quote:Hoe vaak heb jij zo'n kop
Bezopen, stom en geil
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:44 schreef Sjoerd102 het volgende:
Malle Babbe van Rob de Nijs of Dario
Frank van Etten. Gelukquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:07 schreef Sjoerd102 het volgende:
Post ik deze tekst:
Ik zie steed jou lach, als ik aan je denk
Mijn dromen zijn nu toch, uitgekomen
De uitvoerder heeft een titel voor z'n naam staan.......quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:27 schreef dartfanaat het volgende:
En de nieuwe maar weer:
"De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant
Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
En dit heet dan de overkant, onthoudt u dat dus goed
Want dat is van belang voor als u ovrsteken moet"
Drs. Pquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:27 schreef dartfanaat het volgende:
En de nieuwe maar weer:
"De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant
Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
En dit heet dan de overkant, onthoudt u dat dus goed
Want dat is van belang voor als u ovrsteken moet"
Preciesquote:
Laat me Ramses Shaffyquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:14 schreef Vava het volgende:
Nieuwe:
Ik zal m'n vrienden niet vergeten
Want wie me lief is blijft me lief
quote:Vertrouwen in mezelf, dat is nog net gebleven
Die tijd die is voorbij, dat ik voor jou kon beven
In ieder geval is het lied van Benny Neyman, maar hoe heet het nu...............quote:
Ja, dat is iets wat ik zeker weet.....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:43 schreef Diaan73 het volgende:
Benny Neyman is goed
Dat is goedquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:46 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ja, dat is iets wat ik zeker weet.....
En intussen ben ik het liedje aan het zingen: "je hoeft me niet te zeggen hoe ik leven moet"
Goeiemorgen overigens![]()
succes.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is goed... ook goedemorgen.. moet zo weg trouwens
Jannes met Dam Damquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:53 schreef dartfanaat het volgende:
"Eerst wil je dit en dan weer dat
Ik ben het beu, ik ben het zat"
huhquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:59 schreef dartfanaat het volgende:
Ik zei toch dat 'ie makkelijk was......
De vraag was alleen wie het eerst de goede oplossing plaatste
Tekst komt mij bekend voor, ik heb ook het melodietje erbij in mijn hoofd. Maar ik heb geen idee wat de titel is, en van wie dit afkomstig is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:53 schreef dartfanaat het volgende:
"Eerst wil je dit en dan weer dat
Ik ben het beu, ik ben het zat"
Was je ook. Wat ik bedoelde was dat de opgave zo simpel was, dat er maar iemand hoefde in te koppen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
huh
Ik was toch de enige die antwoorde![]()
Tsja, dan weet ik niet of je het juiste liedje voor hebt. Als je het melodietje hebt, denk ik dat je ook het refrein hebt......en dan weet je 'm.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:22 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Tekst komt mij bekend voor, ik heb ook het melodietje erbij in mijn hoofd. Maar ik heb geen idee wat de titel is, en van wie dit afkomstig is.
Ja, dit is goed.quote:
Niet wat ik bedoel, helaasquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
Blote jongens van Paul de Leeuw?
Titel is juist.quote:
Ach, je kunt nog een poging wagen. Uitvoerder is nog niet geraden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hmm jammer was ook een wild gokje...
Dat dacht ik ook!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:15 schreef Frollo het volgende:
Meisjes van 13 is van Boudewijn de Groot voor zover ik weet
Met andere woorden, jouw opgave is dus nog steeds niet beantwoord?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:21 schreef dartfanaat het volgende:
Ik heb een andere uitvoerder in m'n hoofd, maar zal het eens nakijken.
edit: inmiddels nagekeken, er is inderdaad een lied van Boudewijn dat een titel heeft dat hier erg op lijkt.
Alleen de uitvoerder mis ik nog. Megahint: P... v.. V....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:37 schreef Frollo het volgende:
[..]
Met andere woorden, jouw opgave is dus nog steeds niet beantwoord?
Kan me niet herinneren dat van Vollenhoven zingt.........quote:
Laten we het er maar op houden, dat ik een moment van verstandsverbijstering had.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:56 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat van Vollenhoven zingt.........
wil ik dat eigenlijk wel weten.............![]()
Ga 'm weggeven, kan iemand met een moeilijke komen: Paul van Vliet
Dat is natuurlijk goedquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:00 schreef dartfanaat het volgende:
Willeke Alberti....Het oude huis
houden we het daar toch opquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden, dat ik een moment van verstandsverbijstering had.![]()
quote:Langzaam droogt het zoute water op je huid
Er glijdt een laatste druppel langs je hand
Uren lang zie ik jou liggen op het strand
En graaf m'n tenen dieper in 't zand
Het lag op het puntje van mijn toetsenbord, maar ik kon er maar niet op komen. Gék werd ik ervan, GÉK!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:58 schreef dartfanaat het volgende:
"Maar je weet, het allerbeste zal nog komen
Je moed en je vertrouwen gaan niet stuk"
Je moet toegeven, lijkt me, dat 'ie echt niet zo moeilijk is.......quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:31 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het lag op het puntje van mijn toetsenbord, maar ik kon er maar niet op komen. Gék werd ik ervan, GÉK!
Ten einde raad maar opgezocht
Niemand??? Toch is dit een bekende meezinger......Vooral het refreinquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:58 schreef dartfanaat het volgende:
"Maar je weet, het allerbeste zal nog komen
Je moed en je vertrouwen gaan niet stuk"
Is dat niet de leader van GTST? Ik weet alleen niet wie dit zingt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:07 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Niemand??? Toch is dit een bekende meezinger......Vooral het refrein
Ik was toch altijd een fervent kijker maar had het totaal niet herkend...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:00 schreef dartfanaat het volgende:
Goede tijden, Slechte tijden is natuurlijk goed.
Ik zal de uitvoerders weggeven......Lisa Boray en Louis de Vries
Was ook een deel uit her derde couplet. Om het niet té makkelijk te makenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was toch altijd een fervent kijker maar had het totaal niet herkend...
Jawelquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:39 schreef dartfanaat het volgende:
Bingo.........."Een zomer lang" van Splitsing
(Ik heb een zin van je doorgestreept...........Want het is namelijk goed)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:08 schreef Diaan73 het volgende:
Niet of nooit geweest? Acda en de Munnik?
het is erg bekend, maar ik kan er niet opkomen.
Goedemorgen
Okay, ik wist het niet helemaal zeker... daarom mijn opmerking.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:19 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
(Ik heb een zin van je doorgestreept...........Want het is namelijk goed)
Niet of nooit geweest is goed......Acda en de Munnik is ook goed
Goedemorgen trouwens![]()
Is natuurlijk goed, je weet vast ook van wie......quote:
wim sonneveld natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:30 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Is natuurlijk goed, je weet vast ook van wie......
Natuurlijk.quote:
Cornelis Vreeswijk - De nozem en de nonquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:29 schreef Gutnre het volgende:
Want ze liepen namelijk zo maar op het gras
En de politie zei dat dat verboden was
Dat 't gras verboden was
quote:Die zou ik best wel eens willen ontmoeten
Maar ik moet steeds naar school
Je schrijft een briefje en vraag om een foto
Die stuurt 'ie je heus dan wel op
Goedemorgen allemaalquote:
Ow.... Henny Huisman, Mini Playbackshowquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:59 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal![]()
Zal ik de dag goed beginnen met een megahint voor dit lied? Oke.....Dit lied was jaren geleden de tune van een tv-programma. Het lied wordt gezongen door de presentator......
Ja natuurlijk, nu het liedje nog.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow.... Henny Huisman, Mini Playbackshow
Ik kom er maar niet op en heb steeds een andere deun in mn hoofd die ik er niet uit krijg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:19 schreef dartfanaat het volgende:
De titel is de eerste regel van 't refrein......de 2e regel is: "wordt je ook een ster"
Ik zou zeggen: "kop 'm maar in"
Ik ben in 'n heel goede bui vandaagquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kom er maar niet op en heb steeds een andere deun in mn hoofd die ik er niet uit krijg.
Als je later groot bent
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:55 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik ben in 'n heel goede bui vandaag
Ik tel 'm goed. Later als je groot bent is de titel
Ja natuurlijk....quote:
quote:'t Is gewoon heel lief bedoeld, dat heb je best vermoed
Toe, zing het dan nog een keertje voor mij
quote:Dat denken er velen bij hun ontbijt
Terwijl ik altijd denk: ik heb nog maar even
hmmm klinkt erg bekend..... ik denk aan Andre Hazes...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:10 schreef dartfanaat het volgende:
"een weg bezaaid met lief en leed, waarvan je nog zo weinig weet. De toekomst houdt zoveel voor ons verborgen"
Stop.............niet denken aan Andrequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hmmm klinkt erg bekend..... ik denk aan Andre Hazes...
Doet me denken aan Youp van 't Hek........weet het niet zekerquote:
Ik laat het even bezinken tijdens het werken... misschien kom ik er zo op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:16 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Stop.............niet denken aan Andre
Youp van 't Hek is goed.... nu nummer nog.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:17 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Doet me denken aan Youp van 't Hek........weet het niet zeker
onderweg naar morgen...Ruth Jacoth toch ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:10 schreef dartfanaat het volgende:
"een weg bezaaid met lief en leed, waarvan je nog zo weinig weet. De toekomst houdt zoveel voor ons verborgen"
Nu nummer nog........makkelijker getypt dan gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Youp van 't Hek is goed.... nu nummer nog.
Yep......quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
onderweg naar morgen...Ruth Jacoth toch ?
Tuurlijk.......quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
onderweg naar morgen...Ruth Jacoth toch ?
Niemand weet hoe laat het is???quote:
Een goede gok hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:53 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Niemand weet hoe laat het is???
* twijfelt heel erg, maar durft de gok te wagen
quote:Maar we hadden thee en nog geen tv
Maar wel radio en lange vingers
We gingen nog in bad
Haartjes nat, nog even op
1948 is goed..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:10 schreef Bjoro het volgende:
1948 - van....
Ik ken alleen de uitvoering van Rob de Nijs maar weet dat het origineel van een ander is .....
wie weet komt het nog boven drijven ...
quote:]Ik zie die blik steeds maar weer in jouw ogen
en daar mee zeg jij al meer dan genoeg
of zijn die woorden van mij soms gevlogen maar komt de liefde alleen nog te vroeg
of ben jij heel misschien wat verlegen maar verliefd zijn dat is heel gewoon
die vlinders kom je niet elke dag tegen weet jij waar ik nu al dagen van droom
Is dat het liedje van JAn Smit voor een vriendin Chantal ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:16 schreef ThomasBerge het volgende:
Een recente:
Ik zie die blik steeds maar weer in jou ogen
en daar mee zeg jij al meer dan genoeg
of zijn die woorden van mij soms gevlogen maar komt de liefde alleen nog te vroeg
of ben jij heel misschien wat verlegen maar verliefd zijn dat is heel gewoon
die vlinders kom je niet elke dag tegen weet jij waar ik nu al dagen van droom
Nee, het nieuwe liedje van Jan Smit is bedoelt voor Laura. Maar dit is niet niet de nieuwe plaat van Jan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Is dat het liedje van JAn Smit voor een vriendin Chantal ofzo
de titel is Laura, maar dat meisje heet in het echt Chantal of Christine geloof ik !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:22 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Nee, het nieuwe liedje van Jan Smit is bedoelt voor Laura. Maar dit is niet niet de nieuwe plaat van Jan.
Ow dat zou goed kunnen hoor. Ik wist alleen de titel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de titel is Laura, maar dat meisje heet in het echt Chantal of Christine geloof ik !
Jannes danquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:43 schreef ThomasBerge het volgende:
Ow dat zou goed kunnen hoor. Ik wist alleen de titel.
De opgave is wel wat lastig omdat eigenlijk alleen de fans dit nummer al goed kennen, hij moet bij de rest van Nederland nog binnendringen.
Juist dat is 'mquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:58 schreef dartfanaat het volgende:
Oh wacht........
Frans Bauer met Hey Lekker ding
quote:Op Ambon woont een meisje waar iedereen van zingt
Omdat ze heel erg mooi is en ook om wat ze drinkt
Reeds toen ze nog geen drie was en mama vroeg aan haar
"Wat wil jij nu eens drinken?", had zij haar antwoord klaar
staat er al..quote:
Hintje doen: de zangeres staat ook bekend als Tante Lienquote:
hmmmmm, zie dat er nog geen reactie's zijn.. Nog maar een hint: Tante Lien is natuurlijk Wieteke van Dortquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:20 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Hintje doen: de zangeres staat ook bekend als Tante Lien
Het vervolg hierop is:quote:
quote:Ik vroeg haar, uit wat voor een plaatsje ze kwam
Ze zei: "Nou, wat dacht je, uit Madurodam"
nee, helaas...hoewel de eerste 3 en de laatste 3 letters goed zijnquote:
Nee, ook niet.quote:
Doe dat...Welterusten en tot morgenquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga er een nachtje over slapen.... welterusten en tot morgen
quote:
Zei ik toch......zal straks een makkie plaatsen (hoewel.....wat voor mij een makkie is, hoeft dat voor de rest natuurlijk niet te zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja ervaring hier.......
Ik denk wel dat ik de uitvoerder weet.....maar weet de titel niet 1-2-3quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:16 schreef Bjoro het volgende:
Mogguh
Ik had een meisje leren kennen in de burgerking
en ik was meteen verliefd................
die kun je invullen op de puntjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:06 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik de uitvoerder weet.....maar weet de titel niet 1-2-3
Dacht ik wel.......quote:
die altijd op bezoek ging bij haar grootmoeder, bedoel je ???quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:12 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Dacht ik wel.......
(Even kijken of ik goed zit te denken........uitvoerder heeft ook een liedje gemaakt over een sprookjesfiguur, he?)
quote:Waar kan je liggen in het zand totdat je hele lijf verbrandt
Waar kan je zuipen als een beest, waar vind je vrienden voor elk feest
Waar kan je zwemmen als een rat, waar word je zelfs van binnen nat
Strand (Boudewijn de Groot)quote:
quote:Toen Arie met de folders kwam van winter in Tirol
Toen zeg ik: Nee, hoe moet dat met 't bedrijf en met de beesten
We zijn in twaalf jaren nog niet een keer weggeweest
En ik heb nooit geklaagd, ik vind 't hier goed, in Rodeschool
Nog een hint mbt de uitvoerster: in het verleden zei ze vaker "u moet de groe(n)ten van.......hebben"quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:17 schreef dartfanaat het volgende:
Hmm.....het lijkt wel of ik de moeilijkste uitzoek.
Degene die dit zingt, is een actrice. Ze schijnt een heel zonnig huishouden te hebben........
Martine Bijl....is natuurlijk goed.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:17 schreef Bjoro het volgende:
Martine Bijl....maar de titel
* mgguh
![]()
Ze heeft er meerdere opgenomen.... als cabarettierequote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wist niet eens dat Martine Bijl een lied had opgenomen
goedemorgen
Ow okay... ik heb haar nooit zo gevolgd. Ik vind het een akelig persoon om naar te kijken en te luisteren. Al doet ze die vertalingen van de musicals wel goed.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:20 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ze heeft er meerdere opgenomen.... als cabarettiere
Goedemorgen![]()
Melrose - Oquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:30 schreef Bjoro het volgende:
Nieuwe opgave:
welk nummer begint als volgt:
Op vakantie in een spaanse kroeg
zag ik een mooie meid die aan me vroeg
wil jij mij even brengen naar mijn tent
quote:Mijn pap gaf mij z'n laatste zoen,
voor hij naar zee zou gaan.
Hij lachte zacht:"Ik hou van jou"'
maar ik zag ook een traan.
En als ik thuis kom kleine knul,
Breng ik iets voor jou mee,
een kanariepiet in geel en blauw.
die zingt alleen voor jou.
Jan Smit. Pappie waar blijf je nou?quote:
Zal 'm maar weggeven....Martine Bijl. "Hoe zou het met Rosa zijn"quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:22 schreef dartfanaat het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Een nieuwe opgave:
[..]
nooooooit van gehoord !quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:09 schreef dartfanaat het volgende:
Zal 'm maar weggeven....Martine Bijl. "Hoe zou het met Rosa zijn"
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:08 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Jan Smit. Pappie waar blijf je nou?
quote:Naar de motorcross op het Hengelse Zand
De hoender en de vrouw
Die stoven aan de kant
Oerend hard Normaal.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:07 schreef dartfanaat het volgende:
Goedenavond allemaal![]()
Een nieuwe opgave:
[..]
quote:je geeft me alles wat je hebt
al je tijd, je geld, je lichaam
je liefde, mij zoveel zelfrespect
en nog meer respect van vrienden
Dromendief...Van Dik Houtquote:
haha leuke tekst trouwens, helemaal mee eens!quote:Als de Telegraaf de krant van wakker Nederland is, laat mij dan maar slapen
* zegt goedemorgen allemaalquote:Ja, leef maar op gevoel
Je dagen zonder doel
Tot morgen weer voorbij is
Langs ieder flatgebouw
Zit een beetje te denken aan Dries Roelvink, maar de titel......quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:09 schreef Longmen het volgende:
Nieuwe opgave:
Met jou kan ik heel de wereld aan
Want als er iemand om je geeft
Lijkt het of je veel meer leeft
En elke dag een gouden randje heeft
Heel warm, ff Googelen nog!quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:36 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Zit een beetje te denken aan Dries Roelvink, maar de titel......
Ik Google niet.......quote:
quote:Want in voorspoed of slechte tijden
Zullen wij nooit uit elkander gaan
De initialen van de uitvoerder zijn DCquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:14 schreef dartfanaat het volgende:
Even een tussenlied plaatsen, er staat nog een opgave open.....zonder te googlen weet ik 'm niet.
[..]
Zijn volledige naam is Dennie Christianquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:06 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
De initialen van de uitvoerder zijn DC
Ik heb niet de indruk dat iemand het liedje kent.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:14 schreef dartfanaat het volgende:
Even een tussenlied plaatsen, er staat nog een opgave open.....zonder te googlen weet ik 'm niet.
[..]
Dries Roelvink - Door jou ga ik leven!quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:36 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Zit een beetje te denken aan Dries Roelvink, maar de titel......
quote:Ik eet alleen maar suikerzoet
Ik snoep de hele dag maar raak
Want dan heb ik snel een gaatje
In de titel van het lied komt een seizoen voor.......quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:31 schreef dartfanaat het volgende:
Maar weer eens een echte meezinger plaatsen:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:43 schreef Neleos het volgende:
Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente
Volgens mij van Peter de Koning.
quote:Gisteren was het leven nog gewoon zoals het was
speelde ik op straat en was mijn klas gewoon mijn klas
ik dacht dat het zo hoorde
en dat alles blijven zou
ik was ook wel eens vervelend
maar ik had alles, wat ik wou
ik was net als alle andere anderen
er was nierts geks aan mij
ik heus ook wel eens ruzie
maar ik hoorde er toch bij
met voetbal, plaatjes, flippo's en ik speelde met mijn pop
maar sinds een uur geleden staat mn wereld op zijn kop!!!
Is dit iets van Kinderen voor Kinderen? (aan de tekst te zien wel...nu wel nog het liedje)quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:02 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Is dit iets van Kinderen voor Kinderen? (aan de tekst te zien wel...nu wel nog het liedje)
quote:Godverdomme, krijg de kanker sodebillepokkepest vuile tyfushoer die kloteboor val dood.....
En krijg de kolere.
Geef eens een hintje.....quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:34 schreef Knip het volgende:
Ik wil er graag eentje tussendoor doen (niet persoonlijk opvatten, ook geen moderatie, het is echt een lied van een bekende Nedelandse groep)
[..]
Ik geloof ook niet dat ik dat heel erg vindquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:09 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Geef eens een hintje.....
Het zegt mij helemaal niets.......
quote:Ik kan wel zeggen wat ik voor je voel
Wat ik van je wil en hoe ik het bedoel
Ik kan vertellen hoe ik het ervaar
De glimlach om je mond, de lichtval op je haar
Kijk.....en dit ken ik dan weer wel.quote:
quote:Zijn ouders bleven eeuwig leven
En hij leefde met ze mee
De rivier was niet van water
Maar van sinasappelsap
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:10 schreef Frollo het volgende:
Herman van Veen - Toveren?
Het is in ieder geval "Boer Harms", wie het zingt weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:33 schreef Frollo het volgende:
Nieuwe:
Aan boord heb ik zo'n stereo-installatie
En zo'n 17MC, voor de lokatie
quote:Als Marco staat te bleren (Wiener Blut)
Of een documentaire
Kan dan niemand ons bevrijden
Van Willem Duijs en Van der Meijden
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:45 schreef Frollo het volgende:
Tuurlijk, dat is Doris Day van Doe Maar
Gerard Joling en Shirley Zwerus - Heel evenquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:03 schreef Frollo het volgende:
Een nieuwe
om jou zal ik voortaan geen traan meer laten
het is te lang voorbij om nog te haten
Ik dacht zelf eigenlijk aan de versie van alleen Shirley Zwerus, maar buiten dat is het natuurlijk goedquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:05 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Gerard Joling en Shirley Zwerus - Heel even
quote:Dat was 't begin
En hij nam me mee
Naar Parijs en L.A.
Ik wist heg noch steg
Maar hij weet de weg
Katja S. is goed.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:16 schreef Frollo het volgende:
Tja, da ene plaatje van Katja S.
Die niet.....Die anderequote:Op dinsdag 1 november 2005 14:20 schreef Bjoro het volgende:
maar nu heb ik er 1 ?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:35 schreef Bjoro het volgende:
wereldmeid dan
waarom weet ik dit soort dingen![]()
quote:Als jongetje stond ik vooraan
En zag jou op de buhne staan
Ik dacht toen aan 1 ding
Als ik later ook zing
Moet het ook zonder hoedje gaan
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:55 schreef Frollo het volgende:
Franske Bauer en Vader Abraham - Nu zijn we alletwee artiesten
quote:De nacht is mooi (la la la la la)
't Is volle maan
De tijd is rijp (la la la la la)
Hier kom ik aan
Met m'n gitaar (la la la la la)
Onder jouw raam
Zing ik voor jou (la la la la la)
La La La
herkende alleen de zin "zo fier als een tijger"quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:12 schreef Frollo het volgende:
[..]![]()
Van Johnny Jordaan, al dan niet samen met zijn neef Willy Alberti.
Dat vind ik ook de meest opvallende zin uit het liedje, en daarom had ik juist dát citaat gekozenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
herkende alleen de zin "zo fier als een tijger"
Beroemd tweetal. Eind jaren 70 uit elkaar gegaan. Een van hen is inmiddels Magere Hein tegengekomen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:09 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Geef eens een hintje.....
Het zegt mij helemaal niets.......
Dat zou dan "Neerlands Hoop" (F. de Jonge en B. Vermeulen) kunnen zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:02 schreef Knip het volgende:
[..]
Beroemd tweetal. Eind jaren 70 uit elkaar gegaan. Een van hen is inmiddels Magere Hein tegengekomen.
quote:'k Ben jou niet vergeten
Ik wil dat 't weer goed zal gaan
Het leven wordt korter
Je moet 't nu weten
Ik kon zo gauw even geen subtielere hint geven. (zanger heeft dikke bril, covert wel eens nummers van Dylan of Rolling Stones etc)quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:07 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Dat zou dan "Neerlands Hoop" (F. de Jonge en B. Vermeulen) kunnen zijn.
Maar ook dan ken ik het liedje niet....
Liedje was de titelsong van een tv-prgramma.quote:
Het zijn maar drie woorden, of zoals de zangeres zelf zegt "zo simpel drie woordjes"quote:Op woensdag 2 november 2005 12:07 schreef dartfanaat het volgende:
Het programma zelf was eerder een onderdeel van een ander programma.
De titelsong was vooral het refrein en het eerste couplet. Mijn stukje komt uit het 2e couplet
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:46 schreef Frollo het volgende:
Het Spijt Me wellicht?
Was dat nou van Anita Meijer of van Corry Konings?
quote:We weten allemaal dat goochelaars bedriegen
En dat geen mens ook waar ter wereld zelf kan vliegen
De ware reden dat het vliegtuig nu bestaat
Ligt in het feit dat zweven niet vanzelf gaat
quote:Waar er mossel met frit is
Waar er kip aan het spit is
Waar de kerk in 's midden staat
Waar de purperen hei bloeit
En het geld in het zwart vloeit
Waar men nauwelijks Nederlands praat
Antwoord op vraag 1: IK!quote:
Ah, een kennerquote:Op woensdag 2 november 2005 22:03 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Antwoord op vraag 1: IK!
Het liedje is van Raymond van het Groenewoud. De titel is Vlaanderen Boven
quote:Toen de deur dichtviel zei ik mezelf
"Kijk niet meer om
Haal de brug op
Maak een vesting van je hart
En hou je tranen in
Songfestivalkenners kennen dit liedje wel......quote:
rechtop in de wind, misschienquote:Op donderdag 3 november 2005 23:12 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Songfestivalkenners kennen dit liedje wel......
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
rechtop in de wind, misschien
geen flauw benul van wie dat was
aaahhh...oke, weer wat geleerd !quote:
quote:Daar komt kleine Pieter aan.
Bij het stalletje blijft hij staan.
Wel, m'n jongen, zegt Katrijn,
Wat zal 't wezen, wat zal 't zijn?
In ieder geval Annie M.G. Schmidtquote:
Je hintje zet me op VOF De Kunst.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:16 schreef Bjoro het volgende:
beetje kinderliedje geschreven door Annie inderdaad....
hintje voor uitvoerend artiest (zoals ik het liedje ken)![]()
Tuurlijk !quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:27 schreef dartfanaat het volgende:
Je hintje zet me op VOF De Kunst.
* gaat zich er een pakken
Jawel hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:47 schreef dartfanaat het volgende:
De mooiste bloemen?
quote:De vonken sloegen over en ik
Ik dacht ik ga voor de bijl
Nee, dit gaat nooit meer over
Ik weet zij is the one voor mij
Daar is het wel van.......oja de titel is ook goed.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:18 schreef Bjoro het volgende:
Is dat niet van 4 fun ?? Levenslang ?
quote:Misschien om de sneeuw te vergaren
Of het dal voor de kou bewaren
Of misschien als een veilige stut voor de hemelboog
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:13 schreef Foo_niks het volgende:
Jules De Corte
Ik zou wel eens willen weten
quote:Voel ik me toch zo blij
Als plezier voortaan een schoolvak wordt
Krijg jij een tien van mij
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:27 schreef Foo_niks het volgende:
Oma's Aan De Top -K3
quote:Zou ik smeken bij degene die de macht had?
Eh yo hoe erg zou het zijn op de Balkan?
De meeste mensen die snappen er geen bal van.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:05 schreef Niowskie het volgende:
ALi B Feat Marco Borsato - Wat zou je doen
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:08
Je drinkt je koffie en begint zachtjes wat te praten
Je kan 't niet laten en toch moet je even gapen
Maar het is zondag dus hoeven we vandaag toch niets te doen
Clouseau - Annequote:
quote:Iedereen is anders, anders dan je verwacht
Niemand die alleen maar haat of liefde voelt
te klein?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:04 schreef Gutnre het volgende:
heb m gegoogled. ken m wel. Klein citaat!
quote:
quote:Ik ben liever alleen en zonder shit,
dan dat ik nu al met die hoofdpijn zit.
Ik noem mezelf geen player,maar ik kan je verleiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |