En ik maar denken dat dat "Ik ben en lul" was...quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De oudste Nederlandse zinsnede.
Nee, in het geheel niet. Maar, zoals je ziet, ik heb ook een prototypisch Germaanse naam, zij het met een kleine afwijking.quote:
Tjitske of Nynke of Karin of Marianquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ghe.
Als ik mijn echte naam zeg, dan weten mensen die me hier minder lieve dingen hebben toegewenst ook wie ik ben, want er heet er maar ééntje zo. Mijn ouders hebben mij in al hun wijsheid een protochristelijke Germaans-Friese naam willen geven.
Net of dat everlasting isquote:
Je bedoelt ''ik wil in een internaat''?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zie een behoorlijk verschil, en wil in intentie.
Neehoor, alleen kondigen ze de verhoging natuurlijk niet met luid trompet geschal aan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Net of dat everlasting is. Binnen een paar weken kan het weer vet gestegen zijn. Terwijl ze de prijzen van supermarktartikelen structureel verlagen.
Nee. "Allahs wilquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bedoelt ''ik wil in een internaat''?
Volgens mij zijn dit alle christelijke verbasteringen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Tjitske of Nynke of Karin of Marian
Zo heet 40% van mijn vrouwelijke leerlingen in Franeker...quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit alle christelijke verbasteringen.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:55 schreef Monidique het volgende:
Nee. "Allahs wil" lijkt mij duidelijk een poging grappig te zijn. Grappig is het niet. "Terroristen haten onze vrijheid niet" is niet als grappig bedoeld. Grappig is het dan ook niet.
Ik kom dan ook niet uit Franeker. Zelfs Friezen kijken wat vreemd op van mijn naam.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:56 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zo heet 40% van mijn vrouwelijke leerlingen in Franeker...
Inteelt ? Gebrek aan creatief vermogen ?, of gewoon luiheid ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:56 schreef George-Butters het volgende:
Zo heet 40% van mijn vrouwelijke leerlingen in Franeker...
Ik heb het altijd beschouwd als een poging om te zuigen. Want, tja, Bush mag zich dan te buiten gaan aan grandioze retoriek, hij nadert de waarheid hier mijns inziens wel degelijk, of althans een aspect van die waarheid.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:55 schreef Monidique het volgende:. "Terroristen haten onze vrijheid niet" is niet als grappig bedoeld. Grappig is het dan ook niet.
De waarheid naderen - want ja, het betreft over het algemeen inderdaad totalitaire neo-fascisten - is de waarheid in pacht hebben nog niet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb het altijd beschouwd als een poging om te zuigen. Want, tja, Bush mag zich dan te buiten gaan aan grandioze retoriek, hij nadert de waarheid hier mijns inziens wel degelijk, of althans een aspect van die waarheid.
Dat staat er ook niet, amice.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
De waarheid naderen - want ja, het betreft over het algemeen inderdaad totalitaire neo-fascisten - is de waarheid in pacht hebben nog niet.
Dat vind ik nu van ''armoede en Israel zijn de grootste boosdoeners''. Waarmee ik geenszins wil zeggen dat jij je van zulke SCHandelijke dooddoeners zou bedienen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:13 schreef Monidique het volgende:
Ik vind "ze haten onze vrijheid en democratie" een simplisme dat door het inherente negeren van andere motieven ook nog eens een gevaarlijk simplisme is.
Ik.ben.ook.niet.grappig.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Erg grappig is het niet. Maar goed, zuigen dat terroristen onze vrijheden niet haten is evenmin erg grappig.
Die werden eerst aangevangen nadat de dame zich had verwijderd. Het is buitengewoon ongepast in gezelschap van dames over politiek te praten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat waren eigenlijk die befaamde politieke discussies tijdens de vergadering in Groningen?
Toen jij aanwezig was, is jouw bips natuurlijk uitgebreid besproken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Die werden eerst aangevangen nadat de dame zich had verwijderd. Het is buitengewoon ongepast in gezelschap van dames over politiek te praten.
Het staat de vergaderde heren te prijzen dat ook zij daarvan doordrongen bleken.
Nee, het ging over Fok, Fok!discussie "voorbij Fok" en Mereltje, die intressante dingen had meegemaakt. Maar behalve dat je gemist hebt hoe ik & anderen IRL zijn heb je niet veel gemist.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Het ging dus gewoon over neuken?
quote:Het ging dus gewoon over neuken?
Noch mijn kont, noch het bedrijven der liefde is ter tafel gekomen.quote:Toen jij aanwezig was, is jouw bips natuurlijk uitgebreid besproken.
Gebruik je IRL eauk zulke afkortingen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, het ging over Fok, Fok!discussie "voorbij Fok" en Mereltje, die intressante dingen had meegemaakt. Maar behalve dat je gemist hebt hoe ik & anderen IRL zijn heb je niet veel gemist.
Om dat te weten te komen zouden we best een keer cola & bier kunnen drinken, maar het antwoord is al bij voorbaat "nee" op de vraag "Gebruik je IRL eauk zulke afkortingen? ".quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gebruik je IRL eauk zulke afkortingen?
Had je dat niet eerder kunnen zeggen? Ik was in Bakkefean van het weekend.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Om dat te weten te komen zouden we best een keer cola & bier kunnen drinken
Nee, het is een hyperirritante GeenStijl-tic. Maar ''IRL'' is evenmin Nederlands, Private Joker.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:46 schreef George-Butters het volgende:
eauk is tog geen nederlants?
De avonturen van Sigme aan gene zijdequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:32 schreef Bluesdude het volgende:
De avonturen van Sigme aan gene zijde
Hoofdstuk 1
Hoe Aaah, bewaker van de ideologische zuiverheid, Sigme ontmaskert en zij Lemmeb in haar val meesleurt. Maarrr is er nog een tweede mol ?
Seau! en nu een feauxteaux ook niequote:Op zondag 9 oktober 2005 19:46 schreef George-Butters het volgende:
eauk is tog geen nederlants?
Jij snapt hetquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Vrouwen maken mannenlevens kapot
3 manieren om je geld kwijt te raken.quote:
Spreuk op mijn grafsteen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, mijn zoon.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:03 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben verkouden.... bijna de hele middag in een warm bedje gelegen, en nog snotter ik.
quote:- Ga ik dood ?-
Hoeveel armoede is er eigenlijk in Saudi Arabie... ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:07 schreef Monidique het volgende:
Velen zeggen ook dat democratie een middel is om terrorisme tegen te gaan of in ieder geval te verminderen. Ik denk dat dat ook zo is. Armoede, of eerder algemene wantoestand, is ook een factor.
Behoorlijk wat, vermoed ik.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hoeveel armoede is er eigenlijk in Saudi Arabie... ?
Ja, die was laatst op National Geographic.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:07 schreef Monidique het volgende:
Pompeji, de laatste dag - over de laatste dagen van de Romeinse stad Pompeî vlak voor de uitbarsting van de vulkaan Vesuvius. - België 2 - 21.05
Denk dat de levenstandaard in S.A. hoger ligt dan hier in Nederland.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:08 schreef Monidique het volgende:
Behoorlijk wat, vermoed ik.
Ik zou niet weten waarom.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Denk dat de levenstandaard in S.A. hoger ligt dan hier in Nederland.
Mijn gezond verstand zegt ook dat armoede en gebrek aan andere methoden tot inspraak bijdragen aan terrorisme.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:07 schreef Monidique het volgende:
Velen zeggen ook dat democratie een middel is om terrorisme tegen te gaan of in ieder geval te verminderen. Ik denk dat dat ook zo is. Armoede, of eerder algemene wantoestand, is ook een factor.
Ja, de KNVB is opgeheven wegens een fatwa.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:14 schreef Tuana het volgende:
Nog belangrijke ontwikkelingen in Nederland?
O, om te zeggen dat armoede en onderdrukking hun drijft, is inderdaad eveneens een simplificatie.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn gezond verstand zegt ook dat armoede en gebrek aan andere methoden tot inspraak bijdragen aan terrorisme.
Maar ook in welvarend en democratisch Duitsland waren idealistisch bevlogen terroristen.
Het blijft dat sommige mensen gevoelig zijn voor absolute waarheden en martelaarschap. Terrorisme is daarvoor een uitlaatklep. Een vervelende. De vroegchristelijke martelaren en hun navolgers waren uit hetzelfde hout gesneden, maar een stuk minder schadelijk.
We gaan met ons Oranje leger Duitsland aanvallen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:14 schreef Tuana het volgende:
Nog belangrijke ontwikkelingen in Nederland?
Allah zij geprezen! Werd hoog tijdquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, de KNVB is opgeheven wegens een fatwa.
Ja, evenals verwijzen naar de onmiskenbare krankzinnige aspecten. Iedere (potentiele) terrorist individueel doorzagen over ongelukkige jeugd is natuurlijk ook zinloos.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, om te zeggen dat armoede en onderdrukking hun drijft, is inderdaad eveneens een simplificatie.
Op wat afrikaanse landen na gaat bijna ieder land er constant op vooruit. Tot zover de leugen dat het Westen de wereld onderdrukt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:18 schreef Monidique het volgende:
Voor wat het waard is: http://hdr.undp.org/statistics/data/maps.cfm?id=1.
Waarom? Het persoonlijke leven van een terrorist lijkt mij heel belangrijk.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, evenals verwijzen naar de onmiskenbare krankzinnige aspecten. Iedere (potentiele) terrorist individueel doorzagen over ongelukkige jeugd is natuurlijk ook zinloos.
Hij is aan te raden?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, die was laatst op National Geographic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |