quote:Dat denken er velen bij hun ontbijt
Terwijl ik altijd denk: ik heb nog maar even
hmmm klinkt erg bekend..... ik denk aan Andre Hazes...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:10 schreef dartfanaat het volgende:
"een weg bezaaid met lief en leed, waarvan je nog zo weinig weet. De toekomst houdt zoveel voor ons verborgen"
Stop.............niet denken aan Andrequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hmmm klinkt erg bekend..... ik denk aan Andre Hazes...
Doet me denken aan Youp van 't Hek........weet het niet zekerquote:
Ik laat het even bezinken tijdens het werken... misschien kom ik er zo op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:16 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Stop.............niet denken aan Andre
Youp van 't Hek is goed.... nu nummer nog.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:17 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Doet me denken aan Youp van 't Hek........weet het niet zeker
onderweg naar morgen...Ruth Jacoth toch ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:10 schreef dartfanaat het volgende:
"een weg bezaaid met lief en leed, waarvan je nog zo weinig weet. De toekomst houdt zoveel voor ons verborgen"
Nu nummer nog........makkelijker getypt dan gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Youp van 't Hek is goed.... nu nummer nog.
Yep......quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
onderweg naar morgen...Ruth Jacoth toch ?
Tuurlijk.......quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
onderweg naar morgen...Ruth Jacoth toch ?
Niemand weet hoe laat het is???quote:
Een goede gok hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:53 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Niemand weet hoe laat het is???
* twijfelt heel erg, maar durft de gok te wagen
quote:Maar we hadden thee en nog geen tv
Maar wel radio en lange vingers
We gingen nog in bad
Haartjes nat, nog even op
1948 is goed..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:10 schreef Bjoro het volgende:
1948 - van....
Ik ken alleen de uitvoering van Rob de Nijs maar weet dat het origineel van een ander is .....
wie weet komt het nog boven drijven ...
quote:]Ik zie die blik steeds maar weer in jouw ogen
en daar mee zeg jij al meer dan genoeg
of zijn die woorden van mij soms gevlogen maar komt de liefde alleen nog te vroeg
of ben jij heel misschien wat verlegen maar verliefd zijn dat is heel gewoon
die vlinders kom je niet elke dag tegen weet jij waar ik nu al dagen van droom
Is dat het liedje van JAn Smit voor een vriendin Chantal ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:16 schreef ThomasBerge het volgende:
Een recente:
Ik zie die blik steeds maar weer in jou ogen
en daar mee zeg jij al meer dan genoeg
of zijn die woorden van mij soms gevlogen maar komt de liefde alleen nog te vroeg
of ben jij heel misschien wat verlegen maar verliefd zijn dat is heel gewoon
die vlinders kom je niet elke dag tegen weet jij waar ik nu al dagen van droom
Nee, het nieuwe liedje van Jan Smit is bedoelt voor Laura. Maar dit is niet niet de nieuwe plaat van Jan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Is dat het liedje van JAn Smit voor een vriendin Chantal ofzo
de titel is Laura, maar dat meisje heet in het echt Chantal of Christine geloof ik !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:22 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Nee, het nieuwe liedje van Jan Smit is bedoelt voor Laura. Maar dit is niet niet de nieuwe plaat van Jan.
Ow dat zou goed kunnen hoor. Ik wist alleen de titel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de titel is Laura, maar dat meisje heet in het echt Chantal of Christine geloof ik !
Jannes danquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:43 schreef ThomasBerge het volgende:
Ow dat zou goed kunnen hoor. Ik wist alleen de titel.
De opgave is wel wat lastig omdat eigenlijk alleen de fans dit nummer al goed kennen, hij moet bij de rest van Nederland nog binnendringen.
Juist dat is 'mquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:58 schreef dartfanaat het volgende:
Oh wacht........
Frans Bauer met Hey Lekker ding
quote:Op Ambon woont een meisje waar iedereen van zingt
Omdat ze heel erg mooi is en ook om wat ze drinkt
Reeds toen ze nog geen drie was en mama vroeg aan haar
"Wat wil jij nu eens drinken?", had zij haar antwoord klaar
staat er al..quote:
Hintje doen: de zangeres staat ook bekend als Tante Lienquote:
hmmmmm, zie dat er nog geen reactie's zijn.. Nog maar een hint: Tante Lien is natuurlijk Wieteke van Dortquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:20 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Hintje doen: de zangeres staat ook bekend als Tante Lien
Het vervolg hierop is:quote:
quote:Ik vroeg haar, uit wat voor een plaatsje ze kwam
Ze zei: "Nou, wat dacht je, uit Madurodam"
nee, helaas...hoewel de eerste 3 en de laatste 3 letters goed zijnquote:
Nee, ook niet.quote:
Doe dat...Welterusten en tot morgenquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga er een nachtje over slapen.... welterusten en tot morgen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |