quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:50 schreef NoSigar het volgende:
De Chinezen hebben ontdekt dat de Zeenomaden veel beter smaken dan de zwaluwnestjes.
Die auto cue dingetjes die Art doet, doet Roos volgens mij voor de Vlaamse TV. De reden snap ik ook niet. Alsof de Belgen Art niet zouden verstaan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:27 schreef Molline het volgende:
Niks ten nadele van Roos hoor, maar waarom is ze eigenlijk mee?Die keren dat ze in beeld geweest is, zijn op 1 vinger te tellen, doet ze ook de regie of zo? Lijkt me sterk dat ze alleen mee is om haar nieuwe laarzen te showen (sorry Roos, maar ik vind het geen gezicht in een warm land, het geeft hetzelfde effect als sokken bij een bloot lichaam).
Dat kunnen we natuurlijk ook omdraaien, waarom zouden wij Roos niet kunnen verstaan (ik heb er nog nooit problemen mee gehad). Zou het programma wel een stuk leuker makenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:21 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Die auto cue dingetjes die Art doet, doet Roos volgens mij voor de Vlaamse TV. De reden snap ik ook niet. Alsof de Belgen Art niet zouden verstaan.
Ja je kan t idd ook omdraaien. Niet dat ik op de saaie Roos zit te wachten, maar das een ander ding.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:16 schreef ikkebenerook het volgende:
[..]
Dat kunnen we natuurlijk ook omdraaien, waarom zouden wij Roos niet kunnen verstaan (ik heb er nog nooit problemen mee gehad). Zou het programma wel een stuk leuker maken
Zweefteefquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:02 schreef Mr_Booze het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Joos.. ik
Oke ze is een zweefteef alleen ik vind haar wel aardiger dan die Machteld en die belgische bimbo Els.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:25 schreef Molline het volgende:
[..]
Zweefteef
[afbeelding]
Zegt dit niet genoeg ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oquote:Op zondag 6 november 2005 21:49 schreef MrX1982 het volgende:
De bladzijde van Gianni komt via Bob van Agnes.
Zo'n gevoel heb ik wel ja. Misschien geeft één van hen op of moet opgeven vanwege een blessure? Wie weet zijn er toch gewoon nog wel 5 vrouwen, wie weetquote:Op zondag 6 november 2005 23:13 schreef hardsilence het volgende:
Dus of Lisa of Josha is voor de vrouwenstrijd weg dan?
Waarom zegt Art dan vierquote:Op maandag 7 november 2005 00:51 schreef caradoc het volgende:
[..]
Zo'n gevoel heb ik wel ja. Misschien geeft één van hen op of moet opgeven vanwege een blessure? Wie weet zijn er toch gewoon nog wel 5 vrouwen, wie weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |