wiskunde is wel belangrijk volgens mij. Ik heb ook nog eens aan KI gedacht, maar mijn wiskunde B is niet om over naar huis te schrijven, dus ben ik maar van dat idee afgestaptquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:54 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Ik heb alle folders doorgespit, en op internet over ki gelezen.
Het lijkt mij een interessante opleiding:de werking van het brein.
Toen ik over ki las sprak alles mij eigenlijk wel aan, maar uit ervaring weet ik dat
ik van de een op de andere opleiding kom.
Maar ik ga denk ik wel meelopen met "een dag student" in maart.
Ik doe Nu E & M, en aangezien je KI kan doen met E & M is dit helemaal mooi.
Hoe erg belangrijk is wiskunde in de opleiding? en aan welk vlak besteedt de RuG de meeste aandacht (technische, filosofische of psychologische kant).
één ding moet ik de docent nageven: zijn methode werkt wél. De inhoud van veel vakken ben ik na korte tijd alweer vergeten, maar ik kan nu nog vrij moeiteloos mijn vriend helpen die nu ook pragmatiek doet (en denkt dat hij het wel in één keer gaat halen, wat een gillerquote:Op woensdag 21 december 2005 17:19 schreef Etcetera het volgende:
Pragmatiek![]()
![]()
![]()
kom nog wel dingen tegen trouwens die er mee te maken hebben, vond ik wel grappig![]()
Rood en wit zijn onze kleuren,quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:39 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En kun je de hele dag het Ibn Batuta ( met waarschijnlijk heel veel spelfouten ) lied zingen !
![]()
Centrumquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:39 schreef MmadviewW het volgende:
Weten jullie trouwens wat de goede wijken in Groningen zijn om te gaan wonen?
Waarom? Selwerd heb ik gezeten, vond het wel aardig. Leuke ganggenoten, en toen iig nog niet zo duur. Alleen heerst er wat een ziekenhuissfeertje, ( grauwe gangen enzo ) maar je zit mooi dicht bij het Zernike en hebt snel internet. Vinkhuizen woont mn vriendin, en ze zit er prima. Mooie kamer, lekker goedkoop ( ken er mensen die er voor minder dan 130 euro inclusief zitten op ca 14 m2 ). En ja, je moet in plaats van 10 minuten een kwartiertje naar het centrum fietsen, maar that's it. Kan er zelf het drama er niet van in zien. Hoor dit soort verhalen inderdaad wel van meer mensen, maar Vinkhuizen is zo gek nog niet. Beijum en Leeuwenborg ken ik verder niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Centrum.
En als dat niet lukt b.v. Korrewegwijk daar wonen veel studenten. Probeer in elk geval Selwerd, Vinkhuizen en zeker Beijum en Leeuwenborg te ontwijken.
Tof, waar?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:56 schreef S-Two het volgende:
Komende maandag trouwens een lezing van Gerrit Zalm.
Ik doe zelf WO en kreeg een brief thuis dus ik neem aan van wel jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:17 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Tof, waar?
Edit. Oh daar.
Ook toegankelijk voor WO-studenten? Zo niet, dan zijn jullie net meer welkom in de UB![]()
ik woon in de Rivierenbuurt en er is hier bijna geen criminaliteit. Ik kan gerust m'n fiets een paar nachten buiten laten staan zonder dat 'ie gejat of vernield wordtquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:39 schreef MmadviewW het volgende:
Weten jullie trouwens wat de goede wijken in Groningen zijn om te gaan wonen?
Zondag maar ff kijken of er iets op de deurmat ligt...quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik doe zelf WO en kreeg een brief thuis dus ik neem aan van wel ja
Op de 28ste is er in het huis tegenover ons nog ingebrokenquote:ik woon in de Rivierenbuurt en er is hier bijna geen criminaliteit. Ik kan gerust m'n fiets een paar nachten buiten laten staan zonder dat 'ie gejat of vernield wordt
En idd, niet in Beijum, Lewenborg, Vinkhuizen, Selwerd gaan wonen. Stikt daar van de tokkies.
bijna geen criminaliteit zei ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:48 schreef Mighty_Mouse het volgende:
[..]
Zondag maar ff kijken of er iets op de deurmat ligt...
[..]
Op de 28ste is er in het huis tegenover ons nog ingebroken![]()
Getuigen worden verzocht zich te melden bij de politie![]()
Dan ga ik ook maar, altijd al van gedroomd hem in levende lijve te zienquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik doe zelf WO en kreeg een brief thuis dus ik neem aan van wel ja
Dat is buiten de stad. De Oranjebuurt is ook aardig trouwens.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:58 schreef MmadviewW het volgende:
En hoogkerk, dat is wel wat of nietBen daar vorige week geweest
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:47 schreef Haushofer het volgende:
En hij zei dat ie van de politie was terwijl hij door het raam weer naar buiten kroop, maar dat geloofden we niet zo. En toen was ie weg.
Schappelijke jeugdquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:21 schreef teigan het volgende:
De jeugd die hier rondhangt vernielt alleen wat lantarenpalen en ruitjes enzo..
inbraken zijn hier volgens mij weinig..
Nee, de lampen waren allemaal uit op de kamer waar hij zat. En ik had liever geen mes tussen mijn ribbenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:11 schreef Mighty_Mouse het volgende:
Ben je er niet achter aan gegaan dan![]()
Mm in dat geval snap ik t wel...quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:13 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, de lampen waren allemaal uit op de kamer waar hij zat. En ik had liever geen mes tussen mijn ribbenMaar er zullen vast heel veel heldhaftige studenten geweest zijn die hun leven zouden riskeren voor een wegwerpcamera
![]()
Jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:24 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Is de UB de komende weekends tot 22:00 open? Want ik kan me in mijn kamer nauwelijks toeleggen op het bestuderen van al die saaie boeken![]()
in de selwerd3-flat (die gele) zijn de gangen eind vorig jaar door de bewoners allemaal geverft...quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:14 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Alleen heerst er wat een ziekenhuissfeertje, ( grauwe gangen enzo )
Hm, dat zijn dus ws. dezelfde jongeren waar ik het over heb, ik wist alleen niet dat ze de Selwerdflats ook te pakken namen...quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:06 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik signaleerde net biljetten met daarop waarschuwingen geen vreemden binnen te laten omdat een groep jongeren alle drie de Selwerd flats terroriseert. Ze worden o.a. verantwoordelijk gehouden voor inbraak. Ik heb gelukkig persoonlijk niets van die jongeren gemerkt, maar dit is toch best schrikken.
Ik woon dus in Selwerd flat 2.
Dat vraagt om foto's!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:26 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
in de selwerd3-flat (die gele) zijn de gangen eind vorig jaar door de bewoners allemaal geverft...
nu heerst er bij mij dus een fijne intertoys-sfeer
Ik heb het idee dat dat niet lang op zich zal laten wachten dan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:09 schreef teigan het volgende:
[..]
Hm, dat zijn dus ws. dezelfde jongeren waar ik het over heb, ik wist alleen niet dat ze de Selwerdflats ook te pakken namen...
Stomme is dat de buurtagent ws. heel goed weet wie het zijn, alleen moet er wel bewijs zijn en aangifte gedaan worden enzo
foto:quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:17 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dat vraagt om foto's!
(ik heb toevallig in een gekke bui pasgeleden foto's gemaakt van gang negen noord in Selwerd 2..)
Waar is de Blauwe Zaal ergens?quote:Leadership Panel: Minister Zalm
Maandag 9 januari zal Gerrit Zalm, Minister van Financiën, in het kader van het Leadership Panel een lezing verzorgen. De lezing begint om 17.00 u en vindt plaats in de Blauwe Zaal. Iedereen die geïntereseerd is, is welkom.
ja ikquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:32 schreef blue.eyes het volgende:
Hey wat leuk! een RuG slowchat! (beetje laat maar och) 1ejaars Geschiedenis meld zich. Ik zit momenteel in de UB op de 1e verdieping achter zo'n computer. Zijn er meer fokkers aanwezig?
dan moet er nog een fokker zijn, want ik zit bijna helemaal aan de andere kantquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja ikik zit twee pc's achter je
oh, en de pc's zijn alleen bedoeld voor bibliotheektoepassingen
het was een grapjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:48 schreef blue.eyes het volgende:
[..]
dan moet er nog een fokker zijn, want ik zit bijna helemaal aan de andere kant![]()
Blauwe Zaal... in welk gebouw?? In het UMCG is er ook een Blauwe Zaal, vlakbij de fontein (wordt wel aangegeven), maar voor hetzelfde geld heeft het Academiegebouw ook een Blauwe Zaalquote:
Meen je, is dit het resultaat?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |