Ow.... Henny Huisman, Mini Playbackshowquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:59 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal![]()
Zal ik de dag goed beginnen met een megahint voor dit lied? Oke.....Dit lied was jaren geleden de tune van een tv-programma. Het lied wordt gezongen door de presentator......
Ja natuurlijk, nu het liedje nog.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow.... Henny Huisman, Mini Playbackshow
Ik kom er maar niet op en heb steeds een andere deun in mn hoofd die ik er niet uit krijg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:19 schreef dartfanaat het volgende:
De titel is de eerste regel van 't refrein......de 2e regel is: "wordt je ook een ster"
Ik zou zeggen: "kop 'm maar in"
Ik ben in 'n heel goede bui vandaagquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kom er maar niet op en heb steeds een andere deun in mn hoofd die ik er niet uit krijg.
Als je later groot bent
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:55 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik ben in 'n heel goede bui vandaag
Ik tel 'm goed. Later als je groot bent is de titel
Ja natuurlijk....quote:
quote:'t Is gewoon heel lief bedoeld, dat heb je best vermoed
Toe, zing het dan nog een keertje voor mij
quote:Dat denken er velen bij hun ontbijt
Terwijl ik altijd denk: ik heb nog maar even
hmmm klinkt erg bekend..... ik denk aan Andre Hazes...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:10 schreef dartfanaat het volgende:
"een weg bezaaid met lief en leed, waarvan je nog zo weinig weet. De toekomst houdt zoveel voor ons verborgen"
Stop.............niet denken aan Andrequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hmmm klinkt erg bekend..... ik denk aan Andre Hazes...
Doet me denken aan Youp van 't Hek........weet het niet zekerquote:
Ik laat het even bezinken tijdens het werken... misschien kom ik er zo op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:16 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Stop.............niet denken aan Andre
Youp van 't Hek is goed.... nu nummer nog.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:17 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Doet me denken aan Youp van 't Hek........weet het niet zeker
onderweg naar morgen...Ruth Jacoth toch ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:10 schreef dartfanaat het volgende:
"een weg bezaaid met lief en leed, waarvan je nog zo weinig weet. De toekomst houdt zoveel voor ons verborgen"
Nu nummer nog........makkelijker getypt dan gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Youp van 't Hek is goed.... nu nummer nog.
Yep......quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
onderweg naar morgen...Ruth Jacoth toch ?
Tuurlijk.......quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
onderweg naar morgen...Ruth Jacoth toch ?
Niemand weet hoe laat het is???quote:
Een goede gok hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:53 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Niemand weet hoe laat het is???
* twijfelt heel erg, maar durft de gok te wagen
quote:Maar we hadden thee en nog geen tv
Maar wel radio en lange vingers
We gingen nog in bad
Haartjes nat, nog even op
1948 is goed..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:10 schreef Bjoro het volgende:
1948 - van....
Ik ken alleen de uitvoering van Rob de Nijs maar weet dat het origineel van een ander is .....
wie weet komt het nog boven drijven ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |