Ik heb maar alleen even de hoofdgebouwen van elke faculteit neergezet, anders wordt het wel een heel lange lijst.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:50 schreef Singa het volgende:
Ik mis de locatie van Biologie, is wel geen factulteit op zich, maar toch...:P
* Maethor kijkt in teigans fotoboek...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:02 schreef teigan het volgende:
goh, FWN is ruim vertegenwoordigt, grappig zeg...
alleen wel flauw heren dat jullie geen foto hebben staan, nu weet ik nog niet of ik jullie wel een tegen ben gekomen in de kantine...
Ik ben je ook nog niet tegengekomen, geloof ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:02 schreef teigan het volgende:
goh, FWN is ruim vertegenwoordigt, grappig zeg...
alleen wel flauw heren dat jullie geen foto hebben staan, nu weet ik nog niet of ik jullie wel een tegen ben gekomen in de kantine...
Ja, dat van Bernoulli wist ik, elke keer als ik jou op fok! tegenkom vraag je of ik Jan Willem ken.....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:59 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik ben je ook nog niet tegengekomen, geloof ikKom wel es bij Bernoulli trouwens. En die foto heb ik bij gebrek aan beter toch maar weer weggehaald.
Nounou, dat valt toch ook wel mee. Eén keer in je fotoboek ofzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:23 schreef teigan het volgende:
[..]
Ja, dat van Bernoulli wist ik, elke keer als ik jou op fok! tegenkom vraag je of ik Jan Willem ken.....
Daar ben ik net mee begonnen; ben nu bezig met ComPres. Ontwerpen wil ik nog wel volgen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:54 schreef teigan het volgende:
ach, zoveel ben ik er het laatste jaar ook niet geweest hoor... Net sinds anderhalve maand ofzo kom ik er weer elke dag...
MAar jij doet een Communicatiemaster, dus daar had ik je nog eens tegen kunnen komen..
Moet je Ontwerpen nog volgen?
ik doe nu Nederlandsquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:03 schreef Etcetera het volgende:
Telt een voormalig RuG studentje ook? heb 2 jaar nederlands gedaan
zit nu op de hanze, maarre.... RuG was wel beter
Nee! Naar het Hanze topic jij!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:03 schreef Etcetera het volgende:
Telt een voormalig RuG studentje ook?
Waarom ben je eigenlijk gestopt met economie & management?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:17 schreef PetraV het volgende:
* ik meld mij
Eerstejaars Psychologie
Inactief Tweedejaars Economie & Management (1 vak herkansen voor behalen van propedeuse)
Miel neem ik aan? Ipv mijn eigen persoontjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:23 schreef teigan het volgende:
[..]
Ja, dat van Bernoulli wist ik, elke keer als ik jou op fok! tegenkom vraag je of ik Jan Willem ken.....
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk gestopt met economie & management?
* Maethor meldt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:57 schreef Haushofer het volgende:
Zijn er hier ook mensen die zich inzetten voor het onderwijs op de RUG? Opleidingscommissie's ed?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:43 schreef Jurrio het volgende:
*Jurrio Meldt!
Eerstejaars bewegingswetenschappen (medische faculteit)
Ik zit in jaarvertegenwoordiging van Psychologie met docenten, opleidingsdirecteur overleggen over onderwijskwaliteit etc.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:57 schreef Haushofer het volgende:
Zijn er hier ook mensen die zich inzetten voor het onderwijs op de RUG? Opleidingscommissie's ed?
Hehe nouuuuu ja kijk, ik heb college in de zaal van Psychiatrie, dus niet echt in "het" gebouw, maar links ernaast...maar tochquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:45 schreef m021 het volgende:
[..]
De eerste in dit topic die in het zelfde gebouw zit als ik.
Hehe ja, ik bedoelde ook niet dat je fulltime in "het" gebouw (quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:32 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Hehe nouuuuu ja kijk, ik heb college in de zaal van Psychiatrie, dus niet echt in "het" gebouw, maar links ernaast...maar toch, ik kom wel veel in het hoofdgebouw. Bevalt het? Snijzaal
![]()
Whaha ik weet ik weetquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:07 schreef m021 het volgende:
[..]
Hehe ja, ik bedoelde ook niet dat je fulltime in "het" gebouw () moest zitten.
Snijzaal is idd interessant.Alleen die formaldehydegeur...
FOK! is wel de laatste plaats waar ik eenquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:49 schreef PetraV het volgende:
Ik ben bij Labberte gaan praten bij bedrijfskunde en die adviseerde mij Psychologie te gaan doen, omdat je bij bedrijfskunde ook het technische proces moest interesseren en dat deed mij totaal niets.
Idd ja. Na snijzaalpracticum gaat opeens al je eten naar formaldehyde ruiken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:36 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Whaha ik weet ik weet...
ja die geur, heerlijk, vooral als je 's avonds aan het eten bent, "goh lekker snijzaal!"...
Maar altijd beter dan een echte lijkengeur....dunkt mij.
Maar in welke zaal zit jij dan?
Hey, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:17 schreef Maethor het volgende:
[..]
* Maethor meldt!
Ik zit sinds het begin van dit collegejaar in de opleidingscommissie van de MSc. Educatie en Communicatie in de Betawetenschappen.
Tja... ze hadden mensen nodig en ik dacht waarom niet?quote:
Ja ik bedoel de collegezaal waar je altijd zit...wij hebben altijd college in dezelfde zaal...voor zover ik weet is er inderdaad maar 1 snijzaal...echter er is nog een andere ruimte waar preparaten liggen, dat is links als je de garderobe uitkomt (normaliter ga je rechts )...daar zag ik laatst een deur openstaan en daar lagen ook (in dat groene plastic verpakte) preparaten op tafels. Waarschijnlijk is dat de praktijkruimte van de preparateursquote:Op zondag 23 oktober 2005 10:17 schreef m021 het volgende:
[..]
Idd ja. Na snijzaalpracticum gaat opeens al je eten naar formaldehyde ruiken.
Welke zaal? Snijzaal bedoel je (is toch maar 1 van?) of bedoel je gebouw?
Uiteraard heb ik anatomiecolleges, je gaat niet onvoorbereid de snijzaal in.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:05 schreef Jurrio het volgende:
Blauwe Zaal nog nooit van gehoord...Keunigzaal wel en 021 lijkt mij gewoon een kamernummer...
Hehehe, heb je überhaupt al wel anatomiecollege gehad dan? Want je bent dus al wel in de snijzaal geweest, of was dat niet zo vaak...
hoeveel tijd gaat er nou dan in zoiets zitten???quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:06 schreef Maethor het volgende:
[..]
Tja... ze hadden mensen nodig en ik dacht waarom niet?
Ik krijg er zelfs voor betaald.![]()
Als je het Zerniketerrein op komt is het aan het einde helemaal rechts.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:59 schreef groggy het volgende:
ik heb binnenkort een tentamen in de examenhal paddepoel.. Kan iemand mij vertellen waar dat is een adres ofzo... Zal wel ergens op zernike liggen maar waar :S?
bvd
Heel weinig, vandaar ook mijn verbazing over de vergoeding. Zo uit mijn hoofd zijn er dit jaar vier bijeenkomsten à 1.5 uur. Daarbij komt nog wat thuiswerk zoals notulen uitwerken of iets dergelijks. Maar da's allemaal goed te overzien dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:16 schreef teigan het volgende:
[..]
hoeveel tijd gaat er nou dan in zoiets zitten???
Dat klinkt inderdaad wel goed..... HEbben ze niet nog iemand nodig??quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:51 schreef Maethor het volgende:
[..]
Heel weinig, vandaar ook mijn verbazing over de vergoeding. Zo uit mijn hoofd zijn er dit jaar vier bijeenkomsten à 1.5 uur. Daarbij komt nog wat thuiswerk zoals notulen uitwerken of iets dergelijks. Maar da's allemaal goed te overzien dus.
In dat geval. Doctoraal Nederlandse taal- en letterkunde.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:11 schreef m021 het volgende:
Natuurlijk mag het, dit topic is bedoeld voor iedere student / oud-student / toekomstig student / geïnteresseerde / whatever.
Ik weet niet zeker of de vacature die ik nu opgevuld heb de enige is. Neem even contact op met de voorzitter van de commissie, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:20 schreef teigan het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad wel goed..... HEbben ze niet nog iemand nodig??
![]()
Het tentamen ook?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:17 schreef groggy het volgende:
oke mensen bedankt dat gaat hopelijk lukken :p
*meldtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:11 schreef m021 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag het, dit topic is bedoeld voor iedere student / oud-student / toekomstig student / geïnteresseerde / whatever.
ik neem aan dat het dezelfde is als die op www.rug.nl/ec staat, dhr. v. M. dus...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:10 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of de vacature die ik nu opgevuld heb de enige is. Neem even contact op met de voorzitter van de commissie, zou ik zeggen.Zijn e-mailadres staat in de EC-studiegids onder paragraaf 2.5.
Dat is hem inderdaad. Ik dacht, ik gooi die naam hier niet op het forum.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:24 schreef teigan het volgende:
[..]
ik neem aan dat het dezelfde is als die op www.rug.nl/ec staat, dhr. v. M. dus...
Weet ik niet zeker. Ik hoorde van een ander commissielid dat er één in de maak was (dat deed ze er ook nog bij) maar ik ben niet benaderd voor gegevens ofzo.quote:btw, dan kom jij zeker ook in de almanak van de ecmaster die ze willen maken..
Zeker!quote:aardige vent is dat...
Een voormalig studiegenoot van me (Natuurkunde dus) doet dat nu ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:35 schreef Black_Tulip het volgende:
*meldt*
Tweedejaars American Studies.
Vroeger kregen eerste jaars nog van die kaartjes met alle gebouwen erop. Is dat nu in het kader van de bezuinigingen (dacht dat alleen Letteren daaraan deed trouwens) ook afgeschaft?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:21 schreef Jurrio het volgende:
Hey Groggy, wat voor studie doe jij?
Aangezien ik morgen ook in de examenhal Paddepoel moet zijn...van 9 tot 12 ofzo..f*ckzooi.
hehe ik wist ook niet waar die zaal zit, dus komt me dit nu ff mooi uit. Nu deze informatie ff doorseinen naar alle studiegenoten die er ook geen idee van hebben.
En btw...volgens mij heb ik die zaal 021 inderdaad dan wel een keer gezien, staat me wel iets van mij![]()
Je kàn onvoorbereid de snijzaal in hoor, gewoon lange witte jas aandoen en ze laten je binnen, no problem!Heb je geen colleges voor nodig.
Is misschien wel zo aardig, ik heb het aangepastquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:45 schreef Maethor het volgende:
[..]
Dat is hem inderdaad. Ik dacht, ik gooi die naam hier niet op het forum.
[..]
Ik heb mijn gegeven al door moeten geven, ik kan je het mailtje wel even doorsturen anders, misschien dat ze niet iedereen hebben.. Sta je officieel ingeschreven(zal wel..)(als je het mailtje nog wil, kun je mij dan ff mailen-> zie profiel)quote:Weet ik niet zeker. Ik hoorde van een ander commissielid dat er één in de maak was (dat deed ze er ook nog bij) maar ik ben niet benaderd voor gegevens ofzo.
[..]
Ja, dat is wel leuk, ik vond de meeste docenten ook wel leuk.. Ik kom nu vaak bij de studieadviseur vanwege mijn vertragingen, en dat is ook echt een goede.. MAar ik vond het in het begin zeker wel wennenquote:Zeker!Ik ben sowieso erg te spreken over de docenten die ik tot nu toe tegen ben gekomen. Vooral ook omdat het voor een deel alfa's zijn, dat maakt de colleges weer heel anders dan ik tot nu toe gewend was.
Ik mijn quote van jou ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:58 schreef teigan het volgende:
[..]
Is misschien wel zo aardig, ik heb het aangepast
Misschien ligt daar het probleem wel... Ik ben al begonnen met de master maar ik moet nog één tentamen overdoen uit mn bachelor. Dus strikt genomen ben ik nog geen masterstudent. Ach komt dat volgend jaar wel.quote:[..]
Ik heb mijn gegeven al door moeten geven, ik kan je het mailtje wel even doorsturen anders, misschien dat ze niet iedereen hebben.. Sta je officieel ingeschreven(zal wel..)(als je het mailtje nog wil, kun je mij dan ff mailen-> zie profiel)
Inderdaad, da's ook een prima kerel. Ik vind het ook wennen, het kost me allemaal wel veel energie. Maar ik vermaak me tot nu toe prima.quote:[..]
Ja, dat is wel leuk, ik vond de meeste docenten ook wel leuk.. Ik kom nu vaak bij de studieadviseur vanwege mijn vertragingen, en dat is ook echt een goede.. MAar ik vond het in het begin zeker wel wennen
Zeker. Het is een grote kale ruimte. Die slecht geïsoleerd is, want je hoort iedere bus langskomen. En je moet hopen dat er niet te veel fouten in tentamens staan, want al ze beginnen met omroepen dan ben je je concentratie zo kwijt. En denk erom mobiele telefoon uit en in de tasquote:
Ik had vandaag tentamen in de tennishal, komen er na 20 minuten twee surveillanten van een andere studie binnen die verkeerd ingedeelt waren. Op het rooster stond dat ze een tentamen moesten afnemen in de tentamenhal maar die zat volquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker. Het is een grote kale ruimte. Die slecht geïsoleerd is, want je hoort iedere bus langskomen. En je moet hopen dat er niet te veel fouten in tentamens staan, want al ze beginnen met omroepen dan ben je je concentratie zo kwijt. En denk erom mobiele telefoon uit en in de tasZe roepen dat altijd om.
Mwah, ik moet mijn onderzoek nog afmaken voordat ik ONtwerpen en mijn LIOstage kan doen... En hij houdt het in de gaten, omdat ik van half december tot half juni een deeltijd behandeling voor een eetstoornis heb ondergaan... En daarvoor liep ik ook alhelemaal vast in mijn onderzoek.. Vandaar nu dus de wat intensievere begeleiding..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:06 schreef Maethor het volgende:
Inderdaad, da's ook een prima kerel. Ik vind het ook wennen, het kost me allemaal wel veel energie. Maar ik vermaak me tot nu toe prima.
Zit je erg in de problemen?
Oh, da's minder...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:07 schreef teigan het volgende:
[..]
Mwah, ik moet mijn onderzoek nog afmaken voordat ik ONtwerpen en mijn LIOstage kan doen... En hij houdt het in de gaten, omdat ik van half december tot half juni een deeltijd behandeling voor een eetstoornis heb ondergaan... En daarvoor liep ik ook alhelemaal vast in mijn onderzoek.. Vandaar nu dus de wat intensievere begeleiding..
Ik denk het wel, wat ik uit de nieuwsbrief begrepen heb is dat de grote toename van studenten op de faculteit de oorzaak is van het begrotingstekort. Als ze slim zijn zeggen ze dat om mensen af te schrikkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:13 schreef detulp050 het volgende:
Zouden ze het bij de voorlichtingsdag op de Letterenfaculteit ook gaan hebben over de grote bezuinigingen vanwege het bijna onvermijdelijke faillisement?
Is het zo erg gesteld met de financieen van de faculteit?quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:13 schreef detulp050 het volgende:
Zouden ze het bij de voorlichtingsdag op de Letterenfaculteit ook gaan hebben over de grote bezuinigingen vanwege het bijna onvermijdelijke faillisement?
Vreemd, je zou denken dat met de enorme toestroom aan nieuwe studenten bij bepaalde letterenstudies, er veel geld in het laadje zou zijn gekomen.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:47 schreef detulp050 het volgende:
Het is financieel zo erg gesteld met Letteren dat er geen nieuw personeel aangenomen wordt, geen studentassistenten aangenomen mogen worden en er bij ziekte geen geld is voor vervanging
Niet dus, want door de grote toestroom moet er meer personeel aangenomen worden wat blijkbaar niet opweegt tegen de inkomsten die ze hierdoor genereren. Er staat wel ergens een nieuwsbrief over de financiele situatie van de faculteit op de site van letteren.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:51 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Vreemd, je zou denken dat met de enorme toestroom aan nieuwe studenten bij bepaalde letterenstudies, er veel geld in het laadje zou zijn gekomen.
Ik ben tegelijk met jou begonnen aan de studie bij economie. Bevalt het wat bij accountancy?quote:Op donderdag 3 november 2005 16:13 schreef koentjuh18 het volgende:
* koentjuh18 zit erook
3de jaars Accountancy student.. vandaag laaste tentamentje gehad, nu weekje vrij
Hoewel vrij, moet nog wat zaken regelen voor de studievereniging (pro-memorie)
AVV kan niet in het eerste jaar geloof ik. Verder zijn er tal van commissies en dergelijke waar je je voor op kan geven, hou je mailbox van de RuG maar goed in de gatenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:28 schreef remco_0 het volgende:
Ik doe sinds dit jaar Economie&Management, misschien volgend jaar Psychologie erbij. Heb al een prop in bedrijfseconomie. Leuke aanvulling![]()
Overigens, zijn er hier ook (voormalig) 1ejaars die enigzins actief waren. Bijvoorbeeld door AVV's erbij te doen (geen idee of dit kan?), commissiewerk (doe ik nu ook), of iets anders?
Ik wil echt iets naast mn studie doen, anders ga ik dood aan saaiheid![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:59 schreef m021 het volgende:
Ik had de sollicitatie toen ook flink verneukt trouwens.
Ik had me voorbereid op 'vak'-inhoudelijke vragen, zoals "waarom wil je dit", "in welke opzichten heb je ervaring", etc.quote:
Dequote:Op maandag 7 november 2005 20:08 schreef m021 het volgende:
Grr, deed 'ie het weer even, denk ik "mooi, hij doet het weer". Dus ik eerst uitgebreid met een van mijn huisgenoten avondeten gegeten.
Kom ik terug, doet de video het weer niet.![]()
Opslaan Als kan niet bij streaming video, daarvoor heb je speciale programma's nodig zoals NetTransport.quote:Op maandag 7 november 2005 20:48 schreef SuperWeber het volgende:
De
"Opslaan als"...
functie maar eens gebruiken of niet??
Ow owkee...quote:Op maandag 7 november 2005 20:53 schreef m021 het volgende:
[..]
Opslaan Als kan niet bij streaming video, daarvoor heb je speciale programma's nodig zoals NetTransport.
Die heb ik nu dan ook aangezet, ik hoop dat hij het vanavond nog even gaat doen en dat NetTransport dan snel alle filmpjes even voor me download.
Maar dat had ik natuurlijk moeten doen vóór het eten, dan had ik ze nu gehad.![]()
Bevalt prima, hoewel de eerste 1,5 jaar wel erg algemeen en breed is. Weinig Accountancy gerichte vakken, waardoor het soms wat moeilijk is motivatie te vinden.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ben tegelijk met jou begonnen aan de studie bij economie. Bevalt het wat bij accountancy?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:25 schreef CybPraetorian het volgende:
YYYYESSS mn weekend toch een beetje weer goed...
misschien wel bekend in de wandelgangen: Wiskundig Modelleren voor Bedrijfskunde, best lastig voor sommigen onder ons
laat ik daar nu net een 6 op gehaald hebben en ben ik daar gewoon vanaf...![]()
![]()
![]()
maar daar tegenover staat dat ik Org. Kunde en RM niet gehaald heb... 3 en 4...
die maar ff weer overnieuw...
Was ooit een basisvak in het tweede jaar.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:13 schreef CybPraetorian het volgende:
dat vak heb ik (en krijg ik ook niet dit jaar ook) niet: tenminste dat is wat mn studiewijzer aangeeft..
Dan moet dat al terug komen in het master jaar maar dat denk ik niet...
ha mooi, ik stroom namelijk in in het 3e jaar (als het ware) sla dat vak (en veel vakken van eerste 2 jaar) gewoon overquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Was ooit een basisvak in het tweede jaar.
Het laatste vak dat ik heb gehaald![]()
Daar gaf een studiegenoot van me werkcollege in, die had laatst moeten uitleggen hoe je moet integreren enzoquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:25 schreef CybPraetorian het volgende:
YYYYESSS mn weekend toch een beetje weer goed...
misschien wel bekend in de wandelgangen: Wiskundig Modelleren voor Bedrijfskunde, best lastig voor sommigen onder ons
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:19 schreef Mighty_Mouse het volgende:
*meldt*
Eerstejaars Economie & Management
Alleen nu is t ff minder met die tentamens![]()
Bij ons 10quote:Op zondag 13 november 2005 17:05 schreef CybPraetorian het volgende:
15 werkdagen is de officieel ingestelde tijd tussen tentamen en uitslag...
Mwah, ik kan er wel om lachenquote:Op maandag 14 november 2005 19:32 schreef 1603 het volgende:
1603 hiero. eerstejaars Geschiedenis. En ik erger me kapot aan al die socialistenpropaganda aan de RuG. Rita wordt gedemoniseerd. maar ach.... geschiedenis dus![]()
Zwaar k*t, ik heb volgens mij alleen maar management gehaald...quote:Op zondag 13 november 2005 17:33 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat doe ik ookHoe zijn de tentamens gegaan?
Het tentamen management is volgens mij het meest klote tentamen dat er in het eerste jaar tussen zit. Ik heb er zelf enkele keren over gedaan om het te halen. Je denk dat je het goed gemaakt hebt, maar uiteindelijk haal je het dan weer niet. Het wordt namelijk streng nagekeken. Maar hopen dat je het toch gehaald hebt.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:46 schreef Mighty_Mouse het volgende:
[..]
Zwaar k*t, ik heb volgens mij alleen maar management gehaald...
Studeer jij nog? Of ben je al heeeeeeeeeeeel lang klaar met economie?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het tentamen management is volgens mij het meest klote tentamen dat er in het eerste jaar tussen zit. Ik heb er zelf enkele keren over gedaan om het te halen. Je denk dat je het goed gemaakt hebt, maar uiteindelijk haal je het dan weer niet. Het wordt namelijk streng nagekeken. Maar hopen dat je het toch gehaald hebt.
Wiskunde was idd echt zwaar ruk, niet gehaald, weet ik vrijwel zeker. Managementcijfers staan net op nestor, had een 5,8. Heb alleen dat verslag nog niet ingeleverd dus als ik die nog ff inlever heb ik die gehaald. Micro vond ik eigenlijk best goed te doen, maar ff afwachten wat dat wordt.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:46 schreef Mighty_Mouse het volgende:
[..]
Zwaar k*t, ik heb volgens mij alleen maar management gehaald...
Wiskunde spreekt voor zich, maar microeconomie dacht ik goed te kennen (wat op het tentamen totaal anders uitpakte)
Bij jou dan?
(offtopic): Zit jij heel toevallig bij marketing in groep 8?
Ik ben 3e jaars economie en management. Ik lig nog min of meer op schema. Ik heb zelfs deze zomer nog dat management tentamen gedaan. Het vak lag me niet, maar ik ben er nu vanaf. Jij bent nu bijna klaar met de studie lees ik. Ben je alweer wat verder met je scriptie?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:01 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Studeer jij nog? Of ben je al heeeeeeeeeeeel lang klaar met economie?
Bedankt voor de tip, ik ben er via nestor net achter gekomen dat ik een 7 heb en dat ik dit vak dus gehaald heb...quote:Op donderdag 17 november 2005 17:15 schreef S-Two het volgende:
[..]
Wiskunde was idd echt zwaar ruk, niet gehaald, weet ik vrijwel zeker. Managementcijfers staan net op nestor, had een 5,8. Heb alleen dat verslag nog niet ingeleverd dus als ik die nog ff inlever heb ik die gehaald. Micro vond ik eigenlijk best goed te doen, maar ff afwachten wat dat wordt.
Ik zit volgens mij idd in groep 8jij ook
Wat Fok! wel niet allemaal kan verraden hequote:Op donderdag 17 november 2005 20:01 schreef Mighty_Mouse het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik ben er via nestor net achter gekomen dat ik een 7 heb en dat ik dit vak dus gehaald heb...![]()
Ik zit idd ook in groep 8; dankzij jouw topic over een blauw oog bij voetbal heb ik volgens mij wel een aardig idee wie jij bent.
Maar goed, tot morgen bij wiskunde practicum dan maar...![]()
Dat vind ik nou weer minder....quote:Op donderdag 17 november 2005 22:01 schreef Mighty_Mouse het volgende:
Mooi om te zien dat je voor Ajax bent, trouwens![]()
I think soquote:Op donderdag 17 november 2005 22:01 schreef Mighty_Mouse het volgende:
Als ik je vertel dat je goed bent in stoelen op tijd opvangen, weet je het dan misschien?![]()
Mooi om te zien dat je voor Ajax bent, trouwens![]()
Och, het gaat zijn gang. Ik moet gewoon stug doorwerken aan mijn scriptie en dan ligt er over een x-aantal weken een scriptie bij mijn begeleiderquote:Op donderdag 17 november 2005 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ben 3e jaars economie en management. Ik lig nog min of meer op schema. Ik heb zelfs deze zomer nog dat management tentamen gedaan. Het vak lag me niet, maar ik ben er nu vanaf. Jij bent nu bijna klaar met de studie lees ik. Ben je alweer wat verder met je scriptie?
ik vond Management echt heel simpel; gewoon de plaatjes goed leren! En micro; dat zuigde echt. Net niet gehaald; en het hertentamen van januari werd in juli pas afgekeurd door examencommissie. Van 200 herkansers over alle opleidingsvarianten verspreidt waren maar 15 voldoendes. zat stof in die niet in boeken stond etc. herkansing in augustus met een 8 gehaald. Wiskunde gewoon goed herhalen; dan heb je wel een 7 in januari!quote:Op donderdag 17 november 2005 12:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het tentamen management is volgens mij het meest klote tentamen dat er in het eerste jaar tussen zit. Ik heb er zelf enkele keren over gedaan om het te halen. Je denk dat je het goed gemaakt hebt, maar uiteindelijk haal je het dan weer niet. Het wordt namelijk streng nagekeken. Maar hopen dat je het toch gehaald hebt.
Het tentamen bestond uit 2 delen, 1 deel gegeven door docent 1 en het tweede deel gegeven door docent 2.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:32 schreef Mighty_Mouse het volgende:
Superweber, hoe ging je tentamen?
Ik feliciteer u met deze voortreffelijke studiekeuze.quote:Op zondag 20 november 2005 17:18 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Dinsdag zit ik (6VWO'er) in jullie Zernikecomplex een dagje mee te draaien bij natuurkunde.
Stuk betere oriëntatie dan al die voorlichtingsevenementen lijkt me.
Heb er zin in!
Oh, misschien is het ook wel "Een Dag Student".quote:Op zondag 20 november 2005 20:48 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ik feliciteer u met deze voortreffelijke studiekeuze.![]()
Een open dag blijft inderdaad vaak vrij algemeen en oppervlakkig, al is Een Dag Student ook wel aan te raden. Maar niets kan tegen een dagje meelopen op, inderdaad. Probeer zoveel mogelijk mensen te spreken!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 10:15 11:00 bijwonen college mechanica zaal 5111.0080 11.00 11.15 koffiepauze kantine 11.15 12.30 practicum; versnelde bewegingen zaal 5113.0315 12.30 13.15 lunchpauze VIP-room 13.30 14.15 werkcollege zaal 5116.0136 14.15 15.15 computer simulaties; versnelde bewegingen zaal 5113.0315 15.15 15.30 theepauze kantine 15.30 16.15 tentamen zaal 5116.0136 16.15 17.00 nabespreking / borrel zaal 5116.0136 |
Oh ja, dat zal dan wel een soort Dag Student zijn, aangezien er blijkbaar wat speciale dingen geregeld zijn. Misschien is die kreet inmiddels niet meer in gebruik. Ik kan het erg aanraden, heb het ooit ook gedaan.quote:Op zondag 20 november 2005 20:57 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Oh, misschien is het ook wel "Een Dag Student".
Elke universiteit heeft zijn eigen triviale namen, ik heb het nog niet helemaal door.
Wat ik (theoretisch gezien dan) dinsdag ga doen:
[ code verwijderd ]
Ah, je bent me voor.quote:Op zondag 20 november 2005 21:40 schreef teigan het volgende:
Edit, ff gezocht, en het staat nog steeds als een dag student
Ik moet 3 uur treinen om weer thuis te komen.quote:Op zondag 20 november 2005 23:02 schreef FLR het volgende:
Waar is het uitgaan gebleven?
quote:Op maandag 21 november 2005 14:13 schreef teigan het volgende:
btw, Maethor, begint jouw voornaam met een H ???
Natuurlijk niet, Maethor begint met een Mquote:Op maandag 21 november 2005 14:13 schreef teigan het volgende:
btw, Maethor, begint jouw voornaam met een H ???
quote:Op maandag 21 november 2005 14:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Maethor begint met een M![]()
Flauw, maar toch moest ik er wel ff om lachen..quote:Op maandag 21 november 2005 14:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Droogkloot.quote:Op maandag 21 november 2005 14:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
... heb ik iets gemist ofzo?quote:Op maandag 21 november 2005 15:36 schreef teigan het volgende:
Maethor, dan had de studieadviseur misschien wel de goede voor ogen.....
Da's maar hoe je het bekijkt.quote:Begint je achternaam dan ook met een H?
En 't was best tofquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:15 schreef Haushofer het volgende:
Vandaag één dag student bij Natuurkunde
haha jij weer. Maar ik weet nog steeds niet wie je nou bentquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
* DevilsAndDust meldt zich ook
Tweedejaars Nederlands.
Hoiquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:03 schreef Etcetera het volgende:
Telt een voormalig RuG studentje ook? heb 2 jaar nederlands gedaan
zit nu op de hanze, maarre.... RuG was wel beter
Echt niet? Je zit me anders best wel ns aan te staren, hehe.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
haha jij weer. Maar ik weet nog steeds niet wie je nou benttig meisjes met kort blond haar
ook niet meer aan gedacht trouwens tot nu
Daar was ik nog ff bijquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:11 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
En 't was best tof.
Aluminiumbootjes![]()
Tijdens maken van OP helemaal vergeten dat daar ook nog college wordt gegeven.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:14 schreef Viking84 het volgende:
* viking84 *meldt. Derdejaars Nederlands, moet dit jaar m'n bachelor gaan halen... En ja joehoe, waar is ons mooie Academiegebouw??!!!
[afbeelding]
Is het niet de faculteit van Klassieke Talen en Culturen? Dacht ik tenminstequote:Op dinsdag 22 november 2005 22:28 schreef m021 het volgende:
[..]
Tijdens maken van OP helemaal vergeten dat daar ook nog college wordt gegeven.
Maar ja, waar wil je hem hebben? Het is geen hoofdgebouw van een faculteit, en om het overzichtelijk te houden staan er alleen hoofdgebouwen in de OP.
* Viking84 checkt fotoboek. Nee, dáár word je wijzer vanquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Echt niet? Je zit me anders best wel ns aan te staren, hehe.En bij werkcollege Vroegmoderne ben ik naar mijn weten het enige meisje met kort blond haar en een bril hoor
M'n fotoboek helpt ook geen mieter he![]()
nee!! je lijkt wel een eerstejaarsquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is het niet de faculteit van Klassieke Talen en Culturen? Dacht ik tenminste![]()
1 keer per weekquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee!! je lijkt wel een eerstejaarsnee, volgens mij is het gewoon een algemeen gebouw. Voor zover ik weet hebben alleen letterenstudenten er in principe college. Rechten zou ook nog kunnen. Maar is (volgens mij, ik ga twijfelen) niet alleen voor klassieke talen, hoor. Je hebt toch zelf ook regelmatig college daar?
oh ja, dat is ook zo. Even vergetenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
1 keer per week. Ik zeg ook niet dat alléén KLTC daar college heeft, maar ik meende een oud-klasgenote die dat nu studeert eens hebben horen mompelen dat dat haar faculteit is.
O, en je weet dat werkcollege Vroegmodern niet doorgaat deze donderdag?
Wie hangt zijn jas dan ook onbewaakt op?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:12 schreef teigan het volgende:
Ik zag net ook weer een groepje middelbare scholieren lopen... Maar of er een dag student was??
Was wel sneu, een van die meisjes was haar jas kwijt, en die kon wel eens gestolen zijn vrees ik(gebeurt nogal eens in ons gebouw...)
Zo krijg je niet echt een positieve indruk van de uni
Hmmmmmmm... Ik moet zeggen dat ik dat nog wel kan doen bij ons op het biologisch centrum. Dus helemaal raar is het niet... Bovendien moeten mensen eens leren om met hun poten van andermans spullen af te blijven.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:29 schreef m021 het volgende:
[..]
Wie hangt zijn jas dan ook onbewaakt op?
Zelfs op onze middelbare school was dat al onverstandig.
God, nu alquote:Op woensdag 23 november 2005 11:46 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Nou al verslaafd aan Sattacka.
Het is toch Zatacka?quote:Op woensdag 23 november 2005 11:46 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Nou al verslaafd aan Sattacka.
En terecht. Zoveel vetter dan al die moderne games die op de computers daarnaast gespeeld worden.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:58 schreef Haushofer het volgende:
[..]
God, nu al
Dat was 3 jaar terug al een hit; met zn zessen rond 1 computer.
Ja. Het was dan ook heiligschennis van de bovenste plank, maar dat kan ik hem moeilijk kwalijk nemen.quote:
Lekker cashen dus??quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:48 schreef teigan het volgende:
Ik laatst gereageerd op twee mailtjes waar instond dat ze studentassistenten zochten... Kan ik bij allebei aan de slag...![]()
Alleen valt het dus op dezelfde dagen.![]()
Dus nu wordt ik studentassistent bij de ECmaster.., dat kost me uiteindelijk het minste tijd en lijkt mij ook wel heel leuk...
Ik ben nu studentassistent mechanica. Leuk werkquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:48 schreef teigan het volgende:
Ik laatst gereageerd op twee mailtjes waar instond dat ze studentassistenten zochten... Kan ik bij allebei aan de slag...![]()
Alleen valt het dus op dezelfde dagen.![]()
Dus nu wordt ik studentassistent bij de ECmaster.., dat kost me uiteindelijk het minste tijd en lijkt mij ook wel heel leuk...
oh ik dacht altijd dat dat daar bij dat ene zat... waar ook TCNMO zit?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
1 keer per week. Ik zeg ook niet dat alléén KLTC daar college heeft, maar ik meende een oud-klasgenote die dat nu studeert eens hebben horen mompelen dat dat haar faculteit is.
Meer tijd om te luilakken? Veel minder tijd om te luilakken! Ik werk me een ongeluk, heb nog nooit zoveel aan huiswerk gedaanquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoihoe gaat het met je? Je komt nooit meer online
zeker druk met de nieuwe studie
hzo is de RuG beter? Zeker meer tijd om te luilakken
Ik ben net terug van een dag student bij KI in Groningen. Was goed om geweest te zijn, veel studenten gesproken en aardig wat informatie gehad. Je bent daar niet toevallig ook geweest?quote:Op donderdag 24 november 2005 19:11 schreef Fir3fly het volgende:
Zijn er nog KI studenten hier? Wil ik misschien gaan doen volgend jaar
Het huis met de dertien tempels ofzo? Zou ook best kunnen hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:27 schreef Piepje het volgende:
[..]
oh ik dacht altijd dat dat daar bij dat ene zat... waar ook TCNMO zit?
Ik heb trouwens ook wel eens college op academie, met mn RTC![]()
Nee ik kon helaas niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:23 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik ben net terug van een dag student bij KI in Groningen. Was goed om geweest te zijn, veel studenten gesproken en aardig wat informatie gehad. Je bent daar niet toevallig ook geweest?
Jep, wel aan te raden op zich.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee ik kon helaas niet.![]()
Maar als ik het goed heb is er in maart weer zo'n dag?
ik bedoelde juist dat je op de RuG meer tijd had om te luilakkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Meer tijd om te luilakken? Veel minder tijd om te luilakken! Ik werk me een ongeluk, heb nog nooit zoveel aan huiswerk gedaan
maar het bevalt uitstekend, superleuke studieheb geen moment spijt gehad dat ik ben gestopt
oh ik denk alquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik bedoelde juist dat je op de RuG meer tijd had om te luilakken(aangezien je zei dat t je op de RuG wel beviel). Fijn dat het goed met je gaat
Weet jij toevallig iets van Insa? Ingeborg weet niet eens waar die uithangt
Heb haar alleen in t begin van het jaar even gezien, verder niet meer
Ik doe nu specialisatierichting Taalkunde *slik*Uh, zie nu pas dat je de cover van Have A Nice Day als avatar hebt
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
eywil jij je plekje in mijn favo user klassement behouden of niet?
ja zo heet dat geloof ik, en t zit daar volgens mij wel, want dat stond op t euh dingetje naast de deurquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het huis met de dertien tempels ofzo? Zou ook best kunnen hoor
Het "student & ..."-artikeltje als ik me niet vergis?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:40 schreef teigan het volgende:
* teigan staat in de UK van vandaag btw...
wanneer dan? ik heb er nog nooit een student Nederlands zien staanquote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeeeeey, wat leuk, enkele weken geleden heb ik daar ook gestaan!
Geïnterviewd door Dorien?
Dat idee had ik alquote:Op donderdag 15 december 2005 21:08 schreef teigan het volgende:
degene op de achterpagina, bij student en overgewicht....
ennuh, etcetera, op www.rug.nl/uk kun je hem ook lezen
Ja, een vriend van me was na 10 minuten klaar. Ik vind dat gewoon belachelijk, zo'n tentamen.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:43 schreef Piepje het volgende:
[..]
ja zo heet dat geloof ik, en t zit daar volgens mij wel, want dat stond op t euh dingetje naast de deur![]()
Vandaag tentamen gehad, van mn AVV van Toetanchamon en zijn tijd...
Nou... Als iemand hier langer dan een half uur over heeft gedaan dan is het een wonder. Ik was zelf na ongeveer 15 klaar. Ik had m niet goed geleerd (beetje ziek, en beetje lui), dus ik weet niet of ik m heb gehaald.
is toch anders dan een echte krant in je handen houdenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:08 schreef teigan het volgende:
degene op de achterpagina, bij student en overgewicht....
ennuh, etcetera, op www.rug.nl/uk kun je hem ook lezen
Tja, mijn studie verraad me wel..... En vooral als je de foto in mijn fotoboek erbij pakt, daar is wel te zien dat ik niet de dunste ben...quote:
je studeert scheikunde. Ken jij Arina ook? Die heeft tot 2003 2 jaar scheikunde gestudeerd en is toen overgestapt naar Nederlandsquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:51 schreef teigan het volgende:
[..]
Tja, mijn studie verraad me wel..... En vooral als je de foto in mijn fotoboek erbij pakt, daar is wel te zien dat ik niet de dunste ben...
inmiddels niet meer, maar iddquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:53 schreef teigan het volgende:
Kennen is een groot woord, maar ik weet wel wie het is ja....
Het meisje met de dreadlocks...
Goh, de tijd vliegt echt!quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wanneer dan? ik heb er nog nooit een student Nederlands zien staan
-edit- lama, heb het al gevonden, het is de UK van 6 oktober, Student en Fries![]()
Enkele weken geledendat is meer dan 2 maanden geleden
Vraagje: waarom ben je in godsnaam Nederlands gaan studeren en niet Fries ofzo?
Ik wilde het niet noemenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:32 schreef Maethor het volgende:
Met Fries kun je ook niet zo gek veel...
ook wel een beetje een flauwe vraag van mij, hoor. Sorryquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Goh, de tijd vliegt echt!![]()
Ik ben Nederlands gaan studeren omdat ik dat zag als een leuke 'vervanger' leek voor Journalistiek, wat ik jaaaren heb willen doen, maar waaraan ik in de 6e klas begon te twijfelen. Ik heb geen ambities in het Fries
Ghe, kleine wereld... Ze deed nog de introcommissie in mijn eerste jaar en toen was ze weg. Kwam haar nog wel een keer tegen in Vera, maar dat is geloof ik ook al weer een half jaar geleden...quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je studeert scheikunde. Ken jij Arina ook? Die heeft tot 2003 2 jaar scheikunde gestudeerd en is toen overgestapt naar Nederlands
Intussen ben ik juist helemáál van het journalistiek-idee afgestapt, dus ik ben heel blij uiteindelijk toch voor Nederlands te hebben gekozen!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ook wel een beetje een flauwe vraag van mij, hoor. SorryMensen (zelfs docenten op de uni) roepen vaak dat ik gebarentaal zou moeten gaan onderzoeken. Net alsof je alleen maar datgene zou mogen onderzoeken wat zo dicht bij huis ligt. Ik zou dan eerder voor iets kiezen wat enerzijds dicht bij me staat, maar anderzijds ook op voldoende afstand
Journalistiek is cool. Alleen gaat het héél lastig worden om daar een master in te volgen
ja toen ze de introductieweek deed was ze idd al overgestapt naar Nederlands, maar vond ze het wel zo gezellig om de scheikunde introductie ook nog te doenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:18 schreef FLR het volgende:
[..]
Ghe, kleine wereld... Ze deed nog de introcommissie in mijn eerste jaar en toen was ze weg. Kwam haar nog wel een keer tegen in Vera, maar dat is geloof ik ook al weer een half jaar geleden...
Nog even terughalenquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:32 schreef Mighty_Mouse het volgende:
Superweber, hoe ging je tentamen?
Mn vriendin doet nu sociale geografie&planologie, lijkt me ook wel een leuke studie toe. Kan er alleen niet zo gek veel inhoudelijks over kwijt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:09 schreef MmadviewW het volgende:
Volgend schooljaar naar de RUG, weet alleen nog niet precies welke studie
![]()
Zit te denken aan de volgende dingen:
Sociale planologie
Kunstmatige intelligentie
Maybe kan iemand van jullie mij wat meer vertellen over Kunstmatige intelligentie![]()
![]()
Gaat geloof ik heel kort gezegd over waar en waarom mensen zich ergens vestigen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:25 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mn vriendin doet nu sociale geografie&planologie, lijkt me ook wel een leuke studie toe. Kan er alleen niet zo gek veel inhoudelijks over kwijt.
zulke korte tentamens zijn mij niet onbekendquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat idee had ik al
[..]
Ja, een vriend van me was na 10 minuten klaar. Ik vind dat gewoon belachelijk, zo'n tentamen.
'boeie' ...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:09 schreef Piepje het volgende:
[..]
zulke korte tentamens zijn mij niet onbekend![]()
ik had een 4.5 trouwens, boeie, studieadviseur vond dit ook niet belangrijk, doe de her wel, alleen de aantekeningen leren dan, dat boek laat ik liggen![]()
Ga voor Planologiequote:Op dinsdag 20 december 2005 16:09 schreef MmadviewW het volgende:
Volgend schooljaar naar de RUG, weet alleen nog niet precies welke studie
![]()
Zit te denken aan de volgende dingen:
Sociale planologie
Kunstmatige intelligentie
Maybe kan iemand van jullie mij wat meer vertellen over Kunstmatige intelligentie![]()
![]()
is niet kansloos is realistischquote:Op woensdag 21 december 2005 14:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
'boeie' ...doe niet zo kansloos...
nee het is voor losersquote:Op woensdag 21 december 2005 15:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is niet kansloos is realistisch![]()
Vraag maar raak. Ik studeer KI aan de RUG, ondertussen ook alweer een tijdje.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:09 schreef MmadviewW het volgende:
![]()
Ik heb alle folders doorgespit, en op internet over ki gelezen.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:46 schreef Marialice het volgende:
[..]
Vraag maar raak. Ik studeer KI aan de RUG, ondertussen ook alweer een tijdje.
Over wat je ermee kan worden: dit is inderdaad een lastige vraag, er zijn nogal wat plekken waar je terecht kunt komen. Het erg af van je afstudeerrichting en waar je specifieke interesses liggen. In de praktijk komen KI-afgestudeerden eigenlijk best goed aan een baan.
En meteen een wedervraag: wat lijkt je leuk aan KI en wat verwacht je ervan?
En kun je de hele dag het Ibn Batuta ( met waarschijnlijk heel veel spelfouten ) lied zingen !quote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ga voor Planologie. Leuke studie aan een gezellige kleine faculteit
.
wiskunde is wel belangrijk volgens mij. Ik heb ook nog eens aan KI gedacht, maar mijn wiskunde B is niet om over naar huis te schrijven, dus ben ik maar van dat idee afgestaptquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:54 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Ik heb alle folders doorgespit, en op internet over ki gelezen.
Het lijkt mij een interessante opleiding:de werking van het brein.
Toen ik over ki las sprak alles mij eigenlijk wel aan, maar uit ervaring weet ik dat
ik van de een op de andere opleiding kom.
Maar ik ga denk ik wel meelopen met "een dag student" in maart.
Ik doe Nu E & M, en aangezien je KI kan doen met E & M is dit helemaal mooi.
Hoe erg belangrijk is wiskunde in de opleiding? en aan welk vlak besteedt de RuG de meeste aandacht (technische, filosofische of psychologische kant).
één ding moet ik de docent nageven: zijn methode werkt wél. De inhoud van veel vakken ben ik na korte tijd alweer vergeten, maar ik kan nu nog vrij moeiteloos mijn vriend helpen die nu ook pragmatiek doet (en denkt dat hij het wel in één keer gaat halen, wat een gillerquote:Op woensdag 21 december 2005 17:19 schreef Etcetera het volgende:
Pragmatiek![]()
![]()
![]()
kom nog wel dingen tegen trouwens die er mee te maken hebben, vond ik wel grappig![]()
Rood en wit zijn onze kleuren,quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:39 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En kun je de hele dag het Ibn Batuta ( met waarschijnlijk heel veel spelfouten ) lied zingen !
![]()
Centrumquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:39 schreef MmadviewW het volgende:
Weten jullie trouwens wat de goede wijken in Groningen zijn om te gaan wonen?
Waarom? Selwerd heb ik gezeten, vond het wel aardig. Leuke ganggenoten, en toen iig nog niet zo duur. Alleen heerst er wat een ziekenhuissfeertje, ( grauwe gangen enzo ) maar je zit mooi dicht bij het Zernike en hebt snel internet. Vinkhuizen woont mn vriendin, en ze zit er prima. Mooie kamer, lekker goedkoop ( ken er mensen die er voor minder dan 130 euro inclusief zitten op ca 14 m2 ). En ja, je moet in plaats van 10 minuten een kwartiertje naar het centrum fietsen, maar that's it. Kan er zelf het drama er niet van in zien. Hoor dit soort verhalen inderdaad wel van meer mensen, maar Vinkhuizen is zo gek nog niet. Beijum en Leeuwenborg ken ik verder niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Centrum.
En als dat niet lukt b.v. Korrewegwijk daar wonen veel studenten. Probeer in elk geval Selwerd, Vinkhuizen en zeker Beijum en Leeuwenborg te ontwijken.
Tof, waar?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:56 schreef S-Two het volgende:
Komende maandag trouwens een lezing van Gerrit Zalm.
Ik doe zelf WO en kreeg een brief thuis dus ik neem aan van wel jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:17 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Tof, waar?
Edit. Oh daar.
Ook toegankelijk voor WO-studenten? Zo niet, dan zijn jullie net meer welkom in de UB![]()
ik woon in de Rivierenbuurt en er is hier bijna geen criminaliteit. Ik kan gerust m'n fiets een paar nachten buiten laten staan zonder dat 'ie gejat of vernield wordtquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:39 schreef MmadviewW het volgende:
Weten jullie trouwens wat de goede wijken in Groningen zijn om te gaan wonen?
Zondag maar ff kijken of er iets op de deurmat ligt...quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik doe zelf WO en kreeg een brief thuis dus ik neem aan van wel ja
Op de 28ste is er in het huis tegenover ons nog ingebrokenquote:ik woon in de Rivierenbuurt en er is hier bijna geen criminaliteit. Ik kan gerust m'n fiets een paar nachten buiten laten staan zonder dat 'ie gejat of vernield wordt
En idd, niet in Beijum, Lewenborg, Vinkhuizen, Selwerd gaan wonen. Stikt daar van de tokkies.
bijna geen criminaliteit zei ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:48 schreef Mighty_Mouse het volgende:
[..]
Zondag maar ff kijken of er iets op de deurmat ligt...
[..]
Op de 28ste is er in het huis tegenover ons nog ingebroken![]()
Getuigen worden verzocht zich te melden bij de politie![]()
Dan ga ik ook maar, altijd al van gedroomd hem in levende lijve te zienquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik doe zelf WO en kreeg een brief thuis dus ik neem aan van wel ja
Dat is buiten de stad. De Oranjebuurt is ook aardig trouwens.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:58 schreef MmadviewW het volgende:
En hoogkerk, dat is wel wat of nietBen daar vorige week geweest
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:47 schreef Haushofer het volgende:
En hij zei dat ie van de politie was terwijl hij door het raam weer naar buiten kroop, maar dat geloofden we niet zo. En toen was ie weg.
Schappelijke jeugdquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:21 schreef teigan het volgende:
De jeugd die hier rondhangt vernielt alleen wat lantarenpalen en ruitjes enzo..
inbraken zijn hier volgens mij weinig..
Nee, de lampen waren allemaal uit op de kamer waar hij zat. En ik had liever geen mes tussen mijn ribbenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:11 schreef Mighty_Mouse het volgende:
Ben je er niet achter aan gegaan dan![]()
Mm in dat geval snap ik t wel...quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:13 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, de lampen waren allemaal uit op de kamer waar hij zat. En ik had liever geen mes tussen mijn ribbenMaar er zullen vast heel veel heldhaftige studenten geweest zijn die hun leven zouden riskeren voor een wegwerpcamera
![]()
Jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:24 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Is de UB de komende weekends tot 22:00 open? Want ik kan me in mijn kamer nauwelijks toeleggen op het bestuderen van al die saaie boeken![]()
in de selwerd3-flat (die gele) zijn de gangen eind vorig jaar door de bewoners allemaal geverft...quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:14 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Alleen heerst er wat een ziekenhuissfeertje, ( grauwe gangen enzo )
Hm, dat zijn dus ws. dezelfde jongeren waar ik het over heb, ik wist alleen niet dat ze de Selwerdflats ook te pakken namen...quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:06 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik signaleerde net biljetten met daarop waarschuwingen geen vreemden binnen te laten omdat een groep jongeren alle drie de Selwerd flats terroriseert. Ze worden o.a. verantwoordelijk gehouden voor inbraak. Ik heb gelukkig persoonlijk niets van die jongeren gemerkt, maar dit is toch best schrikken.
Ik woon dus in Selwerd flat 2.
Dat vraagt om foto's!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:26 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
in de selwerd3-flat (die gele) zijn de gangen eind vorig jaar door de bewoners allemaal geverft...
nu heerst er bij mij dus een fijne intertoys-sfeer
Ik heb het idee dat dat niet lang op zich zal laten wachten dan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:09 schreef teigan het volgende:
[..]
Hm, dat zijn dus ws. dezelfde jongeren waar ik het over heb, ik wist alleen niet dat ze de Selwerdflats ook te pakken namen...
Stomme is dat de buurtagent ws. heel goed weet wie het zijn, alleen moet er wel bewijs zijn en aangifte gedaan worden enzo
foto:quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:17 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dat vraagt om foto's!
(ik heb toevallig in een gekke bui pasgeleden foto's gemaakt van gang negen noord in Selwerd 2..)
Waar is de Blauwe Zaal ergens?quote:Leadership Panel: Minister Zalm
Maandag 9 januari zal Gerrit Zalm, Minister van Financiën, in het kader van het Leadership Panel een lezing verzorgen. De lezing begint om 17.00 u en vindt plaats in de Blauwe Zaal. Iedereen die geïntereseerd is, is welkom.
ja ikquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:32 schreef blue.eyes het volgende:
Hey wat leuk! een RuG slowchat! (beetje laat maar och) 1ejaars Geschiedenis meld zich. Ik zit momenteel in de UB op de 1e verdieping achter zo'n computer. Zijn er meer fokkers aanwezig?
dan moet er nog een fokker zijn, want ik zit bijna helemaal aan de andere kantquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja ikik zit twee pc's achter je
oh, en de pc's zijn alleen bedoeld voor bibliotheektoepassingen
het was een grapjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:48 schreef blue.eyes het volgende:
[..]
dan moet er nog een fokker zijn, want ik zit bijna helemaal aan de andere kant![]()
Blauwe Zaal... in welk gebouw?? In het UMCG is er ook een Blauwe Zaal, vlakbij de fontein (wordt wel aangegeven), maar voor hetzelfde geld heeft het Academiegebouw ook een Blauwe Zaalquote:
Meen je, is dit het resultaat?!quote:
Ach joh, ik heb nog veel liever jouw gang dan mijn gang qua kleuren.. Niet klagenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:39 schreef Doc__Zenith het volgende:
het was aan de inwoners van de gang om de kleuren naar eigen inzicht te gebruiken. de kleuren werden aangeleverd, er moest in grote vlakken geverfd worden.
helaas was er geen wit, moest geel 3x worden gedaan (fijn, kruidvat verf) en kregen we de uiteindelijke kleuren en richtlijnen pas laat te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |