Ik vind het ook wat boeiender worden. Het wordt nu wat spannender en de proeven worden ook beter (dat onderwaterzwemmen vond ik heel erg tof. Ik zou het nooit kunnen, dat weet ik wel).quote:Op maandag 24 oktober 2005 08:07 schreef NoSigar het volgende:
Het is inderdaad boeiender, ik weet niet zo goed waarom. Els misschien?
Waar komt het accent van Lisa eigenlijk vandaan? Ik kan het helemaal niet thuisbrengen..

Ik ben wel benieuwd hoe zij zal functioneren als wachter. Met helemaal niemand in de buurt om tegenaan te praten...quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En Lisa, tja, ik heb ook geen idee waar ze vandaan komt. Ik weet wel dat ik liever heb dat ze gewoon niks zegt.

Ze komt uit Delfzijl.quote:Op maandag 24 oktober 2005 08:07 schreef NoSigar het volgende:
Waar komt het accent van Lisa eigenlijk vandaan? Ik kan het helemaal niet thuisbrengen..

Gronings? Ik kom niet uit de buurt maar dat zou ik nooit denken.quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:22 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Ze komt uit Delfzijl.
Gronings accent dan.

Mijn eerste gedachte was ook dat ze een West-Fries accent heeft. Kop van Noord-Holland, niet Hoorn, zou ik zeggen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:44 schreef NoSigar het volgende:
Mijn vriendin had het over west-Fries/Noord-Hollands, maar als Een Gronings accent klopt slaat dat ook nergens op.

Dat viel mij dus ook op. Volgens mij had Lisa nooit van Agnes kunnen winnnen, en had dus naar huis gemoeten. Bob en zijn maatjes waren dan in de meerderheid geweest, en zij hadden meer kans gehad tegen de club van Joos. Nu is Joos nog steeds in de meerderheid. Domme actie dus.quote:Op maandag 24 oktober 2005 13:13 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vraag me ook af waarom Bob Paulo liet duelleren en niet Lisa, tactisch gezien niet heel slim volgens mij![]()

Ja dat was mijn redenatie ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:33 schreef Molline het volgende:
Dat viel mij dus ook op. Volgens mij had Lisa nooit van Agnes kunnen winnnen, en had dus naar huis gemoeten. Bob en zijn maatjes waren dan in de meerderheid geweest, en zij hadden meer kans gehad tegen de club van Joos. Nu is Joos nog steeds in de meerderheid. Domme actie dus.
Ze zien het als een vader-dochter relatie. Terwijl Els 27 is en Patrick 37.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:37 schreef Molline het volgende:
Ik zit trouwens steeds te wachten op een heftige romance tussen Els en Patrick. Waarom gebeurt er nou niks, de spanning tussen hun is voelbaar (tenminste zo brengen ze het wel). Ik wil actie!

1. Ja, maar daar gaat het ook niet om. Het gaat om de zeenomaden en dat ze dat mysterie ontrafelen. Ze hebben dan ook gewoon meer eten dan bij ER. In het begin hadden ze dat wel latern zien, veel rijst, blikvoer, enz.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 05:13 schreef OldSchoolFool het volgende:
Ik heb ff zitten nadenken waarom ER wél en TI géén succes is.
>>Opsomming<<

Maar vind het ook nog wel een knappe prestatie dat Extreme Home makeover nóg meer kijkers trekt dan TIquote:

Das dan nog ook wel een leuk programma vergeleken met Samenwonen ofzo.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:30 schreef Nuna het volgende:
[..]
Maar vind het ook nog wel een knappe prestatie dat Extreme Home makeover nóg meer kijkers trekt dan TI

We nemen het altijd op, lekker snel doorspoelen, want alles wat er gezegd wordt is al minstens 15 keer voorbij gekomenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik sla het voor de derde keer op rij over en heb niet het gevoel iets te missen.

Maar wel naar huis!quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Bob is zo sexy!

ja, een heel spannend raadsel! die chinezen hebben natuurlijk bijna al die zeenomaden opgehangen en ze op die bootjes verbrand omdat ze die nestjes niet wilden geven. daarom zijn ze nu nog steeds op de vlucht voor mensen met spleetogen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:11 schreef NoSigar het volgende:
Er schijnt een soort raadsel te zijn?

quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:50 schreef NoSigar het volgende:
De Chinezen hebben ontdekt dat de Zeenomaden veel beter smaken dan de zwaluwnestjes.

Die auto cue dingetjes die Art doet, doet Roos volgens mij voor de Vlaamse TV. De reden snap ik ook niet. Alsof de Belgen Art niet zouden verstaan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:27 schreef Molline het volgende:
Niks ten nadele van Roos hoor, maar waarom is ze eigenlijk mee?Die keren dat ze in beeld geweest is, zijn op 1 vinger te tellen, doet ze ook de regie of zo? Lijkt me sterk dat ze alleen mee is om haar nieuwe laarzen te showen (sorry Roos, maar ik vind het geen gezicht in een warm land, het geeft hetzelfde effect als sokken bij een bloot lichaam).

Dat kunnen we natuurlijk ook omdraaien, waarom zouden wij Roos niet kunnen verstaan (ik heb er nog nooit problemen mee gehad). Zou het programma wel een stuk leuker makenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:21 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Die auto cue dingetjes die Art doet, doet Roos volgens mij voor de Vlaamse TV. De reden snap ik ook niet. Alsof de Belgen Art niet zouden verstaan.

Ja je kan t idd ook omdraaien. Niet dat ik op de saaie Roos zit te wachten, maar das een ander ding.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:16 schreef ikkebenerook het volgende:
[..]
Dat kunnen we natuurlijk ook omdraaien, waarom zouden wij Roos niet kunnen verstaan (ik heb er nog nooit problemen mee gehad). Zou het programma wel een stuk leuker maken

Zweefteefquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:02 schreef Mr_Booze het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Joos.. ik

Oke ze is een zweefteef alleen ik vind haar wel aardiger dan die Machteld en die belgische bimbo Els.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:25 schreef Molline het volgende:
[..]
Zweefteef
[afbeelding]
Zegt dit niet genoeg ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

oquote:Op zondag 6 november 2005 21:49 schreef MrX1982 het volgende:
De bladzijde van Gianni komt via Bob van Agnes.

Zo'n gevoel heb ik wel ja. Misschien geeft één van hen op of moet opgeven vanwege een blessure? Wie weet zijn er toch gewoon nog wel 5 vrouwen, wie weetquote:Op zondag 6 november 2005 23:13 schreef hardsilence het volgende:
Dus of Lisa of Josha is voor de vrouwenstrijd weg dan?

Waarom zegt Art dan vierquote:Op maandag 7 november 2005 00:51 schreef caradoc het volgende:
[..]
Zo'n gevoel heb ik wel ja. Misschien geeft één van hen op of moet opgeven vanwege een blessure? Wie weet zijn er toch gewoon nog wel 5 vrouwen, wie weet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |