quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat progje moet ik ff uitvoeren neem ik aan?
Het is SCquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:40 schreef amaranta het volgende:
Sorry hoor maar doe dat offtopic ff via msn ofzo
ja is niet om naar te luisteren met al die ruisquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:36 schreef CartWOman het volgende:
Die bubbels in dat roddelbad moeten ze ook verbieden.![]()
Tis hier slowchat... Alles wat met BB te maken heeft mag hier besproken worden... Dus ook trubbles with the streams.. Is hier overigens inmiddels een veelvuldig terugkerend onderwerp geworden met die baggerstreamsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:40 schreef amaranta het volgende:
Sorry hoor maar doe dat offtopic ff via msn ofzo
Ze is de 24ste uitgerekend, en meestal zitten ze daar dan ook heel dicht bij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:40 schreef wickie het volgende:
Goedenavond, ik moet alweer toegeven dat ik tanja goed te doen vind de laatste week en dat ik liever Rob zie vertrekken dan Tanja.
het lijkt me ook wel komisch om rustig streams te zitten kijken en dat ze dan ineens weeen krijgt dat lijkt me echt bizar..
Oja, ff ter aanvulling: Mocht het herstellen niet helpen, kan je het altijd nog ongedaan makenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tis hier slowchat... Alles wat met BB te maken heeft mag hier besproken worden... Dus ook trubbles with the streams.. Is hier overigens inmiddels een veelvuldig terugkerend onderwerp geworden met die baggerstreams![]()
Dat is die inpakopdracht dat ze aan elkaar vastgenaaid zaten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:42 schreef creno het volgende:
wat is die berenopdracht ?
Ja alle programma die na dat herstelpunt hebt geinstalleerd moet je weer opnieuw installeren,quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Raak ik dan niet al m'n programma's kwijt?
Zoals flugel net zei, het heeft met haar streamproblemen te maken en dus ook met BBquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
over het onderwerp ja
niet over videokaarten
Dat is al ruim een maand zo jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:41 schreef amaranta het volgende:
2 streams lopen ongelijk
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is de 24ste uitgerekend, en meestal zitten ze daar dan ook heel dicht bij.
Jammer dat je in Tilburg zit want anders kwam ik wel effe langs... Het is moeilijk om een diagnose te stellen op afstand helaas...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tis hier slowchat... Alles wat met BB te maken heeft mag hier besproken worden... Dus ook trubbles with the streams.. Is hier overigens inmiddels een veelvuldig terugkerend onderwerp geworden met die baggerstreams![]()
Tuurlijk, maar meestal zitten ze er dicht bij in de buurt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:43 schreef cuall het volgende:
[..]
hoeft echt niet kan maar zo 1 of 2 weken later komen
![]()
Of Winnie de poohquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:44 schreef creno het volgende:
ooow dat ! wat een benamingnoem het dan gewoon de thuiswerkopdracht of de inpakopdracht..
Ja dat is normaal bij Talpa, amateurs............quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:41 schreef amaranta het volgende:
2 streams lopen ongelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |