abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31306600
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:30 schreef Drugshond het volgende:
RIJSWIJK - Gretta Duisenberg is in de nacht van zaterdag op zondag de toegang tot Israël geweigerd. Dat heeft een woordvoerder van de delegatie waarvan zij deel uit maakte zondag gezegd.

(wedden dat ze stampvoetend bij de grens staat). "Weten jullie wel wie ik ben !!!"
Greta.

Maar toch blijft het een interessante vrouw.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_31306628
Net goed
pi_31306680
pi_31306737
Nou ja, niet dat ze mijn gedachten verkondigd, maar ik heb wel respect voor deze vrouw. Er zijn nog maar weinig mensen met principes. Ze kan ook de hele dag sherry zuipen in d'r Wassenaarse villa.
pi_31306785
Dat kan ze ook beter gaan doen. Ze doet niets anders dan provoceren en zuigen.
pi_31306823
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:39 schreef MrX1982 het volgende:
Dat zeg ik, respect voor deze vrouw die tegen de politiek correcte rechtse kerk ingaat.
pi_31306915
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:40 schreef gelly het volgende:
Dat zeg ik, respect voor deze vrouw die tegen de politiek correcte rechtse kerk ingaat.

Als jij calimero gedrag respectvol vindt, ok.
pi_31307158
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:44 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Als jij calimero gedrag respectvol vindt, ok.
D'r gedrag niet, het feit dat ze anders durft te zijn en denken over bepaalde thema's.
pi_31307244
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:55 schreef gelly het volgende:
D'r gedrag niet, het feit dat ze anders durft te zijn en denken over bepaalde thema's.
Dat mag natuurlijk maar wat je ermee bereikt is me een raadsel.
  zondag 9 oktober 2005 @ 14:06:12 #85
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_31307389
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:23 schreef pberends het volgende:

Net of huizenbezitters geen extra hypotheekschuld (en dus meer hypotheekrenteaftrek) op zich nemen om daar leuke dingen van te doen ?
Dat is net wat ze afgeschaft hebben. Rente op gewone leningen is nooit aftrekbaar geweest . Als je van hypotheekgeld een boot aanschaft mag je de rente daarover niet meer aftrekken.
pi_31307539
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:06 schreef freako het volgende:

[..]

Dat is net wat ze afgeschaft hebben. Rente op gewone leningen is nooit aftrekbaar geweest . Als je van hypotheekgeld een boot aanschaft mag je de rente daarover niet meer aftrekken.
Oh.

Maar je kan toch ook hypotheekgeld gebruiken voor dingen die niet te controleren zijn?
pi_31307570
Gretta is cool. De SCH onder de vrouwen.

Overigens snap ik best dat ze met Arafat het bed ingedoken is, tering, wat had hij een bef-lipjes zeg.
pi_31308482
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:14 schreef pberends het volgende:

[..]

Oh.

Maar je kan toch ook hypotheekgeld gebruiken voor dingen die niet te controleren zijn?
Ow, ik maak zelf een denkfout. Ik bedoelde: die aftrek zorgt ervoor dat mensen minder snel hun hypotheek gaan aflossen EN dus meer consumeren. Dus het is wel degelijk een soort van comsumptieve aftrek.
pi_31308602
quote:
Er begint zich idd wel een duidelijk patroon te vormen.

Alles is vanaf nu de schuld van het broeikaseffect.
Ik moet morgen werken, schuld van het broeikaseffect
Nee Japie, aardbevingen zijn niet te wijten aan het versterkte broeikaseffect en als je het probeert belachelijk te maken, dan verdwijnen de feiten niet dat het versterkte broeikaseffect bestaat, dat de mens voor een groot gedeelte verantwoordelijk is daarvoor en dat orkanen waarschijnlijk heviger worden door het warmer worden van de aarde, waar de mens dus voor een groot gedeelte verantwoordelijk voor is.
pi_31308627
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:39 schreef MrX1982 het volgende:
Ik dacht dat dat juist zo mooi en goed was aan Theo en Pimmetje?
  zondag 9 oktober 2005 @ 15:23:48 #92
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31309011
quote:
nee, ze zullen eens een keertje doen wat ze beloven voor de camera!
Dan zou het hek toch wel van de dam zijn, beloftes nakomen
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_31309100
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 15:23 schreef Yildiz het volgende:

[..]

nee, ze zullen eens een keertje doen wat ze beloven voor de camera!
Dan zou het hek toch wel van de dam zijn, beloftes nakomen
Zeg, wanneer begint je proces eigenlijk?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_31309220
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 15:04 schreef Monidique het volgende:
Nee Japie, aardbevingen zijn niet te wijten aan het versterkte broeikaseffect en als je het probeert belachelijk te maken, dan verdwijnen de feiten niet dat het versterkte broeikaseffect bestaat, dat de mens voor een groot gedeelte verantwoordelijk is daarvoor en dat orkanen waarschijnlijk heviger worden door het warmer worden van de aarde, waar de mens dus voor een groot gedeelte verantwoordelijk voor is.
De wereld zal idd spoedig ten onder gaan.
Landen die het Kyoto verdrag niet hebben ondertekend worden nu gestraft

De algemene omhelzing door de milieu maffia van aardbevingen icm het broeikaseffect is slechts een kwestie van tijd. "Feiten" om angst in te boezemen moeten immers telkens vernieuwd worden.

En anders valt de schuld altijd nog af te schuiven op een boze Allah dan wel God
pi_31309276
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 15:32 schreef MrX1982 het volgende:
De algemene omhelzing door de milieu maffia van aardbevingen icm het broeikaseffect is slechts een kwestie van tijd. "Feiten" om angst in te boezemen moeten immers telkens vernieuwd worden.
Welke "milieu maffia" gebruikt nu aardbevingen om de reële gevaren van het broeikaseffect te tonen en welke aanwijzingen heb je anders dat ze het binnenkort gaan gebruiken?
quote:
En anders valt de schuld altijd nog af te schuiven op een boze Allah dan wel God
Haha.
  zondag 9 oktober 2005 @ 15:35:51 #96
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31309286
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 15:28 schreef sizzler het volgende:

[..]

Zeg, wanneer begint je proces eigenlijk?
als je het weet, mag je het zeggen, ik heb geen ideeeee
  zondag 9 oktober 2005 @ 15:36:02 #97
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_31309291
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:58 schreef pberends het volgende:

[..]

Ow, ik maak zelf een denkfout. Ik bedoelde: die aftrek zorgt ervoor dat mensen minder snel hun hypotheek gaan aflossen EN dus meer consumeren. Dus het is wel degelijk een soort van comsumptieve aftrek.
De vraag is natuurlijk hoe hoog hun hypotheek was geweest als de rente niet was af te trekken. Veel hypotheken die nu worden afgesloten zijn qua hoogte zo ongeveer het maximale van wat mogelijk is gezien de hoogte van het inkomen. En dat is dus als rekening wordt gehouden met de HRA.

Zonder HRA zal de totale hypotheek lager zijn geweest maar (rente+aflossing) zou dan ongeveer gelijk zijn aan wat nu betaald wordt aan (rente+aflossing)-HRA.
pi_31309338
quote:
Wat een kwats zeg...je ziet spoken, kerel.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  zondag 9 oktober 2005 @ 15:41:20 #99
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31309403
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 15:38 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Wat een kwats zeg...je ziet spoken, kerel.
nou, altijd en altijd maar angst inboezemen, dat gebeurt wel hoor

houdt de mensheid levendig
pi_31309620
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 15:41 schreef Yildiz het volgende:

[..]

nou, altijd en altijd maar angst inboezemen, dat gebeurt wel hoor

houdt de mensheid levendig
De angst die veel mileuorganisaties hebben is dat de wereld onherstelbaar verandert voor mens, plant en dier, en terecht. Dat ze daar zoveel mogelijk mensen bewust van willen maken is begrijpelijk want symptomen van verval worden al zichtbaar.

Aardbevingen worden geologisch bepaald, en niet door milieuvervuiling, dat heeft ook geen enkele serieuze mileubeweging gesteld.

Vergeet niet dat iedereen als het om milieu gaat hetzelfde belang heeft, ik snap daarom ook niet waarom het altijd gepolitiseerd wordt.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')