abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31829825
Inderdaad jammer voor bob

Maar Lisa is echt zoooooo irritant. Jaja het levenswiel hebben ze aangepast zodat je jou altijd als eerste aankiest
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  maandag 31 oktober 2005 @ 08:46:01 #152
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_31830216
nee BOOOOOOOOOOOOOOB!

oh wacht, ik keek al drie weken ofzo niet meer. Het is zo... saaaaai.

En die ene lelijke kenau met die rare kop en misvormde muil, die mogen ze alle-hop de Chinese zee in gooien
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_31830221
Vervelend dat hij eruit is, het was zo'n schatje om naar te kijken
Billie Holiday is Lady Day!
pi_31831890
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 00:50 schreef NoSigar het volgende:
De Chinezen hebben ontdekt dat de Zeenomaden veel beter smaken dan de zwaluwnestjes.
pi_31832027
Behalve z'n leuke kop, vond ik Bob geen geweldig deelnemer. Hij heeft weinig laten zien en als je nog niet eens een proef kunt winnen van iemand die ernstig verzwakt is, mag je van mij naar huis.

Ik merk ook dat ik steeds meer waardering krijg voor Gianni. Had tot voor kort eigenlijk een hekel aan hem, maar dat kwam ook doordat hij steeds optrok met Joos . Nu hij alleen is, laat hij zien dat hij toch wel wat waard is.

Patrick mag van mij wel winnen, en Gianni is voor mij een goeie tweede. Els vind ik heel sympathiek , i.t.t. die andere dozen
pi_31833054
Hoe komt die Lisa er trouwens bij dat ze elke keer bijna bij de winnaars hoort / steeds net niet gepromoveerd wordt.
Ze is nou al twee keer bij het levenswiel er als eerste uit gegaan.
Toen ze nog op dat eiland zat, heeft ze bij die totempaalpuzzelopdracht meegedaan, om zo te hopen om gepromoveerd te worden. Maar het enige wat ze hier heeft gedaan is het insteken van de blokjes, en iemand anders moest zeggen welk blokje (en het insteken ban de blokjes kan een kind van 3 nog)

Trouwens ook lekker van die vrouwen.
Eerst overleggen: er gaat sowieso een vrouw door en vervolgens bij het levenswiel Bob door laten gaan.
pi_31834027
ik blijf het een traag gedoe vinden
en slome deelnemers
ik vind eigenlijk niemand leuk of bijzonder onleuk

ik heb geen idee hoelang ze daar op die eilanden zitten tussen de proeven door, maar volgens mij vervelen ze zich kapot daar.

en waar is Roos?
pi_31834596
Niks ten nadele van Roos hoor, maar waarom is ze eigenlijk mee? Die keren dat ze in beeld geweest is, zijn op 1 vinger te tellen, doet ze ook de regie of zo? Lijkt me sterk dat ze alleen mee is om haar nieuwe laarzen te showen (sorry Roos, maar ik vind het geen gezicht in een warm land, het geeft hetzelfde effect als sokken bij een bloot lichaam).
pi_31837227
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:27 schreef Molline het volgende:
Niks ten nadele van Roos hoor, maar waarom is ze eigenlijk mee? Die keren dat ze in beeld geweest is, zijn op 1 vinger te tellen, doet ze ook de regie of zo? Lijkt me sterk dat ze alleen mee is om haar nieuwe laarzen te showen (sorry Roos, maar ik vind het geen gezicht in een warm land, het geeft hetzelfde effect als sokken bij een bloot lichaam).
Die auto cue dingetjes die Art doet, doet Roos volgens mij voor de Vlaamse TV. De reden snap ik ook niet. Alsof de Belgen Art niet zouden verstaan.
Verder verveelde dit programma zelfs met de FF knop op de video.
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_31839043
Ik vind het wel wat spannender worden, nu de kennis over de missende pagina's aan bepaalde mensen doorgespeeld wordt. Er moeten nu tactische beslissingen genomen worden, dat maakt het wel (wat) leuk(er) om naar te kijken.

Wel jammer dat Lisa niet uitgekozen is bij het levenswiel ....

.... dan was het nu exit Lisa geweest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')