Ik vind het ook wat boeiender worden. Het wordt nu wat spannender en de proeven worden ook beter (dat onderwaterzwemmen vond ik heel erg tof. Ik zou het nooit kunnen, dat weet ik wel).quote:Op maandag 24 oktober 2005 08:07 schreef NoSigar het volgende:
Het is inderdaad boeiender, ik weet niet zo goed waarom. Els misschien?
Waar komt het accent van Lisa eigenlijk vandaan? Ik kan het helemaal niet thuisbrengen..
Ik ben wel benieuwd hoe zij zal functioneren als wachter. Met helemaal niemand in de buurt om tegenaan te praten...quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En Lisa, tja, ik heb ook geen idee waar ze vandaan komt. Ik weet wel dat ik liever heb dat ze gewoon niks zegt.
Ze komt uit Delfzijl.quote:Op maandag 24 oktober 2005 08:07 schreef NoSigar het volgende:
Waar komt het accent van Lisa eigenlijk vandaan? Ik kan het helemaal niet thuisbrengen..
Gronings? Ik kom niet uit de buurt maar dat zou ik nooit denken.quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:22 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Ze komt uit Delfzijl.
Gronings accent dan.
Mijn eerste gedachte was ook dat ze een West-Fries accent heeft. Kop van Noord-Holland, niet Hoorn, zou ik zeggen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:44 schreef NoSigar het volgende:
Mijn vriendin had het over west-Fries/Noord-Hollands, maar als Een Gronings accent klopt slaat dat ook nergens op.
Dat viel mij dus ook op. Volgens mij had Lisa nooit van Agnes kunnen winnnen, en had dus naar huis gemoeten. Bob en zijn maatjes waren dan in de meerderheid geweest, en zij hadden meer kans gehad tegen de club van Joos. Nu is Joos nog steeds in de meerderheid. Domme actie dus.quote:Op maandag 24 oktober 2005 13:13 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vraag me ook af waarom Bob Paulo liet duelleren en niet Lisa, tactisch gezien niet heel slim volgens mij![]()
Ja dat was mijn redenatie ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:33 schreef Molline het volgende:
Dat viel mij dus ook op. Volgens mij had Lisa nooit van Agnes kunnen winnnen, en had dus naar huis gemoeten. Bob en zijn maatjes waren dan in de meerderheid geweest, en zij hadden meer kans gehad tegen de club van Joos. Nu is Joos nog steeds in de meerderheid. Domme actie dus.
Ze zien het als een vader-dochter relatie. Terwijl Els 27 is en Patrick 37.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:37 schreef Molline het volgende:
Ik zit trouwens steeds te wachten op een heftige romance tussen Els en Patrick. Waarom gebeurt er nou niks, de spanning tussen hun is voelbaar (tenminste zo brengen ze het wel). Ik wil actie!
1. Ja, maar daar gaat het ook niet om. Het gaat om de zeenomaden en dat ze dat mysterie ontrafelen. Ze hebben dan ook gewoon meer eten dan bij ER. In het begin hadden ze dat wel latern zien, veel rijst, blikvoer, enz.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 05:13 schreef OldSchoolFool het volgende:
Ik heb ff zitten nadenken waarom ER wél en TI géén succes is.
>>Opsomming<<
Maar vind het ook nog wel een knappe prestatie dat Extreme Home makeover nóg meer kijkers trekt dan TIquote:
Das dan nog ook wel een leuk programma vergeleken met Samenwonen ofzo.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:30 schreef Nuna het volgende:
[..]
Maar vind het ook nog wel een knappe prestatie dat Extreme Home makeover nóg meer kijkers trekt dan TI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |