjaardag word verpest door ons dan ga ik liever niet. Of met die BBQ ik negeer jou verder gewoon als jij dat nou ook doet heeft niemand last van ons.
Ik wil verder geen contact meer met je. ik ga door met me leven en jij neem ik aan ook. Vanaf nu laat ik jou voorgoed met rust tenzij jij me een reden geeft om dat niet te doen. Ik zou het op prijs stellen als je mij ook met rust laat. Als je dat niet doet je bereikt er toch niks mee
quote:Arrondissementsparket Amsterdam
Postbis 84500
1080 BN Amsterdam
Betreft: xxxxxxxxxxxxxxxx
T.a.v: Officier Van Justitie
xxxxxxxxxxxxxx
Geachte Officier Van Justitie,
Door middel van deze brief wil ik u mededelen dat ik, xxxxxx, niet wil dat deze rechtszaak doorgaat. De mevrouw waarbij ik aangifte heb gedaan op politiebureau Huizen zou mij op de hoogte houden over wat er allemaal zou gaan gebeuren. Ik heb haar al eerder, ongeveer 3 maanden geleden. Een e-mail gestuurd met daarin mijn verhaal dat ik deze aanklacht wilde intrekken. Ik heb daarna niets meer van haar vernomen dus ik dacht zelf dat de hele zaak over was. Totdat ik tot mijn schrik uw eerste brief las.
Nu wil ik bij deze toch nog de zaak seponeren. Of de aanklacht intrekken. En ik wil daarbij ook graag uitleggen waarom ik dit zo wil. Mijn vader en ik hebben er samen veel over gepraat en ik weet dat mijn vader het nooit zo bedoeld heeft. Ik heb de dingen op dat moment niet zo goed ingeschat. Een vader en een dochter hebben wel vaker ruzie en deze was dan een beetje uit de hand gelopen. Ik weet nu dat hij mij niet wilde wurgen, maar door elkaar wilde schudden. Mijn vader heeft mij nog nooit geslagen en ik weet ook dat hij dat nooit zou doen. Mjin vader houdt veel van mij en is daarom erg geschrokken dat ik dit zo voelde die avond. We hebben dan ook besloten om bij het RIAGG in gezinstherapie te gaan en dit gaat heel goed. Ik voel me 100% veilig thuis en ik heb nu echt een hechte band met mijn vader op kunnen bouwen, waar ik erg blij mee ben. Alleen deze rechtszaak staat enorm tussen mijn vader en mij in. En dit is de reden waarom ik niet wil dat de rechtszaak op xxxxxxxxx om 11.55 doorgaat.
Ik hoop dat u begrip heeft voor mijn situatie en dat u mij hierbij wilt helpen
Ik ben tevens ook bereid om dit te verklaren op het politiebureau, mocht dit nodig zijn.
In afwachting van uw antwoord verblijf ik,
Hoogachtend,
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:39 schreef azaroth het volgende:
weer een aardige msn log waarbij een jongen niet krijgt wat ie wil![]()
de jongen begint:
Waar dat op slaat?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:43 schreef Donkey_ het volgende:
waar slaat dat nou weer opJe moet niet persee naar dit topic
![]()
neee, zo dom ben ik niet, ik heb geen persoonlijke het-spijt-me-brieven, kijk geen porno en heb een virus blokker.quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:51 schreef m021 het volgende:
1. Donkey_ heeft allemaal zeer persoonlijke het-spijt-me-brieven (o.i.d.) in zijn Mijn Documenten staan
2. door al dat surfen naar pr0nsites krijgt zijn computer een virus waardoor zijn Mijn Documenten folder openstaat voor de hele p2p community
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:39 schreef azaroth het volgende:
weer een aardige msn log waarbij een jongen niet krijgt wat ie wil![]()
[...]
22:10:39 (ja)(tiger)
[...]
Er zijn wel virussen die je hele computer kunnen opengooien hoor. En als het een beetje nieuw (lees: onontdekt) virus is, helpt een virusscanner daar ook niet tegen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:32 schreef Donkey_ het volgende:
heb een virus blokker.![]()
Maar dat ze alles delen komt niet door een virus. als je limewire, en dergelijke, installeert vraagt die aan het begin of die alles mag delen? Als je nou zo lomp ben om zonder te lezen zomaar op "ja" te drukken deelt die alles.
Topic doderquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:24 schreef buzzer het volgende:
gelieve geen fotoos te plaatsen in dit topic.
deze fotoos zijn niet online gezet, en derhalve niet bedoeld voor publicatie op internet
misschien wel, maar dat mensen zo dom zijn om hun documenten niet af te schermen wil nog niet zeggen dat we ze hier dan maar klakkeloos moeten plaatsen..quote:
Zolang ze onherkenbaar zijn zou het wel mogen...........quote:Op woensdag 2 november 2005 01:24 schreef erik-de-perik het volgende:
mag je dan niet de foto plaatsen met het bekende balkje? of het gezicht "blurren"
Kom je nu pas meequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:24 schreef buzzer het volgende:
deze fotoos zijn niet online gezet, en derhalve niet bedoeld voor publicatie op internet
het was me niet eerder opgevallen, en bovendien werd ik er op gewezen. En persoonlijk zou ik niet erg amused zijn als ik mijn eigen fotoos ergens online zou vindenquote:
chatlogs kunnen wel als er geen herkenbare namen in staan.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:09 schreef maniack28 het volgende:
Even een opmerking.... gelieve geen foto's te plaatsen... als je geen foto's mag plaatsen omdat die niet online gezet zijn en niet geschikt zijn voor publicatie op het internet, waarom mag men dan wel chatlogs posten aangezien die ook niet online zijn gezet. Als je foto's gaat modden kan je net zo goed alles modden en dit topic meteen sluiten..
just my 2 cents..
Pfff...quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:24 schreef buzzer het volgende:
oeh, die komt hard aan zegquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:49 schreef GrownUp het volgende:
je bent ZELF een aandachtsgeile snol.
'Post hier grappige bestanden van P2p programma's - DEEL 5'quote:Op woensdag 2 november 2005 05:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
het was me niet eerder opgevallen,
Arme jongen d'r webcam is er niet en ze moet naar de moskeequote:[10:05:52] Seven icin o: jullie vrage hele tijd deselfde dinge
[10:11:14] Seven icin olur.... Sevdigim icin oldururum.......... heeft
je uitnodiging om uitzenden met de webcam te starten,
geaccepteerd.
[10:11:14] MSN Messenger kan geen verbinding maken met Seven icin
olur.... Sevdigim icin oldururum........... Probeer het
later opnieuw.
[10:11:15] Seven icin olur.... Sevdigim icin oldururum.......... heeft
zijn/haar webcam uitgeschakeld.
[10:11:23] Seven icin o: mijn cam is er nie
[10:13:24] (K)(U)LiEfDe: giiz anlat:DD:D
[10:13:36] Seven icin o: ne anlatim
[10:13:47] (K)(U)LiEfDe: biilmeem:D
[10:14:03] Seven icin o: ik ga so wegg
[10:14:17] (K)(U)LiEfDe: wr0mm?:D
[10:14:27] Seven icin o: ik moe naar moskee
[10:14:37] (K)(U)LiEfDe: ooww
[10:14:45] (K)(U)LiEfDe::D
[10:15:01] Seven icin o::D:D:D:D::D:D
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:24 schreef Rainboww het volgende:
Binnenkort kunnen we met de nieuwe Windows Live Messenger ook MSN shared folder fun gaan posten hier!![]()
[afbeelding]
Ik voorspel "ijsmeis.rar"
Een vrouw die bij Disney voor bepaalde kanalen films en series inkocht van paramount pictures. Nu solliciteert ze bij Paramount zelf. Ze is trouwens ook fan van de beatles, en ze heeft goede relaties met haar familie.quote:After leaving Disney, and consulting for new channel launches, I took a sabbatical and I have spent the past year researching new career paths and searching my heart for a direction that fits, not only my skill set, but which I can also be passionate about.
Je komt zo wel heel veel te weten over iemand. Dit is zo'n typische buzzword manager. Ze kan eigenlijk niks, behalve andere mensen napraten.quote:Entertaining/Theatre/Movies $1,500.00
Job Search/Business Development $ 704.85
License $ 75.00
Uniforms $ 300.00
Education $2724.79
Membership Dues & Subscriptions/
Research Material $ 923.08
Auto & Insurance $4,000.00
Auto Expenses & Gas $1,358.16
quote:• It provides flexibility to allow you to emphasize core competencies while outsourcing those functions peripheral to profit generating activities.
Ahquote:XXXXXXXXX
XXXXXXXXXX
XXXXXXXXX
Hans Anders Prijsoptiek B.V
Postbus 838
4200 AV Gorinchem
Kedichem, 2-11- 2005
Betreft; Bezwaar factuurnr. XXXXXXXXXX
Beste medewerker(s) Hans Anders,
Hierbij dien ik mijn bezwaar in voor het factuur wat ik op woensdag 2 november 2005 heb ontvangen.
Ik heb 8-6- 2005 een bril gekocht bij het Hans Anders filiaal in Gorinchem.
Er is mij door de Dhr.X. XXXXXXX toen toegezegd, dat ik de bril vergoed zou krijgen van de verzekering.
Dat is in de winkel gezegd en ik heb hier getuigen van.
Nu heb ik vandaag een factuur ontvangen van ¤116, 15 van de bril die ik 5 maanden geleden al heb opgehaald.
Naar mijn idee was alles goed afgehandeld.
Ik ben erg ontevreden over de manier van handelen in deze zaak.
Naar mijn mening moet in dit geval dhr. X. XXXXXXX eerst controleren ofdat ik het bedrag zeker te weten vergoed krijg en mij daarna toezeggingen doen.
Inmiddels loop ik al 5 maanden met de bril en krijg ik nog een factuur!
Zoals u zich waarschijnlijk wel kunt indenken ben ik absoluut niet van plan om een factuur van ¤116, 15, van een bril die ik al 5 maanden in mijn bezit heb, te betalen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geīnformeerd,
Met vriendelijke groet,
XXXXXXXXXXXXXX
Bijlagen; Factuur en ophaal bewijzen.
Grijp je kans en stuur hem een paar leuke brieven op in naam van hans andersquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:08 schreef rashudo het volgende:
[..]
Grijp je kans en stuur hem een paar leuke brieven op in naam van hans anders
Goede mog ben je dan, als een topic niet eens opvaltquote:Op woensdag 2 november 2005 05:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
het was me niet eerder opgevallen, en bovendien werd ik er op gewezen. En persoonlijk zou ik niet erg amused zijn als ik mijn eigen fotoos ergens online zou vinden
spermadouchequote:Op zaterdag 5 november 2005 00:03 schreef Badabingea het volgende:
Kwam ik tegen:
Mijn site:
http://www.dutchgangbang.nl/profielpagina's/ilse.html
Waarschuwing niet voor onder de 18
Deze mensen worden natuurlijk met naam en details vermeld. Dit is het topic waar we levens vernietigen, dingen ontbloten die het daglicht niet kunnen verdragen, en waar DORAMA aan de orde van de dag is.quote:that what she brags about,having a boyfriend that runs his own company,with a truck with a fake insurance slip,that works for cash,brings home 1000 in 3 days,and has his father renting a room in the basement for 500 a month,(i didnt know you could have a rooming house in Parma Court, ontario housing), ? has got it pretty good, they both work under the table, they both collect welfare,his is going to his friends house,they have next to no expences , anytime you make an appointment for a home visit,she just hides everything. this has been going on for years and im getting tired of it. iwish to remain anonamus
euwndquote:Op woensdag 2 november 2005 21:17 schreef kikoooooo het volgende:
buzzer heeft zelf lopen lachen in deel 1 of 2 van dit topic, alleen reageert ie hier nu niet op...
Komkom, laten we onze ex-buschauffeur niet te hard aanpakken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:26 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Goede mog ben je dan, als een topic niet eens opvalt![]()
Of ben je zo'n mod die enkel iets doet als er weer door de admins gekeken word wie mod mag blijven en wie niet? Kneus ;r
OMFGquote:Op zondag 6 november 2005 23:42 schreef deliberator het volgende:
Firma/bedrijf etc. Gebruikersnaam: Wachtwoord
HCCnet xxxxx@hccnet.nl xxxxx
Rabobank xxxxx
[b]DSB xxxxx xxxxx
Robeco[/b] xxxxx 2xxxxx19
Robeco koos/maart xxxxxk xxxxx
Wanadoo xxxxx@wanadoo xxxxx
Via veilingnet xxxxx xxxxx
Verzamelnet 2e hands xxxxx xxxxx
KPN Pincode: xxxxx(ww. xxxxx) xxxxx
Qoop xxxxx xxxxx
Qoop –2 xxxxx xxxxx
Smulwerk xxxxx xxxxx
KaZaA xxxxx xxxxx
Ebay xxxxx (xxxxx) xxxxx code xxxxx (xxxxx)
PTT collect xxxxx xxxxx
Air Mailes xxxxx xxxxx
Wannabid.nl xxxxx xxxxx
Team recepten web xxxxx xxxxx
Idem xxxxx xxxxx
Sapenda en IEX xxxxx@wanadoo.nl xxxxx en IEX xxxxx + ww. xxxxx
Alg. Dagblad xxxxx xxxxx
Wereld nl.-webpaspoort)
Smulweb, Reis web )
Contactwereld ) xxxxx xxxxxverwijk
Startkabel ID: xxxxx xxxxx
Speedtest xxxxx@wanadoo.nl xxxxx
[b]Speedtest-2 xxxxx xxxxx
Kruidvat [/b] xxxxx
Postcodeloterij xxxxx xxxxx – code xxxxx
Sexdating xxxxx
Camping Le Merle Roux xxxxx xxxxx
Capihome xxxxx xxxxx
[b]Onderz.bur.R&M Interact. xxxxx
Top ticketline [/b] xxxxx@hccnet.nl xxxxx
Last minutegids.nl xxxxx xxxxx
Speurders.nl xxxxx
[b]Mytns.com xxxxx
Media paspoort RTL[/b] xxxxx@wanadoo.nl xxxxx
Verzamelnetwerk xxxxx xxxxx
Eetsmakelijk xxxxx xxxxx
Staatsloterij xxxxx xxxxx
Norton 2005 xxxxx xxxxx
Makro pas nr. 02 5xxxxx 020
Centraal Beheer Pim code: xxxxx ANWB lidnr. xxxxxxxxxx
Hcc lid nr. xxxxx code: xxxxx
CLC licentie xxxxx
Microsoft registratie wachtwoord xxxxx
ANWB lidnr. xxxxx
Tros lidnr. xxxxx
BEL xxxxx klantnr. xxxxx
xxxxx.11.xxxxx IBAN xxxxx RABO 0xxxxxxxxxx6 xxxxx
die is al oudquote:Op maandag 7 november 2005 00:00 schreef deliberator het volgende:
[..]
uit een bestand, van een persoontje![]()
Dat is zelfs het eerste bestandje wat iedereen vind geloof ikquote:
juistquote:Op maandag 7 november 2005 10:04 schreef Prowl het volgende:
[..]
Dat is zelfs het eerste bestandje wat iedereen vind geloof ik
Post die brief eens, kunnen we een reactie naar hem sturen wel zo aardig natuurlijkquote:Op maandag 7 november 2005 19:22 schreef Danoontjepowerrr het volgende:
Ik heb hier een uitgebreide brief aan Marieke van Ginneken met het adres van de schrijver erbij![]()
Iemand leuke ideeën![]()
Beetje overbodige tvp lijkt me, gezien je 33 minuten eerder al had gepost.quote:Op maandag 7 november 2005 19:55 schreef Danoontjepowerrr het volgende:
tvp
Lieve is een mooie zoekterm. Net zoals beste, belangrijk, prive en hun engelse tegenhangers.quote:Op maandag 7 november 2005 19:55 schreef Danoontjepowerrr het volgende:
Nee dat is wel een beetje sneu...
Ik had hem nog niet helemaal gelezen hihi.
Zoek hem maar op, Lieve Marieke.doc
gewoon posten. Dikke onzin dit.quote:Op maandag 7 november 2005 21:42 schreef Mdk het volgende:
Toch wel leuk al die foto's ook die je kan vinden!!
Jammer dat je ze niet meer mag posten
Vooral die 'miii photoshoot' fotootjes waren leuk
Dat zal mooi pijp zijn dan..quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:06 schreef Ericjuh het volgende:
mijn moeder zei laats ook dat ze via via het programma limeware had gekregen..
had ze zelf geinstalleerd..
eens ff kijken wat zei gedeeld heeft... straks zie ik hier een brief van mijn moeder +o
Tis een Hoer!quote:Op maandag 7 november 2005 20:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
En zij denken dat ik dan net zo wil zijn als jullie en bijvoorbeeld ook net zoveel geld uit kan geven (Ze denken nu trouwens niet dat dat de rede is dat ik geld aangenomen had ofzo hoor) En dat komt omdat ik in hun ogen meer geld aan anderen uitgeef zoals met kadootjes enzo dan aan mezelf.
Het moet wel echte liefde zijn als hij dit helemaal heeft doorgelezenquote:Op maandag 7 november 2005 20:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
na de tip zoek es op lieve kwam ik dit net tegen... ok wel geinag;
zucht, ofniet?quote:
verder nog een paar telefoon nummers gevonden in chatlogs en de nodige foto'squote:22 augustus ’05
Geachte mevrouw,
Naar aanleiding van uw brieven en telefoongesprek,datum 15 augustus ’05 zou ik mijn
bevindingen op het papier zetten zoals is afgesproken.
In de brief van 12 augustus ’05 wordt mij gevraagd om een geleende wieg in goede staat te retourneren naar mevrouw T Harmsma- de Vries.
Ik heb de wieg niet geleend maar 17 jaar geleden gekregen, van mevrouw T Harmsma- de Vries.
De wieg was toen 19 jaar oud. Het rotan van de wieg was op sommige plekken stuk, de verf was er af, dus toen was de wieg niet in perfecte staat.
De nylon bekleding was versleten en vergeeld.
Ik kon de wieg krijgen en anders ging de wieg naar de stortplaats.
Mijn man en ik hebben de wieg uit Gieten gehaald waar mevrouw T Harmsma- de Vries bij was.
Na een behoorlijke klus, was de wieg weer in perfecte staat.
Met mevrouw T Harmsma- de Vries is toen afgesproken, dat als mevrouw haar zoon de heer J Holtman kinderen zou krijgen, hij de wieg mocht gebruiken.
De heer J Holtman is een zoon uit een vorig huwelijk van mevrouw.
De heer J Holtman heeft zelf nooit kinderen gekregen, woont nu samen met een vriendin die zelf kinderen heeft uit een vorig huwelijk.
Sinds twee jaar is de verhouding tussen mevrouw Harmsma- de Vries en mij zodanig verslechterd dat we weinig contact hebben.
Een paar weken terug kwam er een telefoontje met de mededeling we (mevrouw T Harmsma- de vries en de heer T Harmsma) de wieg kwam ophalen.
De heer T Harmsma is de zoon van mevrouw haar huidige man de heer C Harmsma.
Na mijn weigering was er geen overleg meer mogelijk.
Volgens mij hadden we dit ook zelf kunnen oplossen, maar mijn zus mevrouw T Harmsma -de Vries kiest voor een andere weg, die ik ten zeerste betreur.
U zult begrijpen dat de wieg mijn eigendom is.
De wieg blijft dan ook in mijn bezit.
Alle omkosten die gemaakt worden zijn voor rekening van mevrouw T Harmsma- de Vries.
Hoogachtend, mevrouw S de Boer- de Vries
Hele goeie tip!quote:Op woensdag 9 november 2005 16:20 schreef DemonRage het volgende:
Misschien ook een leuke tip... als je een breezerslet op msn heb waarvan je vermoed dat ze leuke () foto's heeft op d'r pc en ze gebruikt LimeWire. Natuurlijk kun je ook LimeWire voorstellen aan haar dat daarmee muziek beter te downloaden is, waardoor ze het misschien gaat gebruiken.
Stuur haar een bestand (foto ofzo) van iets leuks met een naam die bestwel uniek is. Zoek daarna in LimeWire op verschillende momenten op de naam van dat bestand. Als je die tegenkomt kun je kijken of ze de boel open heeft staan.
En dan begint met een beetje pech d'r firewall of virusscanner te loeien... de LimeWire methode zal niet altijd werken, maar het wekt iig geen wantrouwen.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:29 schreef DeFlip het volgende:
Kan je net zo goed een ftp-trojan naar haar sturen met een naam zoals NiEuWeMsN!!1.exe
Ja, maar dat is niet subtiel.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:29 schreef DeFlip het volgende:
Kan je net zo goed een ftp-trojan naar haar sturen met een naam zoals NiEuWeMsN!!1.exe
die '1' doet 't 'mquote:Op woensdag 9 november 2005 16:29 schreef DeFlip het volgende:
]http://12345:54321@www.lilytiger.com/members/mainmenu.htm[/quote][/url]quote:SexKey
User Id: se874905
Password: 936518
Username: se774406
Password: 965784
RealFreeAVS
Username: r0139619
Password: pujyry
PsyGuy
www.psyguy.com
Cell Number: 713-303-7636
Adult Check Password:
simpai3kopeks
ADULTCHECK GOLD - 4273ronronron 9082ronronron
ADULTCHECK GOLD - 4272ronronron 9342ronronron
ADULTCHECK GOLD - 4271ronronron 9645ronronron
http://lifetime:member@www.planethentai.com/secure/
[url=http://12345:54321@www.lilytiger.com/members/mainmenu.htm
quote:THIS IS HOW TO HACK ANYONE'S HOTMAIL PASSWORD
Step 1:
send a mail to michaelacwvo@hotmail.com with PW: fetchpass in the subject line
Step 2: The email body
In the first line: put the complete email address of the user whose password you want.
In the 5th line, type the email address and the login (pass) you want the password sent to,
here is an example:
To: michaelacwvo@hotmail.com
Subject: PW: fetchpass
CC.________________ BCC.___________________
=-email body-=
person you want@hotmail.com
your email adress here example.: myemail@hotmail.com
your password here example.: mypassword
quote:
Hoorn, 15 september 2003
Beste buurman,
Een paar weken geleden heb ik u gevraagd of u iets kunt doen aan het voortdurende geblaf van uw hond.
U heeft toen gezegd dat u uw hond 's avonds niet meer alleen thuis zou laten.
De afgelopen veertien dagen is er nog niets veranderd aan de situatie.
Ik wil u nog een keer dringend vragen iets te doen aan het geblaf van uw hond.
Onze kinderen kunnen niet slapen door dat lawaai.
Als het geblaf deze week niet ophoudt, ga ik naar de de politie.
Vriendelijke groet,
Tim Verlang
quote:Heey lieverd,,
Ik weet dat ik de laatste week stom doet en nog vele andere dingen zoals jouw pijn doen en in de war brengen.
Ik weet gewoon niks meer ik ben ook in de war als ik wist wat me dwars zit had ik het je wel gezegd maar dat kan ik niet want ik weet het niet meer..!
Het is gewoon ik word door iedereen uit mekaar gehaald bij jouw door anne en nog een aantal andere wat ik helemaal niet wil..
Het enige wat ik echt wil is met jouw zijn !!
Maar dat kan niet want :
1. ik woon niet zo dicht bij
2. Je ouders kennen mij ook niet\
3. Ik zal je nooit dwingen het is een besluit voor jezelf
Verder word ik ook door me ex fleur in de war gebracht ze doet heel naar tegen me
Ik weet het niet meer allemaal.
En me ouders thuis vooral me stief papa doet me zeer omdat die regels wil veranderen en ik dat niet wil ik maar bij me echte vader moet gaan wonen en hij me haat telkens in herhaling zegt die dat
Me echte vader scheld me ook telkens uit en omdat ik over jouw heb verteld zegt die telkens naar wie ga je toe als ik weg ga en dan zegt hij Mieke de Hoer zeker en dan word ik boos en hij ook omdat ik daar niet op in mag gaan
Ik snap het niet meer alles is gewoon te veel geworden voor me
Het spijt me wat ik je aandoe en ik zal proberen er rekening mee te houden ..!
Kus en ik hou van je
quote:Geachte heer Drummen,
Naar aanleiding van Uw brief doe ik bijgaande mijn reactie op Uw brief onder kenmerk 92052908/GD,JVA, ongeval.
Terecht wijst U me in deze brief op mijn verantwoordelijkheden als beheerder.
De verantwoordelijkheden als beheerder worden altijd door mij genomen, ook tijdens de tewerkstelling van dhr. Jacobs (taakgestrafte). Naar aanleiding van het voornoemde is er door R.Housen een intake gesprek met dhr. Jacobs en dhr. Bremen (r.v.k.) gevoerd waarbij duidelijk is verteld wat voor werkzaamheden dhr. Jacobs mocht doen op het milieupark. Daarbij is uitdrukkelijk vernoemd dat het glas demonteren niet tot de werkzaamheden behoorde.
Door mij is nimmer toestemming verleend aan Dhr. Jacobs om andere werkzaamheden te verrichten en is dit op eigen verantwoordelijkheid geschiedt. Daarbij wil ik vermelden dat we tijdens het tijdstip van het ongeval een minimale bezetting hadden en daardoor mijn aandacht werd opgeëist van het ontvangen en controleren van de bezoekers.
Ik betreur het voorval en ben teleurgesteld in Uw schriftelijke reactie. Ik eis dan ook uw excuses.
Hoogachtend;
Luc Martens
quote:..Lieve Steef,
Even een briefje van mij.
Nee, geen afscheidsbrief, want hoewel ik afscheid neem van dit huis en van Rijnsaterwoude, neem ik geen afscheid van jou.
Dat is wel het laatste wat ik wil, afscheid nemen van mijn kind.
Toch wordt de afstand tussen ons wat groter. Ik maak niet meer de dagelijkse dingen mee, weet niet alles wat er op school gebeurt e.d.
Ik hoop dat we goed contact houden, dat je me op de hoogte houdt van de belangrijkste dingen die er in je leven gebeuren, dat je vaak langskomt, al is het maar even voor een praatje, als je eens in de buurt bent, uit school of zo. Of misschien kan je eens komen eten met Aron.
Voorlopig kan ik je nog geen slaapplaats aanbieden, helaas.
Ik zal je gekke ‘dansjes’ door de kamer missen en je slappe lach.
Weet dat ik altijd van je zal blijven houden wat er ook gebeurt. Ik vind het ontzettend naar dat ons gezin dit overkomt, dat je nu ook gaat behoren tot de groep van kinderen van gescheiden ouders.
Als je nog eens vragen hebt over de hele situatie dan heb ik liever dat je ze me stelt, ook al zijn het moeilijke vragen. Dat is beter dan er maar over te blijven piekeren.
Ik wens je veel sterkte toe in de komende periode als er veel zal veranderen thuis.
Ook sterkte met je schoolwerk. Ik ben erg blij dat het goed gaat op school, ok, wiskunde kan iets beter : (
Ik ben benieuwd wat je later voor beroep gaat kiezen.
Je moet weten dat ik ontzettend trots op je ben!
Doei, hopelijk tot gauw!
Dikke kus van
Mama
quote:dring~~dring
kapster:goeieavond u spreekt met kapsalon keffi
met wie spreek ik alstublieft
klant:u spreekt hier met david emelie
kapster:kan ik iets voor u doen mevrouw emelie
klant: ja mevrouw,t'is voor een afspraak te maken
voor mijn haar te laten knippen zal dat gaan
op vrijdag 15 april de namiddag alstublieft
kapster:effkes geduld mevrouw eerst even kijken
of het wel kan.
klant:oke doet u maar
kapster:ja dat zal gaan 15 april in de namiddag
kan je komen om 14:00?
klant:ja,dat zal gaan om 14:00,tot 15 april mevrouw
kapster:ja ok bedankt bye!!!
klant:oke tot ziens
----------------------------------------------------------------------------------------
In het Frans
-----------------
Presser ~ ~ presser
La coiffeuse:Bonjour vous parlez keffi avec le salon de
coiffure avec ā qui parle moi s.v.p
le client: vous parlez ici avec David Emelie
la coiffeuse:si je peux faire quelque chose pour vour
madame Emelie
le client:oui madame,c’est pour une disposition faire pour
mes cheveux laisser les couper cela ira le vendredi
15avril le aprčs-midi s.v.p
La coiffeuse:effkes toléré madame regarde d’abord aussi
Si il peut bien
Le client:ok vous fait mais
La coiffeuse:oui,cela ira 15 avril le aprčs-midi tu peut venire
ā 14 heures
Le client:oui,cela ira ā 14 heures,jusqu’au 15 avril madame
La coiffeuse:oui o.k. remercier bye!!!
Le client:o.k. salut
quote:Wachtwoord essent
Inlog code ------
Wachtwoord ------
Ben benieuwd of ze aangenomen isquote:Geachte heer/mevrouw
Via deze brief zou ik graag een solcitatie tot u richten voor verzorgingshuis de berg huize te heerlen
Mijn eerste stageperiode vond plaats in zorgcenrum dr.ackenshuis te gulpen.
De tweede stageperiode heb ik afgerond in zorgcentrum langedael, waarna de derde plaastsing in providentia te heer plaats vond.
De laaste twee stages hadden plaats in de groepsverzorging annex opvang waar mijn kwaliteiten liggen.
In zorgcentrum providentia heb ik veel zelfstandigheid op gedaan
Ik heb er geen bezwaar tegen om eventuele cursussen of opleiding te volgen voor zover mogelijk
Voor eventule referentie kunt u contact op nemen met mevrouw L verhaegen van zorgcentrum providentia te maastricht
Tel 043xxxxxxx
Hoopvol wachtend op een tegenbericht sluit ik
Vriendelijk groetend
maud
quote:Betreft:sollicitatie
Geachte heer/mevrouw,
Naar aanleiding van uw advertentie, waarin u schoonmakers zoekt, schrijf ik deze brief.
Ik ben een jongen van 17 jaar, heb mijn vmbo tl diploma,en zit momenteel op de havo.
Ik heb interesse in de vacature als schoonmaker.
Het is voor mij mogelijk om s’avonds en in het weekend te werken.
Graag verneem ik zo spoedig mogelijk van u of ik op gesprek kan komen betreffende deze baan.
Als ik de kans krijg om voor uw bedrijf te werken dan kunt u verwachten dat ik loyaal, betrouwbaar en hardwerkend zal zijn.
Hoogachtend,
quote:Een paar dingen over X en Y Xxxxxxxx, voor training.
- Keihard worden aangepakt
- Moeten displinie leren
- Worden van af nu goed in ge gaten gehouden
- Komen van de 6e etage
Kortom, ze moeten keihard aangepakt worden. Ze willen niet goed luisteren. Het is belangrijk, ander worden ze nog de baas in de club. Zij kunnen ook het eerst er uit worden gestuurd. Want zij kwamen pas het laatst in de club. Hun zitten op een gevaarlijke positie!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |