abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31689121
Danku Danku....:)
pi_31689122
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 22:38 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Zeker. Het is een grote kale ruimte. Die slecht geïsoleerd is, want je hoort iedere bus langskomen. En je moet hopen dat er niet te veel fouten in tentamens staan, want al ze beginnen met omroepen dan ben je je concentratie zo kwijt. En denk erom mobiele telefoon uit en in de tas Ze roepen dat altijd om.
Ik had vandaag tentamen in de tennishal, komen er na 20 minuten twee surveillanten van een andere studie binnen die verkeerd ingedeelt waren. Op het rooster stond dat ze een tentamen moesten afnemen in de tentamenhal maar die zat vol

Ze moesten de hele rotzooi nog opbouwen dus we zaten kwartier lang in de herrie. Prutsers
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_31694583
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 22:06 schreef Maethor het volgende:

Inderdaad, da's ook een prima kerel. Ik vind het ook wennen, het kost me allemaal wel veel energie. Maar ik vermaak me tot nu toe prima.
Zit je erg in de problemen?
Mwah, ik moet mijn onderzoek nog afmaken voordat ik ONtwerpen en mijn LIOstage kan doen... En hij houdt het in de gaten, omdat ik van half december tot half juni een deeltijd behandeling voor een eetstoornis heb ondergaan... En daarvoor liep ik ook alhelemaal vast in mijn onderzoek.. Vandaar nu dus de wat intensievere begeleiding..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_31717148
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 09:07 schreef teigan het volgende:

[..]

Mwah, ik moet mijn onderzoek nog afmaken voordat ik ONtwerpen en mijn LIOstage kan doen... En hij houdt het in de gaten, omdat ik van half december tot half juni een deeltijd behandeling voor een eetstoornis heb ondergaan... En daarvoor liep ik ook alhelemaal vast in mijn onderzoek.. Vandaar nu dus de wat intensievere begeleiding..
Oh, da's minder...
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
  zondag 30 oktober 2005 @ 17:13:57 #80
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_31813691
* Cybpraetorian meldt zich ook

na 4 jaar Hanze gedaan te hebben met de opleiding Bedrijfskundige Informatica, nu een 2 jarig masterprogramma RuG Bedrijfskunde. Zit nu dus effectief in het 3e jaar daarvan. Morgen 1e tentamen alweer.. The horror. Maar ik heb me hopelijk wel redelijk voor bereid...

Opdatum: oef, maar goed dat ik nog ff keek, kwam tot de conclusie dat ik niet helemaal wist waar de tentamen hal was... gelukkig weet ik het nu wel.....
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_31868328
Komende vrijdag is er een voorlichtingsdag, is het een aanrader om daar heen te gaan? Of kan je beter naar de open dag gaan?
pi_31872574
Voorlichtingsdagen zijn heel verhelderend. De voorlichtingen worden meestal door studenten gedaan, in tegenstelling tot op open dagen, waar docenten / coördinatoren meestal de voorlichting geven. Groot pluspunt dus.

Kijk er wel voor uit dat je het enthousiasme van de studenten niet interpreteert als maat voor hoe leuk een studie is. Aan het begin van een studie heeft men namelijk nogal eens de neiging om alles leuk te vinden, terwijl het later blijkt tegen te vallen. Ik ben zelf ooit voorgelicht door een student die heel enthousiast was, en enkele maanden later stopte met de studie.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_31872617
Zouden ze het bij de voorlichtingsdag op de Letterenfaculteit ook gaan hebben over de grote bezuinigingen vanwege het bijna onvermijdelijke faillisement?
pi_31881435
En volg naast de voorlichtingsdagen ook meeloopdagen enzo...dat geeft je een diepere blik in de studie, heb ik wel gedaan...en dat heeft mijn keuze alleen maar bevestigd , ben nog steeds blij met BW. Maar het kan dus ook andersom zijn (dat het teleurstellend is) en daar heb je later alleen maar profijt van.
pi_31889299
Inderdaad, vooral de Een Dag Student gelegenheden zijn aan te raden.
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
pi_31891344
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 18:13 schreef detulp050 het volgende:
Zouden ze het bij de voorlichtingsdag op de Letterenfaculteit ook gaan hebben over de grote bezuinigingen vanwege het bijna onvermijdelijke faillisement?
Ik denk het wel, wat ik uit de nieuwsbrief begrepen heb is dat de grote toename van studenten op de faculteit de oorzaak is van het begrotingstekort. Als ze slim zijn zeggen ze dat om mensen af te schrikken
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 november 2005 @ 17:25:39 #87
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_31902124
Letteren krijgt over enkele jaren wel weer meer geld, als er weer wat meer afstuderen. Ze gaan op een voorlichtingsdag natuurlijk niet zeggen dat ze nu financieel wat krap bij kas zitten. Uiteindelijk als het echt niet meer gaat dan zullen andere faculteiten bij moeten springen. Ook de Bètafaculteit zit krap bij kas.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 2 november 2005 @ 17:41:09 #88
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_31902591
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 18:13 schreef detulp050 het volgende:
Is het zo erg gesteld met de financieen van de faculteit?
Please Move The Deer Crossing Sign
  woensdag 2 november 2005 @ 17:45:29 #89
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_31902716
Oh, en een van mijn studiegenoten haat me maar ik weet niet wat ik haar heb misdaan
pi_31902767
Het is financieel zo erg gesteld met Letteren dat er geen nieuw personeel aangenomen wordt, geen studentassistenten aangenomen mogen worden en er bij ziekte geen geld is voor vervanging
  woensdag 2 november 2005 @ 17:51:47 #91
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_31902868
quote:
Op woensdag 2 november 2005 17:47 schreef detulp050 het volgende:
Het is financieel zo erg gesteld met Letteren dat er geen nieuw personeel aangenomen wordt, geen studentassistenten aangenomen mogen worden en er bij ziekte geen geld is voor vervanging
Vreemd, je zou denken dat met de enorme toestroom aan nieuwe studenten bij bepaalde letterenstudies, er veel geld in het laadje zou zijn gekomen.
pi_31903010
quote:
Op woensdag 2 november 2005 17:51 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Vreemd, je zou denken dat met de enorme toestroom aan nieuwe studenten bij bepaalde letterenstudies, er veel geld in het laadje zou zijn gekomen.
Niet dus, want door de grote toestroom moet er meer personeel aangenomen worden wat blijkbaar niet opweegt tegen de inkomsten die ze hierdoor genereren. Er staat wel ergens een nieuwsbrief over de financiele situatie van de faculteit op de site van letteren.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 november 2005 @ 18:45:12 #93
Maffe Fries
pi_31904353
Het geld komt naar ik begrepen heb pas vrij als je afstudeert. Dat betekent dat letteren over enkele jaren weer meer geld krijgt. Tot die tijd moeten ze het met het beperkte budget doen.
pi_31904631
Peterselieman, je hebt gelijk....

Hier op de betafaculteit is het soms wel te merken. Zo zijn bv. alle glasblazers ontslagen, en als er eens iemand ziek is,m dan is het chemicalienmagazijn gelijk gesloten.....

Best vervelend..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage donderdag 3 november 2005 @ 10:04:54 #95
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_31921015
als jullie het zo vervelend vinden start een fonds op "Help Letteren De Winter Door"

just kidding

moet wel zeggen dat ik blij ben dat ik er weg ben wat dat betreft, alhoewel het op de hanze ook niet goed geregeld is in sommige gevallen.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_31931357
* koentjuh18 zit erook

3de jaars Accountancy student.. vandaag laaste tentamentje gehad, nu weekje vrij

Hoewel vrij, moet nog wat zaken regelen voor de studievereniging (pro-memorie)
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 november 2005 @ 16:43:26 #97
Maffe Fries
pi_31932135
quote:
Op donderdag 3 november 2005 16:13 schreef koentjuh18 het volgende:
* koentjuh18 zit erook

3de jaars Accountancy student.. vandaag laaste tentamentje gehad, nu weekje vrij

Hoewel vrij, moet nog wat zaken regelen voor de studievereniging (pro-memorie)
Ik ben tegelijk met jou begonnen aan de studie bij economie. Bevalt het wat bij accountancy?
pi_31942343
Ik doe sinds dit jaar Economie&Management, misschien volgend jaar Psychologie erbij. Heb al een prop in bedrijfseconomie. Leuke aanvulling

Overigens, zijn er hier ook (voormalig) 1ejaars die enigzins actief waren. Bijvoorbeeld door AVV's erbij te doen (geen idee of dit kan?), commissiewerk (doe ik nu ook), of iets anders?

Ik wil echt iets naast mn studie doen, anders ga ik dood aan saaiheid
If you think my attitude stinks, you should check out my fingers!
pi_31943312
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:28 schreef remco_0 het volgende:
Ik doe sinds dit jaar Economie&Management, misschien volgend jaar Psychologie erbij. Heb al een prop in bedrijfseconomie. Leuke aanvulling

Overigens, zijn er hier ook (voormalig) 1ejaars die enigzins actief waren. Bijvoorbeeld door AVV's erbij te doen (geen idee of dit kan?), commissiewerk (doe ik nu ook), of iets anders?

Ik wil echt iets naast mn studie doen, anders ga ik dood aan saaiheid
AVV kan niet in het eerste jaar geloof ik. Verder zijn er tal van commissies en dergelijke waar je je voor op kan geven, hou je mailbox van de RuG maar goed in de gaten
pi_31950800
Ik heb verschillende commissies gedaan naast mijn studie, zoals ouderdagcommissie, symposiumcommissie, twee keer kerstdinercommissie, en ik moet zeggen dat ik dat altijd heel leuk vond..

Ook heb ik bij de GSB(Groninger Studentenbond) wat dingen gedaan, maar daar ben ik nu weer mee gestopt..

AVV heb ik in mijn derde jaar gedaan geloof ik, en afgelopen jaar nog een. Ik deed De geschiedenis van het oude Egypte en Geschiedenis van de Navigatie..

Allebei leuke, boeiende vakken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')