Gelukkig zit Linda er ook nogquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:03 schreef Wup het volgende:
ach arme Rob...
Menno krijgt zo een makkelijke opdracht
en nu hoeft hij niet op de bank
en Tanja is zwanger
dus ik heb gewoon geen eerlijke kans nu
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:03 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 zit echt megageboeid te luisteren, ik vergeet bijna te ademen
Dat verhaal van de DBK is imo zware onzin!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:03 schreef Day het volgende:
Rob zit nu keihard te liegen!
Dat verhaal over Menno's hulpstukken ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:04 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat verhaal van de DBK is imo zware onzin!
Ed 2quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:05 schreef Falco het volgende:Hij zegt dattie er niet uit gaat
!
Dat wordt leuk donderdag!
Ik moet soms al een uur plassen of drinken halen en kan dan gewoon niet de kamer verlatenquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:05 schreef Falco het volgende:Hij zegt dattie er niet uit gaat
!
Dat wordt leuk donderdag!
Deejjjjjjjjjquote:
ik moet zometeen weg, maar ik kan me gewoon niet losrukken om te gaan douchen en dergelijkequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:03 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 zit echt megageboeid te luisteren, ik vergeet bijna te ademen
nee BB probeert hem erin te houden met positieve TV uitzendingen:)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:05 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga er ook niet uit, dat weet ik 100% zeker
Vond het wél een eerlijk gesprek!quote:
Vragen of hij echt gezegd heeft dat hij een bruine lul had.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:06 schreef twentemeisje het volgende:
wat wil ie nu in de DBK?
Rob en Menno spelen allebei op een valse manier het spel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Rob noemt Menno té tricky! Hear! Hear!. De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
Naar welke stream heb jij zitten kijkenquote:
Hééérlijk toch!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:06 schreef CartWOman het volgende:
Hij gaat er niet uit zegt 'ie!!!
"Ik weet het 100% zeker."
![]()
![]()
![]()
Eerlijk? Kan je me dan a.u.b. vertellen wat er eerlijk is aan deze egotrippers?quote:
Het is weer rustig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:07 schreef MissX het volgende:
[..]
ik moet zometeen weg, maar ik kan me gewoon niet losrukken om te gaan douchen en dergelijke![]()
Whehehehequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:07 schreef Wup het volgende:
[..]
nee BB probeert hem erin te houden met positieve TV uitzendingen:)
Kut, nog een week.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Hééérlijk toch!!![]()
Dat smoelwerk volgende week, als ie hoort dat ie op kan tiefen. Priceless!!
En ik hoop dat Menno dan daarna even vuil grijnst, en dat Rob dat vanuit zijn ooghoeken ziet.![]()
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:53 schreef cuall het volgende:
[..]
dit fossiel is nog ouder
![]()
maar voel GEEN generatiekloof![]()
Ja en Tanja wordt daarna nooit meer op de bank gezet en tegen dat smoelwerk moeten we nog weken aankijken, ge-wel-digquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Hééérlijk toch!!![]()
Dat smoelwerk volgende week, als ie hoort dat ie op kan tiefen. Priceless!!
Menno speelt ook het spel. Dat kan niet ontkend worden, maar hij doet het op een faire en zeer berekende manier. Hij zal nooit mensen tegen elkaar opstoken, maar wel alles er voor over hebben om een bepaalde extra missie te doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:09 schreef twentemeisje het volgende:
Ik zie nog steeds niet in waarom Menno het spel op een valse manier speelt... Missie is missie, maar daarvoor hoorde ik deze opmerking ook al vaak langskomen... Misschien kijk ik te weinig streams en mis ik wat vitale info, maar zoals Rob zich gedraagt heb ik Menno nog niet zien doen...
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik moet soms al een uur plassen of drinken halen en kan dan gewoon niet de kamer verlaten![]()
Is toch al te laat voor het kindquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:12 schreef Pinball het volgende:
Tanja zei zelf dat ze teveel rookt
En ze gaat er 10 roken.
En dan afbouwen.
En misschien gaat ze morgen wel mee stoppen.
Goedzo Tanja!
wanneer zenden ze die uit dan? 04:25u tussen de tellsell reclames?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:07 schreef Wup het volgende:
[..]
nee BB probeert hem erin te houden met positieve TV uitzendingen:)
En Menno en Ingrid gelijk "Ja misschien"quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:12 schreef Pinball het volgende:
En ze gaat er 10 roken.
En dan afbouwen.
Goedzo Tanja!
Na 8 maanden stoppen, wow wat een grandioos ideequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:12 schreef Pinball het volgende:
En ze gaat er 10 roken.
En dan afbouwen.
Goedzo Tanja!
Dat hoeft ook niet, hij heeft zijn "loopjongen" Ingrid. Die maakt zich druk voor hem.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Menno speelt ook het spel. Dat kan niet ontkend worden, maar hij doet het op een faire en zeer berekende manier. Hij zal nooit mensen tegen elkaar opstoken,
Ja dat gaat bij mij dus niet, vandaag eens geinformeerd en gaat ¤ 75,00 kosten om dat mogelijk te maken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:12 schreef Spewey het volgende:
[..]
Soms gaat m'n laptop gewoon mee naar de keuken, de badkamer of het balkon ...
![]()
Lieskequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:09 schreef Day het volgende:
[..]
Eerlijk? Kan je me dan a.u.b. vertellen wat er eerlijk is aan deze egotrippers?
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:10 schreef -Delta- het volgende:
Ja en Tanja wordt daarna nooit meer op de bank gezet en tegen dat smoelwerk moeten we nog weken aankijken, ge-wel-dig![]()
![]()
Inderdaad, dat ie af en toe wel bezig is met 'het spel' is wel te zien, maar niet op die smerige utigekookte manier die Rob hanteert.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Menno speelt ook het spel. Dat kan niet ontkend worden, maar hij doet het op een faire en zeer berekende manier. Hij zal nooit mensen tegen elkaar opstoken, maar wel alles er voor over hebben om een bepaalde extra missie te doen.
Nee, dat bedoelde ik nietquote:
Tanja moet er aankomende week gewoon uit, anders gaat ze echt nooit meerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.
Rob verdwijnt toch wel snel, maar met Tanja moeten we deze kans grijpen![]()
Nee want die jokt over de ernst van haar blessure.quote:
De piemel van Roelquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:15 schreef BONG4002 het volgende:
Heeft Dido nou een sigaret in dr hand op Stream 3?
quote:“Het is bij Menno allemaal ikke, ikke, ikke, en daar kan ik niet tegen. Daar heb ik een pleurishekel aan.”
Een paarquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:15 schreef Day het volgende:
Lieske is meestal wel eerlijk ja, op een paar wilde fantasieverhalen na.
nee, maar wat het wel was weet ik niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:15 schreef BONG4002 het volgende:
Heeft Dido nou een sigaret in dr hand op Stream 3?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het is weer rustig.
Ga je stappen? Maak er wat moois vanen veel plezier!
Is wel een sigaret maar daar heeft ze nep opgeschreven...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, maar wat het wel was weet ik niet.
Wat heb jij rare buren, kijken die naar de streamsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:00 schreef Gert het volgende:
en op twee door de muur heen.
ja hadden ze dat over de schutting geroepen geloof ik ??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:19 schreef regenworm het volgende:
ingrid had het over 500 euri per sigaret het lijkt erop dat de geheime opdracht van roel bekent is.
Wel erg flauw van die gasten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:20 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
ja hadden ze dat over de schutting geroepen geloof ik ??
Compleet hyper.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:20 schreef Kinga het volgende:
Dido loopt echt als zo'n halve gare rond..
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:22 schreef pu55y_camper het volgende:
Of liep ze alleen met een sigaret rond?
ach 60% van nederlandse tieners gaat naar het vmboquote:
Qua regie of bedoel je buffers?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:24 schreef flugeltje het volgende:
Hello, ik heb de pjoeter weer teruggekregen van mannetje...
Wat zijn de streams bagger vanaaf zeg...
beide helaas...quote:
Solutie:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |