abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 januari 2006 @ 10:43:24 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_33686859
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 21:54 schreef MmadviewW het volgende:

[..]

Ik heb alle folders doorgespit, en op internet over ki gelezen.
Het lijkt mij een interessante opleiding:de werking van het brein.
Toen ik over ki las sprak alles mij eigenlijk wel aan, maar uit ervaring weet ik dat
ik van de een op de andere opleiding kom.
Maar ik ga denk ik wel meelopen met "een dag student" in maart.
Ik doe Nu E & M, en aangezien je KI kan doen met E & M is dit helemaal mooi.
Hoe erg belangrijk is wiskunde in de opleiding? en aan welk vlak besteedt de RuG de meeste aandacht (technische, filosofische of psychologische kant).
wiskunde is wel belangrijk volgens mij. Ik heb ook nog eens aan KI gedacht, maar mijn wiskunde B is niet om over naar huis te schrijven, dus ben ik maar van dat idee afgestapt Het leuke aan KI is wel dat het zo veelzijdig is. Verschillende opleidingen zijn erbij betrokken (ook Algemene Taalwetenschap), dus je kunt idd verschillende kanten op.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 januari 2006 @ 10:45:02 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_33686903
quote:
Op woensdag 21 december 2005 17:19 schreef Etcetera het volgende:
Pragmatiek
kom nog wel dingen tegen trouwens die er mee te maken hebben, vond ik wel grappig
één ding moet ik de docent nageven: zijn methode werkt wél. De inhoud van veel vakken ben ik na korte tijd alweer vergeten, maar ik kan nu nog vrij moeiteloos mijn vriend helpen die nu ook pragmatiek doet (en denkt dat hij het wel in één keer gaat halen, wat een giller )
Niet meer actief op Fok!
pi_33690977
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 10:39 schreef Haushofer het volgende:

[..]

En kun je de hele dag het Ibn Batuta ( met waarschijnlijk heel veel spelfouten ) lied zingen !

Rood en wit zijn onze kleuren,
Ons symbool is een kameel

.

Ach het is wel een gezellige en vooral erg actieve faculteitsvereniging.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_33692584
Weten jullie trouwens wat de goede wijken in Groningen zijn om te gaan wonen?
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
pi_33692945
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 13:39 schreef MmadviewW het volgende:
Centrum .

En als dat niet lukt b.v. Korrewegwijk daar wonen veel studenten. Probeer in elk geval Selwerd, Vinkhuizen en zeker Beijum en Leeuwenborg te ontwijken.
pi_33693082
Korrewegwijk
  woensdag 4 januari 2006 @ 13:56:05 #257
82589 S-Two
barba macacu
pi_33693233
Zeeheldenbuurt

Komende maandag trouwens een lezing van Gerrit Zalm .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_33693797
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 13:48 schreef du_ke het volgende:

[..]

Centrum .

En als dat niet lukt b.v. Korrewegwijk daar wonen veel studenten. Probeer in elk geval Selwerd, Vinkhuizen en zeker Beijum en Leeuwenborg te ontwijken.
Waarom? Selwerd heb ik gezeten, vond het wel aardig. Leuke ganggenoten, en toen iig nog niet zo duur. Alleen heerst er wat een ziekenhuissfeertje, ( grauwe gangen enzo ) maar je zit mooi dicht bij het Zernike en hebt snel internet. Vinkhuizen woont mn vriendin, en ze zit er prima. Mooie kamer, lekker goedkoop ( ken er mensen die er voor minder dan 130 euro inclusief zitten op ca 14 m2 ). En ja, je moet in plaats van 10 minuten een kwartiertje naar het centrum fietsen, maar that's it. Kan er zelf het drama er niet van in zien. Hoor dit soort verhalen inderdaad wel van meer mensen, maar Vinkhuizen is zo gek nog niet. Beijum en Leeuwenborg ken ik verder niet.
pi_33693843
Een goede vriend van me woont in vinkhuizen en je zit dan gewoon overal een eind vandaan. Maar ach ikmag ook niet klagen heb een lekker stekkie in het centrum .
  woensdag 4 januari 2006 @ 14:17:13 #260
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_33693879
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 13:56 schreef S-Two het volgende:

Komende maandag trouwens een lezing van Gerrit Zalm .
Tof, waar?
Edit. Oh daar.
Ook toegankelijk voor WO-studenten? Zo niet, dan zijn jullie net meer welkom in de UB

[ Bericht 16% gewijzigd door JimmyJames op 04-01-2006 14:24:42 ]
Please Move The Deer Crossing Sign
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:43:34 #261
82589 S-Two
barba macacu
pi_33696555
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 14:17 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Tof, waar?
Edit. Oh daar.
Ook toegankelijk voor WO-studenten? Zo niet, dan zijn jullie net meer welkom in de UB
Ik doe zelf WO en kreeg een brief thuis dus ik neem aan van wel ja
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:44:24 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_33696588
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 13:39 schreef MmadviewW het volgende:
ik woon in de Rivierenbuurt en er is hier bijna geen criminaliteit. Ik kan gerust m'n fiets een paar nachten buiten laten staan zonder dat 'ie gejat of vernield wordt

En idd, niet in Beijum, Lewenborg, Vinkhuizen, Selwerd gaan wonen. Stikt daar van de tokkies.
Niet meer actief op Fok!
pi_33696719
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 15:43 schreef S-Two het volgende:

[..]

Zondag maar ff kijken of er iets op de deurmat ligt...
quote:
ik woon in de Rivierenbuurt en er is hier bijna geen criminaliteit. Ik kan gerust m'n fiets een paar nachten buiten laten staan zonder dat 'ie gejat of vernield wordt

En idd, niet in Beijum, Lewenborg, Vinkhuizen, Selwerd gaan wonen. Stikt daar van de tokkies.
Op de 28ste is er in het huis tegenover ons nog ingebroken
Getuigen worden verzocht zich te melden bij de politie
  woensdag 4 januari 2006 @ 16:01:47 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_33697289
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 15:48 schreef Mighty_Mouse het volgende:

[..]

Zondag maar ff kijken of er iets op de deurmat ligt...
[..]

Op de 28ste is er in het huis tegenover ons nog ingebroken
Getuigen worden verzocht zich te melden bij de politie
bijna geen criminaliteit zei ik
Niet meer actief op Fok!
pi_33699372
Selwerd, Vinkhuizen en zeker Beijum en Leeuwenborg en oosterparkwijk vermijden?

En hoogkerk, dat is wel wat of niet Ben daar vorige week geweest
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
  woensdag 4 januari 2006 @ 17:52:03 #266
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_33701100
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 15:43 schreef S-Two het volgende:

[..]

Dan ga ik ook maar, altijd al van gedroomd hem in levende lijve te zien
Waar is het precies en hoe laat?
  woensdag 4 januari 2006 @ 17:53:16 #267
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_33701135
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 16:58 schreef MmadviewW het volgende:

En hoogkerk, dat is wel wat of niet Ben daar vorige week geweest
Dat is buiten de stad. De Oranjebuurt is ook aardig trouwens.
pi_33701252
Selwerd is wat mij betreft nog niet zo slecht, er komen steeds meer mensen die pas afgestudeert zijn te wonen, en elke buurt heeft zijn Tokkies..

Ik woon vlakbij Selwerd 1 in een portiekflat, en dat is zeker goed uit te houden, er loopt hier echter wel wat jeugd rond die het nodig vind de boel te vernielen, maar ook daar hebben wij verder weinig/geen last van
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_33704033
In selwerd staan wel aardige woningen, is dat die wijk (bijna) naast het Zernike?
Het is daar dus crimineel, maar dat lijkt ook weer mee te vallen?
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
pi_33704857
Mja, in Vinkhuizen wordt dan wel weer ingebroken, ik had een paar maand terug nog met mn vriendin een inbreker die de deur op haar kamer er uit wou knallen terwijl we filmpje lagen te kijken En hij zei dat ie van de politie was terwijl hij door het raam weer naar buiten kroop, maar dat geloofden we niet zo. En toen was ie weg.
pi_33705692
Ben je er niet achter aan gegaan dan
  woensdag 4 januari 2006 @ 20:19:07 #272
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_33705943
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 19:47 schreef Haushofer het volgende:
En hij zei dat ie van de politie was terwijl hij door het raam weer naar buiten kroop, maar dat geloofden we niet zo. En toen was ie weg.
pi_33706029
Het is in Selwerd veel en veel minder dan bv. in Vinkhuizen.

De jeugd die hier rondhangt vernielt alleen wat lantarenpalen en ruitjes enzo..
inbraken zijn hier volgens mij weinig..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 4 januari 2006 @ 20:24:10 #274
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_33706128
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:21 schreef teigan het volgende:

De jeugd die hier rondhangt vernielt alleen wat lantarenpalen en ruitjes enzo..
inbraken zijn hier volgens mij weinig..
Schappelijke jeugd
Is de UB de komende weekends tot 22:00 open? Want ik kan me in mijn kamer nauwelijks toeleggen op het bestuderen van al die saaie boeken
pi_33708060
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:11 schreef Mighty_Mouse het volgende:
Ben je er niet achter aan gegaan dan
Nee, de lampen waren allemaal uit op de kamer waar hij zat. En ik had liever geen mes tussen mijn ribben Maar er zullen vast heel veel heldhaftige studenten geweest zijn die hun leven zouden riskeren voor een wegwerpcamera
  woensdag 4 januari 2006 @ 21:17:30 #276
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_33708197
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 21:13 schreef Haushofer het volgende:

[..]

voor een wegwerpcamera
Domme boef, ik was voor de laptop gegaan.
pi_33708292
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 21:13 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Nee, de lampen waren allemaal uit op de kamer waar hij zat. En ik had liever geen mes tussen mijn ribben Maar er zullen vast heel veel heldhaftige studenten geweest zijn die hun leven zouden riskeren voor een wegwerpcamera
Mm in dat geval snap ik t wel...
pi_33708343
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:24 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Is de UB de komende weekends tot 22:00 open? Want ik kan me in mijn kamer nauwelijks toeleggen op het bestuderen van al die saaie boeken
Ja
pi_33709094
Ik signaleerde net biljetten met daarop waarschuwingen geen vreemden binnen te laten omdat een groep jongeren alle drie de Selwerd flats terroriseert. Ze worden o.a. verantwoordelijk gehouden voor inbraak. Ik heb gelukkig persoonlijk niets van die jongeren gemerkt, maar dit is toch best schrikken.

Ik woon dus in Selwerd flat 2.
pi_33715150
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 14:14 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Alleen heerst er wat een ziekenhuissfeertje, ( grauwe gangen enzo )
in de selwerd3-flat (die gele) zijn de gangen eind vorig jaar door de bewoners allemaal geverft...

nu heerst er bij mij dus een fijne intertoys-sfeer
pi_33722501
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:06 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik signaleerde net biljetten met daarop waarschuwingen geen vreemden binnen te laten omdat een groep jongeren alle drie de Selwerd flats terroriseert. Ze worden o.a. verantwoordelijk gehouden voor inbraak. Ik heb gelukkig persoonlijk niets van die jongeren gemerkt, maar dit is toch best schrikken.

Ik woon dus in Selwerd flat 2.
Hm, dat zijn dus ws. dezelfde jongeren waar ik het over heb, ik wist alleen niet dat ze de Selwerdflats ook te pakken namen...
Stomme is dat de buurtagent ws. heel goed weet wie het zijn, alleen moet er wel bewijs zijn en aangifte gedaan worden enzo
pi_33722699
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:26 schreef Doc__Zenith het volgende:

[..]

in de selwerd3-flat (die gele) zijn de gangen eind vorig jaar door de bewoners allemaal geverft...

nu heerst er bij mij dus een fijne intertoys-sfeer
Dat vraagt om foto's!

(ik heb toevallig in een gekke bui pasgeleden foto's gemaakt van gang negen noord in Selwerd 2..)
pi_33722726
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:09 schreef teigan het volgende:

[..]

Hm, dat zijn dus ws. dezelfde jongeren waar ik het over heb, ik wist alleen niet dat ze de Selwerdflats ook te pakken namen...
Stomme is dat de buurtagent ws. heel goed weet wie het zijn, alleen moet er wel bewijs zijn en aangifte gedaan worden enzo
Ik heb het idee dat dat niet lang op zich zal laten wachten dan.
pi_33739110
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:17 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Dat vraagt om foto's!

(ik heb toevallig in een gekke bui pasgeleden foto's gemaakt van gang negen noord in Selwerd 2..)
foto:

vrijdag 6 januari 2006 @ 15:40:48 #285
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_33768112
quote:
Leadership Panel: Minister Zalm
Maandag 9 januari zal Gerrit Zalm, Minister van Financiën, in het kader van het Leadership Panel een lezing verzorgen. De lezing begint om 17.00 u en vindt plaats in de Blauwe Zaal. Iedereen die geïntereseerd is, is welkom.
Waar is de Blauwe Zaal ergens?
pi_33768412
Ik zit in een gewone flat in Selwerd (gezinsflat met 2 anderen, waarvan 1 student) en heb nog niet ergens last van gehad (vandalisme ofzo). Het is zo'n 6 minuten fietsen naar Zernike en 10 naar het centrum, wat ik nog heel redelijk vind. Ik zit hier goed . Volgens mij worden er in de Korrewegwijk meer fietsen gestolen, omdat daar meer studenten zitten...en dus meer fietsen .
Enige wat ik ben tegengekomen, was een dronken oude knaap die aan me ging hangen
  vrijdag 6 januari 2006 @ 17:18:38 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_33771822
Ik ken iemand die ook in Selwerd heeft gewoond. Toen een huisgenoot over haar afwas heen kotste, stapte ze op
Niet meer actief op Fok!
pi_33772207
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:15 schreef Doc__Zenith het volgende:

[..]

foto:

[afbeelding]
Netjes!

Ter contrast:

Gang negen noord
pi_33772299
Hey wat leuk! een RuG slowchat! (beetje laat maar och) 1ejaars Geschiedenis meld zich. Ik zit momenteel in de UB op de 1e verdieping achter zo'n computer. Zijn er meer fokkers aanwezig?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 17:45:48 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_33772658
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:32 schreef blue.eyes het volgende:
Hey wat leuk! een RuG slowchat! (beetje laat maar och) 1ejaars Geschiedenis meld zich. Ik zit momenteel in de UB op de 1e verdieping achter zo'n computer. Zijn er meer fokkers aanwezig?
ja ik ik zit twee pc's achter je
oh, en de pc's zijn alleen bedoeld voor bibliotheektoepassingen
Niet meer actief op Fok!
pi_33772705
kijkt om zich heen
pi_33772725
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja ik ik zit twee pc's achter je
oh, en de pc's zijn alleen bedoeld voor bibliotheektoepassingen
dan moet er nog een fokker zijn, want ik zit bijna helemaal aan de andere kant
  vrijdag 6 januari 2006 @ 17:49:31 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_33772751
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:48 schreef blue.eyes het volgende:

[..]

dan moet er nog een fokker zijn, want ik zit bijna helemaal aan de andere kant
het was een grapje ik was al bang dat jij zou zeggen: ik zit bij de laatste rij pc's
Niet meer actief op Fok!
pi_33772923
't was druk in de UB deze week.
pi_33772968
tentamenperiode hè, schijnt normaal te zijn heb ik ergens gelezen.
pi_33772982
Ja dat klopt wel maar het verbaasde me dat het ook in deze 'vakantieweken' zo druk was.
pi_33773648
Volgens mij heeft iedereen dat, zoiets van "zal wel lekker rustig zijn" en dan kom je daar en dan is het er stampvol, juist omdat iedereen een rustige plek verwacht
Weet trouwens ook al weer waar ik dat had gelezen dat het zo druk was in de tentamenperiode. Stond een tijdje terug een artikel in de UK over de 1mansfractie Calimero (ofzo...) die de HBO-ers tijdens de tentamenperiode uit de UB wou weren omdat die HBO'ers plekker innamen van 'de echte studenten'... Toen had ik dus inderdaad wel iets van "whooow..."(Albert Heijn-reclame-figuur-imitatie)
pi_33775882
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 15:40 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Waar is de Blauwe Zaal ergens?
Blauwe Zaal... in welk gebouw?? In het UMCG is er ook een Blauwe Zaal, vlakbij de fontein (wordt wel aangegeven), maar voor hetzelfde geld heeft het Academiegebouw ook een Blauwe Zaal
pi_33775941
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:15 schreef Doc__Zenith het volgende:

[..]

foto:

[afbeelding]
Meen je, is dit het resultaat?! OMG, wat vreselijk haha.
Het wordt tijd dat ik een vriendin die in de gele Selwerd woont, weer eens ga opzoeken (zij heeft een feest 'moeten' afzeggen omdat ze verven moest...).
pi_33778465
het was aan de inwoners van de gang om de kleuren naar eigen inzicht te gebruiken. de kleuren werden aangeleverd, er moest in grote vlakken geverfd worden.

helaas was er geen wit, moest geel 3x worden gedaan (fijn, kruidvat verf) en kregen we de uiteindelijke kleuren en richtlijnen pas laat te horen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')