So get your scores from a guy like me / Who knows what it's like to have a groin injury. G-g-groin, g-g-groin injury.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Je doe dat.
Welnee, Johan zit nog in de zelfreflectiefase, dat hebben alle studenten totdat zoiets slijtquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Je doe dat.
Iemand die film gezien? Ik wel. Ik had na de pauze weg moeten blijven.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:26 schreef Monidique het volgende:
Zo, ik lees dat ik Salo o le 120 giornate di Sodoma toch maar moet bemachtigen.
Ik snap het ook niet helemaal. Ik wil niet lullig doen, maar bijstandsmoeders zitten vaak niet voor niets in de bijstand. Typisch VVD; voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:41 schreef RichardQuest het volgende:
'Bijstandmoeders inzetten als schooloppas'. Hoe dom kun je zijn.
Och, ik vind het wel verfrissend. Bijstandsmoeders die nu vrijgesteld zijn van sollicitatieplicht mankeren vaak helemaal niks, behalve kinderen. Dat kinderopvang zo enorm gekwalificeerd personeel behoeft vind ik ook iets dat best ter discussie gesteld mag worden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:51 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal. Ik wil niet lullig doen, maar bijstandsmoeders zitten vaak niet voor niets in de bijstand. Typisch VVD; voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Ze zitten in de bijstand omdat er een dwaze vader rondloopt die alles mag/moet verzorgen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:51 schreef George-Butters het volgende:
Ik snap het ook niet helemaal. Ik wil niet lullig doen, maar bijstandsmoeders zitten vaak niet voor niets in de bijstand.
Film niet gezien. Er is al genoeg ranzigheid (bdsm, femdom, bondage, spanking, clamps) op het internet te vinden. Wat moet ik met zo'n oudbollige film ?!quote:Op maandag 10 oktober 2005 07:27 schreef sigme het volgende:
Iemand die film gezien? Ik wel. Ik had na de pauze weg moeten blijven.
He! Volgens mij heb je een gat in de markt gevonden!quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:11 schreef Drugshond het volgende:
Waarom bestaat er geen (m) job, om vrouwen van 30+ op te vangen (Altijd die kut kinderen).
Dan ga ik conform de voorstellen vandaag nog in de sociale dienst, en stem de volgende keer VVD
Zien in de juiste tijdsgeest. Bovendien is 'ie meer huiveringwekkend dan ranzig.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Film niet gezien. Er is al genoeg ranzigheid (bdsm, femdom, bondage, spanking, clamps) op het internet te vinden. Wat moet ik met zo'n oudbollige film ?!
Bij een goede screening aan de poort van wie je binnenlaat voorzie ik geen problemen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:17 schreef sigme het volgende:
He! Volgens mij heb je een gat in de markt gevonden!![]()
Ik vrees dat je wel genoegen zult moeten nemen met betaling in natura![]()
Was het een Amerikaanse film ?quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:19 schreef sigme het volgende:
Zien in de juiste tijdsgeest. Bovendien is 'ie meer huiveringwekkend dan ranzig.
Ik kreeg de rillingen van de liefdeloosheid![]()
Wie laat wie binnenquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bij een goede screening aan de poort van wie je binnenlaat voorzie ik geen problemen.![]()
Nee joh, Italiaans, Pier Paolo Pasolini.quote:
ff wat muziek uitsorteren, voor in de auto.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:27 schreef sigme het volgende:
Nee joh, Italiaans, Pier Paolo Pasolini.
wat doe jij zo vroeg hier?
Klinkt niet heel best. Ga je ver weg?quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ff wat muziek uitsorteren, voor in de auto.
Ben nog bezig met een was+vaatwas programma.
En ga zo nog ff 2 uur bij slapen + 1/2 uur zonnebanken. Ik hoef pas om 13:00 te vertrekken.
En net een paracetamol geslikt.
Dat kan nog leuk worden voor de Duitse hervormingen. Wat Schoder heeft laten liggen wordt nu (eindelijk) opgepakt. Duitsland zal straks voor hetzelfde dillema staan waar we nu ook voor staan. Nauwelijks binnenlandse bestedingen omdat de sociale zekerheden (beetje bij beetje) wegvallen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:49 schreef RichardQuest het volgende:
Merkel wordt bondskanselier
Jaja, "vrouwelijke" bondskanselier.
Nee, slechts 32 kilometer van hier. Maar wel 7,5 uur werken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:50 schreef sigme het volgende:
Klinkt niet heel best. Ga je ver weg?
Oh, ik wist dat je opvang therapeutisch was, ik zag het meer pragmatisch. Beter daden dan woorden enzo.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De therapie zal ook alleen werken als je er beide voor open staat.
![]()
Dat is maar weinig, het enige wat hij heeft laten liggen, kwam door dwarsbomen van de CDU in de Bundesrat... vooral bezuinigen op het budget (CDU stemde in juni een bezuinigingspakket van 12 miljard euro weg, door Eichel voorgesteld) en de Federale hervorming , waar Münteferring en Stoiber samen vastliepen in ellenlange details en meningsverschillen ....quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat kan nog leuk worden voor de Duitse hervormingen. Wat Schoder heeft laten liggen wordt nu (eindelijk) opgepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |