die 0900 lijn is lekker fijn om te bereiken... bij mij lukte het niet... Heb in de goudengids het nummer van het cbr opgezocht en daar laten weten dat ik er niet doorheen kwam op het 0900 nummer vanwege een storing. En zo kon ik lekker snel via het gewone cbr nummer een afspraak maken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
als je via die 0900 lijn een afspraak maakt voor je theorie, hoelang is dan ongeveer de wachttijd?
Ik zou gewoon lekker na je vakantie gelijk de TTT gaan doen...dat ene lesje maak ook niet meer uit! Ze kijken toch naar je rijstijl en hoe je reageerd op situtaties denk niet dat dat in 1 lesje ineens anders is.quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:56 schreef Sylvana het volgende:
Wat zouden jullie doen? Ik ga volgende week op vakantie, kom ik zaterdags terug en dan heb ik dinsdag me TTT. Zouden jullie nog een lesje proberen te doen op maandag of dinsdag voor de TTT of gewoon gelijk de TTT doen. Aan de ene kant lijkt het me wel fijn om nog eventjes te rijden voor ik me TTT heb, aan de andere kant ben ik bang dat ik als me les niet goed ga zo zenuwachtig wordt dat me TTT ook niet goed gaat. Wat hebben jullie gedaan en waarom?
voor jou twee keerquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:12 schreef lambrusco_bianco het volgende:
AAN DE GESLAAGDE VAN VANDAAG: proficiat!!! 3 maal is scheepsrecht he?
Zo vroeg alquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:34 schreef veldmuis het volgende:
Of iedereen denkt "shit, vakantie, ik ga nu echt niet naar het CBR, zoek het maar uit".
Gewoon op tijd gaan, gelijk zo'n nummertje trekken en wachten maar..
Als je zorgt dat je er om 7.00 bent voor een examen van 9.00, heb je grote kans dat het goedkomt..
Je moet inderdaad dingen weten als minimale profieldiepte, hoeveel de lading naar buiten mag steken, snelheden, de borden e.d.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
okay, een domme vraag
ik ben begonnen met he tleren voor mijn examen, de 3e keer al, maar maak me een beetje zorgen, ik ben bangd at ik het veel te moeilijk ga vinden ofzo..![]()
moet je echt alle cijfers en feiten uit je kop kennen?
of vsalt het allemaal stiekem wel mee, en is het gewoon te doen?
stel mij gerust
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:00 schreef Sylvana het volgende:
ik heb het boek 2 keer doorgelezen en het boek met 1350 vragen gemaakt en de foute vragen steeds opnieuw gemaakt totdat ik ze allemaal goed had en ben in 1 keer geslaagd met 3 fout
Neuh, hooguit hoelang de remafstand ongeveer is bij 120km/h geloof ik, da's een meter of 55 geloof ik...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
voor d etheorie geslaagden; moe je echt kunnen uitreken wat je remafstand is, wat je afstand is die je per meter aflegt, enz. ewnz. ?
al die ingewikkelde formules..
*geslaagd is voor theorie op 20 april! *quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
voor d etheorie geslaagden; moe je echt kunnen uitreken wat je remafstand is, wat je afstand is die je per meter aflegt, enz. ewnz. ?
al die ingewikkelde formules..
De remweg bij 120 km/h is 60 meter, plus een beetje (10 a 20%).. Dus een antwoord als 70 m remweg rekenen ze goed.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Neuh, hooguit hoelang de remafstand ongeveer is bij 120km/h geloof ik, da's een meter of 55 geloof ik...
Afstand per meter enzo hoeft ook niet, misschien in meerkeuzevraag, maar ik heb 'm niet gezien, en zou het ook niet weten.
Groetjes,
veldmuis
ik moet morgen ook afrijden, eerste keerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:22 schreef Sappii het volgende:
Ik moet morgen voor de 3e keer afrijden. Ben twee keergezakt op besluitvaardigheid. Ik hebgisteravond 3 uurtjes les gehad en vandaag nog ff 2. Het ging wel soepel, maar ja de zenuwen. *zucht*![]()
ja, dat is degene die ik weet. maar er staan nog zo 3 formules in het boek, die veel ingewikkelder zijn [ben cijferblindquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:46 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
*geslaagd is voor theorie op 20 april! *
Je remafstand is het aantal km/h :2 + 10%.
Dus stel, je rijdt 80 km/h, de remafstand is dan 80:2 = 40 + 10% = 44 meter. Voor het gemak kun je dan uitgaan van 50 meter, geloof ik, omdat je reactiesnelheid ook iets langer kan zijn dan de 2 seconden die er officieel voor staan.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:45 schreef DeadKnight het volgende:
*Vanochtend mijn rijbewijs behaald![]()
1 foutje gemaakt![]()
Succesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:51 schreef Boschjesman het volgende:
Hmm, morgen rij-examen.
Ik ben benieuwd..
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:45 schreef DeadKnight het volgende:
*Vanochtend mijn rijbewijs behaald![]()
1 foutje gemaakt![]()
Succes!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:22 schreef Gelderland het volgende:
ik ga over 30 min. naar het CBR, 1.5 uur van te voren om te kijken of ik nog op de reservelijst voor vandaag kan komen
Succes!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:34 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Succes!
Ik heb over 30 minuten rijles en daarna examen.
Succesquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:34 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Succes!
Ik heb over 30 minuten rijles en daarna examen.
Dat hoef je ook niet te leren, je krijgt er hooguit een vraag over en die is toch multiplechoice dus dan kom je met goed gokken al een heel end........quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:22 schreef Repeat het volgende:
wat een onzin over die remmen, alsof een wrak uit 1970 met 4 trommels net zo veel afstand nodig heeft om te remmen van 120 naar 0 als een porsche met keramische schijven ofzo
Echt onzin dat je zoiets moet leren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |