abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31656192
Goed dat ze nog even VOOR DE GODVERDOMMESE VIJFDE KEER!!!11 eventjes mededelen dat Paolo Patrick niet kan uitdagen omdat die onschendbaar is.
Helpt waar hij kan!
pi_31656464
. Els. .
pi_31656600
Heerlijk om te zien, de spontaniteit van Els!
Tof dat ze even langs Patrick mocht.

Volgende week bitchfight?
pi_31657200
Els is leuk ja. Het programma is toch wat interessanter nu het ook mogelijk is dat er iemand naar huis kan gaan.
sig verwijderd door FA
pi_31657700
Het is inderdaad boeiender, ik weet niet zo goed waarom. Els misschien?
Waar komt het accent van Lisa eigenlijk vandaan? Ik kan het helemaal niet thuisbrengen..
Helpt waar hij kan!
pi_31659611
Er zijn wat meer tegenstellingen tussen mensen, dat maakt het kijken wel leuker.
Dat is eens wat anders...
pi_31660107
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 08:07 schreef NoSigar het volgende:
Het is inderdaad boeiender, ik weet niet zo goed waarom. Els misschien?
Waar komt het accent van Lisa eigenlijk vandaan? Ik kan het helemaal niet thuisbrengen..
Ik vind het ook wat boeiender worden. Het wordt nu wat spannender en de proeven worden ook beter (dat onderwaterzwemmen vond ik heel erg tof. Ik zou het nooit kunnen, dat weet ik wel).

En Lisa, tja, ik heb ook geen idee waar ze vandaan komt. Ik weet wel dat ik liever heb dat ze gewoon niks zegt.
pi_31660147
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 11:46 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

En Lisa, tja, ik heb ook geen idee waar ze vandaan komt. Ik weet wel dat ik liever heb dat ze gewoon niks zegt.
Ik ben wel benieuwd hoe zij zal functioneren als wachter. Met helemaal niemand in de buurt om tegenaan te praten...
pi_31660370
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 08:07 schreef NoSigar het volgende:
Ze komt uit Delfzijl.
Gronings accent dan.
pi_31660733
Leuke aflevering gister.

Ik hoop dat die vreselijke Josephine en Lisa binnenkort een duel mogen doen en worden verslagen. Ik vraag me ook af waarom Bob Paulo liet duelleren en niet Lisa, tactisch gezien niet heel slim volgens mij
pi_31661991
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 12:22 schreef hardsilence het volgende:

[..]

Ze komt uit Delfzijl.
Gronings accent dan.
Gronings? Ik kom niet uit de buurt maar dat zou ik nooit denken.
Mijn vriendin had het over west-Fries/Noord-Hollands, maar als Een Gronings accent klopt slaat dat ook nergens op.
Helpt waar hij kan!
pi_31665126
Is er vanavond geen Terra op tv?
Herhaling?
Billie Holiday is Lady Day!
pi_31665173
kzie het al om 22.55 uur.
Ik heb het vorige week echt gemist, zijn er nog bijzonderheden?
Nog ff niks zeggen over gisteren a.u.b.
Bedankt!
pi_31667381
extreme make over?
wat een klote gedoe ineens?
  maandag 24 oktober 2005 @ 23:30:08 #115
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_31668268
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 15:44 schreef NoSigar het volgende:
Mijn vriendin had het over west-Fries/Noord-Hollands, maar als Een Gronings accent klopt slaat dat ook nergens op.
Mijn eerste gedachte was ook dat ze een West-Fries accent heeft. Kop van Noord-Holland, niet Hoorn, zou ik zeggen.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_31675389
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 13:13 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vraag me ook af waarom Bob Paulo liet duelleren en niet Lisa, tactisch gezien niet heel slim volgens mij
Dat viel mij dus ook op. Volgens mij had Lisa nooit van Agnes kunnen winnnen, en had dus naar huis gemoeten. Bob en zijn maatjes waren dan in de meerderheid geweest, en zij hadden meer kans gehad tegen de club van Joos. Nu is Joos nog steeds in de meerderheid. Domme actie dus.
pi_31675451
Ik zit trouwens steeds te wachten op een heftige romance tussen Els en Patrick. Waarom gebeurt er nou niks, de spanning tussen hun is voelbaar (tenminste zo brengen ze het wel). Ik wil actie!
pi_31678221
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:33 schreef Molline het volgende:
Dat viel mij dus ook op. Volgens mij had Lisa nooit van Agnes kunnen winnnen, en had dus naar huis gemoeten. Bob en zijn maatjes waren dan in de meerderheid geweest, en zij hadden meer kans gehad tegen de club van Joos. Nu is Joos nog steeds in de meerderheid. Domme actie dus.
Ja dat was mijn redenatie ook
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:37 schreef Molline het volgende:
Ik zit trouwens steeds te wachten op een heftige romance tussen Els en Patrick. Waarom gebeurt er nou niks, de spanning tussen hun is voelbaar (tenminste zo brengen ze het wel). Ik wil actie!
Ze zien het als een vader-dochter relatie. Terwijl Els 27 is en Patrick 37.
Dat moet toch makkelijk kunnen
pi_31693707
Ik heb ff zitten nadenken waarom ER wél en TI géén succes is.

1. de deelnemers zien er totaal niet uit alsof ze aan t survivelen zijn!! Goed doorvoed, niet uitgeput, helemaal geestelijk helder. Doet je niet denken van, goh die zijn speciale dingen aan t doen. Kan je dus ook moeilijk meeleven.
2. de presentator ziet er ook compleet niet uitgeleefd uit of avontuurlijk itt Ernst-Paul Hasselbach. Haartjes perfect in orde, altijd dezelfde staande pose voor de camera, netjes de auto-cue oplepelend met 100 keer herhalende teksten. Booooooooooooorrrrring..
3. Het camerawerk is op de één of andere manier slecht. Grauwe beelden.. grauwe stranden.. bij ER blinkt alles.
4. De deelnemers zijn nog saaier dan bij ER...
5. De proeven zijn natuurlijk het allersaaist met dat eeuwige levenswiel.. enige opleving was die onderwaterzwemproef.
6. vast nog 100 andere redenen...
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_31709238
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 05:13 schreef OldSchoolFool het volgende:
Ik heb ff zitten nadenken waarom ER wél en TI géén succes is.

>>Opsomming<<
1. Ja, maar daar gaat het ook niet om. Het gaat om de zeenomaden en dat ze dat mysterie ontrafelen. Ze hebben dan ook gewoon meer eten dan bij ER. In het begin hadden ze dat wel latern zien, veel rijst, blikvoer, enz.
2. Helemaal mee eens, vind EP ook erg geschikt voor ER. Die Ard herhaaaaalt alles zo veel, dat kan ik me bij EP niet echt herinneren.
3. Hmm, dat vind ik nog wel oke.
4. True, er gebeurd niet zoveel nee.
5. Ja en die aflevering heb ik dus gemist Proeven vind ik ook inderdaad saaier dan ER. Maar dat daarom TI een minder succes is dan ER?
6. Voor de mannen: Roos is niet zo vaak in beeld?
pi_31728608
Het is grappig om te zien (of misschien tragisch) dat TI zelfs zorgt voor een kijkcijferDIP op de zondagavond.

Bismillahi rahmani rahim
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_31729329
Lisa is echt te irritant. Aandachtshoer met ADHD...
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_31729787
Vind 350.000 nog bijster veel
pi_31734911
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 17:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vind 350.000 nog bijster veel
Maar vind het ook nog wel een knappe prestatie dat Extreme Home makeover nóg meer kijkers trekt dan TI
pi_31743480
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 20:30 schreef Nuna het volgende:

[..]

Maar vind het ook nog wel een knappe prestatie dat Extreme Home makeover nóg meer kijkers trekt dan TI
Das dan nog ook wel een leuk programma vergeleken met Samenwonen ofzo.
Bismillahi rahmani rahim
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_31814579
Straks weer een aflevering..
sig verwijderd door FA
pi_31819404
Straks weer een aflevering opnemen op de video en lekker 50% tijd besparen.
Bismillahi rahmani rahim
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_31819503
Ik sla het voor de derde keer op rij over en heb niet het gevoel iets te missen.
pi_31819560
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik sla het voor de derde keer op rij over en heb niet het gevoel iets te missen.
We nemen het altijd op, lekker snel doorspoelen, want alles wat er gezegd wordt is al minstens 15 keer voorbij gekomen
pi_31821889
En het begint..
sig verwijderd door FA
pi_31822048
Zo ik zit weer klaar. Bij gebrek aan beter op tv
  zondag 30 oktober 2005 @ 21:41:01 #132
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_31822186
Bob en zn harem op het eiland
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_31822239
Dat viel me nu pas op. Bob zit in zijn eentje tussen allemaal vrouwen

Hij kan het programma voor zichzelf nog leuk maken
pi_31822591
Je kunt een halfuur wachten, alles van de vorige keer wordt nog eerst uitgebreid besproken. Dan weer reclame, waar je 10x hetzelfde hoort. En tot slot 15 vol spanning zitten kijken naar Rang Nok.

Nee, ik haak af
pi_31822774
Ik kijk weer even
  zondag 30 oktober 2005 @ 21:59:58 #136
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_31822951
Wijven zitten wat te geiten, en Bob staat verderop erg "druk" een houtje te hakken
pi_31823376
Er schijnt een soort raadsel te zijn?
Helpt waar hij kan!
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:15:01 #138
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_31823514
2 fruitboompjes ...... alsof die kerel daar nog maanden zit
pi_31823523
Lisa probeert weer iedere week te laten zien dat ze niet de slimste is..
sig verwijderd door FA
pi_31823839
Lekker voorspelbaar dat levenswiel
pi_31823859
Bob is zo sexy!
pi_31824668
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Bob is zo sexy!
Maar wel naar huis!

Hoeveel afleveringen komen er eigenlijk nog? Nog twee duels als ik het goed begrijp. Dus een aflevering of 3/4?
sig verwijderd door FA
pi_31824689
Oh ja.
Het is voorbij

Ik stop met kijken!
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:51:17 #144
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_31824843
Nog 3 denk ik, 2 met duels en dan 1 met een finale (en een winnaar). Ik vond het deze eigenlijk wel stukken beter dan de voorgaande keren (herhalingen niet meegeteld). Leuk hoe er gehandeld/geruild wordt met kennis. De eerste afleveringen met de strijd om niveau 1 en 2 hebben het gewoon verpest voor velen, het spel is eigenlijk pas begonnen toen dat eerste niveau stopte.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_31824939
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:11 schreef NoSigar het volgende:
Er schijnt een soort raadsel te zijn?
ja, een heel spannend raadsel! die chinezen hebben natuurlijk bijna al die zeenomaden opgehangen en ze op die bootjes verbrand omdat ze die nestjes niet wilden geven. daarom zijn ze nu nog steeds op de vlucht voor mensen met spleetogen.
pi_31824996
Lisa
pi_31825351
Het zou me idd niet verbazen als het mysterie is dat ze op de vlucht zijn voor die Chinese handelaren en vandaar steeds verder terugtrekken op zee.

Of ze hebben die Chinezen handelaren verslagen en zijn alsnog op de vlucht gegaan. Uiteindelijk zijn ze altijd op de vlucht geslagen
pi_31827904
De Chinezen hebben ontdekt dat de Zeenomaden veel beter smaken dan de zwaluwnestjes.
Helpt waar hij kan!
pi_31827926
pi_31829158
Jammer voor bob, ik zag ik hem een winnaar. Die verzwakte rots-bewoner heeft het toch maar weer geflikt. Bij elke proef die één op één is heeft gianny gewonnen. Toch knap.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_31829825
Inderdaad jammer voor bob

Maar Lisa is echt zoooooo irritant. Jaja het levenswiel hebben ze aangepast zodat je jou altijd als eerste aankiest
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  maandag 31 oktober 2005 @ 08:46:01 #152
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_31830216
nee BOOOOOOOOOOOOOOB!

oh wacht, ik keek al drie weken ofzo niet meer. Het is zo... saaaaai.

En die ene lelijke kenau met die rare kop en misvormde muil, die mogen ze alle-hop de Chinese zee in gooien
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_31830221
Vervelend dat hij eruit is, het was zo'n schatje om naar te kijken
pi_31831890
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 00:50 schreef NoSigar het volgende:
De Chinezen hebben ontdekt dat de Zeenomaden veel beter smaken dan de zwaluwnestjes.
pi_31832027
Behalve z'n leuke kop, vond ik Bob geen geweldig deelnemer. Hij heeft weinig laten zien en als je nog niet eens een proef kunt winnen van iemand die ernstig verzwakt is, mag je van mij naar huis.

Ik merk ook dat ik steeds meer waardering krijg voor Gianni. Had tot voor kort eigenlijk een hekel aan hem, maar dat kwam ook doordat hij steeds optrok met Joos . Nu hij alleen is, laat hij zien dat hij toch wel wat waard is.

Patrick mag van mij wel winnen, en Gianni is voor mij een goeie tweede. Els vind ik heel sympathiek , i.t.t. die andere dozen
pi_31833054
Hoe komt die Lisa er trouwens bij dat ze elke keer bijna bij de winnaars hoort / steeds net niet gepromoveerd wordt.
Ze is nou al twee keer bij het levenswiel er als eerste uit gegaan.
Toen ze nog op dat eiland zat, heeft ze bij die totempaalpuzzelopdracht meegedaan, om zo te hopen om gepromoveerd te worden. Maar het enige wat ze hier heeft gedaan is het insteken van de blokjes, en iemand anders moest zeggen welk blokje (en het insteken ban de blokjes kan een kind van 3 nog)

Trouwens ook lekker van die vrouwen.
Eerst overleggen: er gaat sowieso een vrouw door en vervolgens bij het levenswiel Bob door laten gaan.
pi_31834027
ik blijf het een traag gedoe vinden
en slome deelnemers
ik vind eigenlijk niemand leuk of bijzonder onleuk

ik heb geen idee hoelang ze daar op die eilanden zitten tussen de proeven door, maar volgens mij vervelen ze zich kapot daar.

en waar is Roos?
pi_31834596
Niks ten nadele van Roos hoor, maar waarom is ze eigenlijk mee? Die keren dat ze in beeld geweest is, zijn op 1 vinger te tellen, doet ze ook de regie of zo? Lijkt me sterk dat ze alleen mee is om haar nieuwe laarzen te showen (sorry Roos, maar ik vind het geen gezicht in een warm land, het geeft hetzelfde effect als sokken bij een bloot lichaam).
pi_31837227
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:27 schreef Molline het volgende:
Niks ten nadele van Roos hoor, maar waarom is ze eigenlijk mee? Die keren dat ze in beeld geweest is, zijn op 1 vinger te tellen, doet ze ook de regie of zo? Lijkt me sterk dat ze alleen mee is om haar nieuwe laarzen te showen (sorry Roos, maar ik vind het geen gezicht in een warm land, het geeft hetzelfde effect als sokken bij een bloot lichaam).
Die auto cue dingetjes die Art doet, doet Roos volgens mij voor de Vlaamse TV. De reden snap ik ook niet. Alsof de Belgen Art niet zouden verstaan.
Verder verveelde dit programma zelfs met de FF knop op de video.
Bismillahi rahmani rahim
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_31839043
Ik vind het wel wat spannender worden, nu de kennis over de missende pagina's aan bepaalde mensen doorgespeeld wordt. Er moeten nu tactische beslissingen genomen worden, dat maakt het wel (wat) leuk(er) om naar te kijken.

Wel jammer dat Lisa niet uitgekozen is bij het levenswiel ....

.... dan was het nu exit Lisa geweest
pi_31840473
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:21 schreef OldSchoolFool het volgende:

[..]

Die auto cue dingetjes die Art doet, doet Roos volgens mij voor de Vlaamse TV. De reden snap ik ook niet. Alsof de Belgen Art niet zouden verstaan.
Dat kunnen we natuurlijk ook omdraaien, waarom zouden wij Roos niet kunnen verstaan (ik heb er nog nooit problemen mee gehad). Zou het programma wel een stuk leuker maken
pi_31841405
Nee, ik vind Roos ook wel duidelijk praten. Bij Peking Express praatte ze ook wel gewoon voor de NL'se tv.
pi_31842965
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:16 schreef ikkebenerook het volgende:

[..]

Dat kunnen we natuurlijk ook omdraaien, waarom zouden wij Roos niet kunnen verstaan (ik heb er nog nooit problemen mee gehad). Zou het programma wel een stuk leuker maken
Ja je kan t idd ook omdraaien. Niet dat ik op de saaie Roos zit te wachten, maar das een ander ding.
Bismillahi rahmani rahim
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
  maandag 31 oktober 2005 @ 18:02:27 #164
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_31843412
Wat heeft iedereen toch tegen Joos.. ik vind Machteld dom en vooral die Els met haar ijzeren hand van Joos gezeik. De hand moet gesmolten, ze spreken net superhelden taal.

Eerst haar vriendje Patrick opgeilen bij haar komst voor info.
En daarna als Bob info krijgt van Anges gaat Els info uitwisselen What a dirty game!
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_31843621
Josephine heeft jou onder haar hoede blijbaar
pi_31851899
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:02 schreef Mr_Booze het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Joos.. ik
Zweefteef

Zegt dit niet genoeg ?
pi_31852793
hmmm geen herhaling? Mis ik het een keer en dan komt er geen herhaling meer. Maar goed, van dit programma kan ik het wel hebbe
  maandag 31 oktober 2005 @ 23:03:42 #168
132411 Mr_Booze
pi_31853169
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:25 schreef Molline het volgende:

[..]

Zweefteef
[afbeelding]

Zegt dit niet genoeg ?
Oke ze is een zweefteef alleen ik vind haar wel aardiger dan die Machteld en die belgische bimbo Els.
pi_31875969
Jammer dat Bob eruit is hoor.
Die had toch een goede kans gekregen om van de verzwakte Gianni te winnen. Wel tof dat Bob nu de pagina aan Gianni overgaf, en ook lucifers voor 'm had.

Paulo, een draad aan z'n schaar gebonden.
Je moet iets als je zo slordig bent en niet goed op je spullen kan letten.

Ik had Josephine de strijd wel willen zien aangaan tegen Patrick, en dat ze dat dan verloor uiteraard.
pi_32032460
Straks weer een aflevering..
sig verwijderd door FA
pi_32037808
Nu dus, ruim te laat..
sig verwijderd door FA
  zondag 6 november 2005 @ 21:46:30 #172
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_32038016
Maar Gianni, Paolo en Patrick hebben nu een pagina, en gaan strijden om de 4de .... maar Agnes had er toch ook al een? Dus gaan ze toch strijden om de vijfde?
pi_32038127
De bladzijde van Gianni komt via Bob van Agnes.
  zondag 6 november 2005 @ 21:52:03 #174
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_32038210
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:49 schreef MrX1982 het volgende:
De bladzijde van Gianni komt via Bob van Agnes.
o

Maar Paolo kan toch zn schaar slopen, dan heeft ie 2 messen
  zondag 6 november 2005 @ 21:55:51 #175
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_32038335
Bitchfight
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 november 2005 @ 22:07:44 #176
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32038769
Roos
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32038810
Patrick zou de terechte winnaar van TI zijn
  zondag 6 november 2005 @ 22:20:46 #178
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_32039278
Whehehehe, weer Lisa
pi_32039312
3de keer op Lisa, dat kan nooit
pi_32039586
Mooi om die onderhandelingen te zien. Zo moet zo'n spel ook gewoon gespeeld worden. Zoals Paolo zei "no hard feelings"
pi_32039847
Geweldig hoe dom al die vrouwen het spelen, al de tweede keer dat de meeste neutrale en onopvallende mag gaan dueleren.
sig verwijderd door FA
pi_32039991
Idd en dat zal oneindig zo doorgaan. Die vrouwen maken allen geen kans meer op de overwinning. De winnaar zit tussen Gianni, Paolo, Patrick en Agnes.
pi_32039995
Patrick doet het goed!

Hopelijk wint Agnes het duel.
pi_32040047
Wat bedoelt die Lisa nou met dat er twee mensen het meest voor geknokt hebben. Wat een onzin. Hoezo geknokt? Wat doen ze daar nou behalve een beeetje rondgangen?

Waarom wordt die Josha tropuwens nooit sprekend opgevoerd?
Helpt waar hij kan!
pi_32040144
Er komt een druppel, let maar op...
pi_32040163
Ah, shit!
pi_32040264
Zei Art nou "volgende week strijden er vier vrouwen voor hun laatste kans om het derde niveau te bereiken?"

Het zijn er toch vijf
sig verwijderd door FA
pi_32040422
Misschien valt er wel een weg.
pi_32040519
. Els. .

En volgende week dus geen levenswiel? Eindelijk, gelukkig. . Ik hoop dat . Els. . naar Rang Nok gaat en Gianni eraf sodemietert.
  zondag 6 november 2005 @ 22:57:15 #190
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_32040616
Volgende week geen rad zo te zien, maar een proef die bepaald wie er richting het derde niveau mag.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_32040628
Volgende week moeten 4 vrouwen strijden tegen elkaar. Magtelt tegen de mental bitch. Els tegen heerlijke josha of babbelgrage lisa. De winnaar van die strijd zal dueleren met de twee mannen die de vlag niet kunnen winnen. Hoe de derde vrouw wegvalt is mij een raadsel, misschien geeft die wel op ... wat ik niet denk. We zien wel
pi_32041199
Dus of Lisa of Josha is voor de vrouwenstrijd weg dan?
pi_32044480
quote:
Op zondag 6 november 2005 23:13 schreef hardsilence het volgende:
Dus of Lisa of Josha is voor de vrouwenstrijd weg dan?
Zo'n gevoel heb ik wel ja. Misschien geeft één van hen op of moet opgeven vanwege een blessure? Wie weet zijn er toch gewoon nog wel 5 vrouwen, wie weet
pi_32044561
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:51 schreef caradoc het volgende:

[..]

Zo'n gevoel heb ik wel ja. Misschien geeft één van hen op of moet opgeven vanwege een blessure? Wie weet zijn er toch gewoon nog wel 5 vrouwen, wie weet
Waarom zegt Art dan vier ?

Of hij zei het verkeerd, of hij verklapt nu al dat er nog één gaat afvallen..
sig verwijderd door FA
  maandag 7 november 2005 @ 18:17:55 #195
132411 Mr_Booze
pi_32063314
Ik vind het jammer dat Agnes weg is..

Ik vind haar echt de terechte 'Queen van Rang Nok'
Ze was ook de enige die een beetje normaal over kwam. Ik hoop dat Patrick er uit gaat samen met Els en Machteld.. vreselijke viswijven Gelukkig is Josha er nog
pi_32064972
Patrick eruit, no way!
pi_32065082
Agnes is er uit? Tegen wie heeft zij geduelleerd dan? Is nu al de 3e week dat ik het mis....
Spoilers!
pi_32065233
Tegen ... god wat is z'n naam. De neger waavan ze eerder ook al verloor.
pi_32065448
Paulo.
pi_32098241
agnes weg, terecht, net als bob. totaal nietszeggende figuren die zich maar op de vlakte houden en zelf niets kunnen. dan maar liever van dat soort pisfiguren als josephine en lisa.

die lisa zit zeker in een of ander paralleluniversum met "ik ben telkens bijna de winnares", wat komt er een hoop stront uit die kop zeg. wat een verraadster, likken bij josephine heeft totaal geen nut meer, die gaat nooit meer naar die rotsen. als er fysieke proeven blijven komen is het vanaf nu gewoon elke week een vrouw, of iets dat erop lijkt, uit.

en ik ben zoooooooo benieuwd naar dat geheim. het wordt nu toch wel zoooo spectaculair, als ik die voice-over mag geloven, ik kan haast niet wachten. super gewoon dat geheim.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')