Ik zie dat je uit Vlissingen komt. We zaten afgelopen vrijdag om 9.00 beide in het lokaal van het CBR in Goes? Ik heb overigens ook weer gereserveerd voor a.s. vrijdag 9.00.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:15 schreef nieky het volgende:
[..]
Helaas ben ik ook gezakt met 7 fouten.
Volgende week vrijdag weer een poging wagen.
woei en ik heb m al 3 maandjes en ook hier very happyquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Even weer een tvp'tje.
Blijft leuk om te zien hoe anderen het meemaken
Zelf ben ik iig nog altijd erg gelukkig met mn roze papiertje
Heb hem nu 2 maanden!
90-5862-091-3quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:09 schreef juliusbackpacking het volgende:
Zou iemand die nog niet door de RIS Mafia is omgelegd mijn kunnen vertellen of het boek een isbn nummer heeft? Volgens mij krijgen de rissers die het willen doorgeven terplekke een nekschot van de ris mafia.
Mag niet uitlekken oid
Nou ik ben vooral 2 weken terug ofzo erg geschrokken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:20 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
woei en ik heb m al 3 maandjes en ook hier very happy![]()
toch vind ik het regelmatig nog spannendmisschien omdat ik een stresskipje ben
![]()
![]()
mmm niet de juiste instelling van die leraar.. ok, initiatief nemen is weleens goed,quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Het lullige was.. het was ook nog een lesauto met dus 2 mensen erin die eigenlijk zouden moeten opletten![]()
Afgelopen vrijdag moest ik om 13.30, komende vrijdag moet ik wel om 9.00quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:14 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik zie dat je uit Vlissingen komt. We zaten afgelopen vrijdag om 9.00 beide in het lokaal van het CBR in Goes? Ik heb overigens ook weer gereserveerd voor a.s. vrijdag 9.00.
lijkt me dat dat niet zoveel uitmaaktquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou ik ben vooral 2 weken terug ofzo erg geschrokken.
Ik reed op een voorrangsweg waar je 50 mag, en deze heeft allemaal zijstraatjes van links en rechts maar ik heb dus voorrang. Bij deze zijstraatjes staat het allemaal goed aangegeven, met haaientanden en borden enzo.
Nu reed ik daar.. ongeveer 55 (iets te hard ja) en kwam er een auto aan.. ik al iets op de rem zodat ik nu wel 50 reed, maar ik dacht ach die stopt wel. Maar dat gebeurde dus niet! Ik keihard op de rem.. en uiteindelijk scheelde het centimeter of 10. Het lullige was.. het was ook nog een lesauto met dus 2 mensen erin die eigenlijk zouden moeten opletten
Ik had gewoon hartkloppingen.. was zo geschrokken. En ik was ook boos, als ik mijn zin had gedaan was ik naar die autorijschool toegegaan om eens uitleg te vragen.. maar heb me kunnen inhouden. Gelukkig zat mn grote hond veilig achterin achter hondenrek, en de twee kleintjes voor op de grond bij de bijrijders stoel, anders had het heel anders kunnen aflopen. Er staan iig wel wat behoorlijke remsporen op de weg daar van mij..
Vanaf nu rijd ik daar dus altijd 45 en let erg goed op..
Dat is ook wel zo.. maar voor mijn gevoel welquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:17 schreef Repeat het volgende:
[..]
lijkt me dat dat niet zoveel uitmaaktOf je nou 45 rijdt of 55
Tuurlijk is dat goed, maar niet op punten waar het gevaarlijk is.. en dat was het daar wel.. iedereen weet dat daar altijd veel te hard gereden wordt (65/70km/h)quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:03 schreef almeersmeisje het volgende:
[..]
mmm niet de juiste instelling van die leraar.. ok, initiatief nemen is weleens goed,
maar natuurlijk wel als het kan en je geen andere weggebruikers belemmerd![]()
Dat denk jij.. Zullen we het proberen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:17 schreef Repeat het volgende:
[..]
lijkt me dat dat niet zoveel uitmaaktOf je nou 45 rijdt of 55
wat stom zeg van die lesauto. ik heb zoiets een keer op les meegemaakt toen ik achterin zat. ook geen voorrang, maar die gast wilde gaan terwijl er auto aan kwam. leraar hard op de rem.. pffff...quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou ik ben vooral 2 weken terug ofzo erg geschrokken.
Ik reed op een voorrangsweg waar je 50 mag, en deze heeft allemaal zijstraatjes van links en rechts maar ik heb dus voorrang. Bij deze zijstraatjes staat het allemaal goed aangegeven, met haaientanden en borden enzo.
Nu reed ik daar.. ongeveer 55 (iets te hard ja) en kwam er een auto aan.. ik al iets op de rem zodat ik nu wel 50 reed, maar ik dacht ach die stopt wel. Maar dat gebeurde dus niet! Ik keihard op de rem.. en uiteindelijk scheelde het centimeter of 10. Het lullige was.. het was ook nog een lesauto met dus 2 mensen erin die eigenlijk zouden moeten opletten
Ik had gewoon hartkloppingen.. was zo geschrokken. En ik was ook boos, als ik mijn zin had gedaan was ik naar die autorijschool toegegaan om eens uitleg te vragen.. maar heb me kunnen inhouden. Gelukkig zat mn grote hond veilig achterin achter hondenrek, en de twee kleintjes voor op de grond bij de bijrijders stoel, anders had het heel anders kunnen aflopen. Er staan iig wel wat behoorlijke remsporen op de weg daar van mij..
Vanaf nu rijd ik daar dus altijd 45 en let erg goed op..
in je theorieboek staat hoelang je remweg is bij bepaalde snelheden. ken t niet uit het hoofd, maar zal idd wat meter schelenquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:30 schreef Boink het volgende:
[..]
Dat denk jij.. Zullen we het proberen?
Je krijgt aan het begin van je cursus een rooster mee. Het is namelijk niet elke dag zo dat je van 9 tot 17 bezig bent. Je bent vaak al eerder klaar, en dan kan je inderdaad gewoon naar huis. Maar het is niet zo dat je tussendoor makkelijk naar huis kan want ze stoppen het rooster vrij vol. Je hebt namelijk niet alleen een paar uur rijles per dag, er komen nog uren meerijden, computersimulatie en theorie bij....en die zijn indd wel verplicht om te maken/volgen. Al kunnen ze je natuurlijk nergens toe dwingen, want het is jouw geldquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
Nouja het rijden zelf moet wel lukken, het besturen van de auto bedoel ik dan, want dat "oefen" ik wel eens![]()
Maar als ik het goed begrijp, dan zit je dus hele daar op die locatie? Het is dus niet zo dat je bv 4 uur les hebt en dan weer naar huis kan?
Met alleen die examens oefenen haal je je theorie ook wel hoor...quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil gaan leren voor mijn theorie, nu had ik een theorie en praktijkvragen boek
dat praktijkboek ben ik kwijt
ik heb wel een cdrom met 10 examens, ieder 50 vragen.
zou dat net zo goed zijn, om mee te oefenen..?
het is een verjo examentrainig cdrom
lekker gevoel he ik heb hem nu inmiddels 3 wekenquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Even weer een tvp'tje.
Blijft leuk om te zien hoe anderen het meemaken
Zelf ben ik iig nog altijd erg gelukkig met mn roze papiertje
Heb hem nu 2 maanden!
Waarom dan die smiley?quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:56 schreef TommyKnocker84 het volgende:
[..]
lekker gevoel he ik heb hem nu inmiddels 3 weken![]()
Gewoon proberen, ik heb 80% geleerd van de ANWB examentrainingcd, en de rest uit 't boekje...ging prima!quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil gaan leren voor mijn theorie, nu had ik een theorie en praktijkvragen boek
Nadeel is dat je de regels niet weet en enkel op de plaatjes reageerd. Bilbiotheek misschien een optie? Het is zonde van je 29,50 als je het nog een keer over moet doen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |