Ja en de mannen alles in een uur doen als het moetquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:36 schreef GF het volgende:
[..]
Ook typisch iets voor vrouwen. Net doen alsof ze het zo fuckin druk hebben.
![]()
Precies. En maar willen emanciperen. Maar als ik de deur niet open hou voor d'r ben ik een lul. Jajaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en de mannen alles in een uur doen als het moet
Inderdaad het boeit gewoon niet. En ookal weet ik dat de grote bekers achterin 'horen', doe ik de kleine achterin als ik die eerder in mn handen heb. Veels te veel gedoe...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:26 schreef nozem het volgende:
We registreren het niet inderdaad. Het heeft geen betekenis voor ons. Wat boeit het mij nu waar de kopjes precies horen te staan.
Een beproefde methodiek bereikt zonder enige hulp van overgehypete koffietafellectuur van bijv. een John Grayquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:36 schreef Xennia het volgende:
Dat is gespeelde hulpeloosheid en dat doen ze alleen maar omdat ze weten dat jij het uiteindelijk doet, want jij kunt het zogenaamd beter
Same here... Alhoewel ik t ook doe als mijn vriendin bij mij thuis is...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:57 schreef Gompy58 het volgende:
Vind het wel grappig eigelijk. Als ik bij mijn ex thuis was ruimde ik de boel wel op, maakte ook gewoon de boel schoon etc. In mijn eigen huis was ik daar een stuk makkelijker mee.
Proef ik hier een causaal verband tussen dit gedrag en de mogelijkheid tot het bedrijven van de liefde in een later tijdsstadium?quote:Same here... Alhoewel ik t ook doe als mijn vriendin bij mij thuis is...
Ik denk t wel idd... Maar dat latere stadium moet dan niet gezien worden in uren maar meer in dagen en weken. Als ze bij me is dan krijg ik sex ookal is mn huis een varkensstal. Echter hierdoor zal ze de volgende keer minder zin hebben om bij me langs te komen en is de kans op sex dus idd kleiner.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:33 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Proef ik hier een causaal verband tussen dit gedrag en de mogelijkheid tot het bedrijven van de liefde in een later tijdsstadium?
![]()
Precies. Net als dat gezeik over de wc-bril. Zij doen hem toch ook nooit naar boven als ze klaar zijn. Waarom zou de wc altijd standby moeten zijn voor de vrouw?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:54 schreef Predemius het volgende:
pakken we de vaatwas een keertje uit, is het nog niet goed.. zucht![]()
Ik moet altijd 3 weken lang wennen als ik alles weer eens een ander plekje heb gegeven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:32 schreef Copycat het volgende:
Ik vergeet ook altijd wat welke vaste plaats heeft.
Inderdaad. Een vriendin van me doet er altijd moeilijk over als ik daar ben, op geinige toon natuurlijk, en sindsdien vraag ik ook van haar dat ze hem hier weer omhoog zet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:53 schreef Kresj het volgende:
[..]
Precies. Net als dat gezeik over de wc-bril. Zij doen hem toch ook nooit naar boven als ze klaar zijn. Waarom zou de wc altijd standby moeten zijn voor de vrouw?
Wat in feite vanuit haar eigen standpunt volkomen terecht zou moeten zijn. Maar zo denkt ze daar natuurlijk niet over?quote:en sindsdien vraag ik ook van haar dat ze hem hier weer omhoog zet.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet altijd 3 weken lang wennen als ik alles weer eens een ander plekje heb gegeven.
Omdat ik soms wel eens bedenk dat het praktischer / makkelijker / logischer is om e.e.a. om te wisselen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:14 schreef erikkll het volgende:
[..]
waarom geef je de dingen dan ook een andere plek?
Ze denkt maar wat ze wil, als ze hem maar omhoog zet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:04 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Wat in feite vanuit haar eigen standpunt volkomen terecht zou moeten zijn. Maar zo denkt ze daar natuurlijk niet over?
Vrouwen..![]()
![]()
Vanwege as. verhuisperikelen en het verruilen van mijn koelkast voor die van stinkie hebben we nu de boel in de keuken even om moeten zetten... Hoe vaak we de afgelopen 2 dagen allebei al niet naar de verkeerde hoek zijn gelopen voor de vuilnisbak.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:54 schreef Alicey het volgende:
Ik moet altijd 3 weken lang wennen als ik alles weer eens een ander plekje heb gegeven.
Dat soort dingen heb ik dan dus ook. Verkeerde kastjes open, naar de verkeerde plek lopen, etc.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vanwege as. verhuisperikelen en het verruilen van mijn koelkast voor die van stinkie hebben we nu de boel in de keuken even om moeten zetten... Hoe vaak we de afgelopen 2 dagen allebei al niet naar de verkeerde hoek zijn gelopen voor de vuilnisbak.![]()
Dat dus, en je kunt op de terugweg bier meenemen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:36 schreef Xennia het volgende:
Dat is gespeelde hulpeloosheid en dat doen ze alleen maar omdat ze weten dat jij het uiteindelijk doet, want jij kunt het zogenaamd beter
Dat valt denk ik wel mee. Als ik iets verander, staat het ook meestal tenminste 2 maanden zo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:27 schreef 2cv het volgende:
Ik denk dadt het ligt aan het aantal keer dat de vrouwen de keuken reorganiseren en daarmee het aantal keer dat de 'vaste' opbergplek voor bepaalde dingen wijzigt.
Ik denk dat de meeste mannen dat erg kort vinden... 20 jaar, dat lijkt er meer op.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat valt denk ik wel mee. Als ik iets verander, staat het ook meestal tenminste 2 maanden zo.
Ja, idd dan reorganiseren ze de keuken (of vul maar een andere ruimte in) zodat zij makelijker bij de spullen kunnen die zij nodig hebben. Dat je dan als mijn niet meer bij jou spullen kan is meestal van onderschikt belang.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:27 schreef 2cv het volgende:
Ik denk dadt het ligt aan het aantal keer dat de vrouwen de keuken reorganiseren en daarmee het aantal keer dat de 'vaste' opbergplek voor bepaalde dingen wijzigt.
Dan nog kan hij dan toch op zijn minst vragen waar iets hoort te liggen, ipv het gewoon maar vanuit de vaatwasser op het aanrecht neer te kwakken, zo dat ruimt mevrouw wel op.. NOT.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:35 schreef Colour het volgende:
Mannen zouden net zo vaak tijd in de keuken moeten doorbrengen als vrouwen, en daarom ook betrokken moeten zijn bij de indeling ervan. Dit is zelden het geval. Dan krijg je te lezen in boekjes met vage titels aangaande 'mars vs venus' of 'kaartlezen en shoenen kopen' dat mannen bijna biologisch gezien geen oog kunnen hebben voor waar spullen staan in de (koel)kast en of wat bijgevult moet worden of niet. Ja hèh hèh...
Als ik de vaatwasser uitruim ruim ik altijd als op de meest logische plek op. alleen dat is een andere logische plek dan volgens de vrouwen logica.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:38 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Dan nog kan hij dan toch op zijn minst vragen waar iets hoort te liggen, ipv het gewoon maar vanuit de vaatwasser op het aanrecht neer te kwakken, zo dat ruimt mevrouw wel op.. NOT.
Ja, want in het rechterkastje horen andere dingen die er dan niet meer in passen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:58 schreef Tristessa het volgende:
Maakt het nou echt uit dat dat ene kopje in het rechterkastje komt te staan in plaats van het linkerkastje waar het 'hoort'?.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, want in het rechterkastje horen andere dingen die er dan niet meer in passen.
Ja maar die kan je dan weer links weg zetten!quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, want in het rechterkastje horen andere dingen die er dan niet meer in passen.
Hierbij maak je de aanname dat de omvang hetzelfde is.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja maar die kan je dan weer links weg zetten!![]()
Dus hoe zo gebrek aan logica?
Ja want anders zou er rechts nog wel wat ruimte over zijnquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hierbij maak je de aanname dat de omvang hetzelfde is.
Dat ligt aan een specifieke man ben ik bangquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:41 schreef WePe het volgende:
Mannen vinden het gewoon moeilijk om iets in zich op te nemen. Ja misschien denken ze wel, als ik het vaak genoeg verkeerd zet, hoef ik het niet meer te doen. Ander voorbeeld: Mijn man legt zijn 4 sloffen sigaretten ZELF op het keukentafeltje. 1 uur later loopt hij het huis af te zoeken en wel 10 keer loopt ie langs dat keukentafeltje:"Wendy, waar liggen mijn sigaretten?" Dus ligt het nu aan de vrouwen of aan de mannen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |