abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31484213
Zou iemand die nog niet door de RIS Mafia is omgelegd mijn kunnen vertellen of het boek een isbn nummer heeft? Volgens mij krijgen de rissers die het willen doorgeven terplekke een nekschot van de ris mafia.

Mag niet uitlekken oid
'The Less you know, The more you believe'
pi_31485389
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:15 schreef nieky het volgende:

[..]

Helaas ben ik ook gezakt met 7 fouten.
Volgende week vrijdag weer een poging wagen.
Ik zie dat je uit Vlissingen komt. We zaten afgelopen vrijdag om 9.00 beide in het lokaal van het CBR in Goes? Ik heb overigens ook weer gereserveerd voor a.s. vrijdag 9.00.
pi_31485431
Even weer een tvp'tje.
Blijft leuk om te zien hoe anderen het meemaken

Zelf ben ik iig nog altijd erg gelukkig met mn roze papiertje
Heb hem nu 2 maanden!
pi_31485503
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Even weer een tvp'tje.

Heb hem nu 2 maanden!
woei en ik heb m al 3 maandjes en ook hier very happy
toch vind ik het regelmatig nog spannend misschien omdat ik een stresskipje ben
"Trust can kill you, or set you free"
pi_31485634
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 11:09 schreef juliusbackpacking het volgende:
Zou iemand die nog niet door de RIS Mafia is omgelegd mijn kunnen vertellen of het boek een isbn nummer heeft? Volgens mij krijgen de rissers die het willen doorgeven terplekke een nekschot van de ris mafia.

Mag niet uitlekken oid
90-5862-091-3

Groetjes,

veldmuis
pi_31485641
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:20 schreef Ferryfan4ever het volgende:

[..]

woei en ik heb m al 3 maandjes en ook hier very happy
toch vind ik het regelmatig nog spannend misschien omdat ik een stresskipje ben
Nou ik ben vooral 2 weken terug ofzo erg geschrokken.
Ik reed op een voorrangsweg waar je 50 mag, en deze heeft allemaal zijstraatjes van links en rechts maar ik heb dus voorrang. Bij deze zijstraatjes staat het allemaal goed aangegeven, met haaientanden en borden enzo.

Nu reed ik daar.. ongeveer 55 (iets te hard ja ) en kwam er een auto aan.. ik al iets op de rem zodat ik nu wel 50 reed, maar ik dacht ach die stopt wel. Maar dat gebeurde dus niet! Ik keihard op de rem.. en uiteindelijk scheelde het centimeter of 10. Het lullige was.. het was ook nog een lesauto met dus 2 mensen erin die eigenlijk zouden moeten opletten Ik had gewoon hartkloppingen.. was zo geschrokken. En ik was ook boos, als ik mijn zin had gedaan was ik naar die autorijschool toegegaan om eens uitleg te vragen.. maar heb me kunnen inhouden. Gelukkig zat mn grote hond veilig achterin achter hondenrek, en de twee kleintjes voor op de grond bij de bijrijders stoel, anders had het heel anders kunnen aflopen. Er staan iig wel wat behoorlijke remsporen op de weg daar van mij..

Vanaf nu rijd ik daar dus altijd 45 en let erg goed op..
pi_31485897
1ste les ging goed, maandag weer.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_31486290
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]
Het lullige was.. het was ook nog een lesauto met dus 2 mensen erin die eigenlijk zouden moeten opletten
mmm niet de juiste instelling van die leraar.. ok, initiatief nemen is weleens goed,
maar natuurlijk wel als het kan en je geen andere weggebruikers belemmerd
Van het concert des levens, krijgt niemand het program
pi_31486495
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:14 schreef Toad het volgende:

[..]

Ik zie dat je uit Vlissingen komt. We zaten afgelopen vrijdag om 9.00 beide in het lokaal van het CBR in Goes? Ik heb overigens ook weer gereserveerd voor a.s. vrijdag 9.00.
Afgelopen vrijdag moest ik om 13.30, komende vrijdag moet ik wel om 9.00
pi_31486510
quote:

[..]

Ik reed op een voorrangsweg waar je 50 mag, en deze heeft allemaal zijstraatjes van links en rechts maar ik heb dus voorrang. Bij deze zijstraatjes staat het allemaal goed aangegeven, met haaientanden en borden enzo.

Nu reed ik daar.. ongeveer 55 (iets te hard ja ) en kwam er een auto aan.. ik al iets op de rem zodat ik nu wel 50 reed, maar ik dacht ach die stopt wel. Maar dat gebeurde dus niet! Ik keihard op de rem.. en uiteindelijk scheelde het centimeter of 10. Het lullige was.. het was ook nog een lesauto met dus 2 mensen erin die eigenlijk zouden moeten opletten Ik had gewoon hartkloppingen.. was zo geschrokken. En ik was ook boos, als ik mijn zin had gedaan was ik naar die autorijschool toegegaan om eens uitleg te vragen.. maar heb me kunnen inhouden. Gelukkig zat mn grote hond veilig achterin achter hondenrek, en de twee kleintjes voor op de grond bij de bijrijders stoel, anders had het heel anders kunnen aflopen. Er staan iig wel wat behoorlijke remsporen op de weg daar van mij..

lijkt me dat dat niet zoveel uitmaakt Of je nou 45 rijdt of 55
pi_31486563
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 13:17 schreef Repeat het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo.. maar voor mijn gevoel wel
pi_31486583
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 13:03 schreef almeersmeisje het volgende:

[..]

mmm niet de juiste instelling van die leraar.. ok, initiatief nemen is weleens goed,
maar natuurlijk wel als het kan en je geen andere weggebruikers belemmerd
Tuurlijk is dat goed, maar niet op punten waar het gevaarlijk is.. en dat was het daar wel.. iedereen weet dat daar altijd veel te hard gereden wordt (65/70km/h)
  zondag 16 oktober 2005 @ 13:30:15 #188
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_31486712
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 13:17 schreef Repeat het volgende:

[..]

Dat denk jij.. Zullen we het proberen?
pi_31488752
quote:

[..]

wat stom zeg van die lesauto. ik heb zoiets een keer op les meegemaakt toen ik achterin zat. ook geen voorrang, maar die gast wilde gaan terwijl er auto aan kwam. leraar hard op de rem.. pffff...
ja ik rijd meestal ook iets langzamer op zulke wegen.

heb ook zoiets meegemaakt. was file. ik reed netjes 70, uitvoegstrook mocht 50. ineens voegt er een rijles auto in met maximaal 30... ik moest vrij hard remmen. even later schuift er een auto op terwijl ik naast hem rijd.. ik schrok me dood man.. toen ben ik maar in linkerbaan gebleven, die rechterbaan was mij een beetje te gevaarlijk (er kwam verder geen snelrijdend verkeer aan wat ik zou hinderen ofzo )

wat ook spannend is, is als de verkeerslichten uitstaan.. pff zo hard als sommige mensen aankomen rijden terwijl ze geen voorrang hebben
pi_31488792
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 13:30 schreef Boink het volgende:

[..]

Dat denk jij.. Zullen we het proberen?
in je theorieboek staat hoelang je remweg is bij bepaalde snelheden. ken t niet uit het hoofd, maar zal idd wat meter schelen
  zondag 16 oktober 2005 @ 15:17:48 #191
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_31488826
ik wil gaan leren voor mijn theorie, nu had ik een theorie en praktijkvragen boek
dat praktijkboek ben ik kwijt
ik heb wel een cdrom met 10 examens, ieder 50 vragen.
zou dat net zo goed zijn, om mee te oefenen..?
het is een verjo examentrainig cdrom
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_31488948
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:13 schreef Repeat het volgende:

[..]

Nouja het rijden zelf moet wel lukken, het besturen van de auto bedoel ik dan, want dat "oefen" ik wel eens
Maar als ik het goed begrijp, dan zit je dus hele daar op die locatie? Het is dus niet zo dat je bv 4 uur les hebt en dan weer naar huis kan?
Je krijgt aan het begin van je cursus een rooster mee. Het is namelijk niet elke dag zo dat je van 9 tot 17 bezig bent. Je bent vaak al eerder klaar, en dan kan je inderdaad gewoon naar huis. Maar het is niet zo dat je tussendoor makkelijk naar huis kan want ze stoppen het rooster vrij vol. Je hebt namelijk niet alleen een paar uur rijles per dag, er komen nog uren meerijden, computersimulatie en theorie bij....en die zijn indd wel verplicht om te maken/volgen. Al kunnen ze je natuurlijk nergens toe dwingen, want het is jouw geld
pi_31489011
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 15:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil gaan leren voor mijn theorie, nu had ik een theorie en praktijkvragen boek
Met alleen die examens oefenen haal je je theorie ook wel hoor...
  zondag 16 oktober 2005 @ 20:56:10 #194
127673 TommyKnocker84
Rijbewijs B behaald 06-10-2005
pi_31495860
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Even weer een tvp'tje.

Heb hem nu 2 maanden!
lekker gevoel he ik heb hem nu inmiddels 3 weken
pi_31496041
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 20:56 schreef TommyKnocker84 het volgende:

[..]

lekker gevoel he ik heb hem nu inmiddels 3 weken
Waarom dan die smiley?
pi_31496113
quote:
Gewoon proberen, ik heb 80% geleerd van de ANWB examentrainingcd, en de rest uit 't boekje...ging prima!

Groetjes,

veldmuis
pi_31496140
Ja idd, beetje jammer...
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zondag 16 oktober 2005 @ 21:10:54 #198
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_31496195
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 21:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Waarom dan die smiley?
huilen van vreugde?
pi_31496255
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 21:10 schreef Radjesh het volgende:

[..]

huilen van vreugde?
Haha, ja dat zal dan wel!
pi_31505190
quote:
Nadeel is dat je de regels niet weet en enkel op de plaatjes reageerd. Bilbiotheek misschien een optie? Het is zonde van je 29,50 als je het nog een keer over moet doen.
'The Less you know, The more you believe'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')