abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31437933
Gezakt voor m'n theorie. Wat ben ik ook een sukkel. Heb 7 vragen fout, allemaal 1 fout per onderdeel. Ja een auto met aanhanger mag ook niet op de autoweg 100 Toad....
pi_31441524
krijg je eigenlijk het uitreksel van je persoonsgegevens gelijk mee bij de gemeente Ik moet volgende week theorie doen, en maandag zijn ze pas weer open
Haleloeja
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:01:49 #153
88233 Steve
Still the best.
pi_31441660
Je uitreksel uit de basisadministratie is gewoon een uitgeprint papiertje, die krijg je meteen mee.
Wel lekker duur trouwens
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_31441758
Ow mooizo! Maar daar moet je dus voor betalen Dat is minder dan omdat dat nog bij die 30 euro komt van het theorieexamen. :S
Haleloeja
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:14:28 #155
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_31442101
6 euro moest ik hierro betalen, is idd echt een printje met een stempel erop.

maar vergelijk die kosten eens met een uurtje rijles? valt dan best wel weer mee
'The Less you know, The more you believe'
pi_31442684
rijschool zou me vandaag na 17:00 terugbellen..... is niet gebeurd!
pi_31447469
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 18:14 schreef Boink het volgende:
is maar 8 euro ofzo
nja als ik het maar gelijk meekrijg vind ik alles best

nog een vraagje; Ik ga me aanmelden als reserve, MAAR....hoeveel % kans heb je dan om te mogen deelnemen? Zijn er altijd reserve plaatsen of alleen als er mensen niet op komen dagen
Haleloeja
pi_31448279
die keer dat ik er was... mochten er 12 mensen als reserve naar binnen
pi_31448989
wow, waren er ook zoveel als reserve Nou, dan ga ik me maar vroeg melden (35 minuten van te voren?)
Haleloeja
pi_31449149
ja zoveel waren er...

ik was er om half 8 al... om half 8 gaat dat cafe hier naast het cbr open... en om 7:45 zet een cbr medewerker zo'n wiel met nummertjes in de hal en dan kan je een nummer trekken. Dan moet je tot 9 uur wachten om te zien of er plaats is.
pi_31449375
okido, en meestal is er dus wel plaats, als er bij jouw al 12 konden ...

nja ik zie het wel
Haleloeja
pi_31449419
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:42 schreef Repeat het volgende:
zoals ik al eerder vroeg zonder enige respons ( ) heeft er iemand hier ervaring met zo'n cursus van 10 dagen of 10 weken van de anwb?
Lijkt me nl zeer relaxed om ff in de kerstvakantie af te rijden ofzo
Heb geen zin om alle 4 de pagina's van dit topic door te lezen, dus ik weet niet wat er al over gezegd is...

Maar ik heb 4 januari mijn rijbewijs gehaald na zo'n 10-daagse cursus. Hij is trouwens niet altijd 10 dagen, dat ligt aan hoe je je intest doet. Dan moet je zo'n test op een rijsimulator doen en dan geven ze je een A t/m F pakket ofzo. Hoe hoger de letter, hoe meer uren je hebt, dus ook hoe duurder

Ik had een D en dan duurde het 8 dagen, bij mij was dat dus ook in de kerstvakantie.
De dagen bestaan dan uit theorie maken, simulator lessen, meerijden,zelfrijden en wat rondhangen.
Op een gegeven moment wordt je wel wat gaar, als je al vanaf 9 uur met de auto bezig bent maar het is best goed te doen. Zeker als je nog een leuke partner hebt waarmee je samen rijdt, want je deelt met zijn 2-en een rij-instructeur.

Ik kan het je dus zeker aanraden, maar wel als je van jezelf weet dat je enige aanleg hebt mbt autorijden. Want degenen die duidelijk niet zo veel feeling voor het rijden hadden bij mij in de groep die zakten ook allemaal omdat het dan toch allemaal wat te kort is om het in 8-10 dagen goed te leren. Maar als jij gewoon een gemiddelde aanleg hebt dan lukt het al.....

Hopelijk heb je hier wat aan en succes

Edit: Ow ja, dat was nog net voor dat hele Rijden in Stappen-gezeik, dus ik weet niet helemaal hoe dat nu zit. Toen konden we namelijk nog kiezen of we rijden in stappen of de traditionele manier wilden doen....

Edit2: Het is trouwens best druk daar in de vakanties, dus als je nu met kerst wilt zou ik zeker niet telang wachten met aanmelden...
pi_31451169
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 22:38 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Edit: Ow ja, dat was nog net voor dat hele Rijden in Stappen-gezeik, dus ik weet niet helemaal hoe dat nu zit. Toen konden we namelijk nog kiezen of we rijden in stappen of de traditionele manier wilden doen....
Wat het CBR betreft heb je die keuze nog steeds.
De opleider zou je die keuze dus ook moeten bieden.
pi_31457725
Zo achteraf bekeken bedenk ik mezelf waarom ik eigenlijk dat pakket heb genomen (compacte cursus)...

40 euro = 1 les uur bij losse lessen

ik had een pakket van 40 uur les => 40x40 = 1600 euro plus daarop krijg je 1 examen en 1her erbij.
Betaalde voor mijn pakket tegen de 2000 euro.

Mochten ze me maandag van het kantoor terugbellen (had klacht ingediend tegen instructeur) dan wil ik daar eigenlijk ook nog wel antwoord op. In de folder staat vermeld dat aan gegeven adviezen in de folder (2 x 2 uur les per week) geen rechten ontleend kunnen worden. Dat is toch schofterig?
Kortom met losse lessen ben je beter uit. Ik raad niemand aan een pakket te nemen tenzij je veeeeel goedkoper uit bent en via anderen weet dat jouw instructeur een goede is.
Ik heb een contract getekend voor een compacte opleiding van 6 tot 9 weken! Bij mij duurde het zo eventjes uit mijn hoofd een week of 14, omdat de instructeur mij de beloofde uren niet in dat tempo heeft gegeven.

Ben aan het denken over eventuele andere stappen die ik kan ondernemen.

Over de mogelijkheid tot het volgen van de ris-opleiding is mij niets verteld. De instructeur heeft er een hekel aan heeft hij te kennen gegeven. Gedoe met die kaart in vullen met vorderingen elke les, zegt hij.
Toen ik begon met les waren er ook leerlingen die bij hem wel de ris-opleiding volgden. Toch vreemd dat ik niet voor die keuze ben gesteld.

Houdt/hield jouw instructeur jouw vorderingen per les bij op kaart? Dus deze vraag stel ik ook aan de niet ris-mensen. heb het gevoel dat bij mij maa reen dotje is gedaan alle lessen. Eerste helft van de cursus vooral ouwehoeren in de auto.
Daarna werd hij pas actiever als lesgever. Bijzondere verrichtingen daar begon ik pas aan na een uur of 18 lessen.

[ Bericht 12% gewijzigd door lambrusco_bianco op 15-10-2005 11:29:45 ]
pi_31457865
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 11:24 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Zo achteraf bekeken bedenk ik mezelf waarom ik eigenlijk dat pakket heb genomen (compacte cursus)...

ik had een pakket van 40 uur les => 40x40 = 1600 euro plus daarop krijg je 1 examen en 1her erbij.

Mochten ze me maandag van het kantoor terugbellen (had klacht ingediend tegen instructeur) dan wil ik daar eigenlijk ook nog wel antwoord op. In de folder staat vermeld dat aan gegeven adviezen in de folder (2 x 2 uur les per week) geen rechten ontleend kunnen worden. Dat is toch schofterig?
Kortom met losse lessen ben je beter uit. Ik raad niemand aan een pakket te nemen tenzij je veeeeel goedkoper uit bent en via anderen weet dat jouw instructeur een goede is.
Ik heb een contract getekend voor een compacte opleiding van 6 tot 9 weken! Bij mij duurde het zo eventjes uit mijn hoofd een week of 14, omdat de instructeur mij de beloofde uren niet in dat tempo heeft gegeven.

en een TTT. die heb je dus cadeau gekregen. je hebt gewoon de pech dat jouw instructeur een kl**tzak was maar op zich was het pakket iets goedkoper.
ik had een pakket met 20 uur les, TTT en examen. dat was +- 1000 euro. daarna heb ik nog +- 20 uur les (misschien net iets minder) en een examen. ook +- 1000 euro. dus eigenlijk komt het ook op hetzelfde neer. maar het grote voordeel van geen pakket is idd dat je dan nog makkelijk van rijschool kunt wisselen.
waarom hebben ze je vrijdag niet gebeld? heb je zelf nog gebeld of was het toen al te laat?
"Trust can kill you, or set you free"
pi_31458361
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 11:24 schreef lambrusco_bianco het volgende:

Over de mogelijkheid tot het volgen van de ris-opleiding is mij niets verteld. De instructeur heeft er een hekel aan heeft hij te kennen gegeven. Gedoe met die kaart in vullen met vorderingen elke les, zegt hij.
Toen ik begon met les waren er ook leerlingen die bij hem wel de ris-opleiding volgden. Toch vreemd dat ik niet voor die keuze ben gesteld.

Houdt/hield jouw instructeur jouw vorderingen per les bij op kaart? Dus deze vraag stel ik ook aan de niet ris-mensen. heb het gevoel dat bij mij maa reen dotje is gedaan alle lessen. Eerste helft van de cursus vooral ouwehoeren in de auto.
Daarna werd hij pas actiever als lesgever. Bijzondere verrichtingen daar begon ik pas aan na een uur of 18 lessen.
Ik merk aan dit soort verhalen steeds meer dat ik écht een GOEDE instructeur heb (éénmansrijopleiding, dus niet zo commerciëel). Hij is goedkoop (32 Euro per les), heeft het hoogste slagingspercentage van de regio en hij voorspelde dit soort problemen (van hierboven) al allemaal...

Ik vroeg hem de 1e les waarom hij niet deed aan pakketten. Zijn antwoord was dat pakketten eignelijk niet super goedkoper zijn (hij was al goedkoop) én omdat die rijscholen dat eigenlijk alleen maar doen om een 'klant' (diegene die lest) aan zich te binden. Daar hield hij absoluut niet van want: 'wat als jij mij nou een ontzettende eikel vind'....

Dit is dit precies een situatie die Lambrusco nu heeft...Ze moest wel doorlessen aangezien ze zo'n pakket had....(en die lessen al betaald waren)...
Haleloeja
pi_31459523
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 11:32 schreef Ferryfan4ever het volgende:

[..]

en een TTT. die heb je dus cadeau gekregen. je hebt gewoon de pech dat jouw instructeur een kl**tzak was maar op zich was het pakket iets goedkoper.
ik had een pakket met 20 uur les, TTT en examen. dat was +- 1000 euro. daarna heb ik nog +- 20 uur les (misschien net iets minder) en een examen. ook +- 1000 euro. dus eigenlijk komt het ook op hetzelfde neer. maar het grote voordeel van geen pakket is idd dat je dan nog makkelijk van rijschool kunt wisselen.
waarom hebben ze je vrijdag niet gebeld? heb je zelf nog gebeld of was het toen al te laat?
NEE niet dus; de TTT zit komt bij deze rijschool bovenop de gewone prijs -> 140 euro!!!
Ze zou me vrijdag bellen na 17:00... dus na sluiting van kantoortijd in feite...
Zat zelf op de fiets, moest ook mijn boodschapjes doen... en in de buitenlucht voer je niet gemakkelijk zo'n gesprek. Maar maandag bel ik ze beslist terug.
pi_31459567
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 11:58 schreef Gelderland het volgende:

[..]

Ik merk aan dit soort verhalen steeds meer dat ik écht een GOEDE instructeur heb (éénmansrijopleiding, dus niet zo commerciëel). Hij is goedkoop (32 Euro per les), heeft het hoogste slagingspercentage van de regio en hij voorspelde dit soort problemen (van hierboven) al allemaal...

Ik vroeg hem de 1e les waarom hij niet deed aan pakketten. Zijn antwoord was dat pakketten eignelijk niet super goedkoper zijn (hij was al goedkoop) én omdat die rijscholen dat eigenlijk alleen maar doen om een 'klant' (diegene die lest) aan zich te binden. Daar hield hij absoluut niet van want: 'wat als jij mij nou een ontzettende eikel vind'....

Dit is dit precies een situatie die Lambrusco nu heeft...Ze moest wel doorlessen aangezien ze zo'n pakket had....(en die lessen al betaald waren)...
Hm niet helemaal... ik moest niet bij hem doorlessen. Achteraf blijkt dat ik naar een andere instructeur had kunnen overstappen binnen die rijschool. Maar instructeur had "gedreigd" met "je bent die hele pakketprijs mooi kwijt, dat betaal je aan mij en bij een andere instructeur begin je maa rmooi opnieuw"
Leugens dus....
pi_31459826
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 12:50 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

NEE niet dus; de TTT zit komt bij deze rijschool bovenop de gewone prijs -> 140 euro!!!
Ze zou me vrijdag bellen na 17:00... dus na sluiting van kantoortijd in feite...
Zat zelf op de fiets, moest ook mijn boodschapjes doen... en in de buitenlucht voer je niet gemakkelijk zo'n gesprek. Maar maandag bel ik ze beslist terug.
dus je had pakket en daarnaast ook nog TTT? waarom heb je dan die TTT gedaan?
pi_31459963
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 12:52 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

Hm niet helemaal... ik moest niet bij hem doorlessen. Achteraf blijkt dat ik naar een andere instructeur had kunnen overstappen binnen die rijschool. Maar instructeur had "gedreigd" met "je bent die hele pakketprijs mooi kwijt, dat betaal je aan mij en bij een andere instructeur begin je maa rmooi opnieuw"
Leugens dus....
ja okej, maar bij die commercieële (grotere) rijscholen zijn nooit helemaal fair. Ook mijn instructeur is bij zo'n grote rijschool begonnen. Hij was altijd erg actief en wilde natuurlijk graag dat z'n leerlingen slaagde. En op een gegeven moment werd hij door z'n baas op het matje geroepen met de mededeling dat hij niet iedereen zo snel en goed moest laten opgaan Oftewel; wij willen wat meer verdienen dus laat ze maar wat langer lessen...

Ik zeg niet dat dit vaak gebeurd, maar ik snap nooit waarom mensen bij grote commercieële rijscholen gaan, want je weet nooit wat voor instructeur je krijgt.. Die heeft in principe niet veel belang dat jij snel slaagt/zakt (want hij werkt voor een baas..). Natuurlijk als iedereen bij HEM zakt krijgt hij ook commentaar, maar over het algemeen hoeft hij zich niet druk te maken over de naam van het bedrijf (want hij verdient toch loon)....De meeste doen waarschijnlijk wel hun best, maar niets extra's.....(iig veel doen dat niet)
Haleloeja
pi_31461853
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 13:02 schreef Ferryfan4ever het volgende:

[..]

dus je had pakket en daarnaast ook nog TTT? waarom heb je dan die TTT gedaan?
Omdat die pipo me dat aanpraatte... volgens hem was het goed om daarna te zien wat de punten waren om aan te werken.. maarja ik dacht: dat moet hij zelf toch ook zien??
Maarja hij vertelde dat het ook examenstress weg zou kunnen halen bij het echte examen. Plus je kon die vrijstelling verdienen... hahaha die ik nu kwijt ben./
pi_31462683
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 22:38 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Heb geen zin om alle 4 de pagina's van dit topic door te lezen, dus ik weet niet wat er al over gezegd is...

Maar ik heb 4 januari mijn rijbewijs gehaald na zo'n 10-daagse cursus. Hij is trouwens niet altijd 10 dagen, dat ligt aan hoe je je intest doet. Dan moet je zo'n test op een rijsimulator doen en dan geven ze je een A t/m F pakket ofzo. Hoe hoger de letter, hoe meer uren je hebt, dus ook hoe duurder

Ik had een D en dan duurde het 8 dagen, bij mij was dat dus ook in de kerstvakantie.
De dagen bestaan dan uit theorie maken, simulator lessen, meerijden,zelfrijden en wat rondhangen.
Op een gegeven moment wordt je wel wat gaar, als je al vanaf 9 uur met de auto bezig bent maar het is best goed te doen. Zeker als je nog een leuke partner hebt waarmee je samen rijdt, want je deelt met zijn 2-en een rij-instructeur.

Ik kan het je dus zeker aanraden, maar wel als je van jezelf weet dat je enige aanleg hebt mbt autorijden. Want degenen die duidelijk niet zo veel feeling voor het rijden hadden bij mij in de groep die zakten ook allemaal omdat het dan toch allemaal wat te kort is om het in 8-10 dagen goed te leren. Maar als jij gewoon een gemiddelde aanleg hebt dan lukt het al.....

Hopelijk heb je hier wat aan en succes

Edit2: Het is trouwens best druk daar in de vakanties, dus als je nu met kerst wilt zou ik zeker niet telang wachten met aanmelden...
Nouja het rijden zelf moet wel lukken, het besturen van de auto bedoel ik dan, want dat "oefen" ik wel eens
Maar als ik het goed begrijp, dan zit je dus hele daar op die locatie? Het is dus niet zo dat je bv 4 uur les hebt en dan weer naar huis kan?
pi_31466543
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 14:45 schreef Toad het volgende:
Gezakt voor m'n theorie. Wat ben ik ook een sukkel. Heb 7 vragen fout, allemaal 1 fout per onderdeel. Ja een auto met aanhanger mag ook niet op de autoweg 100 Toad....
Helaas ben ik ook gezakt met 7 fouten.
Volgende week vrijdag weer een poging wagen.
pi_31467613
ik ga volgende week woensdag op de reserve lijst ben benieuwd of ik het haal (en of ik mee kan doen, want dat is natuurlijk ook nog niet zeker)
Haleloeja
pi_31484213
Zou iemand die nog niet door de RIS Mafia is omgelegd mijn kunnen vertellen of het boek een isbn nummer heeft? Volgens mij krijgen de rissers die het willen doorgeven terplekke een nekschot van de ris mafia.

Mag niet uitlekken oid
pi_31485389
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:15 schreef nieky het volgende:

[..]

Helaas ben ik ook gezakt met 7 fouten.
Volgende week vrijdag weer een poging wagen.
Ik zie dat je uit Vlissingen komt. We zaten afgelopen vrijdag om 9.00 beide in het lokaal van het CBR in Goes? Ik heb overigens ook weer gereserveerd voor a.s. vrijdag 9.00.
pi_31485431
Even weer een tvp'tje.
Blijft leuk om te zien hoe anderen het meemaken

Zelf ben ik iig nog altijd erg gelukkig met mn roze papiertje
Heb hem nu 2 maanden!
pi_31485503
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Even weer een tvp'tje.

Heb hem nu 2 maanden!
woei en ik heb m al 3 maandjes en ook hier very happy
toch vind ik het regelmatig nog spannend misschien omdat ik een stresskipje ben
pi_31485634
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 11:09 schreef juliusbackpacking het volgende:
Zou iemand die nog niet door de RIS Mafia is omgelegd mijn kunnen vertellen of het boek een isbn nummer heeft? Volgens mij krijgen de rissers die het willen doorgeven terplekke een nekschot van de ris mafia.

Mag niet uitlekken oid
90-5862-091-3

Groetjes,

veldmuis
pi_31485641
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:20 schreef Ferryfan4ever het volgende:

[..]

woei en ik heb m al 3 maandjes en ook hier very happy
toch vind ik het regelmatig nog spannend misschien omdat ik een stresskipje ben
Nou ik ben vooral 2 weken terug ofzo erg geschrokken.
Ik reed op een voorrangsweg waar je 50 mag, en deze heeft allemaal zijstraatjes van links en rechts maar ik heb dus voorrang. Bij deze zijstraatjes staat het allemaal goed aangegeven, met haaientanden en borden enzo.

Nu reed ik daar.. ongeveer 55 (iets te hard ja ) en kwam er een auto aan.. ik al iets op de rem zodat ik nu wel 50 reed, maar ik dacht ach die stopt wel. Maar dat gebeurde dus niet! Ik keihard op de rem.. en uiteindelijk scheelde het centimeter of 10. Het lullige was.. het was ook nog een lesauto met dus 2 mensen erin die eigenlijk zouden moeten opletten Ik had gewoon hartkloppingen.. was zo geschrokken. En ik was ook boos, als ik mijn zin had gedaan was ik naar die autorijschool toegegaan om eens uitleg te vragen.. maar heb me kunnen inhouden. Gelukkig zat mn grote hond veilig achterin achter hondenrek, en de twee kleintjes voor op de grond bij de bijrijders stoel, anders had het heel anders kunnen aflopen. Er staan iig wel wat behoorlijke remsporen op de weg daar van mij..

Vanaf nu rijd ik daar dus altijd 45 en let erg goed op..
pi_31485897
1ste les ging goed, maandag weer.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_31486290
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]
Het lullige was.. het was ook nog een lesauto met dus 2 mensen erin die eigenlijk zouden moeten opletten
mmm niet de juiste instelling van die leraar.. ok, initiatief nemen is weleens goed,
maar natuurlijk wel als het kan en je geen andere weggebruikers belemmerd
Van het concert des levens, krijgt niemand het program
pi_31486495
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:14 schreef Toad het volgende:

[..]

Ik zie dat je uit Vlissingen komt. We zaten afgelopen vrijdag om 9.00 beide in het lokaal van het CBR in Goes? Ik heb overigens ook weer gereserveerd voor a.s. vrijdag 9.00.
Afgelopen vrijdag moest ik om 13.30, komende vrijdag moet ik wel om 9.00
pi_31486510
quote:

[..]

Ik reed op een voorrangsweg waar je 50 mag, en deze heeft allemaal zijstraatjes van links en rechts maar ik heb dus voorrang. Bij deze zijstraatjes staat het allemaal goed aangegeven, met haaientanden en borden enzo.

Nu reed ik daar.. ongeveer 55 (iets te hard ja ) en kwam er een auto aan.. ik al iets op de rem zodat ik nu wel 50 reed, maar ik dacht ach die stopt wel. Maar dat gebeurde dus niet! Ik keihard op de rem.. en uiteindelijk scheelde het centimeter of 10. Het lullige was.. het was ook nog een lesauto met dus 2 mensen erin die eigenlijk zouden moeten opletten Ik had gewoon hartkloppingen.. was zo geschrokken. En ik was ook boos, als ik mijn zin had gedaan was ik naar die autorijschool toegegaan om eens uitleg te vragen.. maar heb me kunnen inhouden. Gelukkig zat mn grote hond veilig achterin achter hondenrek, en de twee kleintjes voor op de grond bij de bijrijders stoel, anders had het heel anders kunnen aflopen. Er staan iig wel wat behoorlijke remsporen op de weg daar van mij..

lijkt me dat dat niet zoveel uitmaakt Of je nou 45 rijdt of 55
pi_31486563
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 13:17 schreef Repeat het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo.. maar voor mijn gevoel wel
pi_31486583
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 13:03 schreef almeersmeisje het volgende:

[..]

mmm niet de juiste instelling van die leraar.. ok, initiatief nemen is weleens goed,
maar natuurlijk wel als het kan en je geen andere weggebruikers belemmerd
Tuurlijk is dat goed, maar niet op punten waar het gevaarlijk is.. en dat was het daar wel.. iedereen weet dat daar altijd veel te hard gereden wordt (65/70km/h)
  zondag 16 oktober 2005 @ 13:30:15 #188
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_31486712
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 13:17 schreef Repeat het volgende:

[..]

Dat denk jij.. Zullen we het proberen?
pi_31488752
quote:

[..]

wat stom zeg van die lesauto. ik heb zoiets een keer op les meegemaakt toen ik achterin zat. ook geen voorrang, maar die gast wilde gaan terwijl er auto aan kwam. leraar hard op de rem.. pffff...
ja ik rijd meestal ook iets langzamer op zulke wegen.

heb ook zoiets meegemaakt. was file. ik reed netjes 70, uitvoegstrook mocht 50. ineens voegt er een rijles auto in met maximaal 30... ik moest vrij hard remmen. even later schuift er een auto op terwijl ik naast hem rijd.. ik schrok me dood man.. toen ben ik maar in linkerbaan gebleven, die rechterbaan was mij een beetje te gevaarlijk (er kwam verder geen snelrijdend verkeer aan wat ik zou hinderen ofzo )

wat ook spannend is, is als de verkeerslichten uitstaan.. pff zo hard als sommige mensen aankomen rijden terwijl ze geen voorrang hebben
pi_31488792
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 13:30 schreef Boink het volgende:

[..]

Dat denk jij.. Zullen we het proberen?
in je theorieboek staat hoelang je remweg is bij bepaalde snelheden. ken t niet uit het hoofd, maar zal idd wat meter schelen
  zondag 16 oktober 2005 @ 15:17:48 #191
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_31488826
ik wil gaan leren voor mijn theorie, nu had ik een theorie en praktijkvragen boek
dat praktijkboek ben ik kwijt
ik heb wel een cdrom met 10 examens, ieder 50 vragen.
zou dat net zo goed zijn, om mee te oefenen..?
het is een verjo examentrainig cdrom
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_31488948
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:13 schreef Repeat het volgende:

[..]

Nouja het rijden zelf moet wel lukken, het besturen van de auto bedoel ik dan, want dat "oefen" ik wel eens
Maar als ik het goed begrijp, dan zit je dus hele daar op die locatie? Het is dus niet zo dat je bv 4 uur les hebt en dan weer naar huis kan?
Je krijgt aan het begin van je cursus een rooster mee. Het is namelijk niet elke dag zo dat je van 9 tot 17 bezig bent. Je bent vaak al eerder klaar, en dan kan je inderdaad gewoon naar huis. Maar het is niet zo dat je tussendoor makkelijk naar huis kan want ze stoppen het rooster vrij vol. Je hebt namelijk niet alleen een paar uur rijles per dag, er komen nog uren meerijden, computersimulatie en theorie bij....en die zijn indd wel verplicht om te maken/volgen. Al kunnen ze je natuurlijk nergens toe dwingen, want het is jouw geld
pi_31489011
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 15:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil gaan leren voor mijn theorie, nu had ik een theorie en praktijkvragen boek
Met alleen die examens oefenen haal je je theorie ook wel hoor...
  zondag 16 oktober 2005 @ 20:56:10 #194
127673 TommyKnocker84
Rijbewijs B behaald 06-10-2005
pi_31495860
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Even weer een tvp'tje.

Heb hem nu 2 maanden!
lekker gevoel he ik heb hem nu inmiddels 3 weken
pi_31496041
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 20:56 schreef TommyKnocker84 het volgende:

[..]

lekker gevoel he ik heb hem nu inmiddels 3 weken
Waarom dan die smiley?
pi_31496113
quote:
Gewoon proberen, ik heb 80% geleerd van de ANWB examentrainingcd, en de rest uit 't boekje...ging prima!

Groetjes,

veldmuis
pi_31496140
Ja idd, beetje jammer...
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zondag 16 oktober 2005 @ 21:10:54 #198
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_31496195
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 21:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Waarom dan die smiley?
huilen van vreugde?
pi_31496255
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 21:10 schreef Radjesh het volgende:

[..]

huilen van vreugde?
Haha, ja dat zal dan wel!
pi_31505190
quote:
Nadeel is dat je de regels niet weet en enkel op de plaatjes reageerd. Bilbiotheek misschien een optie? Het is zonde van je 29,50 als je het nog een keer over moet doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')