Laten we het er maar op houden, dat ik een moment van verstandsverbijstering had.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:56 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat van Vollenhoven zingt.........
wil ik dat eigenlijk wel weten.............![]()
Ga 'm weggeven, kan iemand met een moeilijke komen: Paul van Vliet
Dat is natuurlijk goedquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:00 schreef dartfanaat het volgende:
Willeke Alberti....Het oude huis
houden we het daar toch opquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden, dat ik een moment van verstandsverbijstering had.![]()
quote:Langzaam droogt het zoute water op je huid
Er glijdt een laatste druppel langs je hand
Uren lang zie ik jou liggen op het strand
En graaf m'n tenen dieper in 't zand
Het lag op het puntje van mijn toetsenbord, maar ik kon er maar niet op komen. Gék werd ik ervan, GÉK!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:58 schreef dartfanaat het volgende:
"Maar je weet, het allerbeste zal nog komen
Je moed en je vertrouwen gaan niet stuk"
Je moet toegeven, lijkt me, dat 'ie echt niet zo moeilijk is.......quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:31 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het lag op het puntje van mijn toetsenbord, maar ik kon er maar niet op komen. Gék werd ik ervan, GÉK!
Ten einde raad maar opgezocht
Niemand??? Toch is dit een bekende meezinger......Vooral het refreinquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:58 schreef dartfanaat het volgende:
"Maar je weet, het allerbeste zal nog komen
Je moed en je vertrouwen gaan niet stuk"
Is dat niet de leader van GTST? Ik weet alleen niet wie dit zingt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:07 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Niemand??? Toch is dit een bekende meezinger......Vooral het refrein
Ik was toch altijd een fervent kijker maar had het totaal niet herkend...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:00 schreef dartfanaat het volgende:
Goede tijden, Slechte tijden is natuurlijk goed.
Ik zal de uitvoerders weggeven......Lisa Boray en Louis de Vries
Was ook een deel uit her derde couplet. Om het niet té makkelijk te makenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was toch altijd een fervent kijker maar had het totaal niet herkend...
Jawelquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:39 schreef dartfanaat het volgende:
Bingo.........."Een zomer lang" van Splitsing
(Ik heb een zin van je doorgestreept...........Want het is namelijk goed)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:08 schreef Diaan73 het volgende:
Niet of nooit geweest? Acda en de Munnik?
het is erg bekend, maar ik kan er niet opkomen.
Goedemorgen
Okay, ik wist het niet helemaal zeker... daarom mijn opmerking.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:19 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
(Ik heb een zin van je doorgestreept...........Want het is namelijk goed)
Niet of nooit geweest is goed......Acda en de Munnik is ook goed
Goedemorgen trouwens![]()
Is natuurlijk goed, je weet vast ook van wie......quote:
wim sonneveld natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:30 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Is natuurlijk goed, je weet vast ook van wie......
Natuurlijk.quote:
Cornelis Vreeswijk - De nozem en de nonquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:29 schreef Gutnre het volgende:
Want ze liepen namelijk zo maar op het gras
En de politie zei dat dat verboden was
Dat 't gras verboden was
quote:Die zou ik best wel eens willen ontmoeten
Maar ik moet steeds naar school
Je schrijft een briefje en vraag om een foto
Die stuurt 'ie je heus dan wel op
Goedemorgen allemaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |