Ik heb maar alleen even de hoofdgebouwen van elke faculteit neergezet, anders wordt het wel een heel lange lijst.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:50 schreef Singa het volgende:
Ik mis de locatie van Biologie, is wel geen factulteit op zich, maar toch...:P
* Maethor kijkt in teigans fotoboek...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:02 schreef teigan het volgende:
goh, FWN is ruim vertegenwoordigt, grappig zeg...
alleen wel flauw heren dat jullie geen foto hebben staan, nu weet ik nog niet of ik jullie wel een tegen ben gekomen in de kantine...
Ik ben je ook nog niet tegengekomen, geloof ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:02 schreef teigan het volgende:
goh, FWN is ruim vertegenwoordigt, grappig zeg...
alleen wel flauw heren dat jullie geen foto hebben staan, nu weet ik nog niet of ik jullie wel een tegen ben gekomen in de kantine...
Ja, dat van Bernoulli wist ik, elke keer als ik jou op fok! tegenkom vraag je of ik Jan Willem ken.....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:59 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik ben je ook nog niet tegengekomen, geloof ikKom wel es bij Bernoulli trouwens. En die foto heb ik bij gebrek aan beter toch maar weer weggehaald.
Nounou, dat valt toch ook wel mee. Eén keer in je fotoboek ofzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:23 schreef teigan het volgende:
[..]
Ja, dat van Bernoulli wist ik, elke keer als ik jou op fok! tegenkom vraag je of ik Jan Willem ken.....
Daar ben ik net mee begonnen; ben nu bezig met ComPres. Ontwerpen wil ik nog wel volgen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:54 schreef teigan het volgende:
ach, zoveel ben ik er het laatste jaar ook niet geweest hoor... Net sinds anderhalve maand ofzo kom ik er weer elke dag...
MAar jij doet een Communicatiemaster, dus daar had ik je nog eens tegen kunnen komen..
Moet je Ontwerpen nog volgen?
ik doe nu Nederlandsquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:03 schreef Etcetera het volgende:
Telt een voormalig RuG studentje ook? heb 2 jaar nederlands gedaan
zit nu op de hanze, maarre.... RuG was wel beter
Nee! Naar het Hanze topic jij!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:03 schreef Etcetera het volgende:
Telt een voormalig RuG studentje ook?
Waarom ben je eigenlijk gestopt met economie & management?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:17 schreef PetraV het volgende:
* ik meld mij
Eerstejaars Psychologie
Inactief Tweedejaars Economie & Management (1 vak herkansen voor behalen van propedeuse)
Miel neem ik aan? Ipv mijn eigen persoontjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:23 schreef teigan het volgende:
[..]
Ja, dat van Bernoulli wist ik, elke keer als ik jou op fok! tegenkom vraag je of ik Jan Willem ken.....
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk gestopt met economie & management?
* Maethor meldt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:57 schreef Haushofer het volgende:
Zijn er hier ook mensen die zich inzetten voor het onderwijs op de RUG? Opleidingscommissie's ed?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:43 schreef Jurrio het volgende:
*Jurrio Meldt!
Eerstejaars bewegingswetenschappen (medische faculteit)
Ik zit in jaarvertegenwoordiging van Psychologie met docenten, opleidingsdirecteur overleggen over onderwijskwaliteit etc.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:57 schreef Haushofer het volgende:
Zijn er hier ook mensen die zich inzetten voor het onderwijs op de RUG? Opleidingscommissie's ed?
Hehe nouuuuu ja kijk, ik heb college in de zaal van Psychiatrie, dus niet echt in "het" gebouw, maar links ernaast...maar tochquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:45 schreef m021 het volgende:
[..]
De eerste in dit topic die in het zelfde gebouw zit als ik.
Hehe ja, ik bedoelde ook niet dat je fulltime in "het" gebouw (quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:32 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Hehe nouuuuu ja kijk, ik heb college in de zaal van Psychiatrie, dus niet echt in "het" gebouw, maar links ernaast...maar toch, ik kom wel veel in het hoofdgebouw. Bevalt het? Snijzaal
![]()
Whaha ik weet ik weetquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:07 schreef m021 het volgende:
[..]
Hehe ja, ik bedoelde ook niet dat je fulltime in "het" gebouw () moest zitten.
Snijzaal is idd interessant.Alleen die formaldehydegeur...
FOK! is wel de laatste plaats waar ik eenquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:49 schreef PetraV het volgende:
Ik ben bij Labberte gaan praten bij bedrijfskunde en die adviseerde mij Psychologie te gaan doen, omdat je bij bedrijfskunde ook het technische proces moest interesseren en dat deed mij totaal niets.
Idd ja. Na snijzaalpracticum gaat opeens al je eten naar formaldehyde ruiken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:36 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Whaha ik weet ik weet...
ja die geur, heerlijk, vooral als je 's avonds aan het eten bent, "goh lekker snijzaal!"...
Maar altijd beter dan een echte lijkengeur....dunkt mij.
Maar in welke zaal zit jij dan?
Hey, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:17 schreef Maethor het volgende:
[..]
* Maethor meldt!
Ik zit sinds het begin van dit collegejaar in de opleidingscommissie van de MSc. Educatie en Communicatie in de Betawetenschappen.
Tja... ze hadden mensen nodig en ik dacht waarom niet?quote:
Ja ik bedoel de collegezaal waar je altijd zit...wij hebben altijd college in dezelfde zaal...voor zover ik weet is er inderdaad maar 1 snijzaal...echter er is nog een andere ruimte waar preparaten liggen, dat is links als je de garderobe uitkomt (normaliter ga je rechts )...daar zag ik laatst een deur openstaan en daar lagen ook (in dat groene plastic verpakte) preparaten op tafels. Waarschijnlijk is dat de praktijkruimte van de preparateursquote:Op zondag 23 oktober 2005 10:17 schreef m021 het volgende:
[..]
Idd ja. Na snijzaalpracticum gaat opeens al je eten naar formaldehyde ruiken.
Welke zaal? Snijzaal bedoel je (is toch maar 1 van?) of bedoel je gebouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |