nee BB probeert hem erin te houden met positieve TV uitzendingen:)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:05 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga er ook niet uit, dat weet ik 100% zeker
Vond het wél een eerlijk gesprek!quote:
Vragen of hij echt gezegd heeft dat hij een bruine lul had.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:06 schreef twentemeisje het volgende:
wat wil ie nu in de DBK?
Rob en Menno spelen allebei op een valse manier het spel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Rob noemt Menno té tricky! Hear! Hear!. De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
Naar welke stream heb jij zitten kijkenquote:
Hééérlijk toch!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:06 schreef CartWOman het volgende:
Hij gaat er niet uit zegt 'ie!!!
"Ik weet het 100% zeker."
![]()
![]()
![]()
Eerlijk? Kan je me dan a.u.b. vertellen wat er eerlijk is aan deze egotrippers?quote:
Het is weer rustig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:07 schreef MissX het volgende:
[..]
ik moet zometeen weg, maar ik kan me gewoon niet losrukken om te gaan douchen en dergelijke![]()
Whehehehequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:07 schreef Wup het volgende:
[..]
nee BB probeert hem erin te houden met positieve TV uitzendingen:)
Kut, nog een week.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Hééérlijk toch!!![]()
Dat smoelwerk volgende week, als ie hoort dat ie op kan tiefen. Priceless!!
En ik hoop dat Menno dan daarna even vuil grijnst, en dat Rob dat vanuit zijn ooghoeken ziet.![]()
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:53 schreef cuall het volgende:
[..]
dit fossiel is nog ouder
![]()
maar voel GEEN generatiekloof![]()
Ja en Tanja wordt daarna nooit meer op de bank gezet en tegen dat smoelwerk moeten we nog weken aankijken, ge-wel-digquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Hééérlijk toch!!![]()
Dat smoelwerk volgende week, als ie hoort dat ie op kan tiefen. Priceless!!
Menno speelt ook het spel. Dat kan niet ontkend worden, maar hij doet het op een faire en zeer berekende manier. Hij zal nooit mensen tegen elkaar opstoken, maar wel alles er voor over hebben om een bepaalde extra missie te doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:09 schreef twentemeisje het volgende:
Ik zie nog steeds niet in waarom Menno het spel op een valse manier speelt... Missie is missie, maar daarvoor hoorde ik deze opmerking ook al vaak langskomen... Misschien kijk ik te weinig streams en mis ik wat vitale info, maar zoals Rob zich gedraagt heb ik Menno nog niet zien doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |