Is dat dan nog niet duidelijk?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Kijk daar heb je het al.
Mexico heeft zeker ook het Kyoto verdrag niet ondertekend?
Er begint zich idd wel een duidelijk patroon te vormen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Is dat dan nog niet duidelijk?
Die types elkaar zien bestoken met dezelfde retoriek die ze tegen de rechtse buitenwereld gebruikten is pure comedy.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:36 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zag het ja, ik vind dat zó leuk he.
Jack Spijkerman staat in mijn rijtje van mensen die totaal niet serieus te nemen zijn.
Het is puur amusement.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Die types elkaar zien bestoken met dezelfde retoriek die ze tegen de rechtse buitenwereld gebruikten is pure comedy.
Elke keer NSB of Nazi roepen is eigenlijk de houtlijm van hun betoog/reaktie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:55 schreef MrX1982 het volgende:
Het is puur amusement.
Linkse incrowd relletjes, heerlijk.
Ik ben idealistischer dan jij
Nee hoor ik ben 6x idealistischer dan jij
etc etc.
NSB gebruiken in je verhaal is natuurlijk helemaal een bevestiging van ultiem huilie gedrag.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:58 schreef Drugshond het volgende:
Elke keer NSB of Nazi roepen is eigenlijk de houtlijm van hun betoog/reaktie.
Kom ze elke dag digitaal ergens tegen![]()
Als m'n eenden het maar niet krijgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:10 schreef Drugshond het volgende:
Schijnbaar vogelgriep in Roemenie....
![]()
Ik niet weten ?!... het zal vanavond nog stiller worden (i.v.m. voetbal)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:09 schreef sigme het volgende:
Heb ik nog iets gemist vandaag?
Nee hoor, want de moskeeën blijven staan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:14 schreef MrX1982 het volgende:
Allah is boos
Ground Zero van de vogelpest in Nederland is nu al voorspelbaar (soort van Yildiz topic).quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:12 schreef pberends het volgende:
Als m'n eenden het maar niet krijgen.
Nee, dat doe ik allang niet meerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ground Zero van de vogelpest in Nederland is nu al voorspelbaar (soort van Yildiz topic).
Ik zou de eendjes ook maar niet meer in bad nemen
voetbal? iets spannends?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik niet weten ?!... het zal vanavond nog stiller worden (i.v.m. voetbal)
Neuh, het is zaterdagavond. Iedereen met een leven is dan verdwenenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:16 schreef sigme het volgende:
[..]
voetbal? iets spannends?
loopt fok!=POL dan leeg?
Is voetbal dan niet spannend ?....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:16 schreef sigme het volgende:
Voetbal? iets spannends?
Die leegloop is al maanden geleden ingezetquote:loopt fok!=POL dan leeg?
Oh. Ik ben dan ook verdwenen, naar m'n nest. Heb ik dan ook een leven?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Neuh, het is zaterdagavond. Iedereen met een leven is dan verdwenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |