Door de ogen van een homofiel misschien wel ja.quote:
En het erge is dat hij nog best vaak stottert als hij het woordje ik in de mond neemt:...Ik bedoel, ik ik ik bedoel...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:46 schreef Falco het volgende:
Ik heb voor 2 minuten geturfd:
Rob heeft in die 2 minuten maar liefst 44 keer het woordje IK genoemd.
Ondertussen zijn er een stuk of 20 bijgekomenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:46 schreef Falco het volgende:
Vond het ook leuk. Lekker puh!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het leuk, maar ik wilde jou voor zijn.
Ja, ik vind dit gesprek wel griezelig openhartig. Of ze spelen het allebei heeeel goed.quote:
Ja, dat denkt hij al vanaf het begin.quote:
omgquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:48 schreef MissX het volgende:
Hij wil graag keten s avonds voor die naar bed gaat. En dat kan die niet met deze jongens want ze gaan allemaal slapen.
Zou hij het zelf geloven?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:49 schreef MissX het volgende:
Toen Rob binnen kwam in het huis dachten de vrouwen dat hij 32 en of 34 was, uhhh yeah right. En hij vond het jammer dat hij toen moest zeggen dat hij 44 was
Dat is flauw nu want Rob heeft geen humorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:48 schreef Cracka-ass het volgende:
Tel voor de lol eens de: GNA GNA's
Echt vre-se-lijk, de woordendiarree die hij nodig heeft om niéts te zeggen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:47 schreef Falco het volgende:
[..]
En het erge is dat hij nog best vaak stottert als hij het woordje ik in de mond neemt:...Ik bedoel, ik ik ik bedoel.... Dus ik denk dat het wel meer dan 44 keer is.
waarschijnlijk net zo overtuigend als dat die Yes van ze dochter wasquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:46 schreef Falco het volgende:
Er zijn er wat tussen die vrij onvolwassen zijn voor hun leeftijdquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:51 schreef Cracka-ass het volgende:
Die jonkies kunnen niks!!! HIer pak aan!!
Ik heb het nu drie keer overgelezen en ik snap er geen zak vanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt vre-se-lijk, de woordendiarree die hij nodig heeft om niéts te zeggen.
"Ik ik ik wéét van mezelf gewoon hoe ik ben, ik bedoel, snap je? Jij weet hoe jij bent, Inge weet hoe zij is, noem maar op. Iedereen heeft voor zichzelf gewoon dat plaatje van: OK dit ben ik, zo ben ik, en dat kun je dan accepteren of niet accepteren maar ik ik ik denk dan bij m'n eigen: spreek gewoon van uit je gevoél, dat is het enige wat telt, begrijp je wat ik wil zeggen?"
Hij vond het ook jammer dat Menno door zo'n makkelijke opdracht niet op de bank kwam, want dan zou ie het zeker van hem gaan winnenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, dat denkt hij al vanaf het begin.
Maar Menno is sterk. Dat kan 'ie niet verdragen.
Hahahahahaha, die cap met dat onderschrift.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:51 schreef regenworm het volgende:
Chantal denk stop maar ik weet genoeg
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:51 schreef k_i_m het volgende:
Aaaaah, wat zielig. De fossielen voelen een generatiekloof.
Ja... hij moest eens weten. Nu heeft 'ie nog een (kleine) kans.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij vond het ook jammer dat Menno door zo'n makkelijke opfracht niet op de bank kwam, want dan zou ie het zeker van hem gaan winnen![]()
Hoe wil je volwassen blijven in een BBhuis. Ik zou ook gekke dingen gaan doen om niet in slaap te vallen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Er zijn er wat tussen die vrij onvolwassen zijn voor hun leeftijd![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:51 schreef k_i_m het volgende:
Aaaaah, wat zielig. De fossielen voelen een generatiekloof.
Ik ben 27 en ik voel al een generatiekloof met de meeste mensen in het BB huisquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:53 schreef cuall het volgende:
[..]
dit fossiel is nog ouder
![]()
maar voel GEEN generatiekloof![]()
Heeft net als tanja een tel probleem.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:54 schreef MissX het volgende:
Chantal voelt zich net zo oud als de andere in huis
ziekelijk geperverteerdenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:54 schreef regenworm het volgende:
Wie wil nou het sexleven van chantal weten.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:55 schreef D.Rose het volgende:
Rob wil de gezeligheid voor Menno niet verpesten
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal: gna gna gna gnaaaaaaaaaaaaa (langgerekte 4e gna dit keer)
volgende keer?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:57 schreef -Delta- het volgende:
Dus Chan heeft dit aangehoord en gaat volgende keer Rob niet nomineren.
Joh!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:57 schreef Kinga het volgende:
Ik lach me dood!
Wat zijn die mensen toch hypocriet in dat huis!
Love is in the air!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:52 schreef frizti het volgende:
kunnen die 2 bejaarden niet ff samen gaan palen ofzo? zijn ze allebei blij en kunnen ze hun kop houden
Linda of Tanja gaat naar huisquote:
Leuk kan niet langer meer wachten go rob go robquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:58 schreef CartWOman het volgende:
Hij gaat klappen. Hij pikt dingen niet meer.![]()
Oh??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:02 schreef style het volgende:
Rob heeft geklaagd over de opdracht van Menno in de dagboekkamer.![]()
hij had Ingrid willen hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:02 schreef Kinga het volgende:
Werkelijk, Rob heeft echt een hekel aan Menno zo te horen, sjong jonge, en dat noemt zichzelf volwassen?
Gelukkig zit Linda er ook nogquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:03 schreef Wup het volgende:
ach arme Rob...
Menno krijgt zo een makkelijke opdracht
en nu hoeft hij niet op de bank
en Tanja is zwanger
dus ik heb gewoon geen eerlijke kans nu
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:03 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 zit echt megageboeid te luisteren, ik vergeet bijna te ademen
Dat verhaal van de DBK is imo zware onzin!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:03 schreef Day het volgende:
Rob zit nu keihard te liegen!
Dat verhaal over Menno's hulpstukken ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:04 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat verhaal van de DBK is imo zware onzin!
Ed 2quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:05 schreef Falco het volgende:Hij zegt dattie er niet uit gaat
!
Dat wordt leuk donderdag!
Ik moet soms al een uur plassen of drinken halen en kan dan gewoon niet de kamer verlatenquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:05 schreef Falco het volgende:Hij zegt dattie er niet uit gaat
!
Dat wordt leuk donderdag!
Deejjjjjjjjjquote:
ik moet zometeen weg, maar ik kan me gewoon niet losrukken om te gaan douchen en dergelijkequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:03 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 zit echt megageboeid te luisteren, ik vergeet bijna te ademen
nee BB probeert hem erin te houden met positieve TV uitzendingen:)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:05 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga er ook niet uit, dat weet ik 100% zeker
Vond het wél een eerlijk gesprek!quote:
Vragen of hij echt gezegd heeft dat hij een bruine lul had.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:06 schreef twentemeisje het volgende:
wat wil ie nu in de DBK?
Rob en Menno spelen allebei op een valse manier het spel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Rob noemt Menno té tricky! Hear! Hear!. De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
Naar welke stream heb jij zitten kijkenquote:
Hééérlijk toch!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:06 schreef CartWOman het volgende:
Hij gaat er niet uit zegt 'ie!!!
"Ik weet het 100% zeker."
![]()
![]()
![]()
Eerlijk? Kan je me dan a.u.b. vertellen wat er eerlijk is aan deze egotrippers?quote:
Het is weer rustig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:07 schreef MissX het volgende:
[..]
ik moet zometeen weg, maar ik kan me gewoon niet losrukken om te gaan douchen en dergelijke![]()
Whehehehequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:07 schreef Wup het volgende:
[..]
nee BB probeert hem erin te houden met positieve TV uitzendingen:)
Kut, nog een week.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Hééérlijk toch!!![]()
Dat smoelwerk volgende week, als ie hoort dat ie op kan tiefen. Priceless!!
En ik hoop dat Menno dan daarna even vuil grijnst, en dat Rob dat vanuit zijn ooghoeken ziet.![]()
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:53 schreef cuall het volgende:
[..]
dit fossiel is nog ouder
![]()
maar voel GEEN generatiekloof![]()
Ja en Tanja wordt daarna nooit meer op de bank gezet en tegen dat smoelwerk moeten we nog weken aankijken, ge-wel-digquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Hééérlijk toch!!![]()
Dat smoelwerk volgende week, als ie hoort dat ie op kan tiefen. Priceless!!
Menno speelt ook het spel. Dat kan niet ontkend worden, maar hij doet het op een faire en zeer berekende manier. Hij zal nooit mensen tegen elkaar opstoken, maar wel alles er voor over hebben om een bepaalde extra missie te doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:09 schreef twentemeisje het volgende:
Ik zie nog steeds niet in waarom Menno het spel op een valse manier speelt... Missie is missie, maar daarvoor hoorde ik deze opmerking ook al vaak langskomen... Misschien kijk ik te weinig streams en mis ik wat vitale info, maar zoals Rob zich gedraagt heb ik Menno nog niet zien doen...
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik moet soms al een uur plassen of drinken halen en kan dan gewoon niet de kamer verlaten![]()
Is toch al te laat voor het kindquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:12 schreef Pinball het volgende:
Tanja zei zelf dat ze teveel rookt
En ze gaat er 10 roken.
En dan afbouwen.
En misschien gaat ze morgen wel mee stoppen.
Goedzo Tanja!
wanneer zenden ze die uit dan? 04:25u tussen de tellsell reclames?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:07 schreef Wup het volgende:
[..]
nee BB probeert hem erin te houden met positieve TV uitzendingen:)
En Menno en Ingrid gelijk "Ja misschien"quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:12 schreef Pinball het volgende:
En ze gaat er 10 roken.
En dan afbouwen.
Goedzo Tanja!
Na 8 maanden stoppen, wow wat een grandioos ideequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:12 schreef Pinball het volgende:
En ze gaat er 10 roken.
En dan afbouwen.
Goedzo Tanja!
Dat hoeft ook niet, hij heeft zijn "loopjongen" Ingrid. Die maakt zich druk voor hem.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Menno speelt ook het spel. Dat kan niet ontkend worden, maar hij doet het op een faire en zeer berekende manier. Hij zal nooit mensen tegen elkaar opstoken,
Ja dat gaat bij mij dus niet, vandaag eens geinformeerd en gaat ¤ 75,00 kosten om dat mogelijk te maken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:12 schreef Spewey het volgende:
[..]
Soms gaat m'n laptop gewoon mee naar de keuken, de badkamer of het balkon ...
![]()
Lieskequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:09 schreef Day het volgende:
[..]
Eerlijk? Kan je me dan a.u.b. vertellen wat er eerlijk is aan deze egotrippers?
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:10 schreef -Delta- het volgende:
Ja en Tanja wordt daarna nooit meer op de bank gezet en tegen dat smoelwerk moeten we nog weken aankijken, ge-wel-dig![]()
![]()
Inderdaad, dat ie af en toe wel bezig is met 'het spel' is wel te zien, maar niet op die smerige utigekookte manier die Rob hanteert.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Menno speelt ook het spel. Dat kan niet ontkend worden, maar hij doet het op een faire en zeer berekende manier. Hij zal nooit mensen tegen elkaar opstoken, maar wel alles er voor over hebben om een bepaalde extra missie te doen.
Nee, dat bedoelde ik nietquote:
Tanja moet er aankomende week gewoon uit, anders gaat ze echt nooit meerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.
Rob verdwijnt toch wel snel, maar met Tanja moeten we deze kans grijpen![]()
Nee want die jokt over de ernst van haar blessure.quote:
De piemel van Roelquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:15 schreef BONG4002 het volgende:
Heeft Dido nou een sigaret in dr hand op Stream 3?
quote:“Het is bij Menno allemaal ikke, ikke, ikke, en daar kan ik niet tegen. Daar heb ik een pleurishekel aan.”
Een paarquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:15 schreef Day het volgende:
Lieske is meestal wel eerlijk ja, op een paar wilde fantasieverhalen na.
nee, maar wat het wel was weet ik niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:15 schreef BONG4002 het volgende:
Heeft Dido nou een sigaret in dr hand op Stream 3?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het is weer rustig.
Ga je stappen? Maak er wat moois vanen veel plezier!
Is wel een sigaret maar daar heeft ze nep opgeschreven...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, maar wat het wel was weet ik niet.
Wat heb jij rare buren, kijken die naar de streamsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:00 schreef Gert het volgende:
en op twee door de muur heen.
ja hadden ze dat over de schutting geroepen geloof ik ??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:19 schreef regenworm het volgende:
ingrid had het over 500 euri per sigaret het lijkt erop dat de geheime opdracht van roel bekent is.
Wel erg flauw van die gasten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:20 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
ja hadden ze dat over de schutting geroepen geloof ik ??
Compleet hyper.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:20 schreef Kinga het volgende:
Dido loopt echt als zo'n halve gare rond..
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:22 schreef pu55y_camper het volgende:
Of liep ze alleen met een sigaret rond?
ach 60% van nederlandse tieners gaat naar het vmboquote:
Qua regie of bedoel je buffers?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:24 schreef flugeltje het volgende:
Hello, ik heb de pjoeter weer teruggekregen van mannetje...
Wat zijn de streams bagger vanaaf zeg...
beide helaas...quote:
Solutie:quote:
bedoel je de regie of heb je slechte kwaliteit beeld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:24 schreef flugeltje het volgende:
Hello, ik heb de pjoeter weer teruggekregen van mannetje...
Wat zijn de streams bagger vanaaf zeg...
Die knallen er bij mij nu om de haverklap uitquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Solutie:
http://streams.versatel.nl/streamgate23
http://streams.versatel.nl/streamgate24
http://streams.versatel.nl/streamgate25
http://streams.versatel.nl/streamgate26
Dat hele wijf is nep , met haar kippekont.......quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:16 schreef starcraft het volgende:
Het is een nepsigaret
Dan ligt het ws. aan je provider, ik weet niet welke provider je hebt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:27 schreef style het volgende:
[..]
Die knallen er bij mij nu om de haverklap uit![]()
Nu nog even roepen dat er ergens geld ligt, Finders keepersquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:20 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
ja hadden ze dat over de schutting geroepen geloof ik ??
Vreemd... bij mij draaien ze als een tierelier (@home)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:27 schreef style het volgende:
[..]
Die knallen er bij mij nu om de haverklap uit![]()
Heb ik gemist, zit op stream 1quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:29 schreef style het volgende:
Alle sigaretten moeten terug in de schaal met de aanstekers erbij.
En de schaal moet in het zicht.
Ja, stel dat iemand dat doet...en de bewoners horen dat, is Roel het dan ook kwijt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:29 schreef area51 het volgende:
[..]
Nu nog even roepen dat er ergens geld ligt, Finders keepers
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:30 schreef MissX het volgende:
is dat dido nou die in bed is gaan liggen
Hij moest dat geld vier weken verstopt houden toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:29 schreef area51 het volgende:
[..]
Nu nog even roepen dat er ergens geld ligt, Finders keepers
Bij jouw streams dezelfde problemen als bij alle andere streams die ik geprobeerd heb...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Solutie:
http://streams.versatel.nl/streamgate23
http://streams.versatel.nl/streamgate24
http://streams.versatel.nl/streamgate25
http://streams.versatel.nl/streamgate26
yepquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:30 schreef MissX het volgende:
is dat dido nou die in bed is gaan liggen
gebeurde op het moment dat rob in de dbk zatquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:26 schreef BONG4002 het volgende:
Op dit moment geen regie, alle streams op standaard cam in de woonkamer
ziet er niet best ut moar mien beeld'n benn primaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij jouw streams dezelfde problemen als bij alle andere streams die ik geprobeerd heb...
[afbeelding]
zulke beelden dus....
Dát lijkt verdacht veel op een vga-kaart probleem (Verniewen helpt ook niet?)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij jouw streams dezelfde problemen als bij alle andere streams die ik geprobeerd heb...
[afbeelding]
zulke beelden dus....
Berenopdrachtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:33 schreef Kimske het volgende:
daarna met de 'berenopdracht' stoot hij Ingrid aan en besluiten ze niet mee te doen.
Wat vernieuwen? Ik heb werkelijk waar álle streams op internet al wel eens geprobeerd... Soms gaat het goed, maar meestal het beeld wat je nu te zien kreeg.... De videokaart heb ik sinds vorig jaar september was destijds één van de beste die er te koop is... (via het dig-forum toen om advies gevraagd)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dát lijkt verdacht veel op een vga-kaart probleem (Verniewen helpt ook niet?)
Try eens een reboot, als dat niet helpt zou het aan je pc kunnen liggen, misschien heeft manlief iets niet helemaal goed gedaan op je compquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
zulke beelden dus....
Hij doet eigenlijk weinig rare dingen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Try eens een reboot, als dat niet helpt zou het aan je pc kunnen liggen, misschien heeft manlief iets niet helemaal goed gedaan op je comp
of een codec probleem.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dát lijkt verdacht veel op een vga-kaart probleem (Verniewen helpt ook niet?)
twe dingen aan robquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:33 schreef Kimske het volgende:
Het stukje op de BB site:
20:54Rob is kwaad
Rob kan het maar niet verkroppen dat hij genomineerd is en Menno niet. In de Tuin lucht hij zijn hart bij Chantal. ”Eerst krijgen Ingrid en Menno zo’n makkelijk opdracht met eieren, daarna met de 'berenopdracht' stoot hij Ingrid aan en besluiten ze niet mee te doen. En ze liggen de hele dag klef te doen in bed”, blaast Rob stoom af. “Het is bij Menno allemaal ikke, ikke, ikke, en daar kan ik niet tegen. Daar heb ik een pleurishekel aan.”
Ik HAAT Rob echt zo intens he..... wat een baggerlul is het toch...
Hier http://bb5.florisd.nl/ eens kijken, werkt bij mij perfectquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
zulke beelden dus....
Sinds wanneer heb je hier last van? Ik neem aan dat je XP draait dus probeer eens Systeemherstel en kies dan een herstelpunt VOORDAT de problemen begonnenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij doet eigenlijk weinig rare dingen...
Heb vanaaf spyware-progje gedraaid en daarna de virusscan. Vervolgens schijfopruiming en defragmentatie... Nog steeds problemen helaas.
Dat progje moet ik ff uitvoeren neem ik aan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
of een codec probleem.
http://j1.edskes.com/klcodec254f.exe
Raak ik dan niet al m'n programma's kwijt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je hier last van? Ik neem aan dat je XP draait dus probeer eens Systeemherstel en kies dan een herstelpunt VOORDAT de problemen begonnen
Alleen dingen die je NA het gekozen herstelpunt hebt geinstalleerd, maar alle data in je map Mijn Documenten blijven hoe dan ook intactquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Raak ik dan niet al m'n programma's kwijt?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat progje moet ik ff uitvoeren neem ik aan?
Het is SCquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:40 schreef amaranta het volgende:
Sorry hoor maar doe dat offtopic ff via msn ofzo
ja is niet om naar te luisteren met al die ruisquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:36 schreef CartWOman het volgende:
Die bubbels in dat roddelbad moeten ze ook verbieden.![]()
Tis hier slowchat... Alles wat met BB te maken heeft mag hier besproken worden... Dus ook trubbles with the streams.. Is hier overigens inmiddels een veelvuldig terugkerend onderwerp geworden met die baggerstreamsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:40 schreef amaranta het volgende:
Sorry hoor maar doe dat offtopic ff via msn ofzo
Ze is de 24ste uitgerekend, en meestal zitten ze daar dan ook heel dicht bij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:40 schreef wickie het volgende:
Goedenavond, ik moet alweer toegeven dat ik tanja goed te doen vind de laatste week en dat ik liever Rob zie vertrekken dan Tanja.
het lijkt me ook wel komisch om rustig streams te zitten kijken en dat ze dan ineens weeen krijgt dat lijkt me echt bizar..
Oja, ff ter aanvulling: Mocht het herstellen niet helpen, kan je het altijd nog ongedaan makenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tis hier slowchat... Alles wat met BB te maken heeft mag hier besproken worden... Dus ook trubbles with the streams.. Is hier overigens inmiddels een veelvuldig terugkerend onderwerp geworden met die baggerstreams![]()
Dat is die inpakopdracht dat ze aan elkaar vastgenaaid zaten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:42 schreef creno het volgende:
wat is die berenopdracht ?
Ja alle programma die na dat herstelpunt hebt geinstalleerd moet je weer opnieuw installeren,quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Raak ik dan niet al m'n programma's kwijt?
Zoals flugel net zei, het heeft met haar streamproblemen te maken en dus ook met BBquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
over het onderwerp ja
niet over videokaarten
Dat is al ruim een maand zo jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:41 schreef amaranta het volgende:
2 streams lopen ongelijk
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is de 24ste uitgerekend, en meestal zitten ze daar dan ook heel dicht bij.
Jammer dat je in Tilburg zit want anders kwam ik wel effe langs... Het is moeilijk om een diagnose te stellen op afstand helaas...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tis hier slowchat... Alles wat met BB te maken heeft mag hier besproken worden... Dus ook trubbles with the streams.. Is hier overigens inmiddels een veelvuldig terugkerend onderwerp geworden met die baggerstreams![]()
Tuurlijk, maar meestal zitten ze er dicht bij in de buurt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:43 schreef cuall het volgende:
[..]
hoeft echt niet kan maar zo 1 of 2 weken later komen
![]()
Of Winnie de poohquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:44 schreef creno het volgende:
ooow dat ! wat een benamingnoem het dan gewoon de thuiswerkopdracht of de inpakopdracht..
Ja dat is normaal bij Talpa, amateurs............quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:41 schreef amaranta het volgende:
2 streams lopen ongelijk
Zijn idd een van de besten!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:43 schreef pu55y_camper het volgende:
Als je alles codecs wil hebben mot je gewoon ff deze installeren op je C schijf
En zou het niet mogen dan zou ik flugel nog helpen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zoals flugel net zei, het heeft met haar streamproblemen te maken en dus ook met BB![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
En zou het niet mogen dan zou ik flugel nog helpen.
Want ik ik ik vind dat ik ik ik iemand moet helpen anders ben ik ik ik ik ik niet aardig![]()
Flugeltje is lief!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
En zou het niet mogen dan zou ik flugel nog helpen.
Want ik ik ik vind dat ik ik ik iemand moet helpen anders ben ik ik ik ik ik niet aardig![]()
Talpa heeft wel 2 seizoenen besteld bij Endemol... maar ik denk dat er volgend seizoen geen Talpa meer is om het uit te zendenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:47 schreef creno het volgende:
zou er een bigbrother 6 komen ?
Dan hoop ik dat iemand anders dan John de Mol de huisgasten uitkiest.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:47 schreef creno het volgende:
Winnie de Pooh pakketjes samstellen\ thuiswerkenquote:
waar baseer je dat op dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar meestal zitten ze er dicht bij in de buurt.
Zou zeggen maak er een porno versie van.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Talpa heeft wel 2 seizoenen besteld bij Endemol... maar ik denk dat er volgend seizoen geen Talpa meer is om het uit te zenden
Mijn nichtje heeft ook drie kinderen, en die zijn alle drie vlak na de uitgerekende datum geboren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:50 schreef cuall het volgende:
[..]
waar baseer je dat op dan?
Ik heb drie kinderen en alle drie later geboren dan de uitgerekende datum
is het niet een beetje raar om systeem herstell gelijk te doen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja alle programma die na dat herstelpunt hebt geinstalleerd moet je weer opnieuw installeren,
En je kan data kwijt raken, bill zegt van niet maar ik ben nog wel een files kwijt geraakt.
quote:
porno-versiequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou zeggen maak er een porno versie van.![]()
Moet je vragen of ze daar eens willen stream voor jou! (Kijken of hij het daar ook doet!)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:50 schreef flugeltje het volgende:
Nou tnx voor dat programmadingetje... pjoeter is ineens supersnel...
streams echter nog hetzelfde probleem
Ik denk dat ik 'm morgen maar eens achter in de auto mik om bij vobis naar die videokaart te laten kijken....
ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:47 schreef creno het volgende:
Als je gewoon een filmpje (avi, mpg) afspeelt het je dan ook slecht beeld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:50 schreef flugeltje het volgende:
Nou tnx voor dat programmadingetje... pjoeter is ineens supersnel...
streams echter nog hetzelfde probleem
Ik denk dat ik 'm morgen maar eens achter in de auto mik om bij vobis naar die videokaart te laten kijken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |