Ik had vandaag tentamen in de tennishal, komen er na 20 minuten twee surveillanten van een andere studie binnen die verkeerd ingedeelt waren. Op het rooster stond dat ze een tentamen moesten afnemen in de tentamenhal maar die zat volquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker. Het is een grote kale ruimte. Die slecht geïsoleerd is, want je hoort iedere bus langskomen. En je moet hopen dat er niet te veel fouten in tentamens staan, want al ze beginnen met omroepen dan ben je je concentratie zo kwijt. En denk erom mobiele telefoon uit en in de tasZe roepen dat altijd om.
Mwah, ik moet mijn onderzoek nog afmaken voordat ik ONtwerpen en mijn LIOstage kan doen... En hij houdt het in de gaten, omdat ik van half december tot half juni een deeltijd behandeling voor een eetstoornis heb ondergaan... En daarvoor liep ik ook alhelemaal vast in mijn onderzoek.. Vandaar nu dus de wat intensievere begeleiding..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:06 schreef Maethor het volgende:
Inderdaad, da's ook een prima kerel. Ik vind het ook wennen, het kost me allemaal wel veel energie. Maar ik vermaak me tot nu toe prima.
Zit je erg in de problemen?
Oh, da's minder...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:07 schreef teigan het volgende:
[..]
Mwah, ik moet mijn onderzoek nog afmaken voordat ik ONtwerpen en mijn LIOstage kan doen... En hij houdt het in de gaten, omdat ik van half december tot half juni een deeltijd behandeling voor een eetstoornis heb ondergaan... En daarvoor liep ik ook alhelemaal vast in mijn onderzoek.. Vandaar nu dus de wat intensievere begeleiding..
Ik denk het wel, wat ik uit de nieuwsbrief begrepen heb is dat de grote toename van studenten op de faculteit de oorzaak is van het begrotingstekort. Als ze slim zijn zeggen ze dat om mensen af te schrikkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:13 schreef detulp050 het volgende:
Zouden ze het bij de voorlichtingsdag op de Letterenfaculteit ook gaan hebben over de grote bezuinigingen vanwege het bijna onvermijdelijke faillisement?
Is het zo erg gesteld met de financieen van de faculteit?quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:13 schreef detulp050 het volgende:
Zouden ze het bij de voorlichtingsdag op de Letterenfaculteit ook gaan hebben over de grote bezuinigingen vanwege het bijna onvermijdelijke faillisement?
Vreemd, je zou denken dat met de enorme toestroom aan nieuwe studenten bij bepaalde letterenstudies, er veel geld in het laadje zou zijn gekomen.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:47 schreef detulp050 het volgende:
Het is financieel zo erg gesteld met Letteren dat er geen nieuw personeel aangenomen wordt, geen studentassistenten aangenomen mogen worden en er bij ziekte geen geld is voor vervanging
Niet dus, want door de grote toestroom moet er meer personeel aangenomen worden wat blijkbaar niet opweegt tegen de inkomsten die ze hierdoor genereren. Er staat wel ergens een nieuwsbrief over de financiele situatie van de faculteit op de site van letteren.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:51 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Vreemd, je zou denken dat met de enorme toestroom aan nieuwe studenten bij bepaalde letterenstudies, er veel geld in het laadje zou zijn gekomen.
Ik ben tegelijk met jou begonnen aan de studie bij economie. Bevalt het wat bij accountancy?quote:Op donderdag 3 november 2005 16:13 schreef koentjuh18 het volgende:
* koentjuh18 zit erook
3de jaars Accountancy student.. vandaag laaste tentamentje gehad, nu weekje vrij
Hoewel vrij, moet nog wat zaken regelen voor de studievereniging (pro-memorie)
AVV kan niet in het eerste jaar geloof ik. Verder zijn er tal van commissies en dergelijke waar je je voor op kan geven, hou je mailbox van de RuG maar goed in de gatenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:28 schreef remco_0 het volgende:
Ik doe sinds dit jaar Economie&Management, misschien volgend jaar Psychologie erbij. Heb al een prop in bedrijfseconomie. Leuke aanvulling![]()
Overigens, zijn er hier ook (voormalig) 1ejaars die enigzins actief waren. Bijvoorbeeld door AVV's erbij te doen (geen idee of dit kan?), commissiewerk (doe ik nu ook), of iets anders?
Ik wil echt iets naast mn studie doen, anders ga ik dood aan saaiheid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |