quote:Hoe vaak heb jij zo'n kop
Bezopen, stom en geil
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:44 schreef Sjoerd102 het volgende:
Malle Babbe van Rob de Nijs of Dario
Frank van Etten. Gelukquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:07 schreef Sjoerd102 het volgende:
Post ik deze tekst:
Ik zie steed jou lach, als ik aan je denk
Mijn dromen zijn nu toch, uitgekomen
De uitvoerder heeft een titel voor z'n naam staan.......quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:27 schreef dartfanaat het volgende:
En de nieuwe maar weer:
"De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant
Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
En dit heet dan de overkant, onthoudt u dat dus goed
Want dat is van belang voor als u ovrsteken moet"
Drs. Pquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:27 schreef dartfanaat het volgende:
En de nieuwe maar weer:
"De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant
Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
En dit heet dan de overkant, onthoudt u dat dus goed
Want dat is van belang voor als u ovrsteken moet"
Preciesquote:
Laat me Ramses Shaffyquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:14 schreef Vava het volgende:
Nieuwe:
Ik zal m'n vrienden niet vergeten
Want wie me lief is blijft me lief
quote:Vertrouwen in mezelf, dat is nog net gebleven
Die tijd die is voorbij, dat ik voor jou kon beven
In ieder geval is het lied van Benny Neyman, maar hoe heet het nu...............quote:
Ja, dat is iets wat ik zeker weet.....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:43 schreef Diaan73 het volgende:
Benny Neyman is goed
Dat is goedquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:46 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ja, dat is iets wat ik zeker weet.....
En intussen ben ik het liedje aan het zingen: "je hoeft me niet te zeggen hoe ik leven moet"
Goeiemorgen overigens![]()
succes.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is goed... ook goedemorgen.. moet zo weg trouwens
Jannes met Dam Damquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:53 schreef dartfanaat het volgende:
"Eerst wil je dit en dan weer dat
Ik ben het beu, ik ben het zat"
huhquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:59 schreef dartfanaat het volgende:
Ik zei toch dat 'ie makkelijk was......
De vraag was alleen wie het eerst de goede oplossing plaatste
Tekst komt mij bekend voor, ik heb ook het melodietje erbij in mijn hoofd. Maar ik heb geen idee wat de titel is, en van wie dit afkomstig is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:53 schreef dartfanaat het volgende:
"Eerst wil je dit en dan weer dat
Ik ben het beu, ik ben het zat"
Was je ook. Wat ik bedoelde was dat de opgave zo simpel was, dat er maar iemand hoefde in te koppen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
huh
Ik was toch de enige die antwoorde![]()
Tsja, dan weet ik niet of je het juiste liedje voor hebt. Als je het melodietje hebt, denk ik dat je ook het refrein hebt......en dan weet je 'm.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:22 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Tekst komt mij bekend voor, ik heb ook het melodietje erbij in mijn hoofd. Maar ik heb geen idee wat de titel is, en van wie dit afkomstig is.
Ja, dit is goed.quote:
Niet wat ik bedoel, helaasquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
Blote jongens van Paul de Leeuw?
Titel is juist.quote:
Ach, je kunt nog een poging wagen. Uitvoerder is nog niet geraden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hmm jammer was ook een wild gokje...
Dat dacht ik ook!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:15 schreef Frollo het volgende:
Meisjes van 13 is van Boudewijn de Groot voor zover ik weet
Met andere woorden, jouw opgave is dus nog steeds niet beantwoord?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:21 schreef dartfanaat het volgende:
Ik heb een andere uitvoerder in m'n hoofd, maar zal het eens nakijken.
edit: inmiddels nagekeken, er is inderdaad een lied van Boudewijn dat een titel heeft dat hier erg op lijkt.
Alleen de uitvoerder mis ik nog. Megahint: P... v.. V....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:37 schreef Frollo het volgende:
[..]
Met andere woorden, jouw opgave is dus nog steeds niet beantwoord?
Kan me niet herinneren dat van Vollenhoven zingt.........quote:
Laten we het er maar op houden, dat ik een moment van verstandsverbijstering had.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:56 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat van Vollenhoven zingt.........
wil ik dat eigenlijk wel weten.............![]()
Ga 'm weggeven, kan iemand met een moeilijke komen: Paul van Vliet
Dat is natuurlijk goedquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:00 schreef dartfanaat het volgende:
Willeke Alberti....Het oude huis
houden we het daar toch opquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden, dat ik een moment van verstandsverbijstering had.![]()
quote:Langzaam droogt het zoute water op je huid
Er glijdt een laatste druppel langs je hand
Uren lang zie ik jou liggen op het strand
En graaf m'n tenen dieper in 't zand
Het lag op het puntje van mijn toetsenbord, maar ik kon er maar niet op komen. Gék werd ik ervan, GÉK!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:58 schreef dartfanaat het volgende:
"Maar je weet, het allerbeste zal nog komen
Je moed en je vertrouwen gaan niet stuk"
Je moet toegeven, lijkt me, dat 'ie echt niet zo moeilijk is.......quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:31 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het lag op het puntje van mijn toetsenbord, maar ik kon er maar niet op komen. Gék werd ik ervan, GÉK!
Ten einde raad maar opgezocht
Niemand??? Toch is dit een bekende meezinger......Vooral het refreinquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:58 schreef dartfanaat het volgende:
"Maar je weet, het allerbeste zal nog komen
Je moed en je vertrouwen gaan niet stuk"
Is dat niet de leader van GTST? Ik weet alleen niet wie dit zingt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:07 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Niemand??? Toch is dit een bekende meezinger......Vooral het refrein
Ik was toch altijd een fervent kijker maar had het totaal niet herkend...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:00 schreef dartfanaat het volgende:
Goede tijden, Slechte tijden is natuurlijk goed.
Ik zal de uitvoerders weggeven......Lisa Boray en Louis de Vries
Was ook een deel uit her derde couplet. Om het niet té makkelijk te makenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was toch altijd een fervent kijker maar had het totaal niet herkend...
Jawelquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:39 schreef dartfanaat het volgende:
Bingo.........."Een zomer lang" van Splitsing
(Ik heb een zin van je doorgestreept...........Want het is namelijk goed)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:08 schreef Diaan73 het volgende:
Niet of nooit geweest? Acda en de Munnik?
het is erg bekend, maar ik kan er niet opkomen.
Goedemorgen
Okay, ik wist het niet helemaal zeker... daarom mijn opmerking.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:19 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
(Ik heb een zin van je doorgestreept...........Want het is namelijk goed)
Niet of nooit geweest is goed......Acda en de Munnik is ook goed
Goedemorgen trouwens![]()
Is natuurlijk goed, je weet vast ook van wie......quote:
wim sonneveld natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:30 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Is natuurlijk goed, je weet vast ook van wie......
Natuurlijk.quote:
Cornelis Vreeswijk - De nozem en de nonquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:29 schreef Gutnre het volgende:
Want ze liepen namelijk zo maar op het gras
En de politie zei dat dat verboden was
Dat 't gras verboden was
quote:Die zou ik best wel eens willen ontmoeten
Maar ik moet steeds naar school
Je schrijft een briefje en vraag om een foto
Die stuurt 'ie je heus dan wel op
Goedemorgen allemaalquote:
Ow.... Henny Huisman, Mini Playbackshowquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:59 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal![]()
Zal ik de dag goed beginnen met een megahint voor dit lied? Oke.....Dit lied was jaren geleden de tune van een tv-programma. Het lied wordt gezongen door de presentator......
Ja natuurlijk, nu het liedje nog.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow.... Henny Huisman, Mini Playbackshow
Ik kom er maar niet op en heb steeds een andere deun in mn hoofd die ik er niet uit krijg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:19 schreef dartfanaat het volgende:
De titel is de eerste regel van 't refrein......de 2e regel is: "wordt je ook een ster"
Ik zou zeggen: "kop 'm maar in"
Ik ben in 'n heel goede bui vandaagquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kom er maar niet op en heb steeds een andere deun in mn hoofd die ik er niet uit krijg.
Als je later groot bent
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:55 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik ben in 'n heel goede bui vandaag
Ik tel 'm goed. Later als je groot bent is de titel
Ja natuurlijk....quote:
quote:'t Is gewoon heel lief bedoeld, dat heb je best vermoed
Toe, zing het dan nog een keertje voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |