Wel leuke links staan er tussenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:30 schreef sizzler het volgende:
[..]
http://www.milliondollarhomepage.com/
Waarom ben ik daar niet op gekomen?
Het aantal extrahits per besteedde dollar zal wel erg hoog liggen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:50 schreef MrX1982 het volgende:
Het nut om pixel ruimte te kopen zie ik ook niet maar blijkbaar anderen wel
Pure windhandel als je het mij vraagt maar ja het is mijn geld nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:58 schreef sizzler het volgende:
Het aantal extrahits per besteedde dollar zal wel erg hoog liggen.
Nouja, 1 dollar voor zes jaar lang... op zich valt dat wel mee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Pure windhandel als je het mij vraagt maar ja het is mijn geld niet
Maar niemand neemt 1 pixel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:06 schreef sizzler het volgende:
Nouja, 1 dollar voor zes jaar lang... op zich valt dat wel mee.
Hoe laat begint de wedstrijd?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:25 schreef pberends het volgende:
Zal Talpa vanavond wel de camera's op tijd de grens binnen hebben gekregen?
Zou Ali B ook meegaan?quote:Gretta Duisenberg weer naar Palestijnse gebieden
Gepubliceerd op zaterdag 08 oktober 2005
AMSTERDAM (ANP) - Gretta Duisenberg is zaterdag met een delegatie Nederlandse schrijvers, journalisten en kunstenaars vertrokken naar de Palestijnse gebieden op de Westoever en Gaza. Duisenberg is voorzitter van het comité Stop de Bezetting.
De reis staat in het teken van de bouw van de scheidingsmuur tussen Israël en de Westoever en de gevolgen daarvan op het leven in de Palestijnse gebieden. Op het programma staan onder meer een bezoek aan de Palestijnse president Abbas en de presidentskandidaat Moustafa Barghouti.
De schrijvers, journalisten en kunstenaars die Duisenberg op haar reis vergezellen, zullen op verzoek van Stop de Bezetting hun ervaringen op artistieke en journalistieke wijze verwerken. Later dit jaar wordt een tentoonstelling georganiseerd over de reis.
Zaterdag 15 oktober keert het gezelschap terug naar Nederland.
Grappig.. ik ben met hetzelfde bezig... Cape 1652 (Rode Afrikaanse wijn)... smaakt prima overigens.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:58 schreef sizzler het volgende:
[..]
Grolsch is in de aanbieding bij AH.
En lekkere wijn voor 3.99![]()
20.30 op Pulpa.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hoe laat begint de wedstrijd?
ik zag wat nortons liggen bij de AH, lekker, maar geen 4 euri waardquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Grappig.. ik ben met hetzelfde bezig... Cape 1652 (Rode Afrikaanse wijn)... smaakt prima overigens.
Pakistan heeft Kyoto niet ondertekend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:18 schreef MrX1982 het volgende:
Of broeikaseffect natuurlijk.
Zo dan ben ik al die dwazen voor.
Kijk daar heb je het al.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Pakistan heeft Kyoto niet ondertekend.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |