iddquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
>>> Klaagbaak
Ik klaag toch niet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
>>> Klaagbaak
Het is hier precies andersom hoor. Als zij door het huis raast kan ik naderhand m'n schoenen niet eens meer terug vinden, laat staan een kopje in de kastquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:16 schreef Brighteyes het volgende:
Maar waarom... waarom is het zo moeilijk te onthouden waar je de kopjes vandaan haalde uit de kast?
Ik bedoel... je pakt toch meestal wel 1 keer per dag een kopje, en een bord en nog iets anders uit de kastje. DAN KAN JE TOCH WEL ONTHOUDEN WAAR DAT DING STOND???
Ik ook. Als ik er niet doorheen zou kunnen kijken, dan kon ik net zo goed blind zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:44 schreef Copycat het volgende:
Ik kijk ook door rommel en stof heen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:44 schreef Copycat het volgende:
Loop tig keer naar de keuken zonder lege kopjes ed mee te nemen.
Overal ligt of staat wel iets...
Maar toch ben ik all woman.
Dat vond ik zo'n ontzettend kutboek!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:46 schreef RetepV het volgende:
Vrouwen komen van Venus, mannen van Mars. Waarom kunnen vrouwen DAT nooit onthouden?
Heel simpel, je hebt idioot (lees: "te") veel keukengerei. Ik wed dat hij wel perfect weet waar de standaard borden, kopjes, bestek en glazen thuis horen. De kneep zit 'em in de aparte dingen, en zaken die je in verschillende vormen/kleurtjes hebt. Bovendien ben ik bang dat bepaalde zaken ook nog een plaats in je keuken hebben zodat het esthetisch verantwoord is,quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ok... dat jullie rotzooi echt niet zien geloof ik best. En ook dat dopje op de tandpasta is prima, of alleen dat laatste blaadje aan de wc-rol laten zitten...
Maar waarom... waarom is het zo moeilijk te onthouden waar je de kopjes vandaan haalde uit de kast?
Ik bedoel... je pakt toch meestal wel 1 keer per dag een kopje, en een bord en nog iets anders uit de kastje. DAN KAN JE TOCH WEL ONTHOUDEN WAAR DAT DING STOND???
Voor mij is mijn keuken elke keer weer een verrassing als mijn allerliefste de afwasmachine uitgeruimd heeft.
En ik snáp dat dus gewoon niet...
Ligt dat nou aan mij? Of is dit ook weer zoiets van 'We zien het gewoon niet. Of althans, we zien het wel maar registreren het niet...'.
Verlicht mij!
Ik vond het wel kinderachtig maar er zaten ook wel eye openers in eigenlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vond ik zo'n ontzettend kutboek!
Dat kreeg ik van mijn ex, die wat meer vrouwelijk in deze opruimmaterie was... voor Valentijn.
Het ligt aan jou...jij bent zo compulsief bezig om alles maar op een vaste stek te krijgen. Niet iedereen maakt zich daar zo druk over.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ok... dat jullie rotzooi echt niet zien geloof ik best. En ook dat dopje op de tandpasta is prima, of alleen dat laatste blaadje aan de wc-rol laten zitten...
Voor mij is mijn keuken elke keer weer een verrassing als mijn allerliefste de afwasmachine uitgeruimd heeft.
Ligt dat nou aan mij? Of is dit ook weer zoiets van 'We zien het gewoon niet. Of althans, we zien het wel maar registreren het niet...'.
Verlicht mij!
Alles staat in de keuken. Hoeveel duidelijker wil je het hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:16 schreef Brighteyes het volgende:
Verlicht mij!
Hier precies het zelfde. Kan nooit meer iets terug vinden. Maar hier is het nog erger die van mij vertoont eekhoorntjes gedrag iedere keer ligt iets op een andere plek die ze zelf niet meer terug kan vinden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is hier precies andersom hoor. Als zij door het huis raast kan ik naderhand m'n schoenen niet eens meer terug vinden, laat staan een kopje in de kast![]()
Helemaal waar... Zelf je zooi opruimen als het je niet aanstaat dat er eens in de zovel tijd spullen op de verkeerde plek liggen.quote:
Precies ruim lekker zelf die zooi op en laat je vent met rust.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:59 schreef Clairvaux het volgende:
Al eens over nagedacht of hij het niet bewust doet.??
Hij kan het net zo lang fout blijven doen totdat je zegt "ik doe het zelf wel".
Niet alleen vrouwen kunnen manipuleren.![]()
whaha wat een onzin, wordt homo dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:25 schreef Mickey98 het volgende:
Mijn vader zei vroeger wel eens: "Als ik het van tevoren had geweten was ik homo geworden...". Destijds schrok ik van die opmerkingen, tegenwoordig, 20 jaar verder, snap ik hem.
En om maar eens even een one-liner te gebruiken die veel vrouwen gebruiken tegen mannen:quote:Alles staat in de keuken. Hoeveel duidelijker wil je het hebben![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:16 schreef Brighteyes het volgende:
En dit heeft niets met mannen en vrouwen te maken.
Al zal het in de keuken iets meer voorkomen bij mannen.
En dat over het laatste toiletpapier, ik moet iedere keer een nieuwe rol ophangen, en als it door een vrouw opgehangen wordt dan kan ik hem weer verhangen omdat it verkeerd om hangt. En dat kan je honderdduizend keer zeggen. Zelfs een beta
Verlicht mij!
Het is dat laatstequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:03 schreef Napalm het volgende:
Haal je de afwasmachine leeg dan is het nog niet goed....
Uiteraard zet je het express op een andere plaats terug. Dan valt het op dat je wat in het huishouden hebt gedaan. (of die andere plek is gewoon beter)
Oh, maar netjes ben ik ook absoluut niet hoor...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:44 schreef Copycat het volgende:
Loop tig keer naar de keuken zonder lege kopjes ed mee te nemen.
Overal ligt of staat wel iets...
Maar toch ben ik all woman.
Nee, het gaat juist om koffiekopjes... die hij dagelijks gebruikt...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Heel simpel, je hebt idioot (lees: "te") veel keukengerei. Ik wed dat hij wel perfect weet waar de standaard borden, kopjes, bestek en glazen thuis horen. De kneep zit 'em in de aparte dingen, en zaken die je in verschillende vormen/kleurtjes hebt.
En dan toch commentaar durven hebben op mannen.??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, maar netjes ben ik ook absoluut niet hoor...
Ik ga meestal pas stofzuigen als ik van de haren hier een nieuwe kat kan bouwen.![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:29 schreef VivaLaRevolution het volgende:
Maar ik herken het wel. Alleen bij mij is het soms wel heel erg. Zo heb ik een keer schoon bestek in de prullenbak geflikkerd en kopjes in de koelkast gezet.
Misschien moet je je partners wat zorgvuldiger uitzoeken. Zoals iq boven de 80 enzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar ik overtref je!
Mijn vent presteert het, echt uit puur gemak, om alles... maar dan ook alles aan boodschappen in de koelkast te zetten: 'Dan weet ik tenminste waar het staat'.
Ok, ok... pindakaas in de koelkast kan waarschijnlijk geen kwaad, chocopasta wordt al wat lastiger smeren, broodjes horen (in mijn ogen) ook niet in de koelkast... maar pannekoekmeel!?!?!?!?!?!?!
Als die fuckin' koelkast toch groot genoeg is, who cares?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar ik overtref je!
Mijn vent presteert het, echt uit puur gemak, om alles... maar dan ook alles aan boodschappen in de koelkast te zetten: 'Dan weet ik tenminste waar het staat'.
Ok, ok... pindakaas in de koelkast kan waarschijnlijk geen kwaad, chocopasta wordt al wat lastiger smeren, broodjes horen (in mijn ogen) ook niet in de koelkast... maar pannekoekmeel!?!?!?!?!?!?!
Nou... zal ik het je een keertje uitleggen dan? Omdat ik in zo'n goede bui ben!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:18 schreef Nickthedick het volgende:
Als die fuckin' koelkast toch groot genoeg is, who cares?![]()
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... zal ik het je een keertje uitleggen dan? Omdat ik in zo'n goede bui ben!
OMDAT MEEL IN EEN VOCHTIGE KOELKAST EEN GROTE GORE KLONT WAAR JE NIKS MEER MEE KAN WORDT!
En jawel... met dit pareltje ga ik trouwen!![]()
En wel binnen 4 weken!
Bij ons is het precies andersom. Ze houdt ook niet zo van voorspel enzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:16 schreef Brighteyes het volgende:
Verlicht mij!
quote:Maar ik heb een tip voor je. Maak van alles een foto. Lamineer deze en
plak ze in de kast.
Ben je gelijk van dat gezeur afAls het bij peuters werkt dan bij
mannen ook!
En vind jij je kopje waar jij vind dat die hoort te staan
Die is geweldig jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ik krijg net in mijn mailbox een tip van iemand die geen account (meer) heeft op het forum. Ik weet ook niet wie het is.
[..]![]()
Ik zie het al helemaal voor me!
Ik vrees alleen dat ik dan mijn trouwdag niet eens meer haal.
Deze maand. Datum is nog een geheimpje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:00 schreef Wolkje het volgende:
Wanneer ga je trouwen eigenlijk?
Ik dacht ik neem een puntje... het inruimen is helemaal drama... maar daar ben ik zelf ook een zeikmuts in... en ik kan het gewoon beter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb gelukkig geen vent die niet kan uitruimen. Inruimen, da's een ander verhaal.![]()
Maar hij kan wél heel goed koken!![]()
gefeliciteerd in ieder gevalquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Deze maand. Datum is nog een geheimpje.
Krijg ik nog een uitnodiging?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Deze maand. Datum is nog een geheimpje.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, het gaat juist om koffiekopjes... die hij dagelijks gebruikt...
En zoals iemand hierboven zei 'ik doe tenminste wel nog soort bij soort'. Maar dat is dus ook al veeeeeeeeeeel te lastig hier blijkbaar... dat snap ik niet...
dan moet je meel in zon luchtdicht zakje kopen komt er geen vocht bij en dan wordt het ook geen natte klont en kan het dus gewoon in de koelkastquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... zal ik het je een keertje uitleggen dan? Omdat ik in zo'n goede bui ben!
OMDAT MEEL IN EEN VOCHTIGE KOELKAST EEN GROTE GORE KLONT WAAR JE NIKS MEER MEE KAN WORDT!
Kopjes, koffiepads, roerstaafjes, suiker... alles bij elkaar... Makkerlijker kán niet!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:09 schreef Frezer het volgende:
, In jouw (vrouwelijke) ogen soort bij soort.
Staat alles wat je bij elkaar gebruikt ook echt bij elkaar? Dus koffiekopjes, de lepeltjes en het pak koffie allen in de buurt van het koffiezetapparaat? Dus op zo'n manier dat je geen toeristische rondleiding krijgt door de keuken als je even een bakje pleur wilt maken?
ooh maar ze stonden toch in het zelfde kastje allemaal wat is het probleem nou ? dat ze doorelkaar stonden ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Alleen ging het me er nu om dat de kleine rode en zwarte senseo kopjes links aan de zijkant bij elkaar staan en niet dwars door elkaar met de grote mokken aan de rechterkant.
Ok ok... granted, ze stonden idd iig al in het juiste kastje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:21 schreef Ra-z het volgende:
ooh maar ze stonden toch in het zelfde kastje allemaal wat is het probleem nou ? dat ze doorelkaar stonden ?
tjah wij hebben een andere manier van rangschikken he![]()
Als je echt meer wilt weten over de soms bizarre verschillen tussen man en vrouw ; Tunnelvisie vs breed perspectief b.v. lees dan ; "Waarom mannen liegen en vrouwen niet kunnen kaartlezen' van het echtpaar Pease.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:16 schreef Brighteyes het volgende:
Verlicht mij!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:58 schreef Brighteyes het volgende:
Overigens vrees ik voor een oedipus complexje...
En van de meest briljante 'man-vrouw-rol' anekdotes komt van mijn ouders:
Net getrouwd vroeg mijn vader elke dag aan mijn moeder: Waar zijn mijn schone sokken?
En mijn moeder antwoorde netjes elke dag: In de bovenste la.
Tot mijn moeder het op een gegeven moment zat werd, elke dag weer...
Dus mijn vader: Waar zijn mijn schone sokken?
En mijn moeder: In de wasmand.
En mijn vader presteert het dus echt om aan te komen met 2 sokken: Deze zijn vies.![]()
Dus mijn moeder: Waar denk je dan dat je schone sokken zijn?
Mijn vader: In de la?
Hij heeft het nooit meer gevraagd.
Heerlijk verhaal toch wel!Mannen!
Dus nu ruim je voortaan zelf de vaatwasser uit?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:16 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is ook een hele foute redenering. Je moet juist NIET soort bij soort zetten, om de optimale packingsgraad te bereiken!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, het gaat juist om koffiekopjes... die hij dagelijks gebruikt...
En zoals iemand hierboven zei 'ik doe tenminste wel nog soort bij soort'. Maar dat is dus ook al veeeeeeeeeeel te lastig hier blijkbaar... dat snap ik niet...
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:22 schreef Grimm het volgende:
we hebben belangrijkere dingen aan ons hoofd zoals kwalificeren voor het wk
Sorry, ik was even druk bezig met opruimen, stoffen, stofzuigen, ramen zemen, wassen, strijken, afwasmachine inruimen en weer uitruimen, plee boenen, badkamer dweilen...quote:
Ook typisch iets voor vrouwen. Net doen alsof ze het zo fuckin druk hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, ik was even druk bezig met opruimen, stoffen, stofzuigen, ramen zemen, wassen, strijken, afwasmachine inruimen en weer uitruimen, plee boenen, badkamer dweilen...
Ja en de mannen alles in een uur doen als het moetquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:36 schreef GF het volgende:
[..]
Ook typisch iets voor vrouwen. Net doen alsof ze het zo fuckin druk hebben.
![]()
Precies. En maar willen emanciperen. Maar als ik de deur niet open hou voor d'r ben ik een lul. Jajaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en de mannen alles in een uur doen als het moet
Inderdaad het boeit gewoon niet. En ookal weet ik dat de grote bekers achterin 'horen', doe ik de kleine achterin als ik die eerder in mn handen heb. Veels te veel gedoe...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:26 schreef nozem het volgende:
We registreren het niet inderdaad. Het heeft geen betekenis voor ons. Wat boeit het mij nu waar de kopjes precies horen te staan.
Een beproefde methodiek bereikt zonder enige hulp van overgehypete koffietafellectuur van bijv. een John Grayquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:36 schreef Xennia het volgende:
Dat is gespeelde hulpeloosheid en dat doen ze alleen maar omdat ze weten dat jij het uiteindelijk doet, want jij kunt het zogenaamd beter
Same here... Alhoewel ik t ook doe als mijn vriendin bij mij thuis is...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:57 schreef Gompy58 het volgende:
Vind het wel grappig eigelijk. Als ik bij mijn ex thuis was ruimde ik de boel wel op, maakte ook gewoon de boel schoon etc. In mijn eigen huis was ik daar een stuk makkelijker mee.
Proef ik hier een causaal verband tussen dit gedrag en de mogelijkheid tot het bedrijven van de liefde in een later tijdsstadium?quote:Same here... Alhoewel ik t ook doe als mijn vriendin bij mij thuis is...
Ik denk t wel idd... Maar dat latere stadium moet dan niet gezien worden in uren maar meer in dagen en weken. Als ze bij me is dan krijg ik sex ookal is mn huis een varkensstal. Echter hierdoor zal ze de volgende keer minder zin hebben om bij me langs te komen en is de kans op sex dus idd kleiner.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:33 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Proef ik hier een causaal verband tussen dit gedrag en de mogelijkheid tot het bedrijven van de liefde in een later tijdsstadium?
![]()
Precies. Net als dat gezeik over de wc-bril. Zij doen hem toch ook nooit naar boven als ze klaar zijn. Waarom zou de wc altijd standby moeten zijn voor de vrouw?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:54 schreef Predemius het volgende:
pakken we de vaatwas een keertje uit, is het nog niet goed.. zucht![]()
Ik moet altijd 3 weken lang wennen als ik alles weer eens een ander plekje heb gegeven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:32 schreef Copycat het volgende:
Ik vergeet ook altijd wat welke vaste plaats heeft.
Inderdaad. Een vriendin van me doet er altijd moeilijk over als ik daar ben, op geinige toon natuurlijk, en sindsdien vraag ik ook van haar dat ze hem hier weer omhoog zet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:53 schreef Kresj het volgende:
[..]
Precies. Net als dat gezeik over de wc-bril. Zij doen hem toch ook nooit naar boven als ze klaar zijn. Waarom zou de wc altijd standby moeten zijn voor de vrouw?
Wat in feite vanuit haar eigen standpunt volkomen terecht zou moeten zijn. Maar zo denkt ze daar natuurlijk niet over?quote:en sindsdien vraag ik ook van haar dat ze hem hier weer omhoog zet.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet altijd 3 weken lang wennen als ik alles weer eens een ander plekje heb gegeven.
Omdat ik soms wel eens bedenk dat het praktischer / makkelijker / logischer is om e.e.a. om te wisselen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:14 schreef erikkll het volgende:
[..]
waarom geef je de dingen dan ook een andere plek?
Ze denkt maar wat ze wil, als ze hem maar omhoog zet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:04 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Wat in feite vanuit haar eigen standpunt volkomen terecht zou moeten zijn. Maar zo denkt ze daar natuurlijk niet over?
Vrouwen..![]()
![]()
Vanwege as. verhuisperikelen en het verruilen van mijn koelkast voor die van stinkie hebben we nu de boel in de keuken even om moeten zetten... Hoe vaak we de afgelopen 2 dagen allebei al niet naar de verkeerde hoek zijn gelopen voor de vuilnisbak.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:54 schreef Alicey het volgende:
Ik moet altijd 3 weken lang wennen als ik alles weer eens een ander plekje heb gegeven.
Dat soort dingen heb ik dan dus ook. Verkeerde kastjes open, naar de verkeerde plek lopen, etc.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vanwege as. verhuisperikelen en het verruilen van mijn koelkast voor die van stinkie hebben we nu de boel in de keuken even om moeten zetten... Hoe vaak we de afgelopen 2 dagen allebei al niet naar de verkeerde hoek zijn gelopen voor de vuilnisbak.![]()
Dat dus, en je kunt op de terugweg bier meenemen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:36 schreef Xennia het volgende:
Dat is gespeelde hulpeloosheid en dat doen ze alleen maar omdat ze weten dat jij het uiteindelijk doet, want jij kunt het zogenaamd beter
Dat valt denk ik wel mee. Als ik iets verander, staat het ook meestal tenminste 2 maanden zo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:27 schreef 2cv het volgende:
Ik denk dadt het ligt aan het aantal keer dat de vrouwen de keuken reorganiseren en daarmee het aantal keer dat de 'vaste' opbergplek voor bepaalde dingen wijzigt.
Ik denk dat de meeste mannen dat erg kort vinden... 20 jaar, dat lijkt er meer op.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat valt denk ik wel mee. Als ik iets verander, staat het ook meestal tenminste 2 maanden zo.
Ja, idd dan reorganiseren ze de keuken (of vul maar een andere ruimte in) zodat zij makelijker bij de spullen kunnen die zij nodig hebben. Dat je dan als mijn niet meer bij jou spullen kan is meestal van onderschikt belang.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:27 schreef 2cv het volgende:
Ik denk dadt het ligt aan het aantal keer dat de vrouwen de keuken reorganiseren en daarmee het aantal keer dat de 'vaste' opbergplek voor bepaalde dingen wijzigt.
Dan nog kan hij dan toch op zijn minst vragen waar iets hoort te liggen, ipv het gewoon maar vanuit de vaatwasser op het aanrecht neer te kwakken, zo dat ruimt mevrouw wel op.. NOT.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:35 schreef Colour het volgende:
Mannen zouden net zo vaak tijd in de keuken moeten doorbrengen als vrouwen, en daarom ook betrokken moeten zijn bij de indeling ervan. Dit is zelden het geval. Dan krijg je te lezen in boekjes met vage titels aangaande 'mars vs venus' of 'kaartlezen en shoenen kopen' dat mannen bijna biologisch gezien geen oog kunnen hebben voor waar spullen staan in de (koel)kast en of wat bijgevult moet worden of niet. Ja hèh hèh...
Als ik de vaatwasser uitruim ruim ik altijd als op de meest logische plek op. alleen dat is een andere logische plek dan volgens de vrouwen logica.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:38 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Dan nog kan hij dan toch op zijn minst vragen waar iets hoort te liggen, ipv het gewoon maar vanuit de vaatwasser op het aanrecht neer te kwakken, zo dat ruimt mevrouw wel op.. NOT.
Ja, want in het rechterkastje horen andere dingen die er dan niet meer in passen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:58 schreef Tristessa het volgende:
Maakt het nou echt uit dat dat ene kopje in het rechterkastje komt te staan in plaats van het linkerkastje waar het 'hoort'?.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, want in het rechterkastje horen andere dingen die er dan niet meer in passen.
Ja maar die kan je dan weer links weg zetten!quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, want in het rechterkastje horen andere dingen die er dan niet meer in passen.
Hierbij maak je de aanname dat de omvang hetzelfde is.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja maar die kan je dan weer links weg zetten!![]()
Dus hoe zo gebrek aan logica?
Ja want anders zou er rechts nog wel wat ruimte over zijnquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hierbij maak je de aanname dat de omvang hetzelfde is.
Dat ligt aan een specifieke man ben ik bangquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:41 schreef WePe het volgende:
Mannen vinden het gewoon moeilijk om iets in zich op te nemen. Ja misschien denken ze wel, als ik het vaak genoeg verkeerd zet, hoef ik het niet meer te doen. Ander voorbeeld: Mijn man legt zijn 4 sloffen sigaretten ZELF op het keukentafeltje. 1 uur later loopt hij het huis af te zoeken en wel 10 keer loopt ie langs dat keukentafeltje:"Wendy, waar liggen mijn sigaretten?" Dus ligt het nu aan de vrouwen of aan de mannen?
Hier heb je ook wel gelijk in hoor, alleen het rare is dat ik het in zijn keuken dan wel weer weet...quote:
Godzijdank krijgen we as donderdag de sleutels van ons nieuwe huis en kunnen we idd samen de keuken inrichten. Nieuw voor ons allebei!quote:Mischien met zijn tweeën de keuken opnieuw indelen?
Yeah right.. zolang hij het maar niet in z'n hoofd haalt zelf een mening the hebben..quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
Godzijdank krijgen we as donderdag de sleutels van ons nieuwe huis en kunnen we idd samen de keuken inrichten. Nieuw voor ons allebei!
Nou ik vind dat wel belangrijk anders kan ik mijn spullen helemaal nooit terug vindenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Of een man dat boeit ,hoe een kastindeling is
daar heb je geen kastindeling voor nodig gewoon een goed geheugen van waar je dingen neerlegt / gooitquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nou ik vind dat wel belangrijk anders kan ik mijn spullen helemaal nooit terug vinden
Mij boeit dat heel erg.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Of een man dat boeit ,hoe een kastindeling is
Ik trap niet zo in die gespeelde hulpeloosheid en ben zelf eigenlijk ook maar een beroerde huisvrouwquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat dus, en je kunt op de terugweg bier meenemen.
10 tegen 1 dat hij zegt 'doe jij dat maar hoor!'quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:57 schreef charon het volgende:
Yeah right.. zolang hij het maar niet in z'n hoofd haalt zelf een mening the hebben..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |